قابلیت Photo Mode بازی Ghost of Tsushima به شما اجازهی ساخت تصاویر متحرک را خواهد داد
استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) مدتی قبل از قابلیت Photo Mode بازی Ghost of Tsushima رونمایی کرد که میتوان آن را پیشرفتهترین و انقلابیترین Photo Mode منتشر شده برای یک بازی دانست. در ادامه با گیمفا همراه باشید تا نگاهی دقیقتر به این قابلیت داشته باشیم.
استودیوی ساکرپانچ در طی نمایش روز گذشتهی بازی Ghost of Tsushima از قابلیت Photo Mode این عنوان رونمایی کرد.
قابلیت Photo Mode بازی Ghost of Tsushima شامل طیف گستردهای از تنظیمات میشود. عمق میدان، تمایل رنگی صحنه، موقعیت قرارگیری دوربین و به طور کلی تمام قابلیتهایی که در Photo Mode بازیهای دیگر شاهدشان هستیم در عنوان Ghost of Tsushima حضور دارند.
اما یکی از قابلیتهایی که در Photo Mode این عنوان وجود دار که تاکنون در هیچ بازی شاهدش نبودیم، متحرک ماندن تمامی اجسام موجود در محیط، حتی پس از ورود به حالت Photo Mode است. علاوه بر آن شما قادر خواهید بود تا جهت و سرعت وزش باد محیط را نیز به صورت دلخواه تنظیم کنید. همچنین شما میتوانید ذرات معلق موجود در محیط همانند پنبه، کرمهای شبتاب و… را به خواست خود تغییر دهید.
قابلیت Photo Mode بازی همچنین این اجازه را به شما خواهد داد تا موسیقی دلخواتان را از میان ترکهای موجود در عنوان Ghost of Tsushima انتخاب کرده و برروی تصویر متحرک خود قرار دهید.
در انتها نیز سازندگان تعدادی از تصاویری که خود در بخش Photo Mode طراحی کرده بودند را به نمایش گذاشتند.
بازی Ghost of Tsushima در ابتدا قرار بود در تاریخ جمعه، ۶ تیر ۱۳۹۹ (۲۶ ژوئن) بهصورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا تا تاریخ جمعه، ۲۷ تیر ۱۳۹۹ (۱۷ جولای) تاخیر خورد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
امسال واقعا سال سختیه بین ghost of tsushima و the last of us 2 و cyberpunk برا بهترین بازی سال شدن. همشون پتانسیلش رو دارن
دوستان فقط جهت اطلاع عرض میکنم که یه آدم عاقل استدیوی ناتی داگ را نمیاد با ساکرپانج یا سی دی پراجکت مقایسه کنه
عه راست میگی my friend pedro داشت ، با گیمپس بازی کرده بودمش
حداقال از عکس پروفایل تو یعنی بتلفیلد v بهتره که قشنگ برای حمایت از ….گند زد به تاریخ :rotfl: :rotfl:
لست داره از اینجور چیزا ولی هم قابل تحمل تره هم یه پیش زمینه داستانی قابل قبول براش گذاشته بر عکس خیلی فیلم ها که الکی بزور یه شخصیت … تو داستان جا میدن فقط برای حمایت خالی
خود تو هم جزو اون سازمانی
به به خیلی خوب میشه.
یه پیشبینی بزنیم واسه متای ۳ بازی مورد انتظار امسال:
لست:۹۳ الی ۹۷
سایبر:۹۱ الی ۹۶
گوست:۸۷ الی ۹۲
شما پیشبینیتونو تو جواب کامنت من بگید.
لست ۹۳
سایبر ۹۱
گوست هر عددی بین ۸۰ تا ۸۹ رو براش ممکن میبینم.
هیلو رو هم یه ۹۰ تمیز حس میکنم واسش.
خدایی چرا کسی الدن رینگ رو حساب نمیکنه؟!
از یه طرف میازاکی گفته بزرگترین بازیه که میخوام بسازم از یه طرف دیگه جرج آر آر مارتین (کسایی که نمیدونن نویسنده سریال مشهور گیم آف ترونز ) قراره نویسنده باشه
بعد انگار نه انگار که همچین بازی خفنی میخواد بیاد ، هیچکی بهش اهمیت نمیده 😐 😐
چون با وضعی که به نظر میرسه قرار نیست ۲۰۲۰ منتشر بشه و هیچی ازش ندیدیم جز یه تریلر cgi
من بعد از تجربه سکیرو به شدت براش هایپم. ولی خب هیچی ازش نشون ندادن که حتی بشه دربارش بحث کرد هنوز. مثل معرفی اولیه لست پارت ۱ که فقط یه تریلر سینمایی بود ازش و نمیدونستیم چی به چیه.
