مدیر نوآوری بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از مزایای پلی‌استیشن ۵ می‌گوید - گیمفا
مدیر نوآوری بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از مزایای پلی‌استیشن ۵ می‌گوید - گیمفا
مدیر نوآوری بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از مزایای پلی‌استیشن ۵ می‌گوید - گیمفا
مدیر نوآوری بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از مزایای پلی‌استیشن ۵ می‌گوید - گیمفا
مدیر نوآوری بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از مزایای پلی‌استیشن ۵ می‌گوید - گیمفا
مدیر نوآوری بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از مزایای پلی‌استیشن ۵ می‌گوید - گیمفا

مدیر نوآوری بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از مزایای پلی‌استیشن ۵ می‌گوید

محسن رضوی فر
۲۳:۵۹ ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
مدیر نوآوری بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از مزایای پلی‌استیشن ۵ می‌گوید - گیمفا

به‌تازگی آقای مارکوس اسمیت (Marcus Smith)، مدیر نوآوری عنوان Ratchet & Clank: Rift Apart از استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، در یک ویدئو اطلاعاتی را در خصوص این بازی به اشتراک گذاشته است. وی همچنین در بخش دیگری از توضیحات خود به قابلیت‌های ویژه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ مانند کنترلر DualSense، تکنولوژی صدای سه‌بعدی و SSD اشاره کرد.

آقای اسمیت در خصوص این که چگونه سخت‌افزار پلی‌استیشن ۵ به طراحی و توسعه‌ی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart کمک کرده است، اظهار داشت:

سری بازی‌های Ratchet & Clank همواره شما را به کاوش و اکتشاف در محیط‌هایی که هرگز ندیده‌اید، ترغیب می‌کند. این چیزی است که همواره برای آن تلاش می‌کنیم و اکنون با قدرت بالای سخت‌افزار پلی‌استیشن ۵ می‌توانیم چیزهای بیشتری را ارائه دهیم. تعداد اشیای موجود در جهان بازی و موارد مربوط به اکتشاف، دشمنان و … افزایش یافته‌اند. این همان کاری است که در حال انجام آن هستیم؛ ساخت دنیاهایی که احساس واقعی بودن را به مخاطب القا کند. شما این فضاهای جدید را کاوش خواهید کرد. این همان چیزی است که ما در نسل‌های قبلی قادر به انجام آن نبودیم.

بازی  Ratchet & Clank: Rift Apart عنوانی است که ز ابعاد و شکاف های بُعدی بهره می‌برد. این امر بدون وجود SSD برای پلی‌استیشن ۵ ممکن نبود. SSD سرعت بسیار بالایی دارد. وجود آن این امکان را به ما می‌دهد تا دنیاها و پروژه‌های مختلفی را با سرعت بالا بسازیم. SSD یک Game Changer باورنکردنی است که نظر ما اکنون می‌تواند گیم‌پلی را در جایی که شما در یک جهان تجربه کنید و در لحظه‌ی بعد در جایی دیگر.

ما می‌توانیم مراحل بازی را به سرعت بارگذاری نماییم و در عمل اتفاقی می‌افتد که پیش از آن حتی تصور انجام آن را هم نمی‌کردیم. دیگر صفحه‌ی نمایش بارگذاری وجود ندارد. حالا همه چیز در مورد ماجراجویی‌های جدید هیجان‌انگیزتر به نظر می‌رسند.

اسمیت در ادامه به صحبت در مورد کنترلر پلی‌استیشن ۵ و تکنولوژی صدای Tempest پرداخت:

کنترلر DualSense کنسول پلی‌استیشن ۵ مخصوص سلاح‌های Ratchet & Clank ساخته شده است. میزان بازخورد لمسی که شما با استفاده از سلاح های به‌دست می آورید، باعث می‌شود آن‌ها احساس قدرت بیشتری داشته باشند و همچنین به شما این امکان را می‌دهند تا بدانید که هر سلاح چگونه عمل می‌کند. Enforcer یکی از سلاح‌های بازی ماست. این سلاح مانند شاتگان است و و از محرک‌های سازگار (Adaptive Trigger) برای ایجاد فشار استفاده می‌کند. شما می توانید تفاوت بین سفت شدن فشار را حس کنید و این باعث می‌شود تمام سلاح‌های ما احساس بسیار قدرتمندتری داشته باشند.

