تعداد بازدیدکنندگان Death Stranding بیشتر از تصورات است - گیمفا
تعداد بازدیدکنندگان Death Stranding بیشتر از تصورات است - گیمفا
تعداد بازدیدکنندگان Death Stranding بیشتر از تصورات است - گیمفا
تعداد بازدیدکنندگان Death Stranding بیشتر از تصورات است - گیمفا
تعداد بازدیدکنندگان Death Stranding بیشتر از تصورات است - گیمفا
تعداد بازدیدکنندگان Death Stranding بیشتر از تصورات است - گیمفا

تعداد بازدیدکنندگان Death Stranding بیشتر از تصورات است

مهرداد آهاز
۱۹:۴۵ ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
تعداد بازدیدکنندگان Death Stranding بیشتر از تصورات است - گیمفا

سرانجام بازی مورد انتظار Death Stranding نیز منتشر شد و بازی دیگری نیز به جمع عناوین موفق سال جاری پیوست. اکنون در پی بازخوردهای مثبتی از جانب منتقدین و عملکرد فنی مناسب این بازی برروی کنسول پلی‌اسیتشن ۴ پرو، آمار شگفت‌انگیزی نیز منتشر شده است که به بازدیدکنندگان بالای آن در سایت Twitch اشاره دارد.

همان‌طور که مطلع هستید، بازی‌های آنلاین‌محور از طرفداران سرسختی در سراسر جهان برخوردار بوده و روزانه بازی‌بازان بسیاری آن‌ها را با دوستان خود تجربه می‌کنند. اما بازی Death Stranding در حال حاضر بیش از ۱۸۲ هزار بازدیدکننده را در وب‌سایت‌های محبوب داشته و با این احتساب، دو برابر بیشتر از عناوین محبوب آنلاین‌محور بازدیدکننده دارد.

قطعا بازی‌های محبوب آنلاین‌محور مجددا جایگاه خود را در آینده پس می‌گیرند زیرا بازی Death Stranding، عنوانی داستان‌محور بوده و انتشار محتوای اضافه‌ای نیز هم‌چنان در دستور اقدامات استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) جایی ندارد. اما این موضوع قطعا بزرگی نام خالق این بازی یعنی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) را اثبات کرده و علاقه‌ی بازی‌بازان را به عناوین وی نشان می‌دهد.

بازی Death Stranding در حال حاضر برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. لازم به اشاره است که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی نیز تایید شده و در اوایل تابستان ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد همچنین شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال کنید. به علاوه، علاقه‌مندان می‌توانند به منظور آشنایی بیشتر با این بازی، پیش‌نمایش آن تحت عنوان «جهان به دستان کوجیما چشم دوخته است» را از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند. همچنین هایلایت جدید این بازی به نکاتی می‌پردازد که باید پیش از خرید آن بدانید. و در نهایت، نقدها و نمرات آن را نیز می‌توانید از نشانی قرار گفته، مشاهده کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تعداد بازدیدکنندگان Death Stranding بیشتر از تصورات است - گیمفا
تعداد بازدیدکنندگان Death Stranding بیشتر از تصورات است - گیمفا
تعداد بازدیدکنندگان Death Stranding بیشتر از تصورات است - گیمفا
تعداد بازدیدکنندگان Death Stranding بیشتر از تصورات است - گیمفا
تعداد بازدیدکنندگان Death Stranding بیشتر از تصورات است - گیمفا
تعداد بازدیدکنندگان Death Stranding بیشتر از تصورات است - گیمفا
تعداد بازدیدکنندگان Death Stranding بیشتر از تصورات است - گیمفا
تعداد بازدیدکنندگان Death Stranding بیشتر از تصورات است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • همه دارن نگاه می‌کنن که ببینن جز راه رفتن و بسته رسوندن چیز دیگه‌ای هم داره یا نه.

    • PERSIAN STALKER گفت:

      یه چیز مینویسم خداوکیلی تا اخرش بخونید
      از بین این همه بیننده یکیشونو ما شناسایی کردیم به اسم جو دالتون :laugh:
      داشت با اجر میزد تو سر خودش و ۵۰۵ و سوی و کوجیما و راننده شرکت واحد و حتی چوپان دروغ گو رو فحش میداد که الا و بلا چرا این بازی انحصاریشون نشد و متای بالائی نگرفت که نگرفت :laugh:
      خلاصه جونم برات بگه حضار دیدن که تهدید جدی کرده که یه ۴ لیتری خالی میگیره دستش و با کبریت میره ۵۰۵ و سونی و کوجیما و سازمان جهانی سلامت رو همزمان و تنها اتیش میزنه :laugh:
      این تهدید رو کاملا جدی بگیرید چون جو در خوئارز مکزیک بزرگ شده و توان راه رفتن بر روی زمین و خوردن و اشامیدن و خواندن و نوشتن رو هم داره :laugh:
      یه جایزه هم برای سرش گذاشته شده به مبلغ ۱۴۵۰ تومان :laugh:

      • بازیای باکیفیت همه دارن از سیمز پیو تقلید میکنن بابا تو رو خدا گیم پلی رو خوب کنین من حوصله حمالی ندارم
        رد دد دو
        باید از استبل پهن اسب و گاو جمع کنی
        مو ها رو بتراشی ژل بزنی
        ریش بتراشی حموم کنی
        شیر گاوو بدوشی
        اسبا رو تمیز کنی با فرچه
        به اسبا کاه بدی هیزوما رو خورد کنی
        خیرات کنی
        برا دوستت از شهر ساعت بخری
        برای مردم گوشت شکار بیاری
        از رود خونه آب بیاری برای آشپز
        چایی بخری
        بخوابی
        چادر بسازی آتیش کنی کرفت کنی
        به مردم سلام کنی
        جان مارستن رو هی از چنگال گرگا در بیاری
        جاما رو پر کنی
        اسبا رو ببندی
        علف جمع کنی
        برای اسب کنگر جمع کنی
        دکتر بری دارو بخری

        دث استرندینگ
        بچه رو لک لک ها بیارن
        پستونک بدی
        پوشک عوض کنی لباسا رو بشوری حموم کنی
        صبحانه ناهار شام درست کنی
        مضتراب بری
        دستا رو بشوری
        رو تخت بشینی به این ور اون ور زل بزنی
        بری تو آینه ادا در بیاری
        بچه رو جیش بوس لالا کنی
        فلاسک و شیر خشک رو همه صبح آماده کنی
        مثل خر بار بشی
        تو مسیر سر کار با اون همه بار کمر درد بشی
        چسب زخم بزنی پاتو
        با زنش دوا کنی
        موتورتو تعمیر کنی
        روغن ترموز
        آب رادیاتورشو چک کنی تنضیم باد کنی
        بشوریش
        گریهی بچه رو تا صبح تحمل کنی
        خودتو از بالی تپه پرت کنی

    • pezhmanm666 گفت:

      اقا راس میگه. کات سین +حمالی ….انگشتم شکست اینقدر تعادل رو گرفتم.مسخرمون کرده.البته من فعلا ۱۰ ساعت بازی کردم

