Ghost of Tsushima بازی دشواری خواهد بود - گیمفا
Ghost of Tsushima بازی دشواری خواهد بود - گیمفا
Ghost of Tsushima بازی دشواری خواهد بود - گیمفا
Ghost of Tsushima بازی دشواری خواهد بود - گیمفا

Ghost of Tsushima بازی دشواری خواهد بود

آرش بوالحسنی
۱۳:۰۰ ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
Ghost of Tsushima بازی دشواری خواهد بود - گیمفا

به تازگی نیت فاکس (Nate Fox)، کارگردان بازی مورد انتظار Ghost of Tsushima، اعلام کرده است که این بازی برای کسانی که به دنبال چالش هستند، به اندازه‌ی کافی دشوار خواهد بود.

The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima آخرین عناوین انحصاری بزرگی هستند که پیش از آغاز دوران پلی‌استیشن ۵، برروی کنسول نسل هشتمی سونی عرضه خواهند شد. اخیرا در جریان اپیزود جدید State of Play، شاهد گیم‌پلی Ghost of Tsushima به صورت گسترده بودیم و متوجه المان‌های خاص این بازی مانند استفاده از وزش باد برای راهنمایی و حالت فیلم سامورایی شدیم.

با این وجود، یکی از نگرانی‌های ناشی از این نمایش، مبارزات به ظاهر بسیار ساده‌ی بازی بودند. حال نیت فاکس در مصاحبه‌ای با IGN، اعلام کرده است که ساخت یک بازی سامورایی واقع‌گرایانه و ارائه‌ی چالش و دشواری لازم، از اهداف اصلی Ghost of Tsushima بوده است:

ما می‌خواهیم که بازی واقع‌گرایانه‌ای بسازیم. پس تنها چند ضربه از سوی دشمن برای مردن شما کافی است. ما فیلم‌های سامورایی زیادی دیده‌ایم و در آن فیلم‌ها، افراد همیشه با یک یا دو ضربه می‌میرند. این نکته‌ای بوده است که در مبارزات بازی بافته شده است. کشتن مغول‌ها در مبارزه سخت خواهد بود، اما همین چالش است که باعث هیجان‌انگیز شدن بازی می‌شود و پیروزی را لذت‌بخش می‌کند. نمی‌توانید بدون نقشه به یک کمپ حمله کنید و به صورت همزمان با پنج نفر بجنگید، چرا که خیلی زود خواهید مرد.

در همین مصاحبه هم جیسون کانل (Jason Connell)، کارگردان هنری بازی، اعلام کرد که مبارزات یک در مقابل یک سامورایی هم جزئی از بازی خواهند بود:

یکی از مواردی که در State of Play آن را نمایش ندادیم، دوئل‌هایی است که شما با شمشیرزن‌های ماهر انجام می‌دهید. این مبارزات بسیار سخت هستند و شخصیت خاص خود را دارند و به طرز بسیار سینماتیکی به پایان می‌رسند. باید دشمنان خود را مطالعه کنید و متوجه الگوی حملات آن‌ها بشوید تا بتوانید پیروز میدان باشید.

بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۹۹ (۱۷ جولای ۲۰۲۰) به‌صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید مقاله‌ی تحلیل گیم‌پلی این بازی را از طریق وب‌سایت گیمفا مطالعه نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Ghost of Tsushima بازی دشواری خواهد بود - گیمفا
Ghost of Tsushima بازی دشواری خواهد بود - گیمفا
Ghost of Tsushima بازی دشواری خواهد بود - گیمفا
Ghost of Tsushima بازی دشواری خواهد بود - گیمفا
Ghost of Tsushima بازی دشواری خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Sephiroth1381 گفت:

    یک بازی هاردکور دیگه اخجون
    یک شاهکار دیگه در زمینه هاردکور

    • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

      یعنی تجربش قطعا برای افرادی که به میازاکی علاقه مندن واجبه. بهش سخت باور دارم و قطعا از بهترین تجارب گیمینگم می شه.

      • Sephiroth1381 گفت:

        اقایون من همین الان نشستم تریلر رو نگاه کردم دوباره البته.
        چندتا نکته وجود داشت که خیلی توجهم بهش جلب شد خیلی.
        تو یک صحنه تو قسمت سینماتیک مودش جین دو ضربه به طرف وارد کرد ولی هرد دو ضرب به شونه طرف خورد و نشون نداد طرف میمیره یا نه
        حالا یک سوال پیش میاد ایا نحوه و فاصله ضربه زدن مهمه و اینکه قابل تنظیم توسط بازی کننده وهوش مصنوعی بازی؟ (حدس میزنم منظورمو متوجه نشید پس به همه پیشنهاد میکنم تریلر رو از دقیقه ۱۷ نگاه کنید تا ببینید که صحنه دقیقه ۱۷:۰۹ ثانیه دیده میشه و همونجا تموم میشه)
        یک چیزی واسه من خیلی واسم قابل توجه بود اینکه هیچ جای بازی نشون ندادن که بازی رو چی پلی شده ( من خبر ندارم که چیزی در این مورد گفته باشن اگه خبر دارید به منم بگین.) و چون گرافیک بازی کم بود حالا نمیدونم مشکل از ضبط برنامه یا غیره بود واقعا نمیدونم چون من هزارو هشتاد دان کردم و اینکه بعضی جاها افت کیفیت داشت(دقیقه ۱:۴۵ ثانیه ولی بازم میگم که شاید مشکل از پلیر گوشی بوده باشه چون میدون تا بعضی از دوستان این پیامو ببینن بازیو میکوبونن و اینکه باز سونی فن ها از دست من ناراحت میشن میگن چرا گفتی) بازی حالا سوال فنی من اینه که ایا بازی ps4 fat اجرا شده.یا نه که فکر کنم رو اون اجرا شده باشه.
        و حالا سوال اخر ایا امکان داره مگانیزم جا خالی دادن وجود داشته باشه (دقیقه ۱۷:۲۰ ثانیه)البته منظور برای cpu هستش؟
        مشتاقانه میخوام سیستم گیمپلی و هوش مصنوعی این بازی رو بدونم چیه و چه جوری کار میکنه

        • ASSADullah گفت:

          سلام داش
          ببین عزیز در مورد گرافیک من با شما موافقم بازی یه جاهایی کیفیت خوبی نداره.
          برای اینکه خیالت راحت بشه برو مقایسه گرافیک گاد نسخه E3 و نهایی رو ببین.
          کلا همه بازیهای البته انحصاریا بیشتر، سری اول گرافیک خوبی ندارن این حتی تو گیمپلی تلو ۲ هم میتونی ببینی کلا این روش سازنده ها هست.

  • یه بازی که کاملا حساب شده باید کار کرد.

  • Sephiroth1381 گفت:

    سلام اقا اولین جمله نوشته اسپم هستش بقیه اش نکته هست حتما بخونین(هیترا و کسایی که شک دارن به بازی).
    اقا من اکانت قبلیم Deltafox1381 بود الان شده این یکی تمام.
    قابل توجه کساییی که به گیم پلی شک دارن و میگن چرا مبارزات تک به تک هستش و اینجوریه و تک ضربه هستش
    ۱- دلیل اول اینه که کاتانا محکمترین و خفن ترین و سنگین ترین شمشیر جهان و صد البته برنده ترین اون ها در صورت درست ضربه زدن هست که میتونه استخون لگن گاو رو (فیلمش تو یوتیوب هست) قشنگ تا نصف عمقش بره.
    پس تک ضربه اونقدر ها هم غیر منطقی نیست.
    ۲-دلیل دوم که مبارزات تک به تک هستش چه از سوی سامورایی و چه از سوی سرباز عادی به این صورت هستش که در تکنیک‌های دوجو شما باید کار حریف رو به یک ضرب تموم کنی ( دوجو مهارت رزمی مورد نیاز هر سامورایی که از کودکی اون رو تمرین میکنه.) ولی همه میدونیم که دوجو بیشتر یک هنر رزمی پس چرا من گفتم واسه سامورایی ها و شمشیر زنی کاربرد داره همونطور که گفتم از بچگی به سامورایی ها اموزش دوجو یا دفاع شخصی و بدون شمشیر میدن ولی جالبیش اینه که باید کار دشمن رو سریع تموم کنن پس باید تو یک حرکت سریع مبارزه رو ختم کنن وطرف رو به گور با استخونای شکسته روانه کنن دقیقن مثل کار با شمشیر پس به سامورایی ها از کودکی اموزش شمیر زنی میدن به این صورت که مغزشون رو واسه شمشیر زنی اماده کنن.
    در مورد سرباز ها من تا انجایی که تو بهترین فیلم های سامورایی دیدم برای همه سرباز ها افت داره که با هم به یک جنگجوی بزرگ حمله کنن و احساس میکنن که دارن ضعف خودشون رو اثبات میکنن به همین دلیل با هم حمله نمیکنن مگر اینکه سامورایی مورد نظر انقدر قوی باشه که مجبور باشن که اونجوری تهش سه نفری یا چهار نفری با هم حمله میکنن که بیشتر سعی میکنن قویترین سرباز ارتش که خودشون هم سامورایین رو بفرستن جلو.
    ۳-تو اساسین کرید ۱ همه میدونن که هوش مصنوعی انقدر تو اساسین ۱ قوی بود که همه با هم حمله میکردن بعضی وقتا که این به سرعت تموم کردن کار دشمنت مربوط میشد.
    و برای اشنایی شما سه تا از بهترین فیلمای سامورایی که هنوز هم بهترینن و کلاسیکن و من از اونا تو این نوشتم استفاده کرذم رو بهتون میگم و پیشنهاد میکنم حتما ببینید.
    ۱-راشومون ۲-هاراگیری ۳-(۱۳قاتل) ۴-هفت سامورایی
    ممنون لطفا به جای دیسلایک نظر بدین همه با هم بحث کنیم.
    یک چیز دیگه تکنیک شمشیرزنی سامورایی به اسم جتسو هست که از هغت یا هشت سالگی به اون ها اموزش داده میشه.
    بعد امیدوارم مکانیزم هاراگیری تو بازی باشه مثلا وقتی جونت خیلی کمه و جلوی یک باس هستی هاراگیری کنی یعنی جایی که قشنگ مطمعنی میبازی.

