محتوای حذف شدهی Sekiro: Shadows Die Twice اطلاعات تازهای را در مورد بازی فاش میکند
مادساز مشهور بازیهای ویدئویی، لنس مکدونالد (Lance McDonald) که نامش احتمالا برای هواداران فرام سافتور (From Software) آشنا است، اخیرا موفق به کشف محتوایی تازه از بازی Sekiro: Shadows Die Twice که ابتدا قرار بود در بازی باشند، اما در نهایت حذف شدهاند. حال، مکدونالد نگاهی به این اطلاعات انداخته است که اطلاعاتی را در مورد شخصیت آنایاما (Anayama)، فاش میکند.
هشدار: ادامهی متن ممکن است داستان بازی را برای کسانی که آن را به پایان نرساندند، فاش کند.
مکدونالد پیش از این اطلاعاتی در مورد بیماری Dragonrot در بازی، منتشر کرده بود که قرار است مکانیک متفاوتی در بازی داشته باشد. اکنون او در مورد یکی از شخصیتهای بازی به نام آنامایا که یک فروشنده در بازی است، توضیحاتی منتشر کرده است. آنامایا مانند تمامی انپیسیهای بازی در پردهی پایانی بازی، میتوانست به بیماری Dragonrot مبتلا و سپس، درمان شود. با این حال، برخلاف سایر شخصیتها، اگر او را درمان کنید، او هیچ واکنشی به شما یا اتفاقات اخیر نشان نخواهد داد. حال این طور که به نظر میرسد، در محتوای حذف شدهی بازی، درمان کردن بیماران Dragonrot نیاز به یک آیتم خاص به نام Dragonrot Pellet داشت و در صورتی که تصمیم میگرفتید آن را به آنامایا بدهید، او از گرفتن آن به صورت رایگان خودداری میکرد که در نهایت، منجر به گرفتن یک سن (Sen، واحد پولی بازی) توسط بازیباز از او میشد.
جالبتر این است که در ادامه، هنگامی که آشینا در حال فروریختن است، در صورتی که آنامایا را درمان کرده باشید، او به شما آیتمی را در ازای یک سن خواهد فروخت که باعث میشود تمامی آیتمها در تمامی فروشگاهها، تخفیف داشته باشند. متاسفانه، فرام سافتور تصمیم به حذف این تقابل تاثیرگذار از بازی نهایی گرفت.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
چرا نذاشتینش تو بازی خوب
یکی این یکی سولز ۱ عجب بازیایی ان
همه بازی های فرام رو دارم ولی بعد ۳۰ _۴۰ ساعت خسته میشم
یه هفته بعد دوباره یکیشو نصب میکنم تا حالا فقط دارک ۱ و۲ رو تموم کردم
به نظرت دو رو بخرم ؟؟ اعصاب میخواد یا نه ؟؟
اعصاب سنگ میخواد
بخر داش اصلا سخت نیستن
بذار برات مثال بزنم
من اولین اشناییم با بازیای میازاکی بلادبورن بود
کلی ایتم جادو پیدا میکردم که نیازمند مجیک لول اپ کردن بودن و بجا استرنت و چیزای دیگ مجیکمو بالا میبردم
ولی وسط بازی دیگ نتونستم ادامه بدم چون اشتباه لول اپ کرده بودم و اسلحه خوبی انتخاب نکرده بودم
الان دارم دارک سولز رو میرم و درست لول اپ میکنم و زره درست انتخاب کردم و بدون حتی یه بار مردن الان باس پنجمم
یکی یه حرفه جالبی زد تو همین پست…گفت میازاکی درجه سختی اسون رو بجای بیرونه بازیش داخل بازیش قرار میده
فقط باید درست لول اپ کنی و ایکوییپمنت درست با خودت ببری تو مبارزه
NINJA BLADE رو بازی کردی ؟
اون از بازیهایی بود که منتقدین بد جور بهش توپیدن اما چه گیم پلیش و چه داستانش و چه باسفایتها و مدل کشتنشون واقعا عالی و زیباست
اگه بازیش نکردی حتما ۵۰ بار بازیش کن
مرسی
اگه رو pc باشه حتما :yes:
بجز دیمن سولز و بلاد بورن که انحصاری سلطانه
دیمون سولز رو که با RPCS3 میشه ۴kو۶۰ فریم بازی کرد کجای کاری؟؟ :laugh: :laugh:
کلا میازاکی یه سرطان سخت کردن بازی مبتلا شده و هر بازی از قبلی بشدت سخت تر میشه
بازیهاش برای من یکی خیلی خوبه ولی یه بنده خدایی که نمیتونه بازیش کنه اما دلش میخواد چه گناهی کرده که باید با چنین چالش عذاب اوری روبرو بشه خوب
میازاکی جون فکر نمیکنی وقتش رسیده که یه درجه سختی برای بازیهات بذاری
بازی در داخل خودش درجه سختی داره . دقت لازمه فقط . کلی از ایتمها کار رو ساده تر میکنن .
هر کسی نظر خودشو داره و نظرشم محترمه دوست عزیز، اما بعد از دارک سولز یک، بقیه بازی های میازاکی واقعاً آسون بودن. البته دیمون سولز هم بسیار بازی چالش بر انگیزیه، اما خب بازم در حد دارک سولز یک نیست. آسون ترین سولز بورن هم بدون شک دارک سولز دو بود (نظر شخصی).
از نظر باس به نظر من دارک سولز ۳ سختترین باسها رو داره مخصوصا باسهای پایانی از نظر مراحل هم دارک ۱ . البته دیمن سولز رو بازی نکردم متاسفانه ولی دنبال فرصتم . سکیرو هم برای من بیشترین تعداد مرگ رو تو کل بازیهای فرام سافت داشت . هیچکدوم از بازیهای فرام سافت منو از ادامه دادن نا امید نکرد بجز سکیرو . چند بار بازی رو کلا کذاشتم کنار دوباره رفتم سراغش .
خیلی عجیبه این میازاکی و درجه سختیش
واسه هرکس یجوره
من سکیرو رو بعد چهار پایان پلات کردم
بلادبورن رو هر سه پایانش رو تموم کردم ولی تمام دارک سولز هارو با اشک و آه و نفرین و صدبار راهنمای سعید آقابابایی عزیز دیدن به زووور تموم کردم
از نظر من ترتیب سختی بازیهای سولز بورن:
۱.دیمن سولز
۲.دارک ۱ بعد ۳ بعد ۲
۳.بلادبورن
۴.سکیرو
ولی از همه بیشتر با سکیرو حال کردم چون عاشق شینوبی ها و نینجا هام
تا حدودی درست میگی ولی باید یه چیزی هم در نظر بگیری دارک یک خیلیا میگن سخت بود چون اونموقع بازی سبک جدیدی داشت و افراد هیچ اطلاعی از مکانیز های گیمپلیش نداشتن به همین خاطر پدرشون در میامد تا بازی رو تموم کنن ولی بعدش که یاد بگیریشون همشون مثل هم هستن و توی سولز های بعدی دیگه قلق کار دستته و غافلگیر نمیشی اما در کل بازی های میازاکی هر بار دارن مهارت محور تر میشن نسبت به قبل که به نظرم چیز خوبیه نمونش سکیرو که تمام تمرکزش روی باس فایت ها هست و دیگه مثل قبل هم نمیشه با یه اسلحه قوی یا آرمور خوب و لول زیاد باس ها رو شکست داد باید واقعا سعی کنی حرکاتشون رو بخونی و به موقع پری و داج کنی توی سولز هم خداییش دارک سولز سه، باس فایت های پیچیده تر و سخت تری داره نسبت به دو تای دیگه دارک دو هم به نظرم به این خاطر آسونه چون یکسری اسلحه و آرمور خیلی op توی بازی هست که اگه استفادشون کنی سختی بازی به مراتب کمتر میشه
Trainer
چه جالب بود