۱۵ استودیو در ساخت Assassin’s Creed Valhalla نقش داشتهاند
استودیوی سازندهی بازی Assassin’s Creed Valhalla با انتشار پیامی بیان کرده است که ۱۴ استودیو در ساخت این بازی با آنها همکاری کردهاند.
بالاخره پس از مدتها انتظار، شرکت یوبیسافت به صورت رسمی از نسخهی جدید سری Assassin’s Creed با نام Assassin’s Creed Valhalla رونمایی کرد. این بازی شب گذشته و در جریان یک مراسم طولانی و در قالب رسم زندهی یک پوستر معرفی شد. با توجه به این که این عنوان نام سری Assassin’s Creed را یدک میکشد، میدانیم که به احتمال بسیار زیاد با یک بازی بزرگ و باکیفیت طرف خواهیم بود. با این حال، با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر میرسد که تعداد افرادی که برروی توسعهی این بازی مورد انتظار کار کردهاند، بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصورش را میکنیم.
استودیوی یوبیسافت مونتریال (Ubisoft Montreal) که وظیفهی ساخت این بازی را به عهده دارد با انتشار پیامی در حساب توییتر خود بیان کرده است که ۱۴ استودیو در ساخت این بازی به آنها کمک کردهاند. این یعنی در مجموع ۱۵ استودیوی مختلف در ساخت بازی Assassin’s Creed Valhalla نقش داشتهاند. اگرچه تیم سازنده به تعداد دقیق افراد حاضر در این پروژه اشاره نکرده است ولی مشارکت ۱۵ استودیو در ساخت بازی به این معنی است که در کمترین حالت بیش از ۱۰۰۰ نفر برروی بازی Assassin’s Creed Valhalla کار کردهاند.
به گفتهی شرکت یوبیسافت، تریلر رونمایی از بازی Assassin’s Creed Valhalla امروز راس ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران منتشر خواهد شد. اگرچه تا به این لحظه پلتفرمهای مقصد این عنوان مشخص نشدهاند ولی به احتمال بسیار زیاد با یک عنوان میاننسلی روبهرو خواهیم بود که در اختیار کاربران کنسولهای نسل فعلی و کنسولهای نسل بعد قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
احتمال داره با توجه به این حجم کارمند نسل بعدی هم باشه کلا ،به نظرم بازی خوبی خواهیم دید و دوره خوبی رو برای ساخت این بازی انتخاب کردن
به شرطی که rpg نباشه من مخالف صد در صدیه این سبک برای اساسینم . اساسین باید سینمایی طور ساخته شه مثل نسخه یونیتی و قبلترش
lol پس شما دنبال مرگ این سری میگردی چون همین عناصر rpg این سری رو نجات داد اینو بجز ما هم وطن ها همه میگن شما فقط میتونی یه نگاه به انجمن های این بازی درصد فروش و اطمینان مخاطبین قبل و بعد از عرضه ac orgins بندازی !!!! عجیبه واقعا خیلی هم وطن هامون از این ۲ بازی مینالن!!!
به نظرم مشکل همه با ip و اسم این بازی هست که داره سو استفاده میشه ازش، وگرنه هم origins بازی خوبی بود هم odyssey که عالی بود ولی واقعا هیچ ربطی به ac نداشتن. اگه ubi به جا این میومد کلا یه ip جدید میکرد این بازی ها رو به نظرم بهتر بود و در کنارش ac هم ادامه میداد به سبک خودش. آخه Assassin کجا یه spartan کجا؟
اول این که ما تو ac 2 میبینیم که مقبره اساسین ها زمان های مختلف رو نشون میده بخصوص زمان orgins رو مجسمه زنی که تویه دستش یک خنجر هست و دست دیگش یک مار .. رویه شکمش بمب های کوچیک این خودش یعنی داستان بازی ازش شیر نمیدوشن یعنی یوبی و داستان گو هاش نشستن و این ها رو نوشتن به ترتیب تایم لاین های درست و به هم گره خورده این که هسته اصلی بازی ac دست نخورده راحت فهمیده میشه (مخفی کاری دل بخواهی -توانایی بالا رفتن از هر جایی- اکشن زیبا – یک شخصیت معمولی که سرنوشتش به فرقه گره میخوره -) هسته بازی اینه ولی متسفانه شما درون این هسته بازی نکردی شما ac رو فیلم دیدی نه بازی که همچین برداشتی داشتی ازش در اصل در ac2 هم آلمان های rpg بود ( خریدن و باز سازی مکان ها یا برداشتن و ارتقای خیلی از آیتم ها اینا همه رویه گیم پلی تاثیر میزاشتن و این اصل یک rpg هست حالا اگه پیشرفت کرده و آره میتونی انتخابی تویه داستان داشته باشی !! این بد نیست دوری از ریشه هم نیست ) من خودمم از ac 2 تا همین اودیسه رو درست بازی نکردم چون خلاقیتی ندیدم ولی بعد از اورجین دیدم!
موافقم باهات
منم با RPG شدن AC کاملا مخالفم
rpg شدن منافاتی با سینمایی بودن نداره. مشکل سری اینه که نمی تونه شخصیتی به مانند شخصیت های قدیمی به وجود بیاره همگی فراموش شدنی هستن. بازی می تونه هم آر پی جی باشه هم سینمایی و هم شخصیت به یاد ماندنی داشته باشه مثلا mass effect.
به یاد اتزیو
به نظر میاد این نسخه با حساسیت زیادی کار شده و کلا از موقع معرفی همه حس بهتری دارن به این نسخه…امیدوارم یه اساسینس اصیل باشه و مکانیزم و گیم پلی نوآورانه و ارپی جی بودنش هم کاشکی کم کنن بیشتر رو اکشن و مخفی کاری اضافه کنن…به امید موفقیتش
بابا کشتی ما رو با این ار پی جی کنن
اون موقع که یونیتی و نسخه بعدیش سیندیکیت امد همش میگفتن کپی پیسته و هر سال بازی تکراری میده حالا سر اریجین و اودیسه اومد نو اوری به خرج داد همه میگن باید به اصالتش برگرده
اون موقع که ما میگفتیم شخصیت اتزیو خوب بود همه میگفتن نه کانر و کنووی بهترین بودن اما الان همه میگن اتزیو بهترینه !
همش ساز مخالف میزنین
این اودیسه یکی از بهترین ها بودش بسته به سبک بازی یکی از قابلیت ها رو افزایش میدادی مثلا من سبکم مخفی کاری بود بیشتر قابلین های اساسین و هانتر رو افزایش میدادم این باعث میشد همه رو بتونم با یه ضربه از پشت بکشم (بجز کاپیتان ها که اونم قلق داشت) شما وقتی یه سیستم گیمپلی رو یاد نمیگیری دلیل نمیشه اون بدرد بخور نباشه یا اینکه طرف شنل نداره دلیل نمیشه اساسین نباشه
الان تو اودیسه لول من ۹۹ هستش
این اساسینم ۱۰۰ درصد از همین سیستم استفاده میکنه
مشکل اینا اینه اصلا نمیدونن rpg چی هست و زبان نمیدونن … ولی من موندم چطور همشون با هم از ac های جدید متنفرن چون rpg قاطیشه ولی عاشق fallout هم هستن
دقیقا
فکر کنم منظورش هک و اسلش هستش
تو اساسین سیندیکیت نزدیک ۵۰ بار شمشیر میکردیم از اینورش میرفت از اونورش میومد باز جون داشت ! او واقعی بود این دو تا اساسین اخریه غیر واقعی !
به شخصه تو اساسین ۱ اصلا مخفی کاری نمیکردم خیلی شیک میرفتم هر کی سر راهم بود میکشتم اما تو اودیسه از ترس تعداد سربازا و مزدورا مجبور به مخفی کاری میشدم
اخ گفتی دقیقا نظر منم همینه اقا یوبی بلند شه اساسین مثل قدیم بسازه میگن این چیه بابا کپی پیست قبلیاس یه نو اوری داشته باش یوبی میاد عناصر نقش افرینی اضافه میکنه بازم صداشون در میاد که اره ار ریشه ها فاصله گرفته و اساسین فقط اساسینای قدیم
من نمیگم کلا جدیدش کنه یه جوری که فقط اسمش اساسین باشه همین نو اوری و اضافه کردن عناصر rpg هم خوبه
درود بر همگی بچه ها هنوز هیچی از این بازی ندیدیم ولی دیشب که داشتم رونمایی رو میدیدم ی حسی بهم گفت این بازی شاهکار میشه همینطوری
براوو :beer:
نکنه مثل یونیتی شه.
یا گند می زنه یا شاهکار میشه.
۱۵ شرکت و بیش از هزار نفر رو بازی کار کردن ولی کیفیت نهایی بازی به نصف کیفیت نهایی بازیایی مث ویچر و رد دد ۲ و گاد اف وار و د لست اف اس نمیرسه نهایت ی متای ۸۰ اینطورا میگیره میره یوبی باید ی مدت بسیار طولانی به این فرانچایز استراحت بده یکی دوتا از اون ای پی هاش که به دست فراموشی سپرده شدن و بسازه مث splinter cell و پرنس اف پرشیا حقیقتا همه مدلی از این اساسین ساخته شده اینم ی چی تو مایه های ادسی و اوریجینز میشه دیگه نهایت تغییری که کرده مپش از یونان شده اسکاندیناوی هیدن بلید دوباره اضافه شده حالا به جا ابیلیتی هایی ک تو اوریجینز و ادسی دیدیم اینجا شده رونیک
:yes:
بزار یه تریلر بده بیرون حداقل
M_A.REZAIE
تریلر نیازی نیس معلومه چ اشیه دیگه
پ ن : تریلرش هم منتشر شد بیشتر به فور آنر میخورد تا اساسین
پرنس ۴ با اسپیلینتر بلک لیستو یادته ؟ بازم میخوای نسخه بعدیش بسازن ؟
اساسین همیشه یه پله (حداقل برای من) از تموم بازی های دیگه بهتر بوده و هست
از اهنگ های بیاد موندنی تا گیم پلی و جهان باز و پویاش
یجورایی بهت حق میدم
یوبیسافت دیگه کاری کرد که اساسین اون ابهتش ریخت
اصلا قابل مقایسه با نسل هفت نیست
اون موقع اساسین رو میدیدیم از خوش حالی ذوق مرگ میشدیم
ولی الان میبینیم فقط میگیم:ای بابا، بازم؟!
۱۵ استودیو پس یوبی قصد داره ی شاهکار مثل نسخه های قبلی تحویل گیمرا بده امیدوارم تریلرش فوق العاده باشه :inlove: :inlove:
چخبرتونهههههه؟چخبرتونه.
اسپم:جناب Nightcrawler24 که تو پیام شخصی اسپویل میفرستی. بی ن**** اگه *** داری تو همون بخش پیامای شخصی id تلگرامتو بفرست واسه سونی فنا.
.
.
.
بدون ویرایش کامنتو تایید کنید ….
اینجور که معلومه یوبیسافت خیلی روش کار کرده. به امید موفقیتش.
بیا بیا که شدم در غم تو شیدایی :-* :inlove:
احساس میکنم این پیام و گفتن ۱۵ استدیو مشارکت در ساخت بازی دارن…بیشتر شبیه بازی با کلمات هستش…نظر شخصی خودم این هستش که یوبیسافت این نسل بر عکس نسلای قبل تر…خیلی سعی کرد از فرمول موفقیت کمپانیهای دیگه استفاده کنه و این بهش ضربه زد…چند تا بازی آنلاین که موفقیتشون معمولا تضمین شدس…اما عناوین اصلیش مثل اساسین و فارکرای از ریشه خودشون فاصله گرفتن…اسپلینتر و پرنس هم که هممون میدونیم…یوبی سافت باید خودش باشه…همون شرکت خلاق که پر از نواوری هستش…
یه مورد دیگه که واقعا این نسل روی مغز من بود…موتور بازیسازیشون هستش که برای من اصلا دوستداشتنی نیست و عملا فرقی توی اورجینز و اودیسه جز تمشون ندیدم…
من یوبی سافتو دوست داشتم بخاطر سم فیشر بزرگ…پرنس خودمون…واس دیوونه…الطیر و اتزیو شگفت انگیز…
این نسل حداقل برای من کاراکتر به یاد موندنی یا داستان عالی و یا گرافیک فک برانداز به وجود نیوورد…
هیجان زده ایم یه اساسین کرید مثل ادیسه اما در مناطق اسکاندیناوی با گیمپلی بهبود یافته و محیط هایی با جزییات بالاتر
یه حسی بهم میگه یوبی بعد از سال ها میخواد دوباره اساسین رو به اوج برگردونه!
نویسنده بازی هم مشخص شده قبلا داستان AC Revelations و Black Flag رو نوشته که جزو بهترین های مجموعه هستن.
هیدن بلید قراره برگرده و کشتیرانی هم در بازی هستش.
روی AC Odyssey ده تا استودیو کار کرده بودند و رو این بازی ۱۵ تا که کمی امیدوار کنندست.
اگه گیمپلی بازی به حالت اولش برنگرده واقعا متاسف میشم برای یوبی این عنوان حالا میخواد ۱۵ تا استدیو باشه یا ۱۰۰
تا جایی که یادمه همه بازیهای مهمه یوبیسافت همینقدر استودیو روش کار کردن مثل واچ داگز و یونیتی و اونا چی شدن?
رویلیشن رو یادمه اونموقع ۸ تا استدیو روش کار میکردن….
اوه اوه چه تعدادی
مطمعنا یه بازیه فوق فوق فوق العاده عظیم میشه درست مثل بقیه اما احساس میکنم اینبار فرق داره از همه لحاظ از داستان گرفته تا دنیا و … و …
بی صبرانه منتظر رونمایی اصلی از این ابر بازی هستم
غرق در خوشحالی شدم
یه حسی بهم میگه این یکی قراره حسابی غوغا به پا کنه پتانسیل بسیار بسیار زیادی داره
ولی من دختر ژاپنی میخوام 😥
خدا کنه مثل بازی های قبل نباشه و توش نواوی داشته باشه
امیدوارم بیشتر اکشن ادونچر باشه تا rpg.سه گانه ی اتزیو کجا و آدیسی کجا.به زور تونستم A.C. ODYSSEY. رو تا آخرش تحمل کنم.یونیتی توی این نسل بهترین اساسینی بود که بازی کردم.این نسخه ولی خیلی امیدوارکننده. بنظر میرسه امیدوارم این سری رو دوباره به اوج برگردونه :yes: 🙂
مگه یوبیسافت کلا چند استودیو داره؟
تازه سم یجوری تعجب میکنید انگار جدیده روی بیاند گود اند اویل۲ از سه ساله دارن ۱۴-۱۵ تا استودیو کار میکنند خداییش کی وقت کرد یوبیسافت این همه استودیو بزنه اصلا مگه چقدر در میاره که حقوق اینا رو بده. تا جایی که من میدونم همه بازیای یوبی رو کرکی-هکی بازی میکنند.
همه ؟؟؟
کلا فروش بازی های یوبی نسبت به زمان صرف شده براش و هزینه ای که شده براش خیلی خوبه
پس با یک بازی خیلی خوب طرفیم.
یه سوال یوبی همیشه آدم هاب زیادی رو میزاره تا بازی رو بسازن و همیشه برای اساسین از چندین استدیو استفاده مبکنه ولی سال هاست که ما شاهد یه بازی شاهکار نبودیم در حالی که خیلی از کمپانی ها با افراد خیلی کمتر و هزینه کمتر شاهکار میسازن نمیدونم مشکل از یوبی سافته که به کارمنداش میگه بد بازی بسازن یا کارمنداش خنگن
این rpg سلیقه ایه ولی خیلی به اساسین نمیخوره
حالا درسته بعضیا دوست دارن که اونم سلیقه ای
بنظر خودم
سبک rpg زمانبر و کسل کنندس
یه مپ خیلیییی بزرگ با چند ماموریت شبیه هم
کلی لول آپ و جمع کردن آیتم و ماموریتای مشابه
برو اونور مپ با این حرف بزن با اون حرف بزن
بازده بازی پایین میاد