Final Fantasy 7 Remake ویژگیهای جدیدی از شخصیتهای اصلی سری را افشا خواهد کرد
اگرچه سالهای زیادی را برای تجربهی نسخهی بازسازی یکی از محبوبترین شمارههای سری Final Fantasy صبر کردهایم، اما اینطور که به نظر میرسد دستکم پیشرفتهای مربوط به شخصیتپردازی و داستانسرایی Final Fantasy 7 Remake نسبت به بازی اصلی به قدری زیاد بوده است که ارزشش را داشته باشد.
بهتازگی یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase)، تهیهکنندهی بازی Final Fantasy 7 Remake از شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، در مصاحبهای با وبسایت Washington Post شرکت کرده و توضیحات جالبی دربارهی چگونگی گسترش و بهبود روایت داستانی و شخصیتپردازی این عنوان ارائه کرده است. وی در اینباره میگوید:
بازی اصلی شامل هیچکدام از ویژگیهای حالات چهره و صداگذاری نبود و ما انتخابی به جز روایت داستان به صورت کتابهای مصور به همراه ایجاد اغراق در حالات بدن شخصیتها نداشتیم. در نسخهی بازسازی اما حالات چهرهی باجزئیات و صداگذاری فوقالعاده در به تصویر کشیدن افکار و احساسات درونی شخصیتها کمک کردهاند. ممکن است فکر کنید کلود (Cloud) و سایر شخصیتها را میشناسید اما [بهلطف ویژگیهای جدید] چیزهای تازهای از شخصیت آنها برای شما افشا خواهد شد که طی ۲۳ سال گذشته شاید برای اولین بار باشد که متوجهی آنها میشوید.
Final Fantasy 7 Remake در تاریخ ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۱۰ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) به صورت انحصاری در دسترس کاربران کنسول پلیاستیشن ۴ قرار خواهد گرفت. بهعلاوه نقدها و نمرات این عنوان امروز منتشر خواهند شد اما پیشنهاد میکنیم تا آن زمان، جهت کسب اطلاعات بیشتر از عملکرد این بازی برروی موتور آنریل انجین ۴، به تماشای ویدئوی تحلیل فنی دموی Final Fantasy 7 Remake بپردازید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
امیدوارم امروز توی متا بترکونه و خب فروشش تضمین شدس
از همه بازی توی ژاپن مورد انتظار تره
به به
آخرین تریلری که ازش بیرون اومده رو دیدم واقعا قشنگه فکر میکنم متاش ۸۴ تا ۸۸ بشه
بدون هیچ شکی خیلی موفق میشه بازی با تمام عشق و حوصله با کلی زمان ساخته شده… موفقیتش امروز عیان خاهد شد.
متای این بازی رو نمی بینم و بدون دیدن متا و بدون هیچ پیش داوری ذهنی قصد دارم بازی مورد علاقه ام رو تجربه کنم. بعد از اتمام بازی متا رو چک می کنم.
امیدوارم سر تیتر خبر گیمفا متا رو برام اسپویل نکنه.