تجربهی انتقال بستهها در Death Stranding متفاوت است + تریلر
در نهایت پس از نمایشهای متعدد، شایعات و حواشی در نهایت عنوان مورد انتظار Death Stranding پس از زگذشت حدود سه سال برای گنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار گرفت.
استاد هیدئو کوجیما کارگردان این بازی بزرگ میگوید وزن وسایل و ابزارهایی که سم آنها را حمل میکند بر حرکتش تاثیر گذار است. اگر میزان اسلحهها و حجم بار آن از نظر وزن و راحتی جابهجایی متعادلتر باشد سرعت حرکتش سریعتر و بسیار راحتتر خواهد بود. اما در ادامه باید بگوییم عکس این مسئله نیز صادق است و مقدار بار سنگینتر باشد حرکت سم سختتر و با سرعت کمتری است و میزان خستگی سم هم به همان نسبت افزایش مییابد.
براساس گفتهی کارگردان این عنوان درخشان، شیوهی حمل و نقل بستههای مختلف در این بازی بسیار مهم است. اینکه چگونه بستهها و اسلحههای خود را بچینید که در هنگام درگیری و حرکت مشکلی ایجاد نشود و اینکه از ابزار مناسب در چه زمانی استفاده کنید همگی بر روند کلی بازی شما تاثیر گذار خواهد بود. در زیر میتوانید ویدئویی در این راطه مشاهده کنید.
بازی Death Stranding امروز برای کاربران کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار گرفت و طبق گزارشهای رسمی منتشر شده این عنوان برای پلتفرم رایانههای شخصی در تابستان ۲۰۲۰ منتشر میشود. در پایان از شما دعوت میکنیم بینندهی هایلایت Death Stranding در اینجا باشید.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
این کوجیما بنده خدا از یکماه پیش همش داره سعی میکنه توضیح بده بازیش درچه موردیه و اینکه فقط پیادوریو تحویل بسته نیس ولی غافل از اینکه مشک ان است که ببوید نه انکه کوجیما بگوید
من چند ساعت بازی کردم فقط میتونم بگم یه تجربهی بی نظیر و شاهکاره
ما که تا حال هرچی بازی کردیم فقط دمو سی جی بود و حمل و جابه جایی محموله.
حالابریم تا اخرش ببینیم چی میشه هرچند اگر یکم دیگه روندش همینجوری ادامه داشته باشه احتمالا ولش کنم
چقدر این موضوع مهمه…((حفظ تعادل))
یادگرفتن قرار دادن وسایل به صورتی که سم بتونه تعادلشو در هنگام مبارزه و گذر از مسیرهای سخت حفظ کنه در کنار مراقبت از بیبی….متاسفانه تا ۳۰ آبان نمیتونم این عنوانو تجربه کنم
فقط فیزیک بدن رو ببینید شبیه فنره تا بدن یک شخص یا آدم :rotfl: کولبری هست برای دلداری به همه کولبران ایران 😎
تو این سال از لحاظ متا انحصاری موفق نشد سونی مثل پارسال عمل کنه
مد اویل
دد استرادینگ
و اون بازی هنری نقاشی میکشه
این سه تا متا خوبی نگرفتن…و مهم تر اینکه متا مهم نیس و هر سه تاشون بازی عالی هستن برای طرفداراشون
یه شرکت باربری تو بازی تعسیس شده بنام خوشسیرت بار
پیشنهاد میکنم اونهای که دارن بازیش میکنن زنگ بزنن به خوشسیرت بار تا اثاثیشونو واسشون جابجا کنه
بیمه داره گوای نامه پایه ۱- داره و خوش اخلاقه و با پالونی که میپوشه حجم جابجایی بارش بالاترم میره
پولتونو دور نریزید بدید در راه رضای خدا
آموزش بچه داری به مردا
تریلر رو نیگا کنین صدای گریه ی بچه پوشک بچه شیر خشک ننو فلاسک آب جوش همه پشتش واقعا دلم سوخت براش
کوجیما زن ذلیله میخواد همه مثل خودش باشن
این بازیم نقطه ضعف رد ۲ رو داره شاید
ولی رد بهتره باز
واقعا مانمیدونستیم اگه بار زیاد و سنگین باشه حرکات انسان کند میشه و زودم خسته میشیم و برعکس اگر وزنش کم باشه حرکات انسان سریعتره و سرعتشم بیشتر
واقعا تشکر میکنم از استاد کوجیما که این مطلبو یادمون دادن
تا قبل از دث نمیدونستیم الان فهمیدیم 😕
کلا ویژگی جدیدی نیست ولی حسابی روش کار شده متوجه منظورم میشید
از وقتی که شنیدم استاد با متال گیر و اسنیک خداحافظی کرد ، واقعا برام ناراحت کننده بود ، چون همه سری متال گیر رو بازی کردم و از نوستالژی هام ، متال گیر یک بود ، وقتی تو یوتوب قسمتی از بازی رو دیدم ، خداروشکر کردم همون بازی در یک قالب جدید می تونم بازی کنم ، چون خیلی چیزا شبیه به متال گیره ، از جعبه ها راه رفتن و دویدن و چیزهای دیگه
دقیقا درست گفتی