ممکن است فرامسافتور درجهی سختی Elden Ring را کاهش دهد
با توجه به شایعهی اخیر، شرکت فرامسافتور (FromSoftware) در مورد آسانتر کردن Elden Ring مقاومت نشان نخواهد داد. بازی Elden Ring اثر بعدی استودیوی فرامسافتور خواهد بود که با همکاری جورج آر.آر مارتین (George R.R Martin) در دست ساخت قرار دارد.
از بازی Elden Ring در رویداد E3 2019 و در جریان کنفرانس مایکروسافت پردهبرداری شد و از آن زمان تا به این لحظه شاهد اطلاعات رسمی زیادی از بازی نبودهایم. تیم سازنده در سکوت مطلق مراحل ساخت را پیش میبرد و این باعث کنجکاوی طرفداران شده است. از طرفی همکاری با آقای مارتین برای بسیاری از کسانی که به طور حرفهای بازیهای ویدیویی را دنبال نمیکننN نیز جذاب به نظر میرسد. Elden Ring نیز شبیه به سایر عناوین ژانر Soulsborne خواهد بود اما تغییراتی نیز بر آن اعمال شده است. از تغییرات به وجود آمده میتوان به اضافه شدن اسبسواری و درخت مهارت اشاره کرد. برای اولین بار شاهد یک اثر دنیایباز از سوی فرامسافتور خواهیم بود که المانهای تازهای نیز به آن اضافه شده است. در بازی چندین سرزمین مختلف وجود دارد که هر کدام فرمانروای خاص خود را دارند، بازیبازان با از بین بردن این فرمانروایان قدرت خاص آنها را کسب خواهند کرد.
شایعهی تازهای از سوی کاربر Resetera یعنی Omnipotent منتشر شده است که احتمالا با واکنشهای مختلف بازیبازان رو به رو خواهد شد. Omnipotent در پست جدید خود میگوید، تیم سازنده در مقابل تنظیم و کاهش درجهی سختی بازی خود پس از دریافت بازخورد بازیبازان مقاوت نخواهد کرد و روی باز نشان میدهد. او در این مورد محتوایاضافهی Dark Souls 3 یعنی The Ringed City را مثال زد چرا که در آن زمان نیز فرامسافتور تصمیم گرفت به دنبال بازخورد طرفداران، Angleها را ضعیفتر کند.
ادعای این کاربر بیشتر شبیه به یک پیشبینی است تا اطلاعات رسمی بدست آمده از سوی سازنده اما وقتی در مورد آثار فرامسافتور صحبت میکنیم، این کاربر در اکثر اوقات اطلاعات صحیحی ارائه داده است. او قبل از این نیز جزئیات زیادی از Sekiro: Shadows Dies Twice منتشر کرده بود که مشخص شد همگی صحیح هستند. شاید فرامسافتور از همان ابتدا اثر آسانی را تحویل بازیبازان ندهد اما احتمال دارد با توجه به بازخورد طرفداران و در قالب بهروزرسانیهای مختلف، درجهی سختی آن را به مرور متعادلتر کند.
درجهی سختی همیشه عنصری کلیدی در بازیهای فرامسافتور بوده است. اگرچه بسیاری از بازیبازان خواهان حالت آسانتر هستند، طرفداران حرفهای این آثار همیشه از چنین سختیای لذت بردهاند و چالشبرانگیز بودن آنها را نقطهی قوت میدانند. باید دید فرامسافتور چه سیاستی را در پیش میگیرد، آیا اثر دلخواه طرفداران حرفهای را تولید میکند یا دیگر بازیبازان را در نظر خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
اگه خبر درست باشه
ببین درجه سختی بازی چقدر بوده که استاد میازاکی راضی شده که درجه سختی رو بیاره پایین
:sweat: :pain: 😯
کاش میزاکی سر دارک سولز ۲ هم خودش بود که با یک بازی بالانس از نظر درجه ی سختی مواجه باشیم . خدایی وحشتناک سخته.
ویچر ۳ رو بالا ترین درجه سختی، از دارک سولز دو هم سخت تر میشه! اما رو پایین ترین حالت، انگار داری منچ میزنی. به نظرم اگه الدن رینگ قراره داستان خفنی داشته باشه، مثل ویچر درجه سختی های مختلفی هم داشته باشه!
البته دلیلش به اون خلاصه نمیشه،کلا بازی های میازاکی به سختی بالاشون معروف هستن و همین معروفیت باعث میشه خیلی ها سمتش نرن
هدف خیلی از گیمرای کژوال این هست که با گیم زدن از دغدغه های زندگیشون دور بشن و اعصابشون آروم بشه
حالا این وسط بازی های میازاکی با دفعات مردن زیاد باعث میشن که اعصاب آدم بیشتر خُرد بشه،مخصوصا اگر اولین تجربت ازشون باشه
البته برای من دیگه بازی های میازاکی سختی سابق رو ندارن و تقریبا بهشون عادت کردم
برای مثال تو اولین تجربم از بازی های میازاکی که dark souls 1 بود به شدت وقتی حتی یکبار تو بازی میمردم کنار میگذاشتمش ولی الآن دیگه همون مردن یکجورایی برام لذت بخش شده
جدا از اون بعد از یکبار تموم کردن کل قلق های بازی رو یاد میگیری یادمه دفعه اول که بلادبورن رو شروع کردم ۳ روز طول کشید که به باس vicar amelia برسم و شکستش بدم ولی تو دور دوم فقط ۱ ساعت طول کشید حتی فادر گسکویین هم تو دفعه اول زدمش
واسه سکیرو میگفتن بازی آسون شده.ولی تهش دهنمون سرویس شد.
درجه سختی بازیای میازاکی عدد و رقم نیست که بخواد کاهششون بده مگه اینکه دمیج دشمنا رو کمتر کنه که کسایی که بازیای میازاکی رو انجام دادن میدونن خیلی تاثیری رو سختی نداره . البته اونطوری هم که توی خبر گفته درجه سختی انجل ها توی رینگد سیتی کم شده بود با این حال سخت ترین دشمنای دی ال سی بودن. اگه قراره مثل اون کم شه مشکلی نیست
من بلاد بورن و دارک سولز ریمستر رو فقط تموم کردم و میتونم کامل نظر بدم . سری سولز بورن کمپلت عنوان های سختی نیستند از نظر گیم پلی البته خوب مثلا خود دارک سولز ۱ یک سری بخش هایی داشت که بالانس نبود و تو ریمستر اصلاح شد یا دارک سولز ۲ نا معقول سخته ولی در کل عنوان های سختی نیستند
تنها جیزی که باعث دشواری بازی میشه طراحی و دیزاین پیچیده و مترویدوانیایی بازی هست . وگرنه شما اگه بدونید از کدوم در برید و اول کدوم باس رو بزنید واقعا راحته بازی . البته البته و باز البته بازی برای این طراحی نشده که با گاید برید و خوب بر پایه ی ازمون و خطا باید رفت که اره سختش میکنه
ولی خوب اگه نخوایم سبک رو معیار قرار بدیم سولزبورن انگشت کوچیکه ی فاجعه ایی به اسم تاینی بربرین هم نمیشن از نظر سختی
اون عنوان انقدر سخت هست که اولا منتقدا بخاطرش نمره ازش کم کردند و دوما تا اخرین باری که چک کردم کسی نتونسته بود تمومش کنه یا به عبارتی تمومش کنه و ثبت بکنه . خودم ۸۰ درصدش رو رفتم و بریدم اخرین بار که چک کردم یکی تو هولانگ بت یک نفر فقط دنیای اول بازی رو تموم کرده بود . من تا اواسط دنیای چهارم رفتم ✊
