نیل دراکمن: ابتدا قرار بود عنوان The Last of Us Part 2 یک بازی جهانباز باشد
شاید به راحتی بتوان عنوان The Last of Us Part 2 را برترین و بزرگترین ساختهی شرکت بازیسازی ناتیداگ (Naughty Dog) تا به امروز به شمار آورد. بخشهای مربوط به گیمپلی و کاوش در محیط این بازی فوقالعاده به گونهای بود که بازی را از رویکرد خطی و مستقیم خود خارج میساخت و به بازیبازان امکان یک تجربهی نیمه جهانباز برای کاوش و آزادی عمل بیشتر میداد. پیش از این نیز در دو عنوان قبلی این استودیو به مانند Uncharted 4 و The Lost Legacy ما شاهد آن بودیم که ناتیداگ به خوبی رویکرد خطی بازیهای خود را با مراحلی نیمه جهانباز ترکیب کرده است و نتیجهی این امر نیز بسیار راضیکننده و عالی از آب در آمد. حال به تازگی آقای نیل دراکمن کارگردان (Neil Druckmann) و نویسندهی شاهکار The Last of Us Part 2 عنوان داشت که در ابتدا قرار بود ما با یک بازی جهانباز و گسترده روبرو شویم.
در ادامهی متن خبر ممکن است بخشی از داستان بازی The Last of Us Part 2 برای شما اسپویل شود؛ پس اگر هنوز این عنوان را تجربه نکردهاید، از مطالعهی این متن خودداری نمایید. طبق اطلاعاتی که آقای نیل دراکمن در مورد ایدههای اولیهی بازی The Last of Us Part 2 برای بازیبازان تشریح کرد، مشخص شد که در ابتدا این بازی قرار بود دارای یک جهان گسترده و کاملا باز باشد و در مناطق مختلف آن ما شاهد پایگاههای متعدد و منحصر به فردی باشیم. بازیبازان داستان را با شخصیت Abby شروع میکردند که در همان ابتدای کار توسط Joel و Tommy از دست گروهی از دشمنان نجات پیدا میکند و همراه آنها به پایگاه جکسون میآید و مدتی را در آنجا میگذراند. پایگاه جکسون اولین مرکز و منطقهی اصلی بازی جهانباز ناتیداگ به شمار میآمد و اتفاقاتی که در آن رخ میداد، آغازگر داستان نفسگیر و پیچیدهی بازی The Last of Us Part 2 میشد.
همچنین قرار بود هنگامی که شخصیت Abby در پایگاه جکسون قرار دارد و پیش از آن که هویت و اهداف خود را برای بازیبازان و داستان آشکار نماید، به انجام چندین ماموریت مختلف حتی به همراه برخی از شخصیتهای اصلی داستانی میپردازد. با این حال Abby در ظاهر به همراهی با Joel و انجام ماموریتها میپرداخت اما در نهایت او را به قتل میرساند و به دنبال این اتفاق دردناک، Ellie ماموریت گرفتن انتقام وی را از Abby در سیاتل آغاز میکند که بسیار شبیه به داستان نهایی و اصلی بازی پیش میرود. سیاتل قرار بود دومین منطقه و پایگاه بزرگ درون بازی The Last of Us Part 2 به شمار آید و بازیبازان در این مکان باید تمرکز خود را برای پیدا کردن تک تک افرادی که در قتل Joel نقش داشتهاند، بگذراند. این بخش بیشتر برای کاوش و ردیابی دشمنان مختلف در نظر گرفته شده بود.
در نهایت آقای دراکمن توضیح داد که استودیوی ناتیداگ در تصمیمی مشخص کرد که جهانباز بودن بازی با بسیاری از ایدههای گیمپلی و داستان سرایی آن در تضاد خواهد بود و به جنبههای مختلف آن آسیب خواهد زد. آنها بهترین جهان ممکن را برای بیان داستان خود انتخاب کردند که هم باعث گسترده شدن بازی و عمق اکتشاف در آن شد و هم برای ایدهپردازیهای مختلف ناتیداگ کاملا مناسب به شمار میآمد. همچنین آقای دراکمن اظهار داشت که هنگامی که هالی گراس (Halley Gross) به عنوان نویسندهی دیگر این اثر به تیم ناتیداگ و ساخت بازی The Last of Us Part 2 پیوست، موفق شد که ایدههای منحصر به فرد و سطح بالایی را به اثر اضافه کند و همین امر سبب شد تا تیم نگارش داستان تصمیم به مرگ جوئل در همان ساعات اولیهی بازی بگیرد؛ چرا که در غیر این صورت بسیاری از شخصیتپردازیها و اتفاقات مهم داستانی نمیتوانست آنطور که ناتیداگ انتظار آن را داشت پیش بروند.
