طرفداران The Last of Us Part II با گیتار داخل بازی به نواختن موسیقی‌های واقعی پرداخته‌اند - گیمفا
طرفداران The Last of Us Part II با گیتار داخل بازی به نواختن موسیقی‌های واقعی پرداخته‌اند - گیمفا
طرفداران The Last of Us Part II با گیتار داخل بازی به نواختن موسیقی‌های واقعی پرداخته‌اند - گیمفا
طرفداران The Last of Us Part II با گیتار داخل بازی به نواختن موسیقی‌های واقعی پرداخته‌اند - گیمفا
طرفداران The Last of Us Part II با گیتار داخل بازی به نواختن موسیقی‌های واقعی پرداخته‌اند - گیمفا

طرفداران The Last of Us Part II با گیتار داخل بازی به نواختن موسیقی‌های واقعی پرداخته‌اند

مهدى قانع‌پسند
۱۲:۳۰ ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
طرفداران The Last of Us Part II با گیتار داخل بازی به نواختن موسیقی‌های واقعی پرداخته‌اند - گیمفا

یکی از نکات بسیار جالبی که در گیم‌پلی بازی The Last of Us Part II وجود دارد، قابلیت گیتار زدن شخصیت اصلی بازی یعنی الی (Ellie) است که دست مخاطب را به صورت کامل برای خلق هر نوع موسیقی باز می‌گذارد و خب همان‌طور که انتظار می‌رفت تعدادی از طرفداران خوش ذوق درحالی که هنوز یک هفته هم از انتشار این عنوان نگذشته است، دست به خلق و یا نواختن موسیقی‌های مشهور زده‌اند. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به چندتا از این ویدئو‌ها داشته باشیم.

اثر جدید استودیو‌ی ناتی داگ (Naughty Dog) سرانجام پس از چند سال انتظار در جمعه‌ی هفته‌ی گذشته منتشر شد و همان‌طور که از این استودیو انتظار می‌رفت، شاهد بازخوردهای بسیار مثبتی نسبت به بازی The Last of Us Part II از سوی منتقدین و طرفداران واقعی این سری بودیم. یکی از مواردی که استودیو‌ی ناتی داگ و همین‌طور راک‌استار (Rockstar) به آن مشهور هستند، رعایت جزئیات بسیار بالا در ساخت آثارشان است؛ و مطمئناً بازی The Last of Us Part II نیز از این قائده مستثنی نیست. در کنار انواع و اقسام ریزه کاری‌هایی که در ساخت بازی The Last of Us Part II به آن‌ها توجه شده است، یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها را می‌توان گیتار زدن الی در این بازی دانست که به قدری در نحوه‌ی قرار گرفتن حالت انگشتان و همین‌طور حرکت سیم‌های گیتار دقت شده است که که بسیاری از افراد آشنا با این نوع ساز، نحوه‌ی پیاده‌سازی آن در The Last of Us Part II را شگفت‌انگیز و بی‌نقص می‌دانند. در کنار این جزئیات بسیار بالا در طراحی آلت موسیقی و حرکت اعضای بدن الی، استودیو‌ی ناتی‌داگ توانسته است به شیوه‌ای نحوه‌ی نواختن موسیقی را در این بازی پیاده‌سازی کند که بازی‌بازان تقریباً قادر به نواختن تمام موسیقی‌های دلخواه خود، در صورت آشنایی با این آلت موسیقی باشند.

اما در حالی که تنها کمتر از یک هفته از انتشار این بازی می‌گذرد، تعدادی از طرفداران موفق شده‌اند نحوه‌ی کار با این مکانیزم را به خوبی آموخته و به نواختن موسیقی دل‌خواه خود بپردازند. در ادامه تعدادی از این ویدئو‌ها را تماشا می‌کنیم.

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

در پایان شما می‌توانید نقد و بررسی The Last of Us: Part II را که به قلم سعید آقابابایی نوشته شده است مطالعه کنید؛ این عنوان موفق به دریافت نمره‌ی شاهکار ۱۰ از سایت گیمفا شد. بازی The Last of Us Part II سرانجام در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ (۱۹ ژوئن ۲۰۲۰) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد.

