احتمالاً سرورهای بازی Killzone: Mercenary برای همیشه غیر فعال شدند [بهروزرسانی]
به نظر میرسد شرکت سونی تصمیم گرفته است تا سرورهای محبوبترین عنوان دارای بخش چندنفره در میان تمامی بازیهای کنسول دستی پلیاستیشن ویتا، یعنی Killzone: Mercenary را برای همیشه خاموش کند. در ادامه با گیمفا همراه باشید تا نگاهی به جزئیات تکمیلی این خبر داشته باشیم.
بهروزرسانی: طبق گزارشات جدید به دست آمده، سرورهای بازی Killzone: Mercenary دوباره به حالت قبل برگشتهاند و این قطعی به صورت موقت بوده است.
بازی Killzone: Mercenary یکی از عناوین انحصاری کنسول پلیاستیشن ویتا بود که در کنار بخش داستانی، یک بخش چندنفرهی رقابتی عمیق را شامل میشد و تعداد زیادی از طرفداران بخش رقابتی آن را بهترین بخش چندنفره در میان تمامی بازیهای این کنسول دستی میدانستند؛ اما طبق آخرین اخبار منتشر شده به نظر میرسد سرورهای بخش چندنفرهی این بازی به تازگی غیر فعال شدهاند و این بخش دیگر در دسترس نیست.
بازیبازان از روز گذشته هنگام ورود به بخش چندنفرهی بازی Killzone: Mercenary با مشکل مواجه شدهاند و طبق گزارشات پس از صحبت با بخش پشتیبانی پلیاستیشن این شرکت اعلام کرده است که در حال حاضر سرورهای بازی در حالت خاموشی به سر میبرند. اما این موضوع به صورت قطعی مشخص نشده است که آیا بخش چندنفرهی این بازی برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد یا این موضوع تنها یک قطعی موقتی سرورها است. با این حال در صفحهی رسمی فروشگاه پلیاستیشن این بازی همچنان بخش چندنفره به عنوان بخشی از ویژگیهای Killzone: Mercenary ذکر شده است.
بازی Killzone: Mercenary در سال ۲۰۱۳ و تنها چند ماه قبل از عرضهی پلیاستیشن ۴، برای کنسول دستی پلیاستیشن ویتا منتشر شد. این بازی توسط استودیوی گوریلا کمبریج (Guerrilla Cambridge) که یکی از استودیوهای زیر مجموعهی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) بود توسعه یافته است. آخرین بازی این استودیو، RIGS: Mechanized Combat League نام داشت که در سال ۲۰۱۶ برای دستگاههای پلیاستیشن VR منتشر شد اما این استودیو در نهایت سال بعد از آن یعنی در سال ۲۰۱۷ برای همیشه بسته شد.
بازی Killzone: Mercenary را میتوان بهترین شوتر اول شخص کنسول پلیاستیشن ویتا در میان تمانی عناوین صاحب نام آن دانست. بازی Resistance: Burning Skies نیز یکی دیگر از عناوین انحصاری این کنسول و آخرین بازی از مجموعهی Resistance است که در سال ۲۰۱۲ برای پلیاستیشن ویتا منتشر شد و از آن زمان تا کنون، هیچ صحبتی از سمت استودیوی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) در رابطه با آیندهی این مجموعه نشده است.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
نه جان من ، من دارمش ولی وقت نکردم هنوز بازیش کنم
چقدر بد که سونی داره کامل ویتا رو فراموش میکنه
هنوزم عاشقشم
کاش حد اقل پلاس رو براش متوقف نمیکرد
بهر حال کاش ویتا ۲ رو بسازن
کنسول دستی خیلی لذت بخشه کسایی که ویتا دارن درک میکنن
و هزاران ای کاش دیگه
داداش ویتا همون سال سوم و چهارم فراموش شد
ساخت کنسول دستی هم که کلا بحثش جداست
داداش سونی همه موفقیت هاشو در کنسول خانگی رقم زده و قطعا همین در ادامه تو نسل بعد براش بیشترین نفع رو داره، کنسول دستی برای سونی اونم در جایی که یه غول یکه تازی به نام سوییچ وجود داره، اصلا عقلانی نیست ساختش
نینتندو هم مشابه تمام اون موفقیت های سونی با کنسول خانگی رو، با سوییچ تو این چند ساله رقم زده پس عملا هر کدومشون راهی رو انتخاب کردن که میدونن شکستی براشون وجود نداره :yes:
سونی باید همه تمرکزش رو کنسول خانگی باشه
اینقدر دوست دارم ویتا بخرم که حد نداره ولی اخه دو میلیووووووووون؟
وقتی سوییچ هست چرا ویتا؟
جالبه بعضیا واسه ضایع کردن سونی از همونی که کنسول محبوبشونو تو این نسل بعد له شدن توسط پلی استیشن خاک کرده هم بالا میکشن. 😀