بازی موفق و فوقالعادهی The Last of Us Part 2 هماکنون به صورت انحصاری برروی کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس بازیبازان قرار دارد. در پایان شما میتوانید از مشاهدهی نقد و بررسی ویدئویی کامل این بازی منحصر به فرد در این نشانی نهایت لذت را ببرید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
باز دراکمن حرف زد
اگه جهان باز بودن بازی رو به دستیارش می سپرد،چیز خوبی از آب در میمومد.
مکان ها و آدم های خوبی میدیدیم و همینطور صحنه های ویچری :silly:
خسته نشدید این همه چرت و پرت تو پست های سونی میگید؟
وقتی یچیزی زیادی خوب و شاهکار باشه هیتر ها هم دورش زیاد میپرن
چی میگی داداش برای خودت
مارا فازا اخوی
نه دیرسن به آدام
What the hell are you talking about man
Kardesh ne diyorson be
فهمیدیم چند زبون بلدی آفرین
هییییییییییس هیتر ها فریاد نمی زنند
به شخصه با ایده اولیه بیشتر حال میکردم(غیر از open world بودن)
از وقتی TLOU 2 رو تموم کردم که حدودا ۴ روز بعد از انتشار بازی بودش تا الآن تموم فکرم مشغول داستان و پایان بندی بازی بوده و کاری کرد که هیچوقت اون آدم سابق نشم
یک احساس افسردگی مطلق که انگار داخل ذهنم یک پروژکتور روشن شده و تک تک کاتسین های تلخ و شیرین بازی کنار موسیقی it can’t last داره مدام پخش میشه
و حقیقتا با افتخار میگم داستان بازی به قدری برام تاثیر گذار بود که تا الآن بالای ۱۰ بار براش اشک ریختم و احساس میکنم دیگه هیچ گیمی برام جذابیت نداره
جدا از اون جو های مختلفی داخل سایت های ایرانی درست شده
سایت همسایه که کلا کسی از بازی خوشش بیاد،فحش میخوره و میریزن سرش
اون یکی سایت همسایه،جو واقعا متعادلی داشت و یک جورایی پنجاه پنجاه بودش
گیمفا هم تا جایی که دیدم همه کسایی که تجربه کردن،خوششون اومده
خودم سر شاهکار یا افتضاح بودن داستان بازی بخاطر همین شرایط واقعا شک داشتم ولی حقیقتا دو تا ویدیو داخل یوتیوب همه چیز رو برام مشخص کردن
https://youtu.be/UJ-Ly__HBJg
https://youtu.be/bh5gzGs-63Y
پیشنهاد میکنم اگر با داستان مشکل دارید و کمی هم زبان بلد هستید،برید و این دو تا ویدیو رو کامل ببینید
و اون موقع هستش که به داستان شاهکاری که نیل دراکمن نوشته پی میبرید و دلیل متای ۹۴ رو میفهمید
خودم بعد از دیدن ویدئو ها فهمیدم که چرا بعضی ها TLOU 2 رو بهترین روایت تاریخ گیم میدونن
از نماد گرایی فوق العادش تا نکات داستانی و نحوه روایت که شاید اصلا هیچکدوممون دقت بهشون نکرده بودیم که به خوبی داخل همین ویدئو ها توضیح و تفسیر داده میشه
سلام خوبی عزیز اینجا تقریبا ۹۰ درصد کسایی که بازی کردن خوششون اومد
و کلی باهم راجب داستان و این چیزا حرف زدیم و حال کردیم خودم برای بار سوم دارم بازیو میرم
آفرین.کامل با نظرت موافقم و دقیقا همین دوتا ویدیو رو به بقیه پیشنهاد میکردم که ببینن و سورپرایز شدم دیدم توام دیدیش.