Arthur MorganAmin

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

طرفداران The Last of Us Part II با گیتار داخل بازی به نواختن موسیقی‌های واقعی پرداخته‌اند - گیمفا
طرفداران The Last of Us Part II با گیتار داخل بازی به نواختن موسیقی‌های واقعی پرداخته‌اند - گیمفا
طرفداران The Last of Us Part II با گیتار داخل بازی به نواختن موسیقی‌های واقعی پرداخته‌اند - گیمفا
طرفداران The Last of Us Part II با گیتار داخل بازی به نواختن موسیقی‌های واقعی پرداخته‌اند - گیمفا
طرفداران The Last of Us Part II با گیتار داخل بازی به نواختن موسیقی‌های واقعی پرداخته‌اند - گیمفا
طرفداران The Last of Us Part II با گیتار داخل بازی به نواختن موسیقی‌های واقعی پرداخته‌اند - گیمفا
طرفداران The Last of Us Part II با گیتار داخل بازی به نواختن موسیقی‌های واقعی پرداخته‌اند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • این بازی تتلوی بازی هاست همه ازش بدمیگن و قصد دارن خرابش کنن صفحشو خراب میکنن 😉
    ولی ولی ولی مثل همون از شاهکار بودنش چیزی کم نمیشه و نمیشه منکرش شد عزیزان سعی کنید راه بیان باهاش و چون خودتون خوشتون ازش نمیاد بد از بازی نگین و منکرش نشین 😎

    یک جمله برای همیشه:
    داستان بازی بد نیست شما به داستان های کلیشه ای عادت کردین :heart:

  • حس گیتار زدن رو به خوبی منتقل میکنه و واقعا آرامش بخشه
    خلاقیت از سرتاپای استودیو های فرصت پارتی سونی میباره‌‌‌‌‌..

  • tur گفت:

    به به.
    ماکرو و استودیو های ناشی و خامی که داره حالا حالا مونده یه همچین بازی غنی بسازن .
    بعد یه سری به اسپنسر امید دارن که نسل بعد می ترکونه :rotfl: :rotfl:

    • متاسفم برات
      واقعا واسه هر کی که از این به بعد من جواب این ها رو بدم بهم بگه هیتر،متاسفم.
      شما ها اول بیاید افراد گروه خودتون رو آدم کنید به xbox فن ها لازم نیس گیر بدید

    • یک بار هم گفتم
      کسی که به playground و turn 10 و ninja theory و ۳۴۳i و obsidian و double fine و rare و mojang از شعور گیمینگ درست حسابی بهره نبرده

      • Pegasus گفت:

        جای خالی نگو بازیهای استدیو های نامبرده فرسنگها با این بازی فاصله دادن(فارغ از سبک و ژانرشون)
        حرف دوست عزیزم قبول ندادم اگه مایکرو ربسک کنه و بهشون اعتماد کنه و بودجه بده از اینم بهترشو میسازن ولی همه سونی نیستن ناتی داگ که یه شبه نشده ناتی داگ یا سانتا مونیکا یا حتی گریلا گیمز و حتی و حتی بند استدیو همشون بخاطر حمایت سونی بوده این ریسکه سونی جلوه منفی هم داشت مثل اوردر ولی در کل نتیجش شده ۱۱۴ میلیون فروش کنسول

      • ALIREZA0111 گفت:

        دوست عزیز شما داری اشتباه میکنی
        تراز کل استودیو هایی که نام بردی همه شون رو جمع ببندی حتی نزدیک ناتی داگ هم نیستن
        ninja theory و ۳۴۳ که واقعا تازه کارن..نینجا دو تا بازی تریپل داده اشتباه نکنم که یکی دویل می کرای بود و دومی هم هلبلید و یه بازی بلیدینگ ادج که فقط یکیشون بازی خوبی بوده
        ۳۴۳ هم کلا یه بازی داده اونم هیلو ۴ که یه بازی متوسط بود و ریمستر نسخه های قدیمی که پر باگن
        البته موتور جدیدشون به نظر فوق العاده میاد باید منتظر گیم پلی هیلو موند
        دابن فاین هم که aa میسازه
        mojang هم که بازی هاش برای ps4 میاد اشتباه نکنم همون استودیویی هست که ماین کرفت میسازه
        ولی ترن ۱۰ و پلی گروند رو قبول دارم واقعا استودیو های خوبی هستن
        باید منتظر بازی های مایکروسافت موند تا شاهد رقابت باشیم
        یه سری هم میگن استودیو مورد علاقه ما the initiative انگار سه چهار تا بازی شاهکار داده
        در حالی که تازه تاسیس شده و طبق اخرین چیزایی که شنیدم زیر ۸۰ تا کارمند داره
        حداقل بزارین یه بازی بده ببینیم چجوریه
        اگه قرار بود فقط از این استودیو از اون استودیو نیرو جذب کنه فایده ای نداره
        بازی های خالق هیلو و گیرز هم دیدیم هر دو ضعیف یا متوسط بودن
        به امید موقفیت هر دو شرکت

      • tinytoon گفت:

        چون پای شعور گیمینگی رو آوردی وسط لازمه یه چیزهایی بهت بگم از اونجایی که میدونم مایکروفن منطقی هستی شاید حرفام برات مفید و تاثیرگذار باشه البته که خودت ادعا میکنی بیطرفی اما از اسم کاربریت و نظراتت کاملا مشخصه مایکروفن هستی منتهی مایکروفن منطقی که سعی میکنه از بازیهای سونی هم لذت ببره و خودشو از انحصاری های باکیفیت سونی محروم نکنه . ببین دوست عزیز استودیوهایی که نام بردی استودیوهای خوبی هستند بحث سیاست کمپانیه . سیاست کمپانی مایکرو هم کاملا مشخصه خود فیل اسپنسر اومد گفت سیاست ما برای نسل نه هر دو ماه یکبار عرضه یک انحصاریه . این حرف نشون میده مایکرو قصد داره هر دو ماه یکبار یک بازی متوسط AA بده بیرون که گیم پسشو پر کنه که منطقی هم هست چون اگه بخواد مثل سونی عمل کنه و به استودیوهاش پول هنگفت و زمان زیاد بده که بازی بزرگ عرضه کنند اونوقت اون بازیو روز اول عرضه میخواد بیاره روی گیم پس یک دلاری و نه دلاری؟ خودت فکر کن با منطق جور در میاد مایکرو بیاد مثل سونی به یه استودیوش پنج سال زمان بده و پول هنگفتی بهش بده تا یه بازی خفن بسازن بعد روز اول عرضه بیارنش روی گیم پس یک دلاری ؟ ببین الان سانتامونیکا این نسل پنج سال زمان گذاشت روی گاد ۲۰۱۸ و توی نسل هشت فقط همین یک بازی رو داد بیرون و میلیون ها دلار خرج بازی کرده خب نمیشه همچین بازی با این همه خرج روز اول عرضه بیاره روی سرویس یک دلاری چون براش سود که نداره هیچ ضرر هم داره بازی AAA با کیفیت ساختن الان خیلی سخت شده راکستار رو ببین کل نسل هشت فقط یه بازی داد بیرون که اون بازی یه شاهکار بود ساکرپانچ از اول نسل هشت داره روی گوست اف توشیما کار میکنه خب این بازی با این همه خرج و زمان ساخت زیاد نمیشه روز اول عرضه روی سرویس یک دلاری و نه دلاری بیاریش چون ضررده میشه وضعیت مدیامولکول و ناتی داگ و بند استودیو و گوریلاگیمز و غیره هم همینطوری بود . مایکرو پونزده تا استدیو داره اگه بخواد مثل سونی عمل کنه اکثر استودیوهاش توی یه نسل بیشتر از یک بازی نمیتونن بسازن خب این یعنی نهایت شونزده تا بازی یعنی سالی دو تا بازی که خب این با سیاست اسپنسر که عرضه هر دو ماه یک انحصاری برای پر کردن گیم پس باشه در تناقضه . تازه از این پونزده تا استودیو فقط هفت هشت تاش توانایی ساخت AAA دارن بقیه اشون استودیوهای کوچیک و کم تجربه هستند نسل نه تعداد انحصاری های مایکرو بیشتر میشه اما کیفیت بازی هاش تغییر خاصی نمیکنه اینو بهت قول میدم نسل نه مایکرو AAA های اصلیش همون گرز هیلو و فورزاست و قصد داره چند بازی متوسط هم بده بیرون مثل هلبلید دو . نمیدونم اخبار استودیوهای مایکرو رو دنبال میکنی یا نه الان اکثر استودیوهای مایکرو دو تیمی و سه تیمی شدن تا تعداد انحصاری های نسل نه اشون زیاد بشه تا گیم پس جون بگیره و تعداد کاربراش بیشتر بشه از استودیو نینجا تئوری فقط چهل نفر دارن روی هلبلید دو کار میکنند بقیه اعضای استودیو دارن روی چند تا پروژه دیگه کار میکنند شما توقع داری بازی که چهل نفر روش کار میکنند بیاد متای بالای نود بگیره؟ همین استودیوی که اسم کاربریته با وجود اینکه تعداد اعضاش کمتر از هفتاد نفر هستند به دو تیم تقسیم شدن همه اینا کاملا آینده رو به ما میگه منتهی باید تعصب رو کنار گذاشت تا ببینیش . اسپنسر شخصیت فریب کاریه از اول نسل هر سال شعار میداد که این سال میترکونیم E3 بعد جبران میکنیم چقدر تبلیغ کرک داون سه کرد الانم فریبکاریشو بازم داره ادامه میده یک کنسول دوازده ترافلاپسی میاد معرفی میکنه ولی نمیاد کنسول ضعیفشو زودتر معرفی کنه تا حسابی روی قدرت مانور بده بعد اخر سرم به خاطر اون کنسول ضعیف نمیتونه از قدرت کامل کنسول قوی ش استفاده کنه تازه این سیاست که تا دو سال اول نسل نه همه بازی های فرست پارتی مایکرو برای نسل هشت هم میاد که عملا یه توهین شخصیه به کساییه که میرن همون روز اول سریز ایکس میخرن و تا دو سال از تجربه بازی فرست پارتی نسل نه ایی محروم هستند خلاصه که اگه کسی نسل نه فقط قدرت خرید یک کنسولو داره به شدت بهش پیشنهاد میکنم فریب مایکرو نخوره و ایکس باکس نگیره مگر اینکه میخواد خودشو گول بزنه چون قرار نیست تغییری اتفاق بیفته اگرم کسی قدرت خرید هر دو کنسول رو داره که مشکلی نداره . خرید کنسول نسل نه مایکرو فقط برای کسی توجیه داره که پولش نمیرسه ps5 بخره میره سری اس که ضعیف تر و ارزونتر هست رو میخره

    • هنوزم آدمایی مص تو هستن عجب 😐 😐 😐 😐

  • preityzinta گفت:

    ابر شاهکار به تمام معنا، نامبروان صنعت

  • من یه ویدیو تو yourube دیدم که آهنگ hurt از johnny cash رو زده بودن، جالب بود!

  • واااااااااااااای….
    چه گیتاری میشه زد….قشنگ میتونی هر چی که دلت میخوادو بنوازی….
    الکی که نیست….به هر حال سلطان استاد گیتار زدنش بوده…
    اسپم..
    گیمپلی بازی داره منو میکشه…چقدر خفن در اوردن…
    به قول سعید جان….انگار دراکمن زنگ زده گفته چی میخوای…توام بهش سفارش دادی…گان پلی..دویدن..کاور گرفتن..جاخالی دادن((واااای))..مبارزات نزدیک….
    این بازی همونقدر که شماره اولش پی‌اس۳ جاودانه‌تر کرد…نسخه دومش پی‌اس۴ مثل شمش‌طلا با ارزش کرد…
    #ناتی‌داگ…جادوگران صنعت گیم(فکت)

  • soroosh0079 گفت:

    خدایی متا ۹۵ نوش جونش.خدایی از همه نظر خیلی خوب ساخته شده.اصن گرافیکشو میبینم با خودم فک میکنم که چجور بعضیا روشون میشه از دانگرید گرافیکی حرف بزنن.این بازی بالاترین گرافیک فنی و طبیعی ترین فیزیک حال حاضر رو داره.رسما نسل نهمیه.

  • توجه ناتی داگ به جزئیات تحسین برانگیزه

  • Pegasus گفت:

    واقعا تصور اینکه چه فشاری گروه انیمیشن سازی ناتی داگ داشته وحشت زدم میکنه
    اول میمیک تو صورت کرکترا
    دوم شبیه سازی رگهای خونی چشم
    سوم انیمیشن آپگرد اسلحه
    چهارم سیستم طناب(خدایی خیلی چیز جالبیه)
    پنجم گیتار(لعنتی یعنی اینفدر میتونست واقع گرایانه باشه حرکت انگشتا طرز نگهداشتن گیتار حرکت دستا )
    فارغ از هر پلتفرمی که دارین اگه بازی علاقه دارین حتما اینو بازی کنین
    .
    .
    اینکه برترین گرافیک بازیهای ویدیویی(به گفته ign و بازی سنتر) فقط واسه یه پلتفرم عرضه بشه شما رو نمی دونم ولی به من حس خاص بودن میده
    این همون قدرت سونی هست
    #you couldnt stop this

  • برآوردن چنین صناعتی را والاترین آدمیزاد میدانم و پاداش آن به یقین ناب و خاص خواهد بود .

  • DK گفت:

    منو یاد زمان انتشار مپ پاریس تو overwatch انداخت یک پیانو داشت ملت ریختن سرش :evilgrin:

  • mohsenj74 گفت:

    کاش میشد هوی متال زد با الی :laugh: ناتی داگ بازی هاش کلا طوری هست اگر یک پشه هم تو بازی رد بشه بدون دلیل نیست .

  • Pegasus گفت:

    اون سوالاتی که مطرح کردین دوباره بازی کنین متوجهش میشین

طرفداران The Last of Us Part II با گیتار داخل بازی به نواختن موسیقی‌های واقعی پرداخته‌اند - گیمفا