بازی سخت باشه مثل بلاد بورن…. واقعا بلاد بورن متعارف سخت بود یعنی از این همه سختی بازی دلت زده نمیشد چون واقعا فکر کرده بودن که کجا سخت باشه کجا به گیمر حال بدن… من حرفم اینه که چرا یه بازی رو انقدر سخت کنی که روی واکنش گیمر ها مقاومت نتونی بکنی…. و اما در مورد جرج آر آر مارتین… شما اول برو کتاب نغمه ای از آتش و یخ رو تموم کن بعد بیا بازی بساز…
اخ گفتی بلادبورن تمام خاطراتم زنده شد
قطعا توی این ۲۰ سالی عمره گیمریم که تقریبا خیلی بازی ها و انجام دادم جز سه تا تاپ بهترین بازی های عمرمه
هرکی یه جور نگاه کرده به این بازی
واسه من جز هارور ها طبقه بندی میشد
وقتی میرسیدم به اون مغز خور ها یا دفه اولی که دیدمشون کرک و پرام ریخته بود
ما بلادبورن ۲ شصت فریم میخوایم
چشم 😎 درست کردیم گذاشتیم دم بکشه میاریم خدمتتون :rotfl: :rotfl:
باش تا بیاد
دوستان ماه پیش رو تریلر این بازی از مراسم ign پخش میشه
از کجا میگی؟؟
توییت ign رو مشاهده کن
چی گفتی نفهمیدم ماه پیش
ببخشید بابت اسپم
من میخواستم batman Arkham knight رو برای تولد برادرم خریداری کنم
میخواستم بینم خشونت بازی در چه حدیه و بازی های قبلی بتمن ارزش خرید دارند
خیلی ممنون
بازی درجه سنی mature یا مثبت ۱۷ گرفته .. صحنه های خشونت اموز داره و همچنین صحبت های رکیک ولی بسیار کم .. محتویات جنسی هم نداره
به نظرم اول برو سراغ arkham city و arkham asylum که یک کالکشن نسل هشتمی به نام return to arkham دارند که هر دو از بهترین بازی های موجود در بازار هستند.
اول این دو تا را بازی کن بعد arkham knight تا داستان رو بفهمی.
با تشکر.
بستگی به سن برادرت داره.۱۲ سال با بالا اوکیه .خشونت بازی بتمن بالاس به مشت و چک و تیپا همو میزنن ولی خون نمیاد .اول بازی پلیس به مردمی که زامبی شدن (توب ذهنش)شلیک میکنه و پوشش پویزن آیوی کمی…
ی درجه سنی از قبل مشخص شده واسه بازی ها رفیق
ب همونا توجه کنی حله
بازیش عالیه داش خشونتشم آنچنان زیاد نیسچون عملا خون و خونریزی یا قطع عضو توشون نمیبینی
از اسپایدرمن یه درجه خشن تره و صد البته خیلی دارک
اگ برادرت زیره ۱۸ بهت پیشنهاد میدم اسپایدی رو بگیری اگرم نه که همین بتمن ارکام بهترین انتخابه
درضمن من خودم از دوتا بتمن قبلی بیشتر خوشم اومد ولی سلیقست شاید واسه تو شاهکار باشه
خوشنتش زیاد نیست بگیر ولی دیگه این دور زمونه بچه ها با فیلمای تلویزیون و اینترنت خشن میشن نمیشه جلوشم گرفت
بازی gore شدید نداره که بخواد اذیت کنه اما خون و انفجار ماشین با افراد توش هست یا بررسی صحنه قتل مثلا.
بازیای قبلیش اگه داستان براتون مهم نیست همون آرکام نایته. فک نکنم خیلی تفاوتی حس کنید ولی ارزش خرید رو که در کل ۱۲۰ درصد دارن.
آرخام نایت عالی برای کسی که بازیش نکرده و همینطور المان های متفاوتی داره…..ماشین…مراحل فرعی متفاوت….من کارشناس نیستم ولی این بازی رو تموم کردم و خیلی خوب و خشونتشم کم بود…..از بازی های قبلی بتمن هم ارخام اورجینز عالی هستش….البته برای نسل هشت فقط آرخام نایت موجوده.
نه خشوننی ندارن بگیر خبالت راحت.
همشون خوبن ولی بهترینش ارکام سیتیه
به شدت کم …
اصلا مشکل خاصی نداره
نسخه های قبلی صد در صد ارزش تجربه دارند
اگه pc هست که مشکلی نیست
اگه هم کنسول ، کالکشن return to Arkham رو اول بگیرین..
خیلی ممنون بخاطر کمکتون پس اول arkham city رو بعد arkham nights خیلی ممنون
فقط مثل سکیرو نباشه ..سکیرو به هیچ عنوان حقش گوتی نبود
اتفاقا حقش بود چون مولتیه میگی حقش نبود سکیرو عالی بود
داداش ما هنوز سر اینکه بازی هی دارک سولز و بلادبورن گوتی نشدن بحث داریم
سیکرو که دیگه عالی بود
کاملا هم حقشه، گیمپلی پر از نوآوری بود و تو بقیه بخش ها هم عالی کار کرده بودن
جان هرکی دوست دارین به درجه سختی دست نزنین بزارین بالا باشه …
بازیای استاد همیشه تفاوت نوب جماعت با گیمر واقعی رو نمایان کرده اند ..
من صد بار دارک سولز ۳ رو تموم کردم کل عشق بازی به همین تاکتیک هاشه
مخصوصا برای اولین بار که فاتحت خونده میشه از بس که میمیری …. بازم جای شکر داره بازی مولتیه و همه تجربه میکنن
تنها دلیلی که بازی های فرام سافتور بازی میکنم اینه که کسی داخل بازی مارو پشم خودشم حساب نمی کنه و بعد یهو کاری میکنیم داخل دنیاش برگ همه بریزه
خوبیه بازیای میازاکی کبیر اینه که حتی وقتی لول اپ میشی بازم نمیتونی راه بری بقیه رو اَره کنی
ولی کافیه تو بازی های دیگه برسی به اواسط بازی تا قدرت کاراکترت یهو صدبرابر بشه و دیگه بازی برات عملا چالش خاصی نداشته باشه
اگه دسترسی به میازاکی داشتم چاقو چاقوش میکردم
ی گیم پلی نشون نداده هنوز اسیرو عبیرمون کرده
من خودم عاشق سختی اثار فرام سافتور هستم خدا کنه اسونش نکنن !!
امیدوارم به هیچ عنوان درجه سختی بازی رو کاهش ندن یا اگر اینکارو میکنن براش یه آپشن جداگونه برای انتخاب درجه سختی بذارن چون من و خیلی های دیگه به شخصه به خاطر سختی نفس گیر بازی های فرام سافتور عاشق اونا شدیم و کاهش درجه سختی به تنهایی میتونه اشتیاق فن هارو هم کاهش بده، مورد انتظار ترین بازی برای من :yes: :heart:
اگر قرار به این کاره، باید درجه سختی اصلی بازی رو دست نزن و بنویسن همون همیشگی. بعد یه درجه سختی اسونتر هم بذارن واسه نوب ها.
بازی های میازاکی همیشه سخت اما منطقی بوده . از میازاکی جز شاهکار چیزی انتظار نمیره . فقط کاش زودتر یه تریلر بده
ولی بعضی از باسای بازیای فرام سافت ور خیلی سختن اون باس اخر سکیرو بود ایشین پدرمو واقا در اورد حالا کلا ب درجه سختی بازی کاری ندارم ولی هر چن وخ یبار میرفتم بعضی ازین سربازای ضعیفو میکشتم حس شاخی بهم دست میداد بعد میرسدم به یع باس حالا اون عوضشو سرم در میاورد :rotfl:
یا بازی خیلی سخت بوده یا میخوان گیمرهای بیشتری رو جذب بازی کنن
حقیقتا فک کنم بهتر باشه براش چون جهان باز شده و … شاید بیشتر بهش بخوره و براش بهتر باشه
بعید میدونم چنین کاری کنه اما ممکنه شیوه ی سختی بازی رو تغییر بده مثلا سولز یک یه چیزی که خیلی بازی رو سخت میکرد فاصله زیاد بین بون فایر ها بود و وجود ترپ و امبوش های زیاد برعکس سکیرو هم فاصله بین آیدل ها کمه هم سریع میشه بینشون حرکت کرد عوضش بازی باس های خیلی سختی داره و تو هر ناحیه چند تا مینی باسه باید دید با الدن رینگ چیکار میکنه
نه
چقدر منتظر این بازیم
امیدوارم بازی حالت هاردکورشو از دست نده!
پ.ن: یعنی میشه بعد این بازی برن سراغ bloodborne2
امیدوارم اگر واقعا چنین قصدی دارن یک درجه سختی پایین تر در کنار اون درجه سختی در نظر گرفته پیشفرض بازی بذارن نه اینکه بیان یکاره کلا درجه سختی رو کاهش بدن.بنظرم کار میازاکی در متعادل نگه داشتن درجه سختی بازی هاش بی نظیره به جز چند استثنا البته.مثل demon of hatred توی سکیرو که به نظر من با اختلاف چالش برانگیز ترین باس بازی بود و به طور کلی آنبالانس بود.خدا کنه زودتر ی گیم پلی ای چیزی نشون بدن پیر شدیم انقدر منتظر اطلاعات درباره این بازی نشستیم.
جان خودت یکم آسون بگیر چیه همیشه سخت میگیری پ ما کی سخت گرفتیم بهت استاد 😐 من که اصلا نمیتونم ۲ ساعت از وقتمو فقط برای یک چک پوینت از بازی های ایشون بزارم اگر یکم کوتاه بیاد سر درجه سختی بازیاش(که عمرا این کار رو بکنه) شاید ازش حمایت کنم
کسی اینو میگه که اویل ۶ رو بهترین بازی سری میدونه بازی های فرام سافتور برای نوب ها ساخته نشده
بهترین کارو همین فرامسافتور میکنه دارن بازیشونو میسازن هی نمیان مثل بعضی بازی های حال حاضر هایپ ملت بالا و پایین کنن قطعا فاصلع بین تریلر و عرضه کمه چون الدن رینگ برای نسل هشتم میاد و قبل از کریسمسه ۲۰۲۱ هست
بیشتر از گیمپلی منتظر داستان بازیم ایده ها ی خود میازاکی فوق العاده است حالا اگه مارتین هم ایده بده چه اش بپزه برای روایت داستانی ولی متاسفانه داستانش خطی نیست و ماهم انگلیسی مون داغونه
اگه قرار بوده بازی با ایده های پیش پا افتاده و غیرمعقول مثل سکیرو سخت باشه قطعا باید تعدیل بشه سختیش توی سکیرو شاهد این بودیم که سختی بازی به شکل خیلی پیش پا افتاده و غیر حرفه ای اعمال شده بود مثل نیاز داشتن بیشتر از یک deathblow و دمج خیلی زیاد و ضربات اصطلاحا one hit, لول دیزاین ضعیف و غیرمنصفانه , سیستم مبارزه تکراری و خسته کننده بدون آزادی عمل، سیستم آپگرید نه چندان خوب، پاداش دهی پایین و… که برخلاف عناوین سولزبورن که به طور کلی عناوین بالانسی بودن سکیرو اصلا بالانس نبود و اون کشش لازم برای ادامه بازی رو نداشت.برای من و خیلی از طرفدارای قدیمی سری، تجربه آزار دهنده ای بود امیدوارم elden ring سبک و سیاق مبارزش به عناوین سولزبورن نزدیک باشه تا سکیرو
دوستان عزیز یه سوال داشتم که احساس میکنم الان بهترین وقت بپرسم .
من نینجا گایدن سیگما رو یه ماه و خورده ای طول کشید تموم کنم . پیرم کرد دوره خودش تا تموم شد .
سوال : بازی های میازاکی و من تا حالا بازی نکردم . درجه سختی ش به نینجا گایدن میرسه یا سخته تره ؟
درجه سختی فقط demo souls این ها فقط درجه سختی متوسط دارند سختی فقط demo souls