تاریخ جدید به پایان رسیدن انحصار Final Fantasy 7 Remake برروی پلیاستیشن ۴ مشخص شد
همانطور که میدانید، Final Fantasy 7 Remake قرار بود از زمان عرضه، به مدت یک سال انحصاری پلیاستیشن ۴ باشد، اما این بازی چندی پیش تاخیر خورد تا وضعیت انحصار آن در هالهای از ابهام قرار گیرد.
این طور که به نظر میرسد، انحصار زمانی Final Fantasy 7 Remake برروی پلیاستیشن ۴ قرار است تا آوریل ۲۰۲۱ طول بکشد. اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی باکس آرت بازی را در وبسایت خود بهروزرسانی کرده است. تاریخ قبلی انتشار Final Fantasy 7 Remake سوم مارس بود، اما با توجه به تاخیر آن تا تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۹)، انحصار زمانی این بازی نیز در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۱ به پایان خواهد رسید.
البته باید گفت با وجود اینکه این بازی قرار است تنها یک سال انحصاری پلیاستیشن ۴ باشد، اما معلوم نیست شاهد عرضهی آن برروی رایانههای شخصی باشیم، چرا که هنوز اسکوئر انیکس رسما نسخهی رایانههای شخصی آن را معرفی نکرده است. اگر به یاد داشته باشید، Final Fantasy 15 نیز یک سال و نیم پس از عرضه برروی پلیاستیشن ۴، برای رایانههای شخصی منتشر شد.
نسخهی اصلی Final Fantasy 7 که برروی پلیاستیشن منتشر شد، یکی از بازیهای محبوب و احتمالا محبوبترین عنوان تاریخ سری Final Fantasy است. اسکوئر انیکس نیز به تازگی یک تریلر با کیفیت از این بازسازی منتشر کرده است و آن طور که به نظر میرسد، قرار است شاهد یک بازسازی وفادار به نسخهی اصلی، اما همزمان جذاب برای بازیبازان جدید باشیم.
لازم به ذکر است که نسخهی اکسباکس وان Final Fantasy 7 Remkae هم رسما معرفی نشده است، اما احتمال عرضهی آن در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۱، بسیار بیشتر از احتمال عرضهی آن برروی رایانههای شخصی است. در حال حاضر تنها عرضهی این بازی برروی پلیاستیشن ۴ قطعی است.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
ظاهرا ژاپنی ها کلا با xbox مشکل دارن و بازی براش نمیدن
اون از کاپیتان سوباسا و death stranding…
این از final fantasy که با اینکه قراره از انحصاری زمانی باشه،ولی واسه xbox نمیاد
دس استرندینگ که با موتور سونی و ناشرش سونی هستش و خب مشخصه برای جعبه نمیاد. کاپتان سوباسا و بقیه بازی های ژاپنی هم خیلی روی جعبه طرفدار نداره. جعبه رو بیشتر آمریکایی ها خریدن که طرفدار شوتر هستند و انگلیسی ها که طرفدار ریسینگ
با این تفسیری که شما داری،طبیعتا death stranding نباید واسه pc می اومد،ولی داره میادش
ایکس باکسیا به شدت عاشقبازیای غربین
منشا ایکس باکسم آمریکا بوده کلا سلیقشون یچیز دیگست فروش بازیای ژاپنی تا جاییکه میدونمروی اون کنسول بالا نیست
دقیقا یکی از دلایلی که منو مطمئن میکنه هیچقوت ایکس باکسو تو سبد خرید در نظر نگیرم حتی اگه بهترین انحصاریا رو هم داشته باشه همینه چون میدونم قراره کلی بازی ژاپنی خفن روش نیاد
اصلاح : هیچ وقت
چرا دکمه ی ویرایشو ورداشتن ناموسا :/
نی اوه ۱
نی اوه ۲
یاکوزا
😀
سال بعد…. نسل بعد…. تا اون موقع رو ps4 سودش رو کرده….
حالا اینو کار ندارم ولی چی شد رایز آف تام رایدر برا PS4 اومد ولی برا PS3 نیومد ?:-)
همون بهتر نیومد بازی هایی ک بین نسلی ۷و۸بودن توی دوره سال ۲۰۱۳تا۲۰۱۵ نسخه نسل هفتمیشون واقعا گرافیک افتضاحی داشت و پشتیبانی ضعیفی ازشون شد و dlcبراش منتشر نکردن
من خودم به شخصه فورزا هورایزن ۲و رایز آو توم ریدر و شدو آو موردور و دراگون ایج اینکوزیشون ومتال گیر۵ و کالاف دیوتی ادونس و بلک اپس۳و بتل۴ رو توی دونسل مقایسه کردم واقعا گرافیکشون تفاوت فاحشی داشت بخاطر همینم همون اول بیخیالشون شدم و توی نسل۸ تجربه کردمشون
یادمه shadow of mordor روی ps3 روی ۱۵ الی ۲۰ فریم اجرا میشد که غیر قابل بازی بودش
ولی روی xbox 360 با فریم ریت پایدارتری اجرا میشد و اکثرا ۳۰ فریم بود
ولی گرافیک جفتشون فوق العاده افتضاح بود اصلا نمیتونستی چهره تالیون رو تشخیص بدی و البته لودینگ ها حتی باز کردن مپ بازی هم طولانی بودش
ولی mgs v خیلی گرافیک و فریم ریت خوبی روی xbox 360 داشت من که هم رو ps4 و هم ۳۶۰ تجربه کردم میتونم بگم گرافیکشون تقریبا به یک اندازه بودش و رو ۳۶۰ هیچ افت فریمی نداشت