هماکنون بتای عمومی بازی Mortal Shell در اختیار کاربران فروشگاه اپیک گیمز قرار دارد
اولین اثر استودیوی تازه تاسیس کلد سیمتری (Cold Symmetry) بازی در حال توسعهی Mortal Shell در ژانر اکشن نقشآفرینی است که به نظر میرسد بسیار به آثار خاص و هاردکور شرکت بازیسازی فرام سافتور (From Software) مخصوصا آخرین عنوان منتشر شدهی این استودیو یعنی Sekiro: Shadows Die Twice شباهت دارد. تاکنون اطلاعات و تریلرهای متفاوتی از عنوان Mortal Shell برای بازیبازان منتشر شده است که هر کدام به تشریح بخشی از بازی به مانند گیمپلی و مکانیسم مبارزات آن پرداختهاند.
مطمئناً گیمپلی و محیط بازی شما را به یاد ویژگیهای جذاب سری بازیهای Dark Souls میاندازد. در تریلرهای منتشر شده از بازی Mortal Shell، حرکات دفع حمله یا به اصطلاح پری (parry) را مشاهده میکنیم که بسیار شبیه به ضد حملهی Mikiri یا حرکات نمایشی ویژهی کشتن دشمنان در عنوان Sekiro: Shadows Die Twice هستند. همچنین در بازی Sekiro: Shadows Die Twice دشمنان دارای یک سیستم استقامت شبیه به یک محافظ هستند که در طول مبارزات از بین میرود، سپس بازیبازان میتوانند به محض مشاهدهی علامت قرمز مخصوص، دشمنان را با یک حرکت ویژه از پا درآورده یا آسیب زیادی به آنها وارد کنند. مکانیسمی که مشابه آن را میتوان در عنوان Mortal Shell دید.
به تازگی استودیوی کلد سیمتری (Cold Symmetry) توسعهدهندهی بازی Mortal Shell و شرکت پلیاستک (Playstack) که عرضهی آن به بازار را بر عهده دارند، در یک بیانیهی رسمی اعلام نمودند که هماکنون بازیبازان پلتفرم رایانههای شخصی که برروی فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) دارای حساب کاربری هستند، میتوانند به تجربهی بتای عمومی بازی Mortal Shell بپردازند. طبق اطلاعات منتشر شده، عنوان Mortal Shell یک بازی اکشن و نقشآفرینی در سبک سری بازیهای Dark Souls به شمار میآید که قرار است در سال جاری میلادی برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه گردد. همچنین اعلام شده است که نسخهی رایانههای شخصی این عنوان برای مدتی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز باقی بماند.
این نسخهی بتای عمومی به شما این امکان را خواهد داد تا از دو قابلیت Harros و Tiel در مبارزات استفاده نمایید تا بهتر با ویژگیها و ظرافت آنها در نبردهای بازی آشنا شوید. البته طبق اعلام استودیوی کلد سیمتری، این بتای عمومی حاوی هیچ اسپویل داستانی نخواهد بود تا همهی علاقهمندان بتوانند از آن استفاده نمایند و با مکانیسمهای مختلف گیمپلی بازی بیشتر آشنا شوند. همچنین توسعهدهندگان تعمدا بخش اعظمی از منطقهی Fallgrim را از دسترس بازیبازان خارج کردهاند تا آنها را در مناطق خاصی متمرکز کرده و اهداف مشخصی که برای آنها در نظر گرفته شده است را انجام دهند.
به گفتهی توسعه دهندگان عنوان Mortal Shell، آنها تلاش بسیاری کردهاند تا نبردهای بازی را تاکتیکال و عمیق طراحی نمایند. چالشها و دشواریهای مبارزات بازی به بازیبازان این اجازه را نخواهد داد که به صورت اتفاقی و بیپروا اقدام به حمله به سمت دشمنان نمایند؛ بلکه آنها باید کاملا هوشیاری خود را حفظ کنند و فقط در مواقعی که فرصت مناسبی برای حمله ایجاد میشود، اقدام به مبارزه با دشمنان مسیر خود نمایند. همچنین افراد باید برای انجام ضدحملههای ویرانگر محاسبات و دقت بسیاری به خرج دهند و در موقعیت مناسب اقدام به انجام این کار نمایند. همچنین تایید شد که بازیبازان قادر هستند برای مدت مشخصی سپرهای مخصوص خود را فعال کنند تا از ضربات مهلک دشمنان تا حدودی در امان باشند و یا سنگهای قدرت خود را استفاده کنند تا قدرت ضربات و حملههای خود را به سمت دشمنان بسیار بیشتر و سنگینتر نمایند.
طبق اطلاعات منتشر شده، نسخهی بتای عمومی بازی Mortal Shell حدود ۶ گیگابایت حجم خواهد داشت و هماکنون برروی فروشگاه اپیک گیمز در دسترس علاقهمندان قرار دارد. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتری در مورد بازی Mortal Shell دارید، میتوانید از طریق این نشانی به مشاهدهی تریلر ۴۰ دقیقهای از این عنوان بپردازید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
اگه قبل از عرضه last of us پارت هم یه بتایی یا دمو عرضه میکردن من کلا بازی رو نمیخریدم. خیلی پشیمون شدم
البته برای کسی که عاشق last of us نبوده باشه ممکنه بازی خوبی باشه