داداش فکر نکنم ۲۰۲۰ بیاد…من که از خدامه…اما انگار میره واسه ۲۰۲۱…اما اگه تایید بشه رسما جنگ میشه
عزیز چون به غیر از اطلاعاتی که گفتی دیگه هیچ جزئیاتی در دسترس نیست.بعضی از دوستان از جمله من واسه هیلو هم که پیشبینی کردیم حداقل جولای نمایش داره و لست،گست و سایبر هم تاریخ انتشار دارن ولی در مورد الدن رینگ به قول انگلیسی زبانها I have no idea مخصوصا در مورد پلاتِ داستانی.البته این موضوع داستان در مورد هیلو هم صدق میکنه اما با توجه به بزرگی پروژه و اهمیتی که برای ماکروسافت و ایکس باکس داره و همینطور هزینهای که براش میشه متا پیشبینی کردیم.
لست ۲: ۹۰ الی ۹۲
سایبر: ۹۰ الی ۹۵
گوست: ۸۵ الی ۹۰
لست:۹۴ الی ۹۶
سایبر:۹۲ الی ۹۵
گوست:۹۰ الی ۹۵
خب سروش جان من کلا اهل پیش بینی نیستم…اما چون دستور دادی..
لست۲ : ۹۳ تا ۹۶
سایبر : ۹۰ تا ۹۴
گاست : ۸۹ تا ۹۲
لست:۹۵ تا ۹۷
سایبر:۹۳ تا ۹۵
گوست:۹۳ تا ۹۶
لست: ۹۱ تا ۹۶
سایبر: ۸۶ تا ۹۸
گوست: ۸۳ تا ۹۱
لست: ۹۰ تا ۹۵
سایبر:۹۰ تا ۹۷
گوست:۸۲ تا ۸۷
Cyber:93-97
The last:91-94
Ghost:85-90
لست : ۹۰ الی ۹۴
سایبر : ۹۴ الی ۹۷
گوست : ۸۴ الی ۸۸
لست:۹۰ الی ۹۵
سایبر:۹۳ الی ۹۸
گوست:۸۵ الی ۹۳
گوست چون به احتمال مثل دف استرندینگ و دیزگان گیر الکی بهش بدن میگم شاید ۸۵ شه
داداش گیر الکی کیلو چنده؟ الآن به دث و دیزگان الکی گیر دادن؟ یعنی نقاط ضعف انحصاری های سونی همه الکیه؟ یعنی همیشه مایکرو پول میده متای این بازی ها کم شه؟ خدا وکیلی؟ عجب منطقی! خدایی فکر کنین آدم با فک کردن نمی میره.
سایبرپانک:۹۱
گوست:۹۱
تلو۹۴:۲
لست:۹۰تا۹۵
سایبر ۸۵تا۹۱
گوست:۸۸تا۹۵
والا من در مورد لست خیلی شک دارم چون ممکنه داستانش رو هر کسی نبسنده و بخاطر همین نمره بایین بدن ( طبق گفته نیل دراکمن که گفته بود ممکنه خیلی از بازیبازا از داستان بازی خوششون نیاد ) وگرنه بقیه موارد بازی مطمعنم تاحالا تو تاریخ گیم هیچکس ندیده کاری که فقط ناتی داگ میتونه بکنه با تشکر
لست ۹۶_۹۴
سایبر ۸۸_۸۵
گوست ۸۷-۸۴
لست:۹۲ الی ۹۵
گست:۹۰ الی ۹۳
سایبر:۹۲ الی ۹۶
هیلو:۸۹ الی ۹۳
لست ۲ چون به ناتی اعتماد دارم… ۹۲ تا ۹۷
سایبر از اون بازیاس که یا خیلی خیلی وحشتناک بالا میشه یا متوسط و نظرم اینه که خیلی بالا میشه… ۸۵ تا ۹۹
گوست آو سوشیما هم ماله ساکر پانچه و به نظرم ۸۲ تا ۸۷٫٫٫
و در آخر هم اینکه یه رقابت بسیار سنگین برای گوتی بین سایبر و لست ۲ در میگیره ولی چون داستان لست ۲ ادامه قبلیشه شانس گوتی بالاتری داره!!!
لست : ۸۸_۹۲
سایبر: ۹۲_۹۴
گوست: ۸۲_۸۶
هیلو : ۸۷
گوتی : سایبر
سخن کلی: پایان تلخ نسل ۸
لست ۹۲ تا ۹۵
سایبر ۹۰ تا ۹۳
گوست ۸۲ تا ۸۸
هیلو ۸۸ تا ۹۴
اونجرز ۸۰ تا ۸۵
والهالا ۷۸ تا ۸۶
واچ داگز لژیون ۷۳ تا ۸۲
بتل تودز ۷۰ تا ۸۲
ویستلندز ۳ ۸۵ تا ۹۰
لست ۹۵ و پرافتخارترین بازی سال
سایبر ۹۰ تا ۹۴
گوست ۸۴ تا ۸۸
Tlou2:90_94
Ghost of tsushima:87_91
Cyperpunk:93
لست ۹۶ تا ۹۸
سایبر ۹۰ تا ۹۶
گوست ۸۹ تا ۹۴
ابر شاهکار 😎 :yes:
اصلا انتظار این همه جزئیات و نوآوری رو نداشتم..
بازی از رقبای خودش یک نسل جلوتره
یکی از مهم ترین ویژگی های بازی زاویه دوربین و عمق زیادی که در تصویر دیده میشه، بدون مینی مپ های آزار دهنده..
تنها یکی دو مورد از جمله پرت شدن دشمن ها موقع تیراندازی و برخی تکسچر های اون هم خیلی جزعی تو ذوق میزد
که اگر تا گلد شدن بازی پولیش بشه با شاهکاری بی نظیر طرف هستیم..
داداش اون پرت شدنا بخاطر قویتر کردن تیر تیرکمونش بود…یه بار دیگه ببین…از تیر ساده هم استفاده میکنه که دشمن پرت نمیشه
به نظرم نیاز بود سونی یه مقدار از تکنولوژی انیمیشن سازی بقیه استودیوهاش رو با ساکرپانچ به اشتراک میذاشت. مشکل اصلی اون پرت شدن هم خود پرت شدن نیست. مشکلش انیمیشنیه که روی دشمن اجرا میشه و خیلی مصنوعی پرت میشه انگار توپ پلاستیکیه. فیزیک نداره پرت شدنش. در کلیت ماجرای انیمیشنای بازی به نظرم زیاد قوی کار نشدن. انیمیشن اسب قابل قبوله کاملا و خب نمیشه انتظار راکستار رو داشت واسه اسب. انیمیشنهای شمشیرزنی هم خوبن. با انیمیشن دویدن زیاد حال نکردم با این که به هر صورت بهش عادت میشه. در کل واسه اون حس و حال خفن همچین سبک بازی انیمیشن به شدت مهمه و متاسفانه ساکرپانچ تو انیمیشنای گوست اون هزینه لازم رو نکرده که خب ایراد شدید نمیشه بهشون گرفت. واقعا انیمیشن خفن ساختن کار هر استودیویی نیست ولی ای کاش یه تیم از ناتی داگ میفرستادن بهشون کمک کنن تو انیمیشن.
@Omidsoltani7
:cigarette: داداش هم من هم شما داریم اشتب میزنیم 😀
الان یه بار دیگه گیمپلی رو دیدم و ظاهرا تو بازی دو مدل کمون داریم!
اونجا که میره کمپ مغولا با کمون معمولی میزنه که انمی پرت نمیشه(به ایکون کمون پایین سمت چپ دقت کنین)
ولی اون بدبختی که از راه نزدیک میزنش با یه مدل کمون دیگه میزنه که همون مدلی هست که کامنت قبلی گفتم که اگه به ایکونش دقت کنید قشنگ معلومه طول زیادی داره و در نتیجه شتاب زیادی داره و باعث پرت شدن دشمنا میشه!!!
من فکر کردم واس خاطر فاصله دور و نزدیکه که فعلا میشه گفت تو این دو صحنه ای که تو این گیمپلی دیدیم بخاطر تفاوت کمونا هست اما شاید ساکرپانچ فواصل دور و نزدیک رو تو استفاده از این کمان بخصوص رعایت کرده باشه!
:cigarette: نه داداش منم مثل خودت تو ذوقم خورد ولی ظاهرا، اون دوره یه مدل کمونایی بودن که طول زیادی داشتن برا همین تیرشون شتاب زیادی داشته!!!