    • ممنون بابت فیلمایی که معرفی کردی. هاراکیری و ۱۳ قاتل رو ندیده بودم ولی حتماً در اولین فرصت این کارو خواهم کرد :heart:

    • Amirbob گفت:

      با همه حرفات موافقم به جز مورد آخر یعنی هاراگیری.
      بقیه رو نمیدونم ولی من ترجیح میدم تا وقتی جون دارم بجنگم حتی اگه میدونم که میبازم.:-D

      • 11saeed گفت:

        شمارو نمیدونم ولی اگه به من باشه وقتی حریف نشوم load game 😀 :yes:
        هاراگیری رو با توجه به (دوئل‌هایی است که شما با شمشیرزن‌های ماهر انجام می‌دهید. این مبارزات بسیار سخت هستند و شخصیت خاص خود را دارند و به طرز بسیار سینماتیکی به پایان می‌رسند) احتمالا بزارن برا باشکوه شدن مبارزه ولی امیدوارم برا خودمون هم این قابلیت رو بزارن که دیگه قشنگ پفیلا دستمون بگیریم بشینیم بجا بازی تماشا کنیم تازه با فوتو مودی که داره قشنگ میشه صحنه های باحالی درست کرد با همین هاراگیری یا کلی چیز باحال دیگه که مربوط به سامورایی هاست :yes: :yes:

      • منم موافقم
        حتی اگه بدونم میمیرم تا وقتی جون دارم سعی میکنم در مورد چگونگی پیشبرد مرحله اطلاعات بیشتری بدست بیارم تا بمیرم که بعدش با برنامه درست‌تری مرحله رو جلو ببرم.

        • Sephiroth1381 گفت:

          من نه جون من ادمیم که حتی تو درسام اگه یک چیزی واسم تکراری باشه نمیخونمش حتی اگه خیلی مهم باشه واسه همین تو بازیم همین طوریم تو مبارزه با پانتیف سالیوان عاشقش شدم چون همیشه حرکاتش واسم تازگی داشت انگار هوش مصنوعیش از نو برنامه ریزی میشد درسته دهنم صاف شدش ولی منظور کلیم این بود که من مردن سریع رو ترجیح میدم تا همیشه مرحله واسم تازه باشه

      • Sephiroth1381 گفت:

        منم برعکس بعد از تموم کردن سری دارک سولز احساس میکنم که باید منطقی بازی کنی یعنی جایی که میدونی میتونی ببری با تمام وجود از جونو دل مایع بزاری ولی جایی که میدونی هیچی واست نمونده قطعا میبازی و همه چیتو منظورم سولز ها و بلاد اکو ها که تو بلاد بورن بودن هست از دست میدی یا باید فرار کنی یا باید با اغوش باز به سوی فرشته مرگ بری
        من فقط یک بار تا اخرش واستادم چون یک دلشوره عجیب داشتم که میبرم میتونم ببرم قشنگ این کلمات تو ذهنم بود اونم تو مبارزه با کی با pontiff suhlyvan بزرگ سریع ترین قول تو سری دارک سولز هنوز یادمه که جوری بردمش که من از ۵۷۸۰ جونی که داشتم مثلا
        فقط ۱ یکیش مونده بود قشنگ خالی بود استاتوس فلاسک هم همین طور با همین تک جون چون اون هم اخر جونش بود با یک ضربه دیگه کشتمش تازه امبرو هم زده بودم.
        واسه همین من یکم عقیده ام بعد سری سولز اینجوری شد ولی تو بلاد بورن خیلی به کارم اومد انقدری که پسر عموی بابام که خودش ps4 داره کفش از مبارزه منطقی من بریده بود واسه همین میگم هر کاری رو اصولش باید پیش بره

    • Psycho0172 گفت:

      :yes: :yes: :yes: :yes:
      در موردش باهاتون تو پست قبلی بحث کردم و نظرمو نوشتم خوشحال میشم بخونینش

      • Sephiroth1381 گفت:

        ببخشید نتونستم پیداش کنم میسه بگید چی نوشتین
        با عذرخواهی فراوان

        • Psycho0172 گفت:

          خواهش میکنم دوست عزیز عینا نظرمو کپی کردم اینجا
          یکی از بهترین و عالی ترین نظراتی که در مورد این بازی خوندم رو شما نوشتین
          یعنی قشنگ و کاملا و بدور از تعصب نظر خودتون رو دادین که نشون میده سرشار از اطلاعات در مورد سامورایی ها هستین
          خیلی ممنون که این اطلاعات رو به اشتراک میزارین
          بله بنظرم اون مکانیزم هاراگیری خیلی هم میتونه جذاب باشه که مثلا تو بازی اینجوری باشه که اگه بمیری مثلا هر چی xp و اینا جمع کردی بپره و اگه هاراگیری کنی نصف اون مقدار از دست میره که بنظرم باعث میشه که ما تو بازی مثلا همون جور که گفتین وسط باس فایت این انتخاب رو داشته باشیم که مثلا جونمون کمه و آیتم هیل نداریم یا باید ریسک کنیم بریم باسو بزنیم یا ریسک نکنیم و مرگ رو همچون یک سامورایی شرافتمند قبول کنیم(هاراگیری)که اینطوری بنظرم یک مکانیزم خیلی جالب میشه
          و اینکه اگه تو داستان به کودکی جین هم اشاره کنن به نظر باید جالب بشه
          در ضمن دلیل منفی دادن هاتون رو هم درک نمیکنم بشینین نظرو بخونین بلکم یه ۲ ۳ تا چیز جدید یاد بگیرید
          مرسی

          • Sephiroth1381 گفت:

            منفی دادن هیچ اشکالی نداره به نظر من عقاید تون خیلی جالبن من فکرم جور دیگه ای بود ولی این خیلی قشنگ تر بود نظر بسیار زیبایی بود.
            مغز بسیار خلاقی دارین(نمی خوام چاپلوسی کنم)
            واسه کودکی جین به نظرم اگه از مانگاکا ها (نویسنده های مانگا که بعدا مانگاشون انیمه میشه) استفاده کنن. داستان احساسی عالی درست میشه مثل انیمه های سامورایی مانند Dororo و Kimtsu no yaiba.
            راستی این رفیقمون Mikasa هم انیمه ببین.
            اسم انیمه مورد علاقه اش هم Attack on titan هست.
            تمام تمام

    • sasuto گفت:

      دوست عزیز در قوی و خوب بودن کاتانا شکی نیست ولی بهترین شمشیر دنیا نیست و همچنین قوی ترین و سنگین ترین . کاتانا توی کاری که انجام باید بده به شدت خوبه برا همین معروفه و همچنین مهارت استفاده ازش عملکرد چشمگیری توی بروز ویژگی هاش داره ولی از این نظر یکی از عجیب ترین و شگفت ترین شمشیر جهانه که حتی با نداشتن مهارت کافی از بسیاری از شمشیر ها مخصوصا نسخه های هم زمان خودش توی اروپا و آسیا کارآمد تره .

      • Sephiroth1381 گفت:

        ممنون ولی تو اون مستند که تو مطلب گفتم فیلمش تو یوتیوب هست اینجوری ازش یاد شد واسه همون

        • sasuto گفت:

          عزیز همیشه بحث هست که آیا کاتانا بهترین شمشیر تاریخ هست یا نه که بعضی ها که تعدادشون هم زیاد هست مخالف هستن ولی بعضی ها موافق هستن وی در کل کاتانا رو نمیشه به عنوان سریع ترین و سنگین ترین و برنده ترین شمشیر نام برد چون بسیاری از شمشیر ها هستن که از کاتانا وزن بیشتری دارند مثل شمشیر های Three-Handed Sword و حتی خود شمشیر نوداچی که وزن و طول بیشتری از کاتانا داره و توی همین دسته ی Three-Handed Sword دسته بندی میشه و همچنین این شمشیر ها به علت وزن زیاد و سختی زیاد ایجاد شده در لبه ها ی شمشیر معمولا قدرت برش بسیار زیادی دارن که حتی با یک تاب دادن میتونن شکاف های بسیار عظیمی ایجاد کنن ولی نقطه ضعفی که دارن همین سنگین بودنشون هست که باعث میشه هر کسی نتونه استفاده کننده و شمشیرزن رو کند کنه و همچنین استفاده از سپر رو هم صلب میکنه از شمشیر زن
          بنده هم ویدیو هایی توی یوتیوب دیدم که توش از کاتانا به عنوان بهترین شمشیر یاد شده ولی این یک نظر دهی کاملا سلیقه ای هست . قدرت کاتانا در نحوه ی استفاده اش هست یعنی در سبک های مختلفی که توی بوشیدو ابداع شده تا از این شمشیر استفاده بشه که هر سبک به واسطه ی خاص خودش یک ویژگی جدید به شمشیر کاتانا میده و اون رو توی یک رشته ی خاص ارتقاع میده و جالب اینجاس که کاتانا هم این تغییرات و ویژگی ها رو راحت پذیرا میشه برای همین یکی از اعجاب آور ترین شمشیر های تاریخه

    • kavehd2 گفت:

      هاراکیری البته درسته و به ژاپنی Seppuku و عجب فیلمی بود :yes:

    • Shadravan گفت:

      نظرتون جالب بود. البته از نظر سنگینی شمشیر فکر می کنم سنگین ترین کاتانا، کاتانای نوداچی باشه، که از نظر وزنی به پای کلیمور اروپایی نمی رسه.

      • Sephiroth1381 گفت:

        خب باید به افراد گیمفا پیشنهاد کنم که این شمشیر رو یک سرچ بزنن تو گوگل و تاریخش رو هم بخونن چون ابهتی که این شمشیر داره حتی کاتانا هم نداره.
        طول شمشیر در زمان خودش دو تا دو و نیم متر بوده که یک شمشیر فوق بلند محسوب میشده این شمشیر کار برد واسه نیزه دارها بوده که بشه از راه دور بهشون حمله کرد و سر نیزه هارو قطع کرد و اون ها رو خلع سلاح کرد.
        افرادی که این سلاحو از دارک سولز میشناسن میدونن که باید زور خر رو داشته باشن تا بتونن این شمشیر رو تکون بدن.
        حالا این موضوع در واقعیت صدق میکنه و افرادی که اینو ور میداشتن گولاخ های دو متری با هیکل ارنولدی و رونی کلمنی بودن که قهرمانای ارتش محسوب میشدن.
        شاید باورتون نشه ولی زره های شوایه های دارک سولز ۳ به همراه شنل هاشون دقیقا از روی اینها کپی برداری شدن حالا شما فکر کن طرف همچین هیکلی داره با یک شمشیر دو متری کلا جنگ عوض میشه نتیجه اش به خصوص اگه حرفه ای باشه طرف.
        تمام تمام

  • Clara گفت:

    ((دوئل‌هایی است که شما با شمشیرزن‌های ماهر انجام می‌دهید. این مبارزات بسیار سخت هستند و شخصیت خاص خود را دارند و به طرز بسیار سینماتیکی به پایان می‌رسند.))
    آخ آخ فرض کن زیر نور ماه و گلبرگ هایی که از درخت ها میفتن یا حین غروب آفتاب و انعکاس نور از بین شاخ و برگ درختا با موسیقی فوق حماسی بازی……
    کاشکی زودتر از لست میومد میترسم بعد لست دیگه کیف نده تا چند ماه هر بازی دیگه ای رو انجام بدیم

  • Ozhan گفت:

    شاید باورتون نشه ولی اون صحنه دوئلی که تو قسمت سینما مودش نشون داد و اهنگ تم بازی رو میزد رو ده هزاربار نگاه کردم و هنوزم دارم میبینمش
    تنها نگرانیم این بود که با بقیه سامورایی ها دوئل نداشته باشه که الان تایید شد داره

  • Godofwar0385 گفت:

    حاجی ما عاشق همین سختی ها هستیم

  • دوشوارری!؟ دوشوارری نداریم ما

  • ERFAN103079 گفت:

    امیدوارم سختیش به اندازه نیو یا دارک نباشه و درجه سختی داشته باشه بازی 😐

  • pezhmanm666 گفت:

    اقا در حد بلاد بورن سخت نباشه .بعضی ها دوس دارن زجر بکشن ولی من یکی طرف اینجور سبکایی نمیرم.درجه آسون داشته باشه

  • یه جا دیگه گفته…اگه به چشم یه بازی هارذکور به گاست نگاه نکنین توی همون ی ربع اول بارها کشته خواهید شد….
    این بازی قطعا باید روی حالت هارد پلی بشه…تا معنی واقعی واقع‌گرایانه بودنو لمس کنیم…
    به به..فقط بیا….

  • darkwarrior گفت:

    من بااینکه طرفدار پروپاقرص شدید بازیای انحصاری سونی ام ولی حس میکنم این عنوان هم مثل دیزگان داره زیادی هایپ ایجاد میکنه و این میتونه سم باشه براش چون کوچیکترین سهل انگاری از طرف سازنده ها میشه پتک محکمی برای کوبیدن این فراشاهکار عظیم نسل هشت ساکرپانچ و واقعا براش زحمت کشیدن
    شبانه روزی دارم انتظار میکشم واس اومدنش ک با موسیقیش روحم رو بتونم معلق کنم و کمی ازین مشکلات اطرافم دوربشم

  • دشواری؟ ما اصلا دشواری نداریم :rotfl:

  • sahba.sh گفت:

    اگه هاردکور باشه چشم بسته میخرمش
    یه چیزی نزدیکای Ni-oh باشه اوکیه
    اگه نباشه اول نقد و بررسی بعد تصمیم گیری میکنم

  • Stalin 657 گفت:

    نابغه های که می گفتن سبک مبارز این بازی بچه گانه است حال کدام طبقه آسمان یا زمین رفتن معلوم نیست

  • خوب معلومه که باید سخت و هاردکور باشه… مثلا همین چیزی که دوستمون Sephiroth1381 در مورد شمشیر کاتانا و مبارزات سامورایی گفت و من هم بگم که شمشیر کاتانا میتونه یه انسان رو از کنار گردن تا ران پای مخالف رو به صورت مورب دونصف کنه و اینکه سامورایی و آیین مبارزه شون خیلی وحشتناک و کشنده اس پس نباید انتظار داشت که با بازیای مولتی و به دردنخوری مثه اساسین مقایسه بشه و ضربات شمشیر مثه شمشیرچوبی باشه… آخ آخ که چقدر کشتن با کاتانا حال بده :inlove: :inlove: :inlove:

  • amir_summit گفت:

    برید reaction shroud رو به گیم پلی بازی میبینید نظرتون راجع به شاهکار بودنش عوض میشه.

    • Gitgud گفت:

      شارود ؟ طرف حتی بلد نیست احترام بزاره اول ویدیوش ب شرکتی ک بازیو ساخته ب تمسخر میگیره . هنوز ۱ دقیقه ندیده میگه گرافیک مال نسل قبله و خیلی خیلی ضعیفه !!!
      خب بله از نظر این اقا این بازی هایپ الکی براش هست و مالی نیست میدونی چرا چون تمام انحصاریا پی سی انیمیشناشون داغونن و گرافیکشون مالی نیست فقط بازیای مولتی پلتفرم و میارن بالا میگن این گرافیکه 🙂

  • این ۲ تا انحصاری می ارزه به کل بازیهای کنسولیو pc

  • Amir_69 گفت:

    واییییییی خدایا طاقت نداررررررم :inlove:

Ghost of Tsushima بازی دشواری خواهد بود - گیمفا
Ghost of Tsushima بازی دشواری خواهد بود - گیمفا