بازی واقعا بینظیر بود و در هیچ مدیومی چنین چیزی تجربه نکرده بودم.الحق که تاج الماس نسل ۸ بود
یه بنده خدایی نوشته بود فن بوی وارد هرچی بشه اصالت نابود میشه ،این جمله باید زد سردر هرچی سایت گیم تو دنیا هست این جمله اگه موقع نقد این بازی رعایت می شد الان این همه جنجال نداشتیم از وقتی که بازی منتشر شده حتی یک نفر نتونسته من قانع کنه که چرا نمره کامل به بازی میدن ۹۰درصد آدم های که از بازی تعریف میکنن یا حتی میکوبنش اصلا بازی تجربه نکردن ،شمایی که به گفته خودت بازی تجربه کردی میشه به من بگی این روایت داستان چه چیزیش درحد یه شاهکاره؟؟؟نوشتی نماد گرایی فوق العاده اینکه دینا شده ابزار دراکمن برای ابراز عقایدش اسمش نماد گرایه؟؟؟توهین به یه دین اسمش نماد گرایه؟؟؟چه ضرورتی داشت ابی به اون شکل طراحی کنن می تونستن ظاهری زنانه تر بهش بدن که با از دست دادن پدرش انواع سختی ها متحمل میشه، اینطوری حداقل حس هم زادپنداری بیشتری ایجاد می شد.چرا باید اون اتفاق مسخره آخر بازی می اوفتاد؟؟؟بازی سعی داره یه هدفی روایت کنه ولی تو آخرین لحظات به مسخره ترین شکل ممکن پس زده میشه نه داستان و نه شیوه روایتش به هیچ وجه درکنار بزرگان این نسل مثل ردد و ویچر قرار نمی گیره.کلی تئوری برای قسمت دوم بازی وجود داشت دراکمن بدترینش انتخاب کرد.این بازی به هیچ وجه درحد انتظاراتم ظاهر نشد شما هم اگه می تونی به جای طرفداری بی جا از بازی چندتا نقطه قوت داستان با دلیل نام ببر و بگو چه عنصری تو این روایت پر از ضعف و اشکال باعث میشه به بازی نمره کامل بدین
دوست عزیز،شما اصلا دو تا ویدئویی که پیشنهاد کردم رو رفتید،دیدید و بعد این کامنت رو نوشتی؟
نماد گرایی ای که من تعریف کردم،داخل همین دو تا ویدئو به خوبی توضیح داده میشه
من مینویسم ولی هیچوقت نمیتونم به خوبی اون ویدیو ها توضیح بدم و پیشنهاد میکنم که ببینیش
اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
.
نماد جول که داخل همون گیتارش هست و هر وقت الی اون رو یادش میاره تو فلش بک ها با همون گیتار شروع میشه و در آخر بازی اون گیتار داخل اون خونه میمونه و نماد به آرامش رسیدن جول هست
نماد عذابی که ابی بخاطر انتقامش داره و حتی با گرفتن انتقام کابوس هاش که دیدن جسد مرده پدرش هست تموم نمیشه ولی بعد از نجات دادن لو بجای دیدن جسد مرده پدرش،اون رو زنده میبینه
نماد آخر بازی که ابی بعد از اینکه آزاد شد سریعا میاد لو رو بقل میکنه تا ببرتش،دقیقا مثل جول که آخر لست ۱ الی رو بقل کرد تا ببرتش
نماد الی ای که هر وقت جول رو یادش میاد یا گیتار هست و یا صورت خونیش ولی تو لحظه آخر خود جول کامل رو میبینه
و کلی نماد دیگه که اگر بخوام بنویسم نمیشه خوب فهمیدش و پیشنهاد من باز هم همون ویدئو ها هستن
احسنت. احسنت. دمت گرم ❤️
شما برو فورتنایت بازی کن عزیز
این بازیا زیادی براتون سنگینه :no:
گفت دلیل بیار که بازی داستانش خوبه نگفت بیای توهین کنی
اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
.
