در Ghost of Tsushima به آسانی خواهید مرد
چند روز پیش بود که در یک برنامهی State of Play، شاهد نمایش تریلر گیمپلی جدید Ghost of Tsushima بودیم. این تریلر با وجود جذابیتهایی که داشت، باعث نگرانیهایی در زمینهی مبارزات بازی هم داشت که حالا ظاهرا این نگرانیها رفع شدهاند.
تریلر گیمپلی Ghost of Tsushima، خبر از یک انحصاری عالی دیگر برای هواداران پلیاستیشن میدهد. اما با این وجود نگرانیهایی از سوی هواداران وجود داشت که مبدا سیستم مبارزات بازی، بیش از حد آسان باشند. چرا که همانطور که در تریلر دیده شد، دشمنان جین تنها با یک ضربه کشته میشدند. حال این طور که به نظر میرسد، این تصمیم استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch)، دلایل خاص خود را دارد و بازی قرار است بسیار واقعگرایانه و نزدیک به مبارزات ساموراییها باشد.
این طور که به نظر میرسد، شما هم درست مانند دشمنان در مقابل ضربات آسیبپذیر هستید و در صورتی که به خوبی دفاع نکنید، به آسانی خواهید مرد. نیت فاکس (Nate Fox)، کارگردان بازی، در قسمت جدید پادکست Playstation Blogcast، در این باره گفت:
برای توصیف مبارزات بازی از کلمات خون، گل و فولاد استفاده میکنیم. میخواهیم که مبارزات بسیار واقعی و کشنده باشند. اگر یک فیلم سامورایی دیده باشید، متوجه منظور من میشوید. ساموراییها با یک ضربهی شمشیر دشمنان خود را از بین میبرند. برای این که مانند فیلمهای سامورایی باشیم، باید سیستم مبارزهی بسیار متفاوتی نسبت به سایر بازیهای طراحی میکردیم. در این سیستم شما هم مانند دشمنان به آسانی خواهید مرد. البته میتوانید از المانهایی برای ترساندن مغولها استفاده کنید که باعث میشود در مبارزه با آنها مزیتهایی داشته باشید. وحشت هم مانند شمشیر، یکی از سلاحها شما است.
بازی Ghost of Tsushima در ابتدا قرار بود در تاریخ جمعه، ۶ تیر ۱۳۹۹ (۲۶ ژوئن) بهصورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، باید تا ۲۷ تیر ۱۳۹۹ (۱۷ جولای) صبر کنید.
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
نظرات
میدونستین این بازی کپی assassins هستش؟؟؟
نه نمیدونستم
بهتره بگی الهام
اگه اینجوری باشه که assassin هم از بازی های قبلی خودش الهام گرفته.
کامنتم سانسور شده بعدش توضیح داده بودم که اصلا کپی نیس
حتی نسخه های جدید assassins شبیه ۳ ۴ تا نسخه اولیش نیست
بعد چطور این بازی با این محیط پویا گرافیک فوق العاده صدا گذاری و موسیقی شاهکار و گوش نواز شبیه assassins هست ؟؟؟
محیط پویا؟
امکانش هست بهم توضیح بدی محیط پویا یعنی چی؟؟
جدیدا از این اصلاح ها زیاد استفاده می شه جالبه برام
بله جرا امکانش نباشه
به محیط پویا محیط پویا می گویند
:yes: :highfive:
فقط یکم تو قسمت مخفی کاری شبیه هم هستن…. که اون هم عادیه خیلی چیزی نیست که بخوایم بهش گیر بدیم
کامنتم سانسور شده اصلا قصدم ترول بازی نبود.
میدونستی medium کپی سایلنت هیله؟
دکل پانک تموم نشده رفتن سراغ اساسین به درد نخور!!!
از یه انحصاری خودتون بالا برین دلمون خوش بشه!
دست از سر AA و AAA و مولتی و نیمحصاری هیچحصاری بردارین…
بالا رفتن هم حدی داره 😉
میشه بگیی چرا ادامه کامنتم پاک شده؟؟؟
در واقع کامنتم یه تیکه بود به هیترهای این بازی که نویسنده سانسورش کرده.
دوستِ عزیز اینطوری که شما میگی پس میشه گفت odyssey هم از رو ryse son of rome کپی کرده.
من قصدم ترول بازی یا اینکه بخوام بگم کپی اساسین هستش نبود این اولی رو نوشتم در واقع یه تیکه بود به هیترهای این بازی و بعدش تو کامنتم توضیح داده بودم که نویسنده پاکش کرده.
خیلی واقعیه دیگ :inlove:
خیلی حال کردم با محیطش. واقعا هم همینطوره با یه ضربه باید دشمنا بمیرن. همینطور برعکس.یادمه تو یه بازی بود یارو رو با آرپی جی زدم بلند شد فرار کرد. هرچی بازی واقعی تر باشه من بیشتر حال میکنم
دشمنات با یه ضربه میمیرن خودتم با یه ضربه میمیری :smirk:
خفن و سامورایی شکل :yes:
اینم در جواب کسانی که میگفتن چقد آسونه مبارزات…. هاردکورها بفرمایید 😎
میدونستم همچین سیستم مبارزاتی برات تدارک دیدن! بی صبرانه منتظرشم
پرونده سونی باشاهکارهای این نسل بسته میشه و برای همیشه دریادها جاودانه میشه
من ک حسابی منتظرم تا این عناوین رو تجربه کنم
ساکرپانچ همیشه شاهکار خلق کرده چ درنسل پیش چ درنسل کنونی
در Ghost of Tsushima به سختی زنده خواهید ماند :snicker:
” در این سیستم شما هم مانند دشمنان به آسانی خواهید مرد” دقیقا همون چیزیه که میخواستم! دقیقا همونجور که ما دشمن هارو میکشیم اونا هم همون مقدار بکشن تا بازی واقعه گرایانه تر این بشه
خیلی هم عالی،یکی از دوستان به این موضوع اشاره کرده بود.
مورد انتظار ترین بازی سونی برای من ” شبح سوشیما ” :inlove: :inlove:
تریلر ۱۸ دقیقه ای رو قشنگ تا الان بالای ۱۰ بار دیدم و لامصب هر بار بیشتر لذت بردم ازش..
استدیو های سونی با ۱.۸ ترافلاپس بازیی تحویل میدن که عناوین مثلا نسل نهمی که معرفی شده رو با خاک یکسان میکنن ، ببینید دیگه با ۱۰ ترافلاپس پلی ۵ چه طوفانی راه بندازن :inlove:
بنازم به سونی کبیر که چیزی جز شاهکار تحویل مخاطب نمیده. 😎
جدا از مشکلاتی که تو گیم پلی ازش دیدم اما عالی بود
یکی از بازی هایی هست که قول میدم نامزد گوتی میشه
حیف که دیگه کنسول ندارم
امیدوارم درجه سختی تاثیر بذاره رو مقاومتمون
امیدوارم داستان بازی هم واقعا خوب باشه چون تو این عناوین داستان یکی از کلیدی ترین نقش هارو داره
یه سری میگفتن آسونه
البته بستگی به گیمرش داره
بله حق با شماست….
فکر کنم برای من خیلی سخت باشه با این اوصاف….
چی؟
wtf?
WTF?
منتظر دوستانی ام که می گفتن بازی بسیار آسان است خدمت شما هستیم
عاااااالی :inlove: :inlove: :inlove:
اشتباه = مرگ
قابل توجه اونایی که فرمودن نوآوری نداره
البته این نوآوری به قول شما چندین ساله تو ساخته های فرام سافتور هست.
یک کلمه ی دیگه به دایره ی لغات اضافه شد: شاهکار
نه نیست
تو سکیرو با ۳ ضربه میمیری
تو این با ۱ ضربه
یا علی :sweat:
یعنی با یک ضربه ممکنه بمیری
هولی شت
من که با این وضع فقط روش مخفی کاری میرم و تهش دو نفر رو تو هر مرحله بکشم
بازی شدیدا کمبت سنگینی داره انگار
تو سکیرو با ۳ ضربه میمردی ولی اینجا یه ضربه
عالیییییییهههههه
اینم خبر بعدی که نقطه پایانی بر حرف های فن بوی های xbox که میگفتن کمبتش آسونه.
با یه ضربه میمیری گرچه بنظر زدن دشمن ها هم اسونه به نسبت.
Ohhhhhhh yeaaaahhhhh
Sony i love you 😉 :-*
نمیشه اینو زودتر منتشر کنن با همون باگاش مردیم از بیکاری :-/
به به (برای توصیف مبارزات بازی از کلمات خون، گل و فولاد استفاده میکنیم. میخواهیم که مبارزات بسیار واقعی و کشنده باشند. اگر یک فیلم سامورایی دیده باشید، متوجه منظور من میشوید) داره قشنگ میگه که بازی سامورایی واره و واقعگرا بودنش به این موضوع کمک میکنه معلومه با یه بازی چالش برانگیز و خفن رو به رو هستیم :yes: :yes:
یه سوال این جوری تو این بازی باس فایت داریم؟؟؟؟ یا اگه داشته باشیم خسته کننده نمیشه؟؟؟ امیدوارم راجب این چیزا هم یه فکری کرده باشن
قضاوت خیلی زود قضاوت کردن یه سریا و میکنن…
فکر میکنم اینم مثل سکیرو باشه از نظر سختی و ضربات…الان دارم بازیش میکنم با دو سه ضربه دشمنا میمیرن خودتم همینطور
اگه واقعا اینطوری که میگن باشه و با یکی دو ضربه بمیری مبارزات به شدت سخت خواهد بود که این عالیه :yes: :cigarette:
وقتی هم با یک ضربه میمیری هم با یک ضربه میکشی درواقع همون ساده بودنه دوست عزیز . شما باید با ۳ ضربه بمیری و دشمن با ۱۰ ضربه به این میگن هاردکور ….
باید دارک سولز و بلادبورن رو بازی کنی تا معنای هاردکور رو تمییز بفهمی نه این
منطق رو برم…. :rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
مگه کسی گفته که سوشیما قراره هاردکور باشه؟
کرکرهها رو بده بالا.
ازون بازیاست که میشینم ساعت ها بجای بازی کردن از مناظر و گرافیکش لذت میبرم و غرق زیباییش میشم، گیرایی خیلی خاصی داره این بازی
مبارزات بازی هم بدون شک متناسب با سبک بازی راضی کننده خواهد بود به نظرم سختی بالانس شده و به اندازه ای داره :yes: :heart:
خب خب خب جالب شد !
اگه خیلی راحتم بمیری مثلا با یکی دوضربه
یعنی واقعا سیستم مبارزاتی عجیبیهو دقت خاصی میخواد
اگه سیستم مبارزاتیشخوب باشه نظرمو عوض میکنه
خدارو شکر.
میشه گفت با یک گیم پلی نو آورانه و جدید روبرو هستیم
که ازچند بازی هم الهام گرفته و با سبک سامورایی واقع گرایانه ترکیب کرده
و معجونی که تحویلمون میده بسیار جذاب و شگفت انگیز خواهد شد ..
اینو تریلر ها ب وضوح نشون دادن ..
:yes: :yes:
فقط امیدوارم مثل دارک سولز و سکیرو نباشه من خوشم نمیاد
با فوتو مودش خیلی حال کردم
همانطور که به اسانی خواهید کشت
به همان اسانی نیز خواهید مرد
به این میگن عدالت
نه تو بعضی بازیا صد تا شمشیر میخوری ولی زنده میمونی
چقد حال بده رو درجه سختی بالا
ایول :laugh:
اینجا من خیالم راحت شد.
حالا شد
ای کاش سلاح های دیگه جز کاتانا براش میساختن بازی جذاب تر میشد حالا همین یه گیری میشه برای منتقدا
بهترین تصمیم رو گرفتن