بازی Quantum Error از قابلیت رهگیری پرتو برروی کنسول پلیاستیشن ۵ استفاده خواهد کرد
استودیوی تیمکیل مدیا (TeamKill Media) توسعهدهندهی عنوان Quantum Error از زمان معرفی این بازی اطلاعات زیادی از آن منتشر کرد. نکتهای که آنها بسیار بر آن تاکید داشتهاند جلوههای بصری بازی بوده است. آنها اعلام داشتهاند این بازی با رزولوشن ۴K و نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا خواهد شد. حال در گزارش دیگری جزئیات جالبی از این قابلیت را منتشر کردهاند.
استودیوی تیمکیل مدیا در پاسخ سوالی عنوان داشتند که بازی Quantum Error صد درصد از قابلیت رهگیری پرتو در زمان واقعی برروی کنسول پلیاستیشن ۵ استفاده خواهد کرد و توسعهدهندگان برای استفاده از این قابلیت کار سختی نخواهند داشت.
حساب توییتر تیمکیل مدیا در این باره اظهار داشت:
بازی Quantum Error صد درصد از قابلیت رهگیری پرتو در زمان واقعی بهره خواهد برد. به کارگیری این تکنیک بسیار راحت است. نکتهجالب در مورد این قابلیت، بعد از مشاهدهی بخشهایی که به رهگیری پرتو میپردازند مشخص میشود. با استفاده از این ویژگی انعکاسها عالی خواهند بود و اتفاقاتی که در اطرافشان در حال رخ دادن است را به خوبی نشان میدهند.
بازی Quantum Error در حال حاضر برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و پلیاستیشن ۵ در حال توسعه است. همچنین تیمکیل مدیا اعلام داشت که در حال حاضر تمرکز خود را برروی نسخهی پلیاستیشن این بازی میگذارد ولی احتمال دارد این بازی برروی کنسول اکسبکس سری اکس نیز منتشر شود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
نظر باکس فن ها در مورد تعریف های استودیو های ترد پارتی از سونی
https://www.aparat.com/v/mEKpk/%D8%AE%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%A7_%D8%A8%D8%B3%D9%87_%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D9%87
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :yes: :yes: .
در حالی که شماها کلی دعا میکنید بازی هایی که دوست دارید تایید بشن که از قابلیت رهگیری پرتو پشتیبانی میکنن کسایی که اکس باکس دارن با خودشون فکر میکنن ۴k 120fps بازی کنن یا ۸k ببینن تجربه بهتری دارن :laugh: 😀
بازیایی مثل شبیه ساز دلفین :rotfl:
جرعت دارید Hellblade جدید رو بگو جرعت داری واقعا ؟!
#نات ریل تایم
بشین تا ۴کی و ۱۲۰ فریم بازی کنی :rotfl: آره شبیه ساز دلفین ۴کی و ۱۲۰ فریم اجرا میشه حواسم نبود
جرعت داری Hellblade جدید رو بگو ، که قراره ۱۲۰ فریم اجرا بشه
جرعتشون نداری دیگه
خدا شفات بده یک کلیپ از سینماتیک بازی نشونت دادن چقدر ذوق کردی بزار خود بازی بیاد اگر ۴کی و ۶۰ فریم هم بود کلاهت رو بنداز بالا.جرات 😐
In game بود خود یوروگیمر یه مقاله کامل واسش گذاشت
منظورت ماینکرفت بود…. :laugh:
:rotfl: :rotfl: :yes: :yes:
تو تریلرش که گرافیک شاخی ندیدیم
مگه گرافیکشو دیدی؟
خودتو کوچه علی چپ نزن
گرافیکش از دزدان نارگیل چین،کرک دون،باگ آف زامبی،کله فنجونی،اوری و …. بالاتر بود.شما هم باید ادامه این ها رو نسل بعد بزنی
داداش تا دیروز می گفتی گرافیک مهم نیست بعد میای گرافیک بازی های ایکس باکسو مسخره میکنی اسم کرایسیس اومد گرافیک برات مهم نشده ها
باز هم برام گرافیک مهم نیست ولی تو کل کل با این باکس فن ها باید این گرافیک رو بگم که فکر نکنند با ۲ ترافلافل بیشتر قرار زمین تا آسمون گرافیک بازی ها فرق کنه نهایت در رزولوشن هستش که مهم نیست اختلافشون همون ۱۰ ۱۵% هستش اصلا ممکنه استفاده هم نشه ولی به خاطر اس اس دی سونی گرافیک بازی ها روی سونی بیشتر میشه چون در اصل جزئیات روی سونی بیشتر میشه ( راستی اینکه میگم کرک دان و… چون ماکرو یک کنسول ۶ ترافلافلی داد هرروز خدا این باکس فن ها میگفتن هیولا الله اکبر گرافیک بالا آخرش این بازی های کارتونی رو جلوشون انداخت )
چرا با aaa های مایکروسافت مقایسه نمیکنیش مثل Hellbade میترسی ؟نترس من مواظبتم :-*
#نات ریل تایم
عالیه :yes:
:yes: :yes: :yes: :yes:
فکر کنم رو نسخه ps4 رهگیری پرتو گزاشتن بعد واسه ps5 پورت کردن
فکر می کردم ۴k نمیزاره طعم شیرین گرافیک پیشرفته و نسل جدیدی رو بکشیم که رهگیری پرتو هم بهش اضافه شد
یک ویدئو بود خیلی قدیم سایت همسایه گذاشته بود در مورد تحلیل دیجیتال فاندری و اینکه گوریلا گیمز تو گرافیک خیلی خفن هستش بعد میگفت اگر بازی های نسل بعد بخوان ۴کی بشن و ۶۰ فریم شاهد گرافیک بالاتر بازی ها از انحصاری های سونی نخواهیم بود.به قول تو این ری تریسینگ هم اضافه بشه دیگه بازی های نسل بعد یک چیزی مثل همین نسل میشه ( البته غیر از شاهکارهای استودیو ناتی داگ و راک استار )
مگه پردازندهی گرافیکی ps5 رو AMD نمیزنه؟
پس چجوری از فناوری رهگیری پرتو استفاده میکنه تا اونجا که میدونم رهگیری پرتو یا همون RTX مخصوص کارت گرافیک های خانواده ی RTX انویدیا هس
درود دوست عزیز، هم در پی اس ۵ هم در اکس باکس سری اکس ، فناوری رهگیری پرتو با کدینگ مشابه انویدیا اما با سخت افزار AMD اجرا میشه، حالا فرقش این هست که در کارت های RTX این عملیات با استفاده از هسته های تنسور (tensor) انجام میشه ولی در این دو تا کنسول با استفاده از خود هسته های سایه زن – که البته خب با این ترفند افت عملکرد بازیا بیشتر هست، چون هسته تنسور که انویدیا ساخته در واقع با استفاده از یادگیری ماشین رهگیری پرتو رو انجام میده که کنسول ها به نوعی ازش بی بهره هستن، مایکروسافت اومده برای سری اکس از رابط DirectX Machine Learning استفاده کرده واسه جبرانش، ضمن اینکه هسته های سایه زن بیشتر نسبت به PS5 باعث میشه بهتر بتونه رهگیری پرتو رو انجام بده – در مقابل سونی با ارتقای بخش Geometry Engine که بخشی در کارت گرافیک های RDNA 2 هست و همچنین بهره گیری از موتور تقاطع (Intersection engine) عملکرد خوب پی اس ۵ در حین رهگیری پرتو رو تضمین کرده – امیدوارم مفید بوده باشه
ممنون یه چی یاد گرفتیم :inlove:
❤️ خواهش میکنم