دوست عزیز چه ابزاری ؟ بخش کوتاه دین اش رو میگی ؟ این همه بازی بودن که توش دین مسیحیت رو تبلیغ کردن . توهین به دین ؟ دقیقا کجاش توهین به دین بوده ؟ بعد خود اون هایی که دینشون به قول شما مورد توهین قرار گرفته این مورد رو تا الان اشاره نکردن بعد شما دایه عزیز تر از مادر شدید ؟ اگه گرایش جنسی الی رو می گید که همون موقع تو نسخه قبل هم مشخص شده بود . فرقش این بود مثل الان بولد نشه که یک سری هم علیه اش موضع بگیرن تا تو هر اثری باشه بگن با سیاست های کثیف واردش کردن . واقعا به نظر شما ابی با اون کاراکتر پردازی باید ظاهر زنانه داشته باشه ؟ این باگ داستان های هالیوودیه که طرف یک زن بزن بهادره ولی از نظر قیافه مثل یک داف اسمیه . درحالیکه منطقا یک زن که آموزش نظامی دیده نباید ظاهر اش خیلی رو فرم باشه . چون کتک میخوره که کتک زدن یاد میگیره صورت دفرمه میشه . این جا هم ابی قرار بود زنی باشه که مثل یک مرد کله خر و وحشی و بزن بهادره . بعدا خود شما می اومدی ایراد می گرفتی که یک زن خوشگل رو اوردن کارهای مردانه کنه تبلیغ فمنیسیته . شما می تونی راحت همه چیز رو پر از ضعف بدونی ولی دقیقا مشخص نمی کنی که چرا ضعف داره از نظرت بعد بقیه رو میای به تعصبی نظر دادن متهم می کنی
داداش اینکه نتونستی با داستان ارتباط برقرار کنی مشکل از بازی نیست، وگرنه ماهم نمیتونستیم. من خودم پی سی گیمرم ولی برای این بازی رفتم کرایه کردم کنسول رو و به بهترین تجربه ای که از هنر بردم تجربه شد. چرا؟ چون داخل صنعت گیمینگ که پر از داستان های کلیشه ای سیاه و سفید مطلق هست ناتی داگ مجبورت میکنه بجای کسی که ازش متنفری هم بازی کنی که بدونی آره همیشه ما درست نمیگیم، ماهم کارای بد میکنیم و داخل زندگی بقیه تاثیر میزاریم، داخل سینما این مدل داستانارو زیاد دیدیم ولی داخل بازی چون خود ما به شخصیت نزدیکیم و احساساتمون و مدل فکر کردنمون به چالش کشیده میشه، داستان بازی درمورد انتقام و بخشش نیست، درمورد خود ما آدما که اینقدر خودخواه هستیم و بدنبال آرامش درونی هستیم به هر قیمتی که شده، و هنر ناتی داگ این بود که این پیام رو اینقدر تاثیر گذار نشون داد
من از آینده میام
.
.
.
دراکمن از ناتی داگ اخراج شده :inlove:
امی و بروس برگشتند 😎 😎
و لست ۳ در حال ساخته
نتیجش هر چی بشه از لست ۲ بهتره
تبریک به پلی استیشن دار ها
از دهن سونی فن ها صحبت نکن برو تو پست های مایکرو خودتون که پشه پر نمیزنه 😀
دراکمن بره من و خیلیا لست ۳ رو بازی نمیکنیم اینو بدون صدرصد لست ۳ رو خود دراکمن ردیفش میکنه
توجه کردید هیچکی از لست ۲ از سونی فن ها بد نگفته فقط هرچی هیتره که از یوتیوب واکترو دیدن میان اینجا مزخرف میگن!؟
آره میشه یک آشغالی مثل فصل آخر گیم آو ترونز و استار وارز آخریه چون بر روی فن تئوری های مسخره باب میل یک سری ساخته شده که یک پکیج هلو تو گلو میخوان که النگوهاشون نشکنه .
منم از آینده میام. بعد از مراسم جولای اکس باکس، یه مایکرو فن تو توییتر لایو میذاره و اینو میگه:
.
اینهمه هایپمون کردی واسه این؟! ما رو مسخره کردی؟! مایکروسافت داری با من چیکار میکنی؟!
.
.
انگار….
.
.
انگار…
.
.
.
“نمیتونم نفس بکشم!”
.
.
.
بعدا…
.
.
خبر فوری: تعدادی از طرفداران شرکت مایکروسافت روبروی این شرکت تظاهرات برپا کردن… آنها به اقدامات این شرکت در جهت نااُمید کردن و وعده الکی دادن اعتراض دارن. معترضین با پلاکاردهایی که روی آنها شعارهایی مانند “#نمیتونم نفس بکشم!” و
Green Life Matters#” نوشته شده بود، خشم خود رو نشون دادن…
ب هیچ وجه با اخراج نیل دراکمن موافق نیستیم!
