بازی Final Fantasy 7 Remake قرار بود عنوانی کاملاً اکشن باشد
طراح شرکت اسکوئرانیکس (Square Enix) یعنی آقای تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) صحبتهای جالبی در مورد روند ساخت بازی Final Fantasy 7 Remake منتشر کرده است. طبق این اظهارات، این بازی قرار بود تا عنوانی صد درصد اکشن باشد اما وی مانع از انجام این امر شد.
بهنظر میرسد که عنوان Final Fantasy 7 Remake به یکی از جاهطلبانهترین بازیهایی تبدیل شود که بازسازی شدهاند. هماکنون مدتی حدود یک روز از انتشار نسخهی دموی این بازی میگذرد و همین نسخه نشان داده است که این بازی محبوب با بهرهگیری از پیشینهی موفق این مجموعه میتواند به یکی از بازیهای موفق سال تبدیل شود. یکی از مهمترین عواملی که باعث میشود تا بازیبازان با هیجان فراوان به تجربهی این بازی بپردازند، بخش مبارزات آن است که هستهی اصلی گیمپلی آنرا تشکیل میدهد.
از طرفی دیگر، روند گیمپلی بازی در نسخهی اصلی این بازی، حالتی سینوسی داشت و در نسخهی بازسازی شده از این بازی نیز قرار است تا تجربهای مشابه با آن را کسب کنیم. بدین ترتیب، دوباره شاهد مکانیزمهایی نظیر ATB و Materia در Final Fantasy 7 Remake خواهیم بود که نشان از پایبند بودن کلیت آن به نسخهی اصلی بازی دارد.
اما این تمام ماجرا در مورد نحوهی ساخت گیمپلی این بازی نیست و اخیراً آقای یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase)، تهیه کنندهی Final Fantasy 7 Remake، در مصاحبهی خود، اطلاعاتی در مورد ساخت آن ارایه کرده است. طبق این صحبتها، تیم توسعهی Final Fantasy 7 Remake قصد داشت تا همانند Kingdom Hearts، این بازی را نیز به یک عنوان صد درصد اکشن تبدیل کند. در این بین، کارگردان این بازی یعنی تتسویا نومورا، نظری دیگر داشت و بهکلی مانع از انجام این امر شد.
نظر شخصی من این بود که Final Fantasy 7 Remake را به یک بازی کاملاً اکشن و مدرن تبدیل کنیم، اما نومورا تتسویا صریحاً با این ایده مخالفت کرد و مانع آن شد. بنابراین، تیم توسعهی این بازی تصمیم گرفت تا با حفظ جوهرهی نسخهی اصلی، آن را گسترش داده و مدرن کند. علاوه براین، داستان این بازی برای کسانی که تجربهی اول خود را در Final Fantasy 7 کسب میکنند، بسیار جذاب خواهد بود و در نقطهی مقابل، سعی کردیم تا کسانی که نسخهی اصلی این بازی را تجربه کردند نیز شگفت زده کنیم.
تتسویا نومورا نیز در این باره گفت:
من میخواستم تا به کلیت بازی اصلی وفادار باشیم. طرفداران ما، سبک و سیاق نسخهی اصلی این بازی را دوست دارند و نمیخواستم تغییرات اساسی در آن ایجاد کنیم. علاوه براین، در بخش مبارزات بازی سعی کردیم تا ترکیبی از ایدههای مدرن را در قالب سیستم مبارزات نسخهی اصلی بازی تزریق کنیم. بدین ترتیب، سیستم مبارزات Final Fantasy 7 Remake برای هر دو دستهی بازیبازان (کلاسیک و مدرن) جذاب خواهد بود.
بازی Final Fantasy 7 Remake، در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ (۱۰ آوریل ۲۰۲۰) برای مدت زمان یک سال به صورت انحصاری در دسترس دارندگان کنسول پلیاستیشن ۴ قرار خواهد گرفت. همچنین نسخهی دموی این بازی به صورت رایگان در فروشگاه پلیاستیشن در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
خب باید صب کنیم ببینیم نمراتش چی از اب در میاد بعد نظر بدیم
به نظرم که یه بازیه فوق العاده میشه
دیگه چه نظردادنیه که میخوای نمره بیاد بعد نظر بدی!!
باید بازیش کنی تا بتونی نظر بدی نه اینکه نمره هاشو ببینی!
بازی فوقالعادست با دمویی که مارفتیم حقیقتا دومین و بهترین فینال فانتزی هستش که بعد از شاهکار XV تو این نسل رفتم
با تمام احترام به طرفدارای بازی
وی بیخود کرد مانع شد
این بازی اگه اکشن پتانسیل رقابت با سری dmc رو هم شاید داشته باشه
من که عاشق شخصیتای فانتزی ام ولی با jprg اصلا نمیتونم کنار بیام (سلیقه شخصی)
نسخه ی دمو رو بازی کن متوجه میشی که چطوره
به نظرم خیلی جالب شده شاید اوایل با مکانیسمهاش زیاد آشنا نباشی ولی در طول روند بازی بهش عادت میکنی.
پیشنهاد میکنم رو درجه سختی نرمال بازیش کنید