یه دور دیگه گیمپلی رو ببین دقت کن اون تیکه که شخمی شخمی میره تو کمپ مغولا یکیو از دور با تیر و کمون کیل میکنه ولی طرف پرت نمیشه که طبیعیم هست چون فاصله زیاده شتاب تیر گرفته میشه!
اما وقتی از نزدیک کیل میکنه پرت میشن!!!
فیزیک این بازی تو سطح بالاییه :yes:
زیاد به سامورایی و فرهنگ ژاپن علاقه ندارم ولی بعد از نمایشی که دیدم و ایده های جالبی که تو بازی دیدم واقعا هایپ شدم واسش :yes:
:yes:
ای جان
هرچی از این عنوان تعریف بشه بازم کمه
ساکرپانچ قبلا هم با اینفیموس خودش رو به ما ثابت کرده و قطعا گوست هم یکی دیگه از شاهکارهای سونی میشه.هنوز تریلرای اولیه بازی رو یادم هس.مگه میشد چنین گیمی رو دید و متحیر نشد؟ به عنوان کسی که بازی کردن رو از آتاری و میکرو و سگا شروع کرده تا الان گرافیکی ترین و واقع گرایانه ترین بازی هایی که تو عمرم دیدم لست ۲ و گوست آو سوشیما هستن.
مرسی از سونی که همیشه مارو راضی نگه میداره و برامون خاطره های قشنگی میسازه و به امید موفقیت این شاهکار
واقعا بخش photo mode و samurai cinema این بازی توجهم رو جلب کرد
قبل از این بهترین photo mode که تو بین بازی ها دیده بودم مربوط به marvels spider man و uncharted 4 و horizon بودش
فکر کنم ghost of tsushima هم به این لیست اضافه بشه
دنیای گیم به همچین بازی هایی که مفهوم هنر و زیبایی رو دوباره نشون میدن،خیلی احتیاج داره :yes:
پیش بینی من از متا
لست او آس ۹۴
گوست آو سوشیما ۹۳
سایبرپانک ۹۶
هیلو ۹۰
پیش بینی از جوایز tga
اکشن ادونچر گوست
آر پی جی سایبرپانک
اکشن دووم ایترنال
مستقل اوری
روایت لست
کارگردانی هنری گوست
کارگردانی لست آو آس
بهترین بازی سال سایبرپانک اگرم نشد Ghost of Tsushima
البته در رابطه با هیلو مطمئن نیستم به ۹۰ برسه
چون متای قبلیش ۸۴ بود و قبل ترش فک کنم ۸۹ و در کل نسبت به ۳ نسخه اول افت کرده
ولی جدا از بحث متا که واقعا دلیل خیلی محکمی برای بازی کردن نیست امیدوارم بازی خوبی باشه برای دارندگان pc و xbox
قسمت دوم Ori مستقل نیست
بهترین فوتو مودی که تو این نسل دیدم فوتو مودی بود که برای مدمکس درست کردن چون هم فوتو و هم ویدیو کپچر داشت میتونستی یک گیم پلی جالب از بازی درست کنی و همچنین اوردر ۱۸۸۶ که میتونستی افکت تصاویر رو روی گیم پلی بازی قفل کنی و هل بلید هم میتونستی از صحنه های سینمایی بازی به صورت آزاد عکس بگیری یعنی دوربین رو تو اون صحنه ها جا به جا کنی اینجور خلاقیت ها تو این مودها جای تحسین داره :yes:
وای من به یاد راشومون و هفت سامورایی افتادم با این قابلیت سامورایی سینما
این یه امتیاز خیلی بزرگه البته حالا یه امریکایی که اصن فیلم کلاسیک ژاپنی ندیده نقد میکنه میگه این چیه؟!!
ولی وااااای عجب چیزیه
یه دور هم باید سیاه و سفید بازی رو بریم
به این میگن option واقعی به به
بازی فوق العاده ای به نظر میاد فقط امیدوارم مثه اودیسه ازین ماموریتای فرعی به درد نخور نداشته باشه جاش مثه ویچر و رد دد و هوریزون و جی تی ای ماموریتای فرعی آدمو بکشونن سمت خودشون
هیچ چیز بهتر از گشت و گذار توی جنگل های بامبو و راه رفتن بین درختای زرد بازی با موسیقی شگفت انگیز بازی نیست
به نظرم این همون چیزیه که باید از دکمه ی creat کنسول PS5 انتظار داشته باشیم. :yes: