Marvel’s Spider-Man: Miles Morales دارای فناوری رهگیری پرتو است
قسمت بعدی حماسه Spider-Man اینجاست و در این قسمت چالههای آب دارای فناوری رهگیری پرتو یا همان Ray-Tracing هستند. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
داستان چالههای آب را در Spider-Man 2018 به یاد دارید؟ اگر نه، باید بدانید که آن یکی از دیوانهوارترین سوءتفاهمهای پیشآمده در صنعت بازیهای رایانهای است. این سوءتفاهم در زمان انتشار بازی رخ داد؛ وقتی که عدهای از بازیکنان، صحنههای بازی را با صحنههایی از گیمپلی E3 بازی مقایسه کردند. استودیو اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) چالههای آبی که در گیمپلی حضور داشت را جابه جا کرده بود، این مطلب موجب شد بازیکنان فکر کنند که بازی دچار افت گرافیکی شده است. (که البته این اتفاق هرگز رخ نداده بود.) به طرز عجیبی، تعدا زیادی از مخاطبان از این نظریه استقبال کردند تا اینکه سازنده بازی اقدام به رفع ابهامات کرد. شما میتوانید نقد و بررسی نوشتاری و ویدئویی این بازی، به همراه تریلر نمرات آن را از وبسایت ما مشاهده کنید.
حال که قسمت جدید این بازی با عنوان Spider-Man: Miles Morales در راستای انتشار است، نیازی نیست نگران چنین سوءتفاهمهایی باشید. در توییتر، مسئول شبکههای اجتماعی استودیو اینسومنیاک گیمز، فردی با نام جیمز استیونسون ( James Stevenson)، خبری که همهی ما منتظرش بودیم را افشا کرد؛ این که چالههای آب در بازی جدید، از فناوری رهگیری پرتو (Ray-Tracing) بهره میبرند! البته همهی اینها به لطف توانایی گرافیکی پلیاستیشن ۵ ممکن شده است. پس از پرسشهای مکرر مخاطبان، استودیو اینسومنیاک گیمز اعلام کرد که این بازی یک عنوان مستقل خواهد بود. این بازی در تعطیلات سال ۲۰۲۰ به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
ای جاااانم :inlove:
چاله ها رو بخایم در نظر نگیریم خود لباس اسپایدی تو عکس بالا یکم بهتر نیس؟
از نظر تکسچر یکی هستن مشکل اصلی اینه که اون بالایی مشخصا رفلکشن ری تریسینگ داشته که واسه نمایش ساخته بودن و بعدا چون پلی ۴ نمیتونسته هندل کنه حذفش کردم. رفلکشن خیلی تاثیر داره تو زیبایی. کلا تریلر ۲۰۱۷ و بازی نهایی رو که مقایسه بکنی متوجه میشی از نظر تکسچر بازی پسرفت نداشته پیشرفت هم داشته گاهی. ولی نورپردازی همه نمایشا انگار ری تریسینگ دارن و بعد تو بازی نهایی حذفش میکنن. نباید این کار رو بکنن به نظرم.
پس خداروشکر که از این به بعد ری تریسینگ هست. دیگه پس کوچکترین فرقی بین تریلر و بازی اصلی نیست 😎
نه مشکل دقیقا برعکس اینه. نورپردازی توی بازیای که موقعیت آفتاب متغیره اینطوری روی گرافیک تاثیر میزاره.
یه مقدار شاید
ولی به «یکسان نبودن موقعیت آفتاب» هم دقت کن
اره اونم میتونه موثر باشه 😉
واقعیتش جنس بافت لباس اسپایدی توی بازی نهایی با تریلر متفاوته و بیشتر بهنظر به دلایل هنری همچین تغییری دادن تا دلایل فنی. nick930 مقایسهی خوبی بین تریلر و بازی داره که توضیحات خوبی روش میگه. خواستی میتونی یه نگاهی بهش بندازی :yes:
اها ممنون :heart:
یه اخطار میزدین اولش، خوندن این خبر بسیار دردناک و زجرآوره برای اونایی که هی میگفتن پلی استیشن ۵ توانایی پشتیبانی از رهگیری پرتو نداره.
اخ اخ ولی حاجی اون دیگه کی بود شرکت سونی از اولش هم گفته بودش که اگه اسکرین داری بفرست
تا الان ۴تا بازی خریدps5رو واسم توجیه پذیر کردن
horizon
demon’s souls
spider man
ratchet &clank
همه این چهار عنوان باکیفیت و ثابت شده در شماره های قبلی هستن
اسپایدرمن کاملا مشخص بود ک نسخه مربوط به مایل مورالز منتشر میشه ازش چون توی انتهای بازی اول و دی ال سی هاش به شدت بهش اشاره میکردن و دور از ذهن نبود ساختش فقط فکر نمیکردم اینجوری سورپرایز کنن مارو سازنده ها
همه به سونی ایمان داره بازی نشون هم نده میخرن٫
حالا که رخ زیبای کنسولو دیدیم دیگه صبر نداریم که بیاد بخریم.
راستی یه تعدادی غارنشین بیرون زدن خبر خوبیه
امیدواریم ک ازین غار نشین ها هم نشانه هارو ببینن و ایمان بیارن بلکه رستگار شوند
ای جان :yes: :inlove:
یادش بخیر ۲ ساله داریم بازیهارو با ray tracing اجرا میکنیم تازه واسه ps5 شده اپشن :laugh: :laugh: :laugh:
چقدر گیمرامون لاکچری شدن
واسه اجرای بازیا با ری تریسینگ چقدر پیاده شدی؟
افت گرافیکی کاملا مشخه دیگه . خود اسپایدی رو هم ببینین متوجه میشین. حالا ناشی از غیر فعال شدن رهگیری پرتو باشه یا هر چیز دیگه ای. البته من علاقه ای به تجربه اسپایدرمن مایلز مورالس ندارم . اسپایدر من یعنی پیتر پارکر . فکر نمیکنم ورژن مایلز مورالس در حد نسخه قبلی فروش کنه .
من بررسی مقایسه گرافیکی E3 و ریلیز بازی رو دیدم گرافیک افت داشته خوبم افت داشته
“که البته این اتفاق هرگز رخ نداده بود” اصلا موافق نیستم تو یوتوب نگاه کنید کلا نقض میکنه این حرفو
دوست عزیز اطلاعات غلط نشر نده، digital foundry یه ویدیوی مفصل در این رابطه داره که نشون میده گرافیک بازی نسبت به تریلر به طرز وحشتناکی پیشرفت داشته، مخصوصا در زمینه ریفلکشن و نورپردازی
ویدئویی که مشاهده کردید طبق گفته سزنده و شواهد ارائه شده از ” ادیت و تغییر در رزولوشن بازی و عدم متشابه بودن موقعیت آفتاب” استفاده کرده.
فقط این صحنه از بازی نبود صحنه های متفاوت مخصوصا از انفجار با افت محسوس مواجه بوده
یکی از فانتزیام اینه که میتونستم یه گیم درست و حسابی با محوریت مایلز مورالز رو بازی کنم :inlove: امیدوارم که بشه
دیگه تقریبا همه بازی های جدید پشتیبانی میکنن