نویسنده ارشد Overwatch بلیزارد را ترک کرد
عنوان Overwatch از شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) در یکی دو سال اخیر پیشرفت داستانی چندانی نداشته است. در حالی که Overwatch 2 قرار است با داشتن یک بخش داستانی تکنفره در کنار بخش چندنفره، جبران مافات نسخهی اول را انجام دهد، به نظر میرسد نویسنده ارشد تیم، مایکل چو (Michael Chu)، دیگر سکاندار این بخش نیست. او به تازگی فاش کرد که پس از ۲۰ سال کار در بلیزارد، این شرکت را ترک کرده است.
چو در یک پست در بلاگ خودش به تجربیاتش در شرکت اشاره میکند:
از جنگهای میان نژادهای Azeroth در Warcraft تا فساد بشریت به عنوان پنجههای Eternal Conflict در Diablo، من خوش شانس بودم که فرصت قصهگویی در این جهانهای شگفتآور را داشتم و در حیات بخشیدن به آنان سهیم بودم. و من اقبال بلندی داشتم که با جامعهی هواداران دلسوز بینالمللیمان که این عناوین را بازی میکردند، آشنایی و تعامل داشته باشم.
او سپس در مورد پروژه Overwatch صحبت میکند:
ملاقاتها، سفرها و احساس نیاز به در بر گرفتن تنوع جهانمان، این را روشن ساخت که داستانهای متفاوتی برای تعریف کردن از اماکن و مردمی که معمولا در بازیها دیده نمیشوند، وجود دارد. ما در کنار یکدیگر کار کردیم، تقلا نمودیم و اشک ریختیم تا جهانی بسازیم که مردمانی از سراسر جهان را در خود جای میداد. جهانی که چشماندازهای شگفتآوری از گذشته، حال و آیندهی زمین را جان میبخشید و و جایی که در آن میشد مشارکتهای خالقان و صداهایی را که بهتر وسعت تجربهی بشری را نشان میدادند، تقویت کرد. من باور داشتم که یک بازی میتواند قدرت تنوع و گوناگونی را نشان دهد. و باور داشتم که با یک گل بهار میشود، حتی اگر فقط یک ذره.
چو در مورد این صحبت میکند که بازیهای ویدئویی چطور در زندگی او تجربهای تحولی محسوب میشد و این که چطور بازیکنان ممکن است پس از دیدن مکانی خاص در بازی، ترغیب شوند که در واقعیت هم به بازدید آن بروند یا چطور پس از شنیدن یک دیالوگ در بازی، ممکن است به یادگیری زبانی جدید تشویق شوند. اما قدم بعدی برای این نویسنده که چنین مدت درازی را در بلیزارد سپری کرده چیست؟
حالا، در حالی که برای آخرین بار از دربهای بلیزارد خارج میشوم، رویاهای جدیدی دارم: ادامهی تعریف این داستانها و ساخت دنیاهایی که مردم را از طریق بازی با یکدیگر متحد میکند. کمک به ساخت جهانی فراگیر که در آن مردم بیشتری میخواهند از داستانها و تجربیات خود سخن بگویند. امیدوارم بتوانیم این کار را در کنار یکدیگر انجام دهیم.
عنوان Overwatch 2 در حال حاضر برای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴، رایانههای شخصی و نینتندو سوییچ در دست توسعه است. طبق شایعات این عنوان در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر خواهد شد و با وجود افزودن مراحل تکنفرهی جدید، مهارتها و یک بخش داستانی، همچنان قهرمانان، نقشهها و حالتهای جدیدی برای بخش چندنفره هم دریافت میکند. نقشهها و قهرمانان جدید برای بازیکنان Overwatch 1 به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و تمام اقلام تزئینی و پیشرفتهایی که داخل بازی کسب کردهاند نیز به نسخهی دوم آن منتقل میشود. شما میتوانید نقد و بررسی نسخهی اول این بازی جذاب را در مطلبی با عنوان قدرتنمایی Blizzard با یک شوتر استثنائی | نقد و بررسی بازی Overwatch به قلم سعید آقابابایی در وبسایت گیمفا مطالعه نمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
نمیدونم این شخص رو بشناسید ولی این بشر مثل پدر داستان اوورواچ بود . نمیدونم بعد این میخوان چی کار کنن ولی اینو میدونم که بلیزارد هر چیزی نداشته باشه برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای داره