بازی Ghost of Tsushima دارای درجات سختی مختلف است
بازی Ghost of Tsushima یکی از عناوین بزرگ سال ۲۰۲۰ میلادی محسوب میشود و بسیاری از بازیبازان منتظر تجربهی آن هستند. به همین منظور، استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) نهایت تلاش خود را انجام داده تا یک عنوان زیبا و لذتبخش را به مخاطبان ارائه دهد. تاکنون اطلاعات و جزئیات مختلفی از دنیای بازی و ویژگیهای این عنوان منتشر شدهاند. یکی از ویژگیهای این بازی داشتن درجات سختی مختلف است.
وبسایت Washington Post بهتازگی مصاحبهای با آقای جیسون کانل (Jason Connell)، کارگردان هنری و مدیر نوآوری عنوان Ghost of Tsushima ترتیب داده است. آقای در بخشی از این مصاحبه تایید کرد که درجات سختی مختلفی در این بازی وجود دارد.
وی در این باره گفت:
اول از همه باید بگویم که درجات سختی مختلفی در بازی Ghost of Tsushima وجود دارد. اگر بازی خیلی آسان باشد و به دنبال یک تجربهی چالشبرانگیز هستید، میتوانید درجهی سختی را تغییر دهید. به همین ترتیب اگر تجربهی بازی سخت باشد، میتوانید آن را پایینتر بیاورید. ما این کار را انجام دادیم تا بازیبازان بیشتری را به این بازی جذب نماییم.
آقای کانل در ادامه توضیح داد که تیم ساکر پانچ سعی کرده است تا تعادل مناسبی را در میان درجههای سختی آسان و چالشبرانگیز ایجاد نماید. به عقیده وی، وجود اشکال در هریک از این دو مورد، بازیبازان را به سرعت از تجربهی بازی دور میکند.
بازی نمیتواند آنقدر سخت باشد که در ۱۵ دقیقهی اول تسلیم شوید. این برای بسیاری از افرادی که از بازی کردن سود بسیاری بدست میآورند، ناامیدکننده است، زیرا آنها عاشق این مدیوم و سبک هستند. اما در عین حال بازی نباید آنقدر آسان باشد که هیچگونه چالش بزرگی را پیش روی شما نگذارد. این مورد نیز طرفداران عناوین هاردکور را ناامید میکند.
توسعهدهندگان Ghost of Tsushima بهتازگی اعلام کردهاند که مبارزات این بازی بسیار چالشبرانگیز است و این عنوان آسان نخواهد بود. با این حال وجود درجات سختی مختلف، دست بازیبازان را در انتخاب روش بازی خود باز گذاشته است.
بازی Ghost of Tsushima در تاریخ جمعه، ۲۷ تیر ۱۳۹۹ (۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰) به صورت انحصاری برروی کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد. شما میتوانید مقالهی تحلیل گیمپلی این بازی را از طریق وبسایت گیمفا، تحت عنوان شبح یا رد خون؟ مطالعه بفرمایید.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
شاهکار :yes:
نمیدونم این بازی و سایبرپانک میتونن موفق بشن یا ن !! ساختن بازی جهان باز که مثل راک استار و ویچر موفق بشه به نظرم اصلا کار ساده ای نیست … امیدوارم موفق بشن مخصوصا سایبرپانک که خیلی وقته انتظار میکشم براش
درهرصورت من یک حس بدی دارم میترسم بیان و این منتقدا گند بزنن به نمرات بازی ولی درهر صورت هرچی باشه من بازی میکنم دیزگان هم نمرات کمی گرفت ولی قشنگ بود نشد بازی کنم امیدوارم یک روز پورت شه روی پی سی
خبر خوبیه. بعد از اینکه گفتن بازی سخته و با یکی دو ضربه میمیرید، یه سری تو توییتر نگران بودن که بخاطر سختی زیاد این بازی رو نتونن بازی کنن و گفتن اگه مثل سولز-بورن سخت باشه نمیخرنش… با دیدن این خبر نگرانیشون برطرف میشه.
اون سیستمی که تو re4 پیاده کرده بودن به نظرم برا این مناسبه بازی نه خیلی سخت میشه نه خیلی اسون متعادل برا هر نوع گیمری :yes:
این تنها چیزی بود که من از این بازی میخواستم :inlove:
من واقعا بلادبورن و سولز رو دوست دارم ولی واسه من نشدنی هست . چون اعصابش و ندارم .
بی صبرانه منتظر بازی این ماد سامورایی اساسین کرید هستم.
ها ها ها هاااااااااااااا،بپا نشکنی نمک دون
کپی-پیست کرید شکل این حرفا نیست که با این بازی مقایسه بشه…
فک کنید چندتا تیم حرفه ای بصورت گسترده چند سال روی این پروژه کار کردند و میلیون ها دلار خرج کردند تا این دوست عزیزمون بش بگه “ماد اساسین کرید”…دوست عزیز ساخت همین به قول شما ماد از پس خیلی از شرکت ها بر نمیاد و باز جای شکرش باقیه برای برند ps4 هنوز هم انحصاری های ناب و بزرگ در حال منتشر شدن هستند و هنوز هم روی این نسل تمرکز دارن..
شما میتونی نخری ما میخریم و از تجربه این شاهکار لذت میبریم شما هم میتونی دلفین خمپاره انداز رو بخری 😀
کله فنجونی یادت رفت
عزیزم اساسین ؟ اساسین سه نسل وقتی یکیو میکشی بدنش شل میشه و شوت میشه تو اسمون ، هنوز نمیتونن یه انیمیشن طراحی کنن برا مردن دشمنا . اصلا بازیای یوبی سافت کم کیفیت و ساختار رو مخی دارن یه نور پردازی درست ندارن لطفا درست مقایسه کن
این مورد باعث جذب بیشتر گیمرها میشه چون بعضی گیمرها داستان براشون بیشتر اولیت داره و از چالش زیاد استقبال نمیکنند و مورد دیگه ای که گفتن برای کسانی هست که دوست دارن به چالش کشیده بشن…انشاالله که موفق بشه و ساکرپانچ هم نتیجه زحماتشو ببینه و جز استدیوهای تاپ سونی بعد این بازی مطرح بشه
Sucker Punch یه زمانی میخواست با inFamous 2 به سطح ناتی داگ برسه و میگفت جهش اینفیموس ۲ به ۱ مثل جهش آنچارتد ۲ به ۱ هست ولی خب موفق نشد ببینیم اینبار میتونه ؟ cd project red هم با ویچر ۳ تونست این قدر خودش رو بالا بکشه که الان با ارزش ترین شرکت بازیسازی اروپا هست و از یوبیسافت هم جلو زده من این پتانسیل رو تو سوشیما میبینم که وضع ساکرپانچ رو هم بتونه کلا عوض کنه هرچند که از بابت گیمپلی بازی یک مقدار نگرانم ولی بقیه قسمت هاش که تا حالا شاهکار بوده…
دقیقا هر حرفی برای قضاوتش بکار بردیم و خنثی کرد
YES دقیقا چیزی که انتظارشو داشتم :laugh: :yes: