بازی Ghost of Tsushima، در تاریخ جمعه، ۲۷ تیر ۱۳۹۹ (۱۷ جولای) بهصورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد.
“ترس و وحشت” یکی از سلاحهای Ghost of Tsushima خواهد بود
در نمایش تقریباً مفصلی که اخیراً توسط سونی از بازی مورد انتظار و انحصاری جدید خود یعنی Ghost of Tsushima پخش شد، شاهد وجود برخی مکانیزمهای جالب توجه بودیم که یکی از جالبترین آنها را میتوان ترس و وحشت دشمنان بازی دانست.
حال، استودیوی سازندهی این بازی یعنی استودیوی ساکرپانچ (Sucker Punch)، تایید کرد که بازیبازان میتوانند تا با استفاده از حالت شبح (Ghost)، رفتهرفته از مکانیزم ترس و وحشت نیز بهره ببرند.
از طرفی دیگر، اطلاعات مختلفی در تریلر ۱۸ دقیقهایی رسمی از گیم پلی بازی Ghost of Tsushima نمایش داده شده است که از جمله مهمترین آنها میتوان به وجود شیوههای روبرو شدن با دشمنان اشاره کرد. در واقع، این نمایش به ما نشان داد که اگر نتوانستیم تا با استفاده از تاکتیکهای جنگی ساموراییها دشمنان خود را شکست دهیم، میتوانیم با استفاده از عنصر رعب و وحشت، روند بازی را طی کرده و از ترس به عنوان سلاح استفاده کنیم.
مطمئناً بسیاری از علاقهمندان به بازیهای ویدیویی، این تریلر ۱۸ دقیقهای را از دست ندادهاند و حداقل یک بار آن را تماشا کردهاند. در این تریلر، گذشته از شیوهی مبارزات معمولی ساموراییها، بازیبازان میتوانند تا همانند یک شبح و با استفاده از مکانیزمهای مخفی کاری به انجام بازی بپردازند. از طرفی دیگر، مکانیزمهایی در بازی وجود خواهند داشت که بخش مخفیکاری بازی را غنیتر میکنند. همانطور که در تریلر منتشر شده از این بازی دیدیم، بازیبازان میتوانند تا با استفادهی مداوم از آیتمهای مختلف و حتی تولید صداهای رعبآور، علاوه بر پرت کردن حواس دشمنان خود، رفتهرفته هراس را در دل آنها جای دهند. همچنین، در بخشهایی از این تریلر مشاهده شد که بمبهای دودزا یا ترقههای مختلف نیز برای جلوگیری از دید دشمنان کارآمد خواهند بود.
علاوه براین، این تریلر به ما نشان داد که پس از رویت شدن شخصیت بازی توسط دشمنان، میتوان در کمترین زمان ممکن تعدادی از آنها را به روشهای مختلف کشت و شاهد فرار باقی مغولها بود که این موضوع از فواید مکانیزم رعب و وحشت در بخش مخفی کاری بازی است. البته، لازم به ذکر است که به عقیدهی بسیاری از افراد، ذات یک سامورایی و شیوهی مبارزات آنها برپایهی مخفیکاری نیست، اما احتمالاً بخشهایی در بازی وجود دارند که در درجههای سختی مختلف، بازیباز به ناچار به آنها متوسل خواهد شد و در نتیجه، وجود این بخشها ضروری خواهد بود.
به هرترتیب و طبق سنت همیشگی بازیهای مورد انتظار، با نزدیک شدن به زمان عرضهی آنها شاهد نشر اخبار و شایعههای مختلف خواهیم بود و این موضوع که برای نتیجهگیری نهایی در مورد بازی باید تا زمان عرضهی آن صبر کنیم نیز اجتناب ناپذیر است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
جالبه.
آره…اونجایی که چند تا مغول از ترس دارن فرار میکنن و یکیشون میخوره زمین و التماس میکنه و جین خیلی شیک میفرستتش اون دنیا…
کم کم داره قسمتهای معرفی نشده هم معرفی میشه و به غنیتر شدن بازی کمک میکنه…البته همون ۱۸ دقیقه برای اطمینان من کافی بود
ای خدااااا نمیشه صبر کرد برا این لعنتی :inlove: :inlove: :inlove:
قربون اون اسمت بشم
شاهکار :yes:
اینجاست که باید گفت الحق و الانصاف سونی سلطان صنعت گیم است و بس
من خودم سونی فنم ولی دیگه داره حالم از این تیکه کلامت بهم میخوره
من خودم ایکس باکس فنم ولی عاشق تیکه هاشم :rotfl: :no:
یه سوال: این چند وقت که خبر های مربوط به سوشیما رو میزارید برداشت تون از تریلر ه یا سازنده اظهار نظر ی کرده که اونو تبدیل به خبر میکنید؟
کلارای عزیز
حقیقتا مزه داستان به این هست که خودمون برداشت کنیم و حدس بزنیم….
کاربر عزیز گیمفایی، اخبار بازی به صورت هماهنگ در سراسر جهان منتشر میشه و خبری که قرار میدیم، در واقع عمومیه
اگر برداشت قرار باشه انجام بگیره، میشه مقاله ی انحصاری و در بخش مقاله ها قرار میگیره 🙂
نه اینا همش حرفای توی تریلره قشنگ داشت توضیح میداد اونجا یادت نیس؟
تو گیم پلیی که ازش تازه نشون دادن با ضربه شمشیر شیلد از شکم دشمن وارد و از پشتش خارج شد 😐
انتظارات زیادی ازش داشتم
عزیزم کاتانا به قدری تیزه که میتونه آهن نازک یا نیمه ضخیم رو با نیرو مناسب ببره یا سوراخ کنه
باب اسفنجی چطوره…. 😀
برات متاسفم
۱۸ دقیقه هیجان و هنر و زیبایی رو ول کردی
اون شروع بی نظیر با موسیقی شاهکار را فراموش کردی
چسبیدی به دو فریم از تریلر که قسم میخورم نمیدونم کجای تریلر رو داری میگی
ای قربون ترس و وحشتت برم،ترس و وحشت هم شیرینه هایپ چسبیده به سقف کهکشان :inlove: :inlove: :inlove:
اسپم:دوستان به من یه لپ تاپ n552vx دارم آیا میتونم کارت گرافیکشو عوض کنم(بازی رو بهتر بیاره)
اگه نه یه ps4 بخرم اولویتمم نگه داشتن pc هست چون تو گیم نت ps4 هست
یه حرکتی بزن
صبر کن پی اس فایو عرضه شه
بعد که دلال های محترم زدن تو سر قیمت پی اس فور برو پی اس فور بخر
بهترین کار….
واقعا شاهکاره. اصلا هر انحصاری که سونی میزنه شاهکاره.
رفیق؟
بیخیال….. راهی که داری می ری اشتباهه
بیخیال شو…
عالی بود سپاس
اول واسه tlou هایپم
بعد این لعنتى
واقعا کى انتظار به سر میرسه :pain:
گرافیک کارتونی هست… شما دم اسب رد دد رو با این مقایسه کن تکسنچر های زمین و سنگو ببین …
چه سلاح نوآورانه ای واقعا
خب نظرم نسبت به بازی بعد از گیم پلی :
گرافیک هنری بی نظیر که جای صحبت نداره ( شنل جین خیلی خوبه ) … موسیقی به شدت دلنشین … استفاده از باد و حیوانات برای جهت یابی ایده جذابی بود … فضا سازی سوشیما خیلی گیرا و دلچسب طراحی شده .. گیمپلی بازی رو من خودم دوست داشتم چه در حالت سامورایی ( مبارزه رو در رو ) چه در حالت روح ( مخفی کاری ) .. یکی از دلایل علاقه من احتمالاً الهام گیریش از سری اساسین بود که به نظرم خوب پیاده سازی شده بود و اساساً هیچ مشکلی هم با الهام گیری اون ندارم …این که دوستانی می گن ساده هست گیم پلیش و بدون نوآوری خاص و منحصر به فرد به نظرم باید این موضوع رو بعد از عرضه بررسی کنیم ولی من هم نسبت به عدم نوآوری نسبتاً موافقم ولی چون طرفدار این سبک هستم خیلی اعتراضی ندارم ..
خون به طرز اغراق آمیزی در بازی وجود داره که من اون رو می گذارم به حساب فرهنگ و پیامی که پشت بازی هست ( فرهنگ ژاپنی ) که احتمالاً دوستانی هستن که اطلاعاتی دارن نسبت به این موضوع .. نحوه واکنش دشمن به ضربه ای که می خوره خیلی خوب هست به استثناء تیر خوردنش … و بر خلاف هوش مصنوعیشون که خیلی چنگی به دل نمی زنه ( مقایسه بشه با تلو۲٫٫ شایدم نباید بشه :دی ) .. فوتو مود و حالت سینماییش حرف نداره .. فقط تنها مسئله ای که به نظرم می شه منفی حسابش کرد گرافیک فنی بود که از چیزی که قبلاً حس می کردیم پایین تر بود .. خب انیمیشن برداشتن اشیاء هم نداشت که اتفاقاً بهتر راحت تر هست هم برای ما و هم برای سازنده 😀
و در آخر به نظر من .. بهتر بگم این بازی برای من شخص خودم به همون اندازه قبل هایپ داره و به همون اندازه دوستش دارم .. لاکن مطمئنم در حد و اندازه انتظارات بعضی از سونی فنا ظاهر نمی شه .. چون این عنوان به هیچ عنوان قرار نیست یک بازی انقلابی باشه و در نهایت یک بازی عالی هست .. به هیچ عنوان هم با رد دد ۲ مقایسه نمی شه چون در حد و اندازه اون نیست و اصلاً نباید هم مقایسه بشه ..شرایط ساکر پانچ و راکستار خیلی متفاوت هست و انتظارات هم متفاوت باید باشه …
پیش بینی متا : بین ۸۶ تا ۸۹ در بهترین حالت ۹۰
شرمنده اگه طولانی شد معمولاً اینقدر طولانی نمی شه
امیدوارم اون چیزی باشه که این همه واسش انتظار کشیدیم…ویدیو ۱۸ دقیقه ای هم خوب بود و هم ۲۰ درصد بد بود…امیدوارم تا روز عرضه بیشتر روش کار کنن و باگها و یه صری عناصر بازی رو اصلاح کنن…مثلا به ویدیو اگه دقت کرده باشید تو قسمتی که تو شب مبارزه میکنه تو کمپ دشمن یه صحنه نیزه طرف میاد دنبال طرف بعد میفته پایین…حداقل تو ویدیو تبلیغاتی باگ نشون نمیدادن…یعنی هیچکی نبوده ببینه باگهای تو این ویدیو رو قبل از اینکه بخوان به همه نشون بدن…یا قسمتی که میره تو اون کلبه تو جنگل وقتی میرسه به کلبه سایه درختا تازه دیده میشن…یه خورده نامیدمون کردن…اما هنوزم به سونی ایمان دارم و امیدوارم با آپدیتها و این روزهایی که فرصت دارن باگ گیری بکنن و یه بازی شاهکار بدن بیرون…
نمیدونم چرا ولی این بازی اصلا اونجوری که من میخوام ظاهر نشد.
سیستم مبارزش خوبه… ولی باید قابلیت اجرای فینیشر رو داشته باشه. از اونم گذشته چرا نمیتونیم تو بازی دست و پای دشمنان رو قطع کنیم
بعدشم یه چیزی که کفر منو تو بازی درآورد اینه که چرا جین وقتی حالت دفاعی میگیره آروم آروم راه میره؟!!!!
مثلا خفن ترین سامورایی تو بازی هستیم….. چیه عین حلزون تو کمپ دشمن قدم میزنیم….. اصلا واقعی نیست……نمیشد موقع حمله مثل سکیرو دوید؟!
ا
اشتباه برداشت نشه…. بازی هست که منم دوست دارم موفق بشه چون براش چشم گذاشتم…. ولی از یه سری ایرادش نمیشه گذشت
حداقل از ساکرپانچ انتظار این ایراد هارو ندارم