نورمن ریداس بسیار خوشحال است که در Death Stranding به جای Silent Hills نقشآفرینی کرد
بازی Death Stranding در پیشرو قرار دارد و با تائید عرضهی این اثر برروی رایانهی شخصی، دیگر نیازی نیست تا حس صمیمانهی خود نسبت به اثر استاد هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) را محفوط نگه دارم. نزاع کوجیما با کونامی (Konami)، تاثیر بسیار منفی برروی Metal Gear Solid V و پایانبندی آن گذاشت و از طرفی نیز به مرگ Silent Hills ختم شد اما از نظر نورمن ریداس (Norman Reedus)، مرگ این دو اثر دوستداشتنی، بهای کوچکی بودند برای خلق اثری جاودان مانند Death Stranding.
نورمن ریداس طی مصاحبهای که در هفتهی گذشته از وی به عمل آمده بود، توضیحاتی را در رابطه با کار با هیدئو کوجیما و گیلرمو دلتوروی افسانهای (Guillermo Del-Toro) در پروژههای Death Stranding و Silent Hills ارائه داد و حال طی مصاحبهی جدیدی، از علایق مشابهی خود با کوجیما صحبت و نسبت به کنسل شدن Silent Hills نیز ابراز خوشنودی کرد.
Silent Hills اثری بود که مردم آن را میشناختند و گذشتهی آن را میدانستند و البته آگاه بودند که با چه اثر رو به رو خواهند شد. زمانی که خبر کنسل شدن توسعهی Silent Hills به گوشم رسید، بسیار ناامید شدم و به نوشیدن مشروبات الکلی رو آوردم، اما زمانی که کوجیما با Death Stranding به سراغم آمد،کاملا غم کنسل شدن Silent Hills را از یاد بردم.
وی در ادامه به توصیفات هیدئو کوجیما پرداخت:
زمانی که کوجیما در Game Awards 2016 به سراغم آمد، شاهد فرد کاملا متفاوتی بودم. او دوست داشت به آهنگهای گروه بیتلز (Beatles) گوش دهد اما زمانی که به سراغم آمد، مانند یک مرد چهل ساله، یکی از آهنگهای الویس (پریسلی) (Elvis Presley)، را فریاد میزد. این کوجیما آن کوجیمایی نبود که به خانهام آمده و با هم شام خوردیم و نامزد و گربهام را ملاقات کرده بود.
به صورت کلی به نظر میرسد که کوجیما و ریداس رابطهی بسیار قوی را با یکدیگر دارند. همچنین با توجه به صحبتهای وی، گاهی اوقات برای رسیدن به هدفی والاتر و بهتر، باید برخی چیزها را قربانی کرد و کوجیما نیز برای رسیدن به Death Stranding، بازی Silent Hills را فدا کرد.
بازی Death Stranding بهزودی در دسترس کنسول پلیاستیشن ۴ و طی تابستان سال ۲۰۲۰ در اختیار پلتفرم رایانهی شخصی نیز قرار خواهد گرفت. طی هفتهی گذشته شاهد انتشار نقدهای این اثر بودیم که برخی از آنها Death Stranding را یک اثر شاهکار با داستانی احساسی و عمیق عنوان کردند و برخی دیگر نیز این بازی را یک بازی کاملا معمولی و ناامید کننده خواندند. البته جای تعجب هم ندارد که شاهد چنین نقدهایی باشیم، زیرا هیدئو کوجیما فردی است که به داستان، عمق آن و فلسفهی مخفی در آثارش اهمیت میدهد و قطعا جامعهی بازیبازان نوجوان یا کلا بازیبازانی که بیشتر به آثار آنلاین و پر زد و خورد علاقه نشان میدهند، نمیتوانند Death Stranding و به صورت کلی دیگر آثار کوجیما مانند مجموعهی Metal Gear و برخی از قسمتهای Castlevania را که تحت نظر وی توسعه یافتهاند، را درک کنند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
فقط ۲ روز مونده تا انتشار :inlove:
راجب خبر هم چیزی جز لعنت به کونامی ندارم تا بگم
Sam has come to
هر بار موضوع کنسل سایلنت هیل رو می شنوم ناخودآگاه ی f%*#k you کونامی تو ذهنم نقش میبنده… :-((
از DS خوشم نمییاد، ولی ونوم طرفدارشه.
کسی نظرتو خواست؟؟ :no:
از دست دادن سایلنت هیل واقعا غم بزرگیه شاید در اینده شاهد برگشتنش باشیم ولی بدون کوجیما اصلا سایلنت هیل نیست
ولی درسته سایلنت هیل کوجیمایی دیگه ساخته نمیشه اما به جاش بازی هایی ساخته میشن که بسیار بزرگ و عالی هستن مثل death واینم بگم دیگه نباید انتظار بازیه ترسناک از کوجیما داشت چون خودش گفته دیگه نمیسازه چون باعث میشده کابوس ببینه و … چون واقعا ترسناک بودن مثل همون pt
اتفاقا کونامی یکی از راه هایی که میتونه آبروی از دستش رفتشو بدست بیاره جمع کردن تیم سایلنت هیل ۲ رو جمع کنه و بهشون آزادی بده نسخه بعدی رو بسازه :inlove:
شما با توجه به شاهکارتون در سریال والکین دد مخصوصا در چند فصل اخیر . ما هم خیلی خوشحالیم که در سایلنت هیل بازی نکردید.
امیدوارم کونامی به خودش بیاد و یه سایلنت شاهکار دیگه بسازه.
شما هنوز فرق یه بازیگر با نویسنده و کارگردان رو متوجه میشی؟
خواهشا بس کنید این مقدس بازی ها را. مگه همین نورمن ریداس سری سایلنت هیلو بازی کرده ، که همچین نظر غیر حرفه ای می ده.
هنوز آدمهایی متوجه اتفاقهایی که می افته هستند. مارول