همین الانشم با ساخت شاهکاری مثل Tlou 2 خودشو ثابت کرده
آره
دراکمن واقعا یه نابغه تمام عیاره. امیدوارم که last of us گوتی بشه تا به حقش برسه
خوشبختانه نظر یه آدم اکس فن جای خالی اصلا برامون مهم نبس
منم که دیروز از آینده اومده بودم دیدم دکمه اسپنسرو زدن و اکس طبق معمول بازی دو بعدی میده و فقط نفس میکشه
البته هر سه سال یه بار
عزیز شما مشخصه هیچ چیزی از داستان نویسی، روایت داستان و حتی گیمینگ نمیدونی
نمیخواد راجب یه بازی که تجربش هم نکردی نظر بدی
دراکمن اخراج بشه 😀 فعلن که سوگولی سونی شده
من از اینده میام
نمرات لست ۳ هم منتشر شد و این دوستمون بازهم غارنشین شد
ای جوووون
خیلی ها نابود شدن بعد این بازی و فقط میخوان از فاجعه نسل ۸ فرار کن
پرسونا ۹۵
لست دو ۹۵
فاینال فانتزی ۹۱
دریمز ۹۰
نیوه ۲ ۸۵
حالا یه سری اینقدر گیم ندارن و بی کارن سر پشت اولین نظر رو میدن که حقم دارند بنده خدا بازی ندارن ۳ ساله
تا من میرم پرسونا میزنم به بدن بیاید اینجا و خودتونو خالی کنید منم جای شما دیگه تحملم تموم میشده و به ترول پناه میبردم
فکر کنم یه مدتی نباشم چون بعد پرسونا نیو و دریمز و فاینال هم مونده تازه
سونی لعنتی نه تنها لشگری بازی میده ببیرون بلکه لشگری دارن برترین بازی های ۲۰۲۰ رو قرق میکنن
پرسونا اول
لست دوم
فاینال سوم
دریمز چهارم
این ها لیست انحصاری های سونی نیستند
لیست برترین بازی های ۲۰۲۰ تو متاکریتیکن
خدا رحم کنه به ترول ها
آره دیگه هف لایف و اوری وزنوبلید هم کشکن لابد همه ی کاندیدای سال هم انحصاری سونی اند هف لایف هم که هیچ جایزه ای نمیبره شاید بهترین بازی شبیه ساز بشه برو دلت خوشه کم کمش یکی از رقیبای گوتی هف لایفه نمیدونم چرا یه عده بازی که برترین متای واقعیت مجازی داره رو اصلا گیم حساب نمیکنه بازی که سرشار از نوآوری و انقلابه روز گیم اواردز میبینمتون فنای متعصب منتظریم
تایید لطفا
نصف کامنتای بیشتر سونی فنا و مایکرو فنا جز هیت و فن بوی بازی نیست متاسفانه تعداد خیلی کمی هستن فقط تو پست های مربوط به خودشون میان نظر بدن محض اطلاع منم قبلا هیت میکردم اما الان نمیکنم محصوصا متاسفم واس بعضی هاتون مثل شما دوست عزیزکه از بازی نکردن انحصاری هاتون توسط ما پیسی فنا و مایکرو فنا لذت میبرید و میاید اکانتایی رو درست کنید تا از طرف خودمون به خودمون ضربه بزنید و مارو بد جلوه بدید
متاسفانه جواب حق دشمن زیاد داره
واقعاً هم.
من کاملا با نظراتتون موافقم و انگار این سایت شده جای سونی و playstation و کاربرای پلتفرم سونی و جایی برای دیگران و افراد منتقد نیست و کسی هم اینجا برای سونی و بازی هاش حاضر به پذیرش یک نقد کوچیک نیست (علل خصوص وقتی همش انحصاری های سونی رو بهترین بازی های قرن میدونند. انگار half life و علل خصوص بایوشاک که پیچیده ترین روایت ولی در عین حال زیبا ترین داستان ساخته شده تا به الان داره (گفتم تا به الان و از کلمه《بهترین قرن》و《رو دَستش نیست تو تاریخ تا هزار سال دیگه》استفاده نکردم) رو کشک میدونن 😐 )
باشه درست میگی
فقط لست ۲ متاش شده ۹۴ نه ۹۵
لست همینجوری عالیه
اسپم: گیم پلی ۳۰ دقیقه ای بازی AC VALHALLA لو رفته، لطفا تو سایت بزارید. بازی یجورایی ترکیب witcher (از لحاظ محیط و موسیقی)، skyrim (از لحاظ منو پیشرفت). مبارزه کمی پیشرفت داشته. برخی باگ ها و افت فریم هم وجود داشت اگر اشتباه نکنم.