مورد دیگری که برای تجربه‌ و کار با آن هیجان‌زده هستیم، قابلیت صدای سه‌بعدی است. این قابلیت واقعاً یک تفاوت اساسی بین گوش دادن به یک مجموعه‌ی تلویزیونی و رفتن به وسط جنگل است. وجود این قابلیت موجب می‌شود تا شما احساس رفتن به این جهان‌ها را داشته باشید؛ چیزی که قبلاً قادر به انجام آن نبودیم.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در تاریخی نامشخص برای کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدئوی صحبت‌های مدیر نوآوری این بازی را مشاهده بفرمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مدیر نوآوری بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از مزایای پلی‌استیشن ۵ می‌گوید - گیمفا
مدیر نوآوری بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از مزایای پلی‌استیشن ۵ می‌گوید - گیمفا
مدیر نوآوری بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از مزایای پلی‌استیشن ۵ می‌گوید - گیمفا
مدیر نوآوری بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از مزایای پلی‌استیشن ۵ می‌گوید - گیمفا
مدیر نوآوری بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از مزایای پلی‌استیشن ۵ می‌گوید - گیمفا
مدیر نوآوری بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از مزایای پلی‌استیشن ۵ می‌گوید - گیمفا
مدیر نوآوری بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از مزایای پلی‌استیشن ۵ می‌گوید - گیمفا
مدیر نوآوری بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از مزایای پلی‌استیشن ۵ می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • darkwarrior گفت:

    معرفی این بازی باعث شد ک من به این سری علاقه مند بشم و دنبالش بیوفتم از اولین شماره دارم بازیش میکنم
    مطمئنم ک موفق میشه
    خرید استدیو اینسامنیاک به نفع سونی بود
    همزمان ۳تا پروژه دارن براش دمشون گرم

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    اقا یه چی بگم راجب لست اف اس ۲
    اسپویل
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    من طاقت نیاوردم رفتم اون صحنه اول بازی که خیلی ناجور بود واقعا رو دیدم بلافاصله یه چیزی رو احساس کردم نمیدونم شماها همتون سریال واکینگ دد رو دیدین یا نه تو یکی از قسمت ها شخصیتی به نام نیگان با چوب گلف کله یکی از نقش های اصلی رو میترکونه این شباهت منو به فکر برد که ناتی داگ و دراکمن تصمیم گرفتن با مرگ خشن و وحشتناک یکی از کاراکتراشون احساسی مشابه ایجاد کنن احساسی مثل قتل عام خانواده استارک در سریال گیم اف تورنز اگر اهل سریال باشید دقت کردین که مدتی هست تو بعضی سریال های معروف مرگ کاراکتر اصلی و یا یکی از اون ها به طرز خیلی خشن مد شده و یه جورایی هم جواب داد بگذریم که همون هم مقداری جواب داد یادمون نره گیم اف تورنز چه پایان عجیبی داشت ، به نظرم ناتی داگ هم اومد همین ریسک رو کنه و شاید همون قدر ری اکشن و جواب بگیره از مخاطب عام اما دقیقا برعکس شد هیچ گیمری نمیاد بازی کنه که انقدر احساساتش جریحه دار بشه این به نظر من با روح ویدیو گیم در تضاد هست شما میری خشن ترین فیلم ها یا سریال رو میبینی و خوشتم میاد ولی عمرا برا بازی نمیری مرگ کاراکتر محبوبتو اونم به این شکل ببینی ،،، این ریسک رو ناتی داگ کرد و خب باعث شد که هم بقیه استودیو ها و حتی خودشون از این تجربه درس بگیرن و اینکارو شاید از این پس نکنن ،،، بازی سینماتیک قشنگه قطعا اما نباید وارد مرز های سینمایی بشن در سینما ما هنرنمایی بازیگر رو داریم و در بازی هنرنمایی بازیسازی یعنی همون گیمپلی . امیدوارم منظورم درست رسونده باشم.