    • حسی که توی متال گیر سالیدها، خصوصا ۵ش داشتم، حس تنهایی بود. خیلی عمیق این حس رو ایجاد می‌کرد و خیلی هم خوب بود… به نظر میاد این حس، به صورت افراطی، در دث استرندینگ هم حضور داره..اما!!! به هیچ عنوان، نه متال گیر ۳ و نه ۵ رو لایق این همه تعریف و تمجید نمی‌دونم؛ خصوصا ۵. متال گیر ۵ گیم‌پلی فوق‌العاده تکراری‌ای داشت، واقعا داستان خاصی نداشت، و چپتر سومش هم کلا تکرار مراحل قبلی بود. آخرش هم هیچ پایان‌بندی درست حسابی‌ای نداشت….خیلی‌ها گفتند که حضرت استاد کوجیما می‌خواسته تمومش کنه ولی کونامی بی‌شرف نذاشته. برید بخونید درباره‌ش می‌بینید که کوجیما ۸۰ میلیون خرج این بازی کرده (گویا این مقدار بیش از بودجه تعیین شده بازی بوده)، هزار بار تاخیر زده و آخر سر یه چیز ناقص داده بیرون، اسمش رو هم همه جای بازی زده! آخر هر مرحله تیتراژ داره! طرف انقدر از خودش خوشش میاد که اگه بازیبازها هر ۱۰ دقیقه اسمش رو نبینن ناراحت می‌شه! خیلی‌ها هستند که می‌گن ارزش فلان بازی بعد چند سال مشخص می‌شه، الان ارزش کدوم ساخته کوجیما بعد این همه سال مشخص‌تر از قبل شده؟ فانتوم پین؟؟؟ متال گیر ۳؟ ۲؟ پیس واکر؟ کدومش؟
      اگر به اندازه کافی قانع نشده‌اید که کوجیما نابغه نیست و صرفا یه بازی‌ساز معمولی خودشیفته‌س، پیشنهاد می‌کنم کانال یوتیوب Wesley Tomsky رو یه نگاه بندازید و نقدش به فانتوم پین رو ببینید.
      ممنون که تا اینجا حوصله کردید و خوندید. اگر نظر مخالفی دارید، مطمئنا بهتر خواهد بود که با احترام بگید. :yes:

      • saeed_nl70 گفت:

        تعداد بیشماری حتی از منتقدین صنعت گیم و بزرگان صنعت گیم دارن میگن کوجیما کیه.اونوقت شما tomsky فقط فهمیدید واقعا کوجیما کیه! من بهت افتخار میکنم

        • این بنده حقیر ۳ تا متال گیر تموم کرده. ۲ سال تو همین سایت عکس پروفایلش اسنیک بوده. وزلی تامسکی هم یه کانال یوتیوبه که اگر پاشید برید نقد ۲۰ دقیقه‌ایش رو بببینید، متوجه می‌شید که خیلی از حرف‌هاش منطقیه. یادمون نره که کم نیستن بازی‌های شاهکاری که همین منتقدین و بزرگان صنعت گیم زدن تو سرشون و کم نیستن بازی‌های چرندی که همین افراد نمره‌های گنده گنده بهشون دادن.

      • heropersia گفت:

        پارسا جان بنده با تمام گفته هایت موافقم.اولین متالگری ک بازی کردم بر میگرده به بیست سال پیش روps1 تا به الان کل بازیهای کوجیما بازی کردم اما مشکل من با سایتهای خارجی داخلی که کوجیما بی نقص در ساختهایش میبینن مثلا همون فانتوم پین چقدر ضعف داستان گیم پلی همه چی داشت بعد کل سایتها به یه بازی نصف نیمه نمره کامل میدادن.خلاصه کوجیما تو ساخته جدیدش به همه چی توجه کرده به غیر از گان پلی بنظرم همون بره فیلم بسازه بهتره

      • Old_Gamers گفت:

        من تا حالا یه بازی از کوجیما رو بازی نکردم . یکم فقط فانتوم پین رو بازی کردم . کوجیما مشخصات یه ادم نابغه رو نداره . نوابغ سر و صدای اضافه ندارن . مثل کن لوین . میکامی . میازاکی . و …

    • Amir_69 گفت:

      کوجیما با این بازی خودشو از عرش انداخت به فرش. چیه اخه این گیمه یا شبیه سازه پیاده رویه. یا آموزش کولبری.. همش راه برو راه برو.

  • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

    این همه استقبال بی سابقست. امیدوارم تو فروش هم تنهاش نذارن چون واقعا ارزشش چند سال بعد مشخص می شه.

  • dj eric گفت:

    خیلی خوبه
    منتظر صدرنشینی در هفته اول و حضور تا چند هفته در جدول پرفروش های هفتگی هستم

  • electropop گفت:

    داستان ضعیفی داره. دیالوگ‌های کنایه‌آمیز بازی خیلی آب‌زیپویی‌اند، بعضی از کرکترها بود و نبودشون فرق‌چندانی نمی‌کنه، استفاده بیش از حد از نمادها. دستبند، نوزاد داخل محفظه، ماده سیاه و… خلاصه نه داستانی درست‌درمونی داره، نه گیم‌پلی سرگرم کننده‌ای، فقط گرافیکه.
    دارم رو زیرنویس کات‌سین‌هاش کار می‌کنم. هر کی خواست لطف می‌کنم فایل زیرنویس srt رو رایگان براش می‌فرستم.

  • AmirtheGRB گفت:

    امیدوارم فروش خوبی کنه. دث استرندینگ فکر میکنم مثل متال گیر سالید ۲ باشه که تازه تمام ارزش هاش ده پونزده سال بعد از عرضه نمایان میشه.

    • البته ارزش متالگیر سالید ۲ همون موقع شناخته شد
      متای فکر کنم ۹۶ و فروش هفت میلیون نسخه ای
      حتی متالگیر سالید ۳ کمتر از نسخه ی دوم فروخت

      اینکه توی کامنتتون ذکر کردید”فکر میکنم” خیلی برام قشنگ بود، بعضی دوستان مثل شما نیستن و با اطمینان قبل از تجربه ی بازی میگن ارزشش این عنوان سالها بعد مشخص میشه :yes:

    • saeed_nl70 گفت:

      مگه ملت نفهمن که ارزش هاشو همین الان نفهمن؟
      اونایی که این بازیو مسخره میکنن فقط باید تو بازیا یه تفنگ یا شمشیر بدی بهشون و برن بکشن و خلاص
      همینا بهتره توی این توهمشون از بازی بمونن..نمیگم بده خوبه سرگرمیه ولی فقط همین نیست
      اونایی هم که باید درک کنن ارزش معنویه بازی دث استرندینگ رو میفهمن
      الان عصر اطلاعاته مثه زمان متال ۲ نیست

  • Alireza_yoo گفت:

    اکثرا میخوان ببینن چجوریه بخرن یا نه بازیو از بس منتقدا نظرای مختلف دادن دو دل کردن ملتو

  • Avelone گفت:

    اسپم:
    از تمامی مسئولین گیمفا مخصوصا آقای حلاجیان تشکر میکنم که نظرات منو تایید نمی کنید. و عین خیالتون هم نیست لطفا اگه می خواید همین طوری پیش برید بزنید منو بن کنید که خودتون هم راحت شید.

  • واقعا متاسفم
    گیمفا یه زمان وبسایت فوق العاد های بود
    با این که سالهای طولانی بود که کاربر فعال یوروگیمر بودم
    خیلی کمتر به وبسایت های انگلیسی زبان سر میزدم
    به نظرم هر وبسایتی اعتبارش رو از قسمت کامنت ها و سطح دانش و ادب کاربرهاش میگیره
    گیمفا نویسنده های خوبی داره
    و سرعت انعکاس اخبارش هم تقریبا بهترینه
    ولی هزاران دریغ که قسمت کامنتها تبدیل شده به یه شوخی کامل
    که واقعا ناراحت کننده ست که اینجوری زحمات خبرنگارها و نویسندها تو قسمت کامنت ها به باد میره
    دیگه خیلی وقته که کامنتهای خوب تو گیمفا خیلی خیلی به ندرت دیده میشه
    قسمت نظرات پر شده از کامنت های غیر تخصصی که کاملا مشخصه از ذهن کاربر ای بچه سال بیرون میاد
    که هنوز یاد نگرفتن چه طوری دیدگاه مخالف و یا متفاوت دیگری رو تحمل کنند
    وقتی میبینی این جو سایت هست نسبت به اثری که یکی از بزرگ ترین نام های این صنعت رو پشتش داره
    بازی که بر خلاف فرمول های تکراری و نخ نما شده بازی های تجاری
    جرات و شهامت فاصله گرفتن از کلیشه ها و تلاش برای خلق ژانر جدید رو داشته
    و از همه مهمتر
    دنبال استفاده از ظرفیت این صنعت واسه انتقال پیام های بزرگ تر هست
    تا جایی که توجه بزرگان صنعت سینما به این صنعت جلب شده
    بازی که خیلی از سایت ها به عنوان بهترین بازی نسل شناختنش
    بازی که دستاورد فنی عجیبی واسه کنسول ها ساخته و با وجود شاهکارهایی مثل red dead و god of war
    به گفته دیجیتال فاندری که بدون شک
    معتبر ترین پایگاه تحلیل گرافیک بازی ها هست
    به عنوان بهترین گرافیک تاریخ بازی های کامپیوتری روی کنسول انتخاب شده
    خب معلومه که به مذاق کسایی که فقط دنبال تیر اندازی و کشت و کشتار تو بازی ها هستند
    و ترجیح میدن هر سال همون شوترها و ادونچرهای ۱۰ سال قبل رو بدون کوچکترین نو آوری و خلاقیتی تکرار کنند
    جالبه که خیلی هاشون اصلا بازی رو تجربه نکردند و اینطوری نقدش هم میکنن
    ای کاش گیمفا یه ترفندی واسه بردن سطح کامنت ها انجام میداد
    واقعا این سطح کامنتها
    بدون شک اگه کاربر حرفه ای هم تو سایت مونده باشه فراری میده

    • PERSIAN STALKER گفت:

      بسم الاه این گوی و میدان شما بنویس ما نظر میدیم

    • این ناراحتی شما قابل درکه و من بهتون حق می دم( با این که تو این سایت هیچ کاره ای نیستم)
      باور کنید
      به ازای هر کسی که این جا کامنت های بی محتوا می نویسه
      صد نفر هستن که از این وضع ناراضی ان….
      خلاصه ی کلام که شما درباره ی متاسف بودن تنها نیستید خیلی های دیگه هستن….
      هعی
      دنیا همیشه این طور مجنون نمی مونه….

    • شما هم که این همه ادعا می‌کنی، فراموش نکن که اثر رو به خودش نمره می‌دن و خودِ خودِ اثر قضاوت باید بشه. هر گونه اهمیت به اینکه کی ساخته و کی پشتشه و طرف نابغه‌س یا خنگ، صرفا تعصبیه برای دور شدن از منطق و رفتن به سمت مغلطه. کوجیما اگر این همه ادعا داره که می‌خواد پیام بزرگی برسونه، چرا باید ایییییییننننننن همه خودش رو تبلیغ کنه؟ چرا باید ایییییییییین همه بگه من یه بازی ساختم که خودم هم نمی‌فهمم؟؟؟
      چرا این همه آدم تو این سایت و اون سایت دارن یه ژاپنی‌ای میلیونر خودشیفته رو می‌پرستن در صورتی‌که کلی بازی بهتر و قشنگ‌تر هست که نه کارگردانشون رو می‌شناسیم، نه کارگرداناشون این همه ادعا دارن؟
      بازی ساده و کم‌خرجی مثل Valiant Hearts تاثیری روی روان من گذاشته که هیچ‌کدوم از بازی‌های AAA نذاشتن. کارگردان بازی کیه؟ کی می‌شناسه کارگردان این بازی رو؟ من که با عشق تموم کردمش نمی‌دونم کی ساختتش، ولی یه نفر نیست که یه سایت رو باز کنه یه خبر از “استاد” کوجیما رو صفحه اول سایته نبینه. اگر ایشون این همه فکر می‌کنن انسان فرهیخته‌ای هستند، چه نیازی دارند که انقدر خودشون رو تبلیغ کنن؟

      • دوست من
        اگه به کامنت من یه بار دیگه دقت کنی
        میبینی که من ۷ یا ۸ دلیل برای محترم بودن بازی شمردم که یکی از اونها سابقه و کارنامه کوجیما هست
        این که حداقل ۵ تا از مطرح ترین نویسنده ها و منتقدهای این صنعت
        بازی رو
        دقت کن بازی رو
        نه سازنده بازی رو
        به عنوان یکی از بهترین های نسل شناختن
        این که بازی شهامت ریسک کردن و جدا شدن از فرمولهای امتحان پس داده و کلیشه های ثابت ژانرها رو داشته
        این که از ظرفیت بی نهایت این صنعت که به نظرم تا به حال به اندازه انگشتهای دست هم ازش استفاده نشده
        برای خلق یه داستان عمیق و چند لایه که پیامی بزرگ تر از سرگرمی صرف به همراه داره
        این که بازی تونسته به لحاظ فنی به عنوان بنچمارک تاریخ بازی های کامپیوتری روی کنسول شناخته بشه
        و ……………
        و اما در مورد اسم و چیزی که شما بش میگی خود شیفتگی …..

        وقتی نام یه نفر به هر علتی تبدیل به برند میشه
        کاملا مشخصه نقطه اتکا تبلیغاتی اون اثر میشه اون نام
        که نمونه این رو تو سینما راجب جرج لوکاس یا لارس فون تریه هم میبینیم
        حالا این که کوجیما تو این قضیه افراط میکنه
        من هم موافقم ولی تا جایی که کارش رو به بهترین نحو انجام بده مانند سری متال گیر به نظرم ایرادی نداره
        ولی باور کن ناشرهای بازی و تهیه کننده ها مثل کونامی و سونی اصلا دوست دارند که این اتفاق بیفته
        تا جایی که وقتی سونی با کوجیما قرارداد بست
        در یه اقدام بی سابقه شرکت سونی بیانیه ویدیویی منتشر کرد
        که معمولا هرگز کمپانی های بزرگ حتی برای بزرگ ترین تغییرات و یا خرید استدیو های جدید هم اینکارو نمیکنن
        پس ببین وزن تبلیغاتی این اسم چقدره
        خب معلومه که نباید مقایسه بشه با صدها کارگردان که شاید خلاق تر هم باشن
        ولی به هیچ عنوان برند نیستند
        از همون روز اول پروژه Death Stranding متکی بود به ۲ تا اسم
        که کل کمپین تبلیغاتی بازی روش برنامه ریزی شد
        هیدیو کوجیما
        کمپانی سونی

    • Yazdun گفت:

      بهترین کامنتی که زیر پست ها دث استرندینگ دیدم کامنت شماست. هربار یه کامنت با مضمون شبیه ساز پیاده روی و غیره میبینم عمیقا ناراحت میشم ! جدا از بحث های فنی که این بازی واقعا شبیه معجزه میمونه , از حیث گیمپلی به شدت عمیقه و هر لحظه منو شگفت زده میکنه, با این وجود بستگی داره شما چقدر از بازی درخواست کنی تا متوجه بشی تحت هیچ سناریوئی دث استرندینگ دست شما رو بسته نمیذاره ( آزادی عمل کامل ) ! دقیقا ایرادی که گیمپلی فنتوم پین هم گرفتن کسل کننده بودن بازی بود در حالی که فنتوم پین یکی از عمیق ترین گیمپلی های این نسلو داشت ولی واس افرادی که دوست دارن گیمپلی و نحوه پیشبرد مراحل توسط بازی بهشون دیکته بشه مسلما دث استرندینگ پیشنهاد خوبی نیست.

      از دیدن توهین های بچگانه و بی معنی زیر پست های دث استرندینگ ناراحت میشم ولی با این حال از خوندن کامنت شما بسیار لذت بردم

      • ممنون از شما
        مطلبی که راجب فانتوم پین گفتید
        من رو مجبور کرد که حتما از شما یه تشکر ویژه بکنم
        من واقعا با Phantom Pain زندگی کردم
        و الان کامنت شما منو برد به اون روزهایی که
        به معنای واقعی کلمه غرق این بازی بودم
        حتی یادمه وقتی بیرون از خونه بودم
        تو ماشینم هفته ها فقط Sound Track بازی رو گوش میدادم
        تا جایی که همسرم کلافه شده بود
        خوشحال شدم که میبینم به گیم پلی بازی اشاره کردید که نکته خیلی مهمیه
        چون متاسفانه میبینم به خصوص تو سایت های ایرانی بزرگترین نقطه قوت بازی
        که همون گیم پلی شاهکار و چند لایه بازی هست
        به عنوان ایراد بازی مطرح میشه که به نظرم خنده داره
        خوشحالم که هستند هنوز کسایی که انقدر درک درستی از بازی دارند
        فانتوم پین اگر مشکلات فشار کونامی برای انتشار بازی در حالی که پروژه هنوز نا تمام بود
        و البته استفاده از ستاره هالیوودی مثل کیفر ساترلند که با وجوود صدای زیبا
        و هماهنگی با کاراکتر در نهایت به جای کمک به بازی خیلی آسیب زد چون
        به خاطر دست مزد فوق العاده بالا
        تیم سازنده نتونسته بود به طور کامل در اختیارش داشته باشه و همین باعث شده بود که اسنیک
        خیلی جاها ساکت باشه و این خیلی از پتانسیل کاراکتر رو حدر داد
        اگر این چندتا مشکل در روند ساخت و انتشار بازی پیش نیومده بود
        به نظرم فانتوم پین ظرفیت این رو داشت که به یکی از موندگارترین بازی های تاریخ تبدیل بشه
        هر چند که همین بازی ضربه خورده از تصمیمات ناشر
        برای من هنوز بدون هیچ شکی جزو ۱۰ تا بازی برتر عمرم هست
        بازم ممنون
        هم به خاطر لطفی که به بنده داشتید
        و هم به خاطر یادآوری یکی از بهترین تجربه های دوران بازیم

    • ببخشید من میخواستم بدونم شما ترجیح میدید نوآوری اولیه رو بازی کنید یا کلیشه ی تکامل یافته رو؟ دث استرندینگ از هر حیثی به غیر از گیم پلی قویه. کوجیما گیم پلی بازی رو رسما بوسیده گذاشته کنار، چرا؟ معلومه چون هدف اصلیش اینه که برسه به فیلم سازی. تفاوت یه بازی با یه فیلم چیه؟ وجود گیم پلی و حالا بازی کوجیما هم گیم پلی رو به یه عنصر اضافی تبدیل کرده. قطعا نوآوری کوجیما خوبه ولی این بازی و جمله ی معروف ارزش های چند سال بعد وقتی واقعا تبدیل به چیزی که هستن میشن که دث استرندینگ ۲ ساخته بشه و کوجیما به جای فیلم یه بازی ساخته باشه نه شبیه ساز حمل بار

  • kaveh1986 گفت:

    به خدا جالبه ی سری بچه ریختن این تو شده مهدکودک آخه جو جو ها شما کجا بودین وقتی ما با پی سی فیفا ۹۸ بازی میکردیم معما های دراکولا ۱ و ۲ رو حل میکردیم که شما الان با راهنمای از یوتیوب هم عمرا بتونید حل کنید خوش باشید گوگولیا

تعداد بازدیدکنندگان Death Stranding بیشتر از تصورات است - گیمفا