فکنم زن کارگردانه این کارو کرده. :rotfl: عجب همسر بدی داره :laugh: از کار بیکارش کرد حالا کلا کارشو به خاک داده :rotfl:
بهترین انتخاب همین انتخابی بود که کردن…خفنترین اثر زندگیم
آره اوایل بازی به خصوص محیط شببیه ویچر بود وقتیکه سوار اسب آفتاب در حال غروبه
https://graphcomment.com/api/file/5f02932ff8fbc416016d3ce5.jpg
این چی بود دیگه:-|
یه عکسه بود یه زن هیکلی با زره روی اسب داشته به یکی انگار نگاه میکرد
بهترین کار ممکن رو کردن
ناتی با لست ۱ مرز گیم و سینما رو به هم نزدیک کرد و با نسخه دومش مرز گیم و زندگی رو!
پس part III صددرصد با ps5 ssdجهان بازه :inlove:
اسپویل : از وقتی اون بلا سر الی اومد و نقص عضو شد دیگه دوس ندارم لاست ادامه داشته باشه یا حداقل اگه ادامهای در کار بود دیگه الی توش نباشه که گمان نکنم بدون الی اصلا ادامهای وجود داشته باشه برا بازی یا شاید بشه مثلا با محوریت شخصیت تامی ادامشو بسازن
خطر اسپویل…..
با تشکر از خانم گراس و سرکیزیان. اگه همون طرح اولیه داستان رو اجرا میکردن اینقدر یوزر اسکور بد نمیگرفت.همه هم راحت تر با مرگ جوِل کنار میومدیم نه انقد مسخره و مضخرف از بازی حذفش کنه.لطفا به بقیه طرفدارای بازی که انقد بد جا خوردن و نا امید شدن از بازی احترام بذارید و انقد واژه داستان فوقالعاده و شاهکارو تکرار نکنید.با تشکر
این دراکمن هرچی هم بگه ایکس فن های هیتر از بازی متنفرن و فن بوی های معتصب سونی هم سنگشو به سینه میزنن
ولی درکل یه عنوان خوب نسبتا رو به بالا بود ارزش یبار بازی کردنو داره
اره درست میگی درسته…..ولی حق با شما نیست
جهان باز بودن تنش بازی رو کمتر میکرد بهتر که همین شکلی ساختن.ولی ایده اینکه اول abby به جکسون بیاد باعث میشد یکم منطقی تر شه قضیه جول
ایده های اولیه بازی جالب بودن . حیف شدن که پیاده نشدن این طوری یکی از بهانه های مهم خیلی ها برای کوبیدن بازی از بین می رفت . البته خب همین الان هم بازی فوق العاده عمل کرده . بدون هیچ فن بازی میگم . نصف انحصاری های پلی ۴ به دل من نشستن و هیچ کدوم از بازی های این نسل هم با تمام شاهکاری اشون نتونستن این طوری که این بازی من رو تحت تاثیر قرار داد قرار بدن .امیدوارم ایده های باقی مونده بازی رو تو قسمت بعد پیاده کنن . بخش هایی مثل یک جهان عظیم تر. این دنیا پتانسیل این رو داره که گسترده تر باشه و داستانک های مختلف رو توش پیاده کنن البته حواسشون باشه بیش از حد عظیم نشه که مثل دو سه تا بازی اپن وولد این چند سال اخیر خسته کننده کشدار باشن
همون بهتر ک جهان باز نبود! اون موقع مجبور بودن واسه دریافت امتیاز و متای بالا، دست ب دامن عناصر نقش آفرینی بشن
الان بهتر تصمیم رو گرفتن و واقعا نسخه شاهکاری از آب در اومد
عقشی دراکمن :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
:-I
میخواست قیمه هارو بریزه تو ماستا:-|