نقشه و جهان بازی Watch Dogs: Legion نسبت به نسخههای پیشین پویاتر و زندهتر خواهد بود
به نظر میرسد که Watch Dogs: Legion به عنوان یک بازی جهان باز از هر لحاظ گستردهتر از نسخههای پیشین خواهد بود. به گفتهی سازندگان، نقشه و جهان این بازی نسبت به دو عنوان قبل، زندهتر و پویاتر خواهد بود.
اخیرا وبسایت The Gamer، مصاحبهای را با کیتلین ترمبلی (Kaitlin Tremblay)، طراح ارشد روایت Watch Dogs: Legion, انجام داده و وی در مورد این بازی توضیحاتی را ارائه داده است. به گفتهی خانم ترمبلی، با وجود آن که اندازهی نقشهی Watch Dogs: Legion تقریبا با دو بازی قبلی برابر بوده، اما بازیباز در آن احساس زندهتر و متنوعتری را تجربه خواهد کرد.
وی در این خصوص اظهار داشت:
برای من مقایسهی میان نقشهی این بازی با دو عنوان پیشین سخت است. آنها تقریبا از نظر اندازه یکسان هستند، اما زندگی در شهر لندن، قابل لمس است و به خوبی احساس میشود. ما تعداد زیادی بخشهای قابل بازی در لندن داریم که این طور حس میشود از یکدیگر متمایز هستند، به طوری که هر منطقه از نقشه حس منحصر به فردی دارد.
به طور مثال وقتی از منطقهی Westminster به Camden سفر میکنید، شما این انتقال را حس خواهید کرد؛ بنابراین نقشهی بازی Watch Dogs: Legion بزرگ و واقعی است و حس زنده بودن را دارد، چرا که احساس و عشق زیادی در هر منطقه وجود دارد و شما نیز این را در نقشه احساس میکنید.
وی ادامه داد:
سپس شما میبینید که این حس در میان مردم منعکس شده است، بنابراین به طور مثال، مردم منطقهی Westminster بیشتر به گردشگر و توریست شباهت دارند و از نظر تجارت، تلاش و کار بیشتری را در برابر منطقهی Camden انجام میدهند. مردم منطقهی Camden فعالیتها و استعدادهای دیگری دارند. این موضوع موجب میشود که هر منطقه ویژگیهای منحصر به فرد خود را داشته باشد. بنابراین نقشه و جهان بازی کاملا پویا و زنده است و شما این را احساس خواهید کرد.
بازی Watch Dogs: Legion که پیشتر قرار بود در ماه مارس سال ۲۰۲۰ عرضه شود، با تاخیر روبهرو شد. این بازی قرار است در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسولهای اکسباکسوان، پلیاستیشن ۴، پلتفرم رایانههای شخصی و سرویس گوگل استیدیا منتشر شود. همچنین شرکت یوبیسافت (Ubisoft) عرضهی این بازی را برای کنسولهای نسل بعد نیز تایید کرده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
گفت پویا بودن یاد تریلر واچ داگز یک افتادم پویا بودا لعنتی یعنی میشه یه روز یه دنیایه پویا مثل اون داخل یه بازی ببینیم
نسخه های قبل اصلن صفر بود حالم بهم خورد
جنازه جی تی ای می ارزه به صد تا واچ داگ
من که دیگه گول یوبیسافت رو نمیخورم
یوبیسافت اسپلینتر سل و پرنس آف پرشیا فقط خوب میسازه دیگه هیچی
اونایی که منفی دادن بچه دبستانین شما چمیدونین بازی با کیفیت چیه
شما که با مشکلات گرافیکی تو pc دست و پنجه نرم نکردین که بفهمین چی میگم
نمیدونم چرا ولی از تنها نسخه ای که خوشم اومد نسخه اول بود نسخه دوم که هیچی فقط دو ساعت بازی کردم و پاکش کردم
یوبی همیشه جهان بازیش زنده مخصوصا سری آساسین
امیدوارم این یکی بترکونه
بر اساس صحبت هاشون بازی دست کمی از سایبرپانک ۲۰۷۷ نداره
ولی سازنده یکیش یوبی سافت و اون یکی سی دی ار پروجکت :laugh:
من راستش بعد از اساسین اوریجینز به طور کل از یوبی سافت قطع امید کردم که هیچ ینی دوس ندارم سر به تن مدیران این شرکت باشه…
چه بلایی سر بازی اساسین آوردن.. همین جور گوست راکون..
واتچ داگز هم از تریلر ها مشخصه چیزی لازم به گفتن نیست !
برو odyssey رو بازی کن بعد بیا نظر بده
گوست راکون !
از تریلر های واچ داگ چی مشخصه دقیقا؟
چی بگم والا