محتوای پس از انتشار بازی Bleeding Edge بر اساس بازخوردهای مخاطبان خواهد بود - گیمفا
محتوای پس از انتشار بازی Bleeding Edge بر اساس بازخوردهای مخاطبان خواهد بود - گیمفا
محتوای پس از انتشار بازی Bleeding Edge بر اساس بازخوردهای مخاطبان خواهد بود - گیمفا
محتوای پس از انتشار بازی Bleeding Edge بر اساس بازخوردهای مخاطبان خواهد بود - گیمفا
محتوای پس از انتشار بازی Bleeding Edge بر اساس بازخوردهای مخاطبان خواهد بود - گیمفا
محتوای پس از انتشار بازی Bleeding Edge بر اساس بازخوردهای مخاطبان خواهد بود - گیمفا

محتوای پس از انتشار بازی Bleeding Edge بر اساس بازخوردهای مخاطبان خواهد بود

محسن رضوی فر
۱۷:۰۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
محتوای پس از انتشار بازی Bleeding Edge بر اساس بازخوردهای مخاطبان خواهد بود - گیمفا

تنها کمتر از سه هفته‌ی دیگر تا انتشار بازی Bleeding Edge، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) باقی مانده است. برخلاف عناوین پیشین استودیو، این بازی برروی بخش چندنفره تمرکز دارد. سبک این بازی ترکیبی از مبارزات تن به تن و تیراندازی است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این بازی دارای محتوای پس انتشار خواهد بود و استودیوی نینجا تئوری برای این مورد قصد دارد تا بازخوردهای طرفداران را مد نظر داشته باشد.

به‌تازگی خانم رانی تاکر (Rahni Tucker)، کارگردان عنوان Bleeding Edge، مصاحبه‌ای را با وب‌سایت Windows Central انجام داده و در مورد بخش‌های مختلف این بازی صحبت کرده است. وی در رابطه با بسته‌های الحاقی این بازی توضیح داد که فعلا راه مشخصی را برای آن در نظر نگرفته‌اند. وی اشاره کرد که مبارزان جدید به بازی اضافه می‌شوند، اما در عین حال نینجا تئوری قصد دارد توجه به بازخوردها و نظرات جامعه‌ی طرفداران را در اولویت قرار دهد.

وی در این خصوص گفت:

ما فعلا راه و اطلاعات خاصی برای اشتراک‌گذاری در مورد بسته‌های الحاقی Bleeding Edge نداریم، اما به طور قطع پشتیبانی از محتوای پس از انتشار بازی را در نظر خواهیم داشت. من تیمی را برای این کار آماده کرده‌ام. ما فهرستی از ویژگی‌ها و محتویاتی که می‌خواهیم برروی آن کار کنیم، در اختیار داریم. منظورم در اینجا این است که مبارزان بیشتر، نقشه‌های جدید و چیزهایی شبیه به آن ارائه می‌گردد. موارد دیگری نیز وجود دارند که می‌خواهیم به بازی اضافه کنیم، اما در نظر داریم تا بازخوردها و نظرات جامعه‌ی طرفداران را در اولویت قرار دهیم.

با عرضه‌ی یک نسخه‌ی بتا، بازخوردها و نظرات زیادی در مورد حالت‌های رقابتی وجود دارد. این چیزی است که ما همیشه می‌خواهیم آن را در نظر داشته باشیم. تنها مسئله بر سر زمان بود. بنابراین مطمئناً مبارزان جدید به بازی اضافه می‌شوند. سایر ویژگی‌ها و محتویات براساس نظرات و بازخوردهای جامعه‌ی طرفداران خواهد بود.

همچنین مدتی پیش تایید شد که این عنوان در زمان عرضه، دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود. بازی Bleeding Edge در تاریخ ۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ (۲۴ مارس ۲۰۲۰ میلادی) برای پلتفرم‌های اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. بتای این بازی نیز قرار است در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ (۱۳ مارس ۲۰۲۰) عرضه گردد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

محتوای پس از انتشار بازی Bleeding Edge بر اساس بازخوردهای مخاطبان خواهد بود - گیمفا
محتوای پس از انتشار بازی Bleeding Edge بر اساس بازخوردهای مخاطبان خواهد بود - گیمفا
محتوای پس از انتشار بازی Bleeding Edge بر اساس بازخوردهای مخاطبان خواهد بود - گیمفا
محتوای پس از انتشار بازی Bleeding Edge بر اساس بازخوردهای مخاطبان خواهد بود - گیمفا
محتوای پس از انتشار بازی Bleeding Edge بر اساس بازخوردهای مخاطبان خواهد بود - گیمفا
محتوای پس از انتشار بازی Bleeding Edge بر اساس بازخوردهای مخاطبان خواهد بود - گیمفا
محتوای پس از انتشار بازی Bleeding Edge بر اساس بازخوردهای مخاطبان خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

محتوای پس از انتشار بازی Bleeding Edge بر اساس بازخوردهای مخاطبان خواهد بود - گیمفا