    • Pcpsbox گفت:

      به جاش بازی تا آخر عمر تو خاطرت میمونه

      • 🤘Mohsenj74 گفت:

        اینم حرفیه :cowboy: اما خب خیلی بازی ها تو خاطر ادم میمونه 🙂 مثل لست اف اس یک من هرگز قیافه معصوم الی تو شماره ۱ رو فراموش نمیکنم خصوصا اخرای بازی که داشت با جول حرف میزد چهره الی طوری بود که باهاش خیلی ارتباط برقرار کردم

    • G.LN گفت:

      این بازی باعث شده زیر هر خبری که میاد راجبش بحث کنید، مورد داشتیم گفته تنها یه مورد ۱۰۷۰ وجود داره اونم رو pc منه و بعدش راجب لست ۲ گفته تا آخر بازیش کردم( یوتیوب) ولی اصلا جالب نیست :rotfl:

    • مشکل اصلی tlou2 این هست که سعی میکنه با حذف شخصیت اصلی خودش به طرز احمقانه ای مخاطب رو توی شوک ببره
      در حالی که اصلا نیل دراکمن روشش رو به خوبی بلد نیست و دقیقا از همین منظر به بازی لطمه وارد می کنه
      فکر نکنم نیاز باشه هشدار اسپویل بزنم
      همه می دونید داستان بازی چیه ولی اینکارو بازم میکنم
      اسپویل
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      توی نسخه اول بازی یه جایی بود که الی و جوئل سوار ماشین داشتند می رفتند و یک نفر کنار جاده درخواست کمک کرد
      جوئل گازش رو گرفت و رفت بعدش به الی گفت می دونستم میخوان شبیخون بزنند
      چنین فرد محتاطی چطور ممکنه اعتماد بکنه که دنبال ابی راه بیفته و بره یه جای نامشخص و نامعلوم؟
      چطور تامی برادر جوئل بعد ۲۵ سال زندگی تو شرایط اخرالزمانی تصمیم می گیره اسمش رو به یه عده ناشناس بگه و همراهشون بشه؟
      جوئلی که خیلی محتاط بود چرا باید یه غریبه رو نجات بده؟
      چرا ابی نباید فکر کنه که جوئلی که منو دو بار چند دقیقه پیش نشون داده شاید ادم خوبی باشه؟
      بهتر نبود ابی ، توی کشتن جوئل بیشتر مردد و دودل می شد و یکی از اعضای گروهش جوئل رو می کشت؟در عوض ابی یکم عذاب وجدان می گرفت؟ اصلا چه نیازی بود که جوئل ابی را نجات بده؟ من فکر می کردم قراره ابی یکم شک کنه ولی دیدم که با خشونت تمام جوئل را تا سر حد مرگ عذاب داد.
      حالا اینا به کنار، نویسنده هیچ راه منطقی برای پیدا شدن جوئل توسط ابی پیدا نکرد به جز این که بر حسب تصادف همدیگه رو ببینند و تامی هم اسم خودش و برادرش رو احمقانه بهشون بگه.
      مورد دیگه این که از کجا معلوم این همون جوئل باشه!!! هر جوئلی گیر اوردی رو میخوای به رگبار ببندی؟؟ نمیخوای مطمئن بشی؟
      نمیخوای بپرسی چرا پدرم رو کشتی؟
      حالا باز هم می گذریم از اینا.
      چرا در پایان الی باید یه تصویر از جوئل باعث بشه بیخیال همه چیز بشه؟
      چرا موقع کشتن بقیه اعضای گروه این طوری نشد؟
      چرا باید لحظه اخر این تصویر توی ذهنت بیاد؟ وقتی دو تا انگشتت رو قطع کرده بازم حاضری ولش کنی؟
      دهنت سرویس کسی به انگشت های من دست بزنه می کشمش چه برسه به قطع کردنش اونقوت تو کسی که پدرت رو کشته و عامل همه بدبختی هات هست رو ول می کنی؟ اخه چرا ؟
      کلا پایان بازی به شدت بی هدف و بی منطق بود.
      الان که چی؟
      الی انگشتش رو از دست داد
      جوئل مرد
      الی دپرس شده
      دینا ترکش کرده
      تنها است
      جکسون نابود شده
      ابی فرار کرده
      نباید ابی تقاص پس بده؟
      این همه پوچ گرایی برای چی؟
      برای ساخت پایان ماندگار که در ذهن بمانه؟
      احمقانه است.
      در کل ایده داستان هم زیاد چنگی به دل نمی زند.
      تصور کنید در نسخه بعدی ویچر ، پسر یکی از اینایی که گرالت کشته بیاد گرالت رو بکشه بعد سیری بره انتقام بگیره
      اخه اینم شد خط داستانی؟
      حالا می تونست همین پایان برترین پایان زندگی من بشه به شرطی که الی ، ابی را سلاخی میکرد و دلم خنک میشد
      مورد احمقانه دیگه این که الی اگه دنبال انتقام بود می تونست ابی را همون بالای دار نگه داره تا از لاغری بمیره چرا اوردش پایین؟
      اوردش پایین تا تن به تن پوستش رو بکنه؟ پس چرا یهو با یه خاطره مسخره از جوئل بیخیال شد؟ اخه چی توی اون خاطره بود مگه؟
      ناتی داگ گند زد با این داستان نویسی دراکمن.
      امیدوارم دمش رو بگیرند از ناتی داگ پرتش کنند بیرون.
      هر چی کارمند بود به خاطر این خزعبل نویسی ایشون رفتند بیرون.

      • والا داداش به نظرم فرمایشاتت خیلی خیلی منطقی هست. منم با دیدن پایان بندی و جاهای اساسی ش تو یوتوب به بعضی از این سوالا رسیده بودم با اینکه نسخه ۱ رو هم بازی نکرده بودم. الآن درست کردن داستان نسخه ۳ ش خیلی سخت میشه برای ناتی داگ. حالا باید ببینیم چی میشه. اونایی که بازی رو پلی دادن چیزی در ندارن در کامل کردن فرمایشات داداشمون بگن؟ عوض فن بازی بیاین تبادل نظر کنیم.

        • من که نفهمیدم چطور IGN به این بازی گفت
          سینماتیک استوری لاین
          دهنش سرویس
          در بهترین حالت بازی نمره ۲ از ۱۰ توی بخش داستان نویسی می گیره
          مابقی المان ها هم نمره کامل بگیره
          باید میانگین ۹یا۸ دریافت کنه
          نه ۱۰
          من خودم خیلی طرفداری بازی رو قبل عرضه کردم ولی حالا واقعیت ها رو باید گفت
          از ایرادات بزرگ داستان بگذریم به قدری شخصیت پردازی ها مشکل دارند که مخاطب سرش رو میکوبه تو دیوار
          اسپویل
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          الی حاضر نیست جوئلی رو ببخشه که جونش رو نجات داده و از دستش عصبانی عه و توی این نسخه رابطه خوبی با جوئل نداره همش از جوئل گلایه داره که باید به فایرفلای فرصت میدادی شاید درمان کشف میشد
          همین ادم حالا دقیقه نود ابی رو میبخشه بابت همه مصیبت هایی که به سرش آورده
          بعدش یه فلش بک به گذشته زده میشه که الی به جوئل میگه من سعی میکنم ببخشمت بابت اون قضیه.
          یعنی عملا نیل دراکمن این بخشش الی نسبت به جوئل را با بخشش الی نسبت به ابی یکسان قلمداد می‌کنه!!!!!
          یا خدا…
          فقط این تمثیل بی شرمانه کافیه تا اگر منتقد باشم با یه نمره ۷ از خجالت بازی در بیام
          یعنی بخشیدن جوئل و بخشیدن ابی یکی هستند؟
          نکته این جاست که وقتی الی، ابی را میبخشه این سکانس از جوئل پخش میشه
          اخه ربطی این دو تا چیه غیر از این که میخواد پیام بخشش و مهربانی به مخاطب بده؟
          انتقام بده؟ خشونت بده؟ چرا وقتی Mel را کشت، همونی که باردار بود این رو متوجه نشد؟
          فهمیدم.چون اون خانم علی رغم باردار بودن ،شاید اگر می بود، مشاور نیل دراکمن، خانم انیتا کاری می کرد اون هم زنده بمونه

        • mahdi.r گفت:

          اسپویل
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          ببین الی دنبال فقط انتقام نبود الی مدام قیافه ی جوئل رو میدی که چه بیهوده کشته شد همونطور که تو فلش بک میبینید الی ناراحت بود که جوئل از معنا دار بود مرگ الی جلوگیری کرد و خود جوئل به همین سرنوشت دچار شد الی فکز میکرد با گرفتن جون ابی مرگ جوئل معنا پیدا میکنه ولی وقتی داشت جون ابی رو میگرفت فهمید مرگ ابی به مرگ جوئل معنا نمیده بلکه ردمپشن الی به این مرگ معنا میده جدا از اون متوجه چرخه انتقام آخر بازی وقتی دید ابی دقیقا همونطور که جوئل به الی اهمیت میداد داره به لو اهمیت میده تصمیم جوئل رو درک کرد و فهمید با کشتن ابی این چرخه ی انتقام ادامه پیدا میکنه و شاید لو برای گرفتن انتقام ابی برگرده

      • sahba.sh گفت:

        تمام حرفهای من رو زدی
        یه روزه که می خواستم بنویسم به خودم میگفتم بیخیال واسه کی داری توضیح میدی !؟ اگه واقعیت رو بگی چندتا هیتر میان میبندنت به رگبار
        این بازی همه چیزش فوق العادست بجز داستانش که سرتاپا ایراده
        یه بازیه داستان محور باید داستان قوی داشته باشه و متاسفانه LOU2 از این قسمت نمره صفر میگیره
        من برای بازیی که دپرسم کنه نباید پول میدادم

        اسپویل
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        هنوز که هنوزه RDR2 رو دوباره بازی نکردم با اینکه آرتور کاملا فوق العاده و با اون سکانس بی نظیر سر تپه مرد!!!
        LOU برام بهترین بازی بود در کنار ویچر و نسخه دوم تمام خاطرات خوش جوئل و الی رو شست و برد!!!

        • دقیقا برگ برنده رد دد جلوی تلو همون پایان بازی هست که استادانه راک استار نشون داد چطور باید کاری را انجام بده که نیل دراکمن نتونست توی تلو دو انجام بده
          اسپویل
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          خلق مرگی ماندگار و معقول برای شخصیتی محبوب

          • sahba.sh گفت:

            نه نه
            نتونست اشتباهه چون در توانش هست هرچی میخواد خلق کنه
            من احساسم بهم میگه دوست داشته که اینجوری بسازه چون خودش قبل انتشار گفته بود که خیلیا از بازی بدشون میاد!!! دلیلش هم معلوم نیست
            انگار دوست داشته اینجوری بسازه و بازیباز براش مهم نبوده

      • اسپویل
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        ابی به اندازه کافی تقاص کارشو داد
        یک دور دیگه بازی رو مرور کن
        تقریبا هرکس واسش عزیز بود به بدترین روش کشته شد

        • اخه چی میگی تو؟؟
          اسپویل
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          طرف قصر در رفته حالا دو تا از دوستاش بمیرن خب به درک!!!
          خودش قاتل اصلیه رفته سیزده به در چی میگی تو؟؟؟
          مورد احمقانه دیگه
          که چرا ابی،الی و دینا رو نکشت؟
          این هم قابل درک نیست.
          چون الی، قبل‌تر Owen و Mel را کشته بود
          nora و دو نفر دیگه هم به درک واصل کرده بود
          شخصیت Mel حامله هم بود
          الی اومد اینا رو همه کشت
          توی مبارزه اول با ابی شکست خورد و ابی باید انتقام همشون رو می گرفت
          اونوقت با یه نگاه که Lev بهش کرد پشیمون شد و بیخیال شد و به الی گفت
          دیگه جلوی چشام نبینمت
          میخوام بگم همونقدر که پشیمونی ابی از انتقام از الی احمقانه و غیرمعقول بود
          همونقدر و حتی بیشتر انتقام نگرفتن الی از ابی واسه جوئل احمقانه بود
          دیگه نمیدونم بازی چقدر دیگه باید توی داستان سرایی احمقانه عمل میکرد تا قبولش کنید.
          با کمال ارزشی که برای ناتی داگ قائلم این بازی ارزش ۱۰ از ۱۰ نداره قطعا یه دست های پشت پرده ای نمره ۹۵ رو واسش خلق کردن و الا با بهترین حالت نمره ۸ از ۱۰ رو میشه به بازی داد
          ایرادات داستانی بازی اصلا قابل هضم نیست
          تازه این ها نکات برجسته بود
          حوصله توضیح نکات ریز رو ندارم و الا حال یه عده از بازی بهم میخوره

    • frist of us گفت:

      حاوی کمی اسپویل
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      دوست عزیز…
      نابودی کرکتر محبوب چیزی نیست که به تازگی باب شده باشه و استاد اعظم ژانر فنتزی تالکین ۸۰سال پیش اونو به وجود اورد و{نه تو نقطه اوج داستان}و به صورتی اونو در خط داستانی باب کرد و با استاد مارتین به اوج خودش رسید …
      با حرفات موافقم که روح گیمینگ با داستان سرایی قوی چندان تطبیق نداره اما اینم در نظر بگیر این داستان که تو لست هست اصلا به صورت جدا یا فیلمنامه ای هم چیز جالبی از اب درنیومده و نویسنده در اون قسمت توانایی نداشته …
      چطور مارتین ۱۰تا کرکترو میتونه تو ۲ صفحه نابود کنه…
      کاری به تشابهات و تفاوت های ژانری ندارم چون این معقوله در همه ژانر ها صدق میکنه…
      همه ی اینها نشون از ضعف{گروه نویسندگی}داره…
      بدون مقدمه کرکتر کشتن برای مخاطب اعصاب خورد کنه لاقل همون لحظه باید عنوان بشه که چرا…
      انتظارات یکسری از دوستان که حتما باید از داستان بازی به عنوان ساختار شکن تمجید بشه رو نمیفهمم …
      از تمام این بازی غیر داستان کلی لذت بردم و سپاسگزارم…

      پلات های داستانی سرسام اوره و اونو شبیه اسفنج کرده…
      اصلا برای من در یاد نخواهد ماند ترجیح میدم فک کنم همون نسخه اول تمام شده…
      یکسری محتوا درون بازی هست که فقط مشکلش به کارگردان برمیگرده…اون تقویم عبری ۵۷۷۴وتورات چی بود؟واقعا کارگردان میخواست چیو ثابت کنه …ینی فک کرده ما با یه سرچ ساده نمیفهمیم کجاییه؟
      درمورد پایان گات هم باید بگم کلا ۳ فصل اخر برپایه کتاب نبوده و اون برادران فرصت طلب خودشون ادامش دادن که یه طوری طرفدارا چزوندنشون…و در نتیجه الانم بزور بهشون کار میدن…
      اچ بی او با۸سیزن دگ موافق بود منتها این دو میخواستند سریع جمش کنن برن سراغ استارواز…
      موفق باشید

  • crash گفت:

    تبلیغات اوایل نسل ۹ واسه گول زدن ملت مثل نسل هشتم که کلی تبلیغ در مورد صفحه لمسی دستهps4 منتشر شد در اخر هم فقط واسه بازیهای لانچ کاربرد داشت بعدها کاربردش کمرنگ شد به طوری که الان تو اکثر بازیها بلا استفادس

  • Pcpsbox گفت:

    به جاش تا آخر عمر بازی تو خاطرت میمونه

  • navid313714 گفت:

    اقا ببخشید میدونم جاش اینجا نیست فقط یه سوال داشتم از دوستان؟
    یه بازی ریسینگ که گیم پلی اش شبیه GRID 2008 و نه شبیه GRID 2 باشه کسی سراغ داره معرفی کنه؟ ممنون :highfive:
    :rainbow:
    —————————————–
    ” آقا این the last of us 2 رو هم خیلی مواظب باشید کامنتها رو نخونین وگرنه یهو تجربه ی بازیتون با خاک یکسان میشه
    یه چیزی درباره بازی هست که نباید بفهمید
    من خودم تو یوتیوب فیلمشو یه تیکه اش رو اتفاقی دیدم یه لحظه الی یه جمله گفت همه چیز اسپویل شد برام رفت”
    حواستون رو جمع کنین 😉

  • Hossein گفت:

    دارم چیزی رو تصور میکنم که
    بازیساز ها میگن:خب حالا که صفحه لودینگ نداریم،به نظرتون یه‌جوری نیست که یهویی گیمر رو بفرستیم تو بازی!؟

    این سوال خودش یعنی پیشرفت :waving: :waving: :waving: :waving: :waving:

    کاری به سونی و مایکرو ندارم…

  • mbox گفت:

    گویا دیجیتال فاندری گفته این بازی سی فریم هست
    مرسی اس اس دی

  • khurgu گفت:

    مایکروسافت چه بی صدا شده ?:-) مشکوکه سکوتش 😎

  • دیدین چطوری توی یک ثانیه از این دنیا میرفت اون دنیا؟
    چقدر خفن بود

مدیر نوآوری بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از مزایای پلی‌استیشن ۵ می‌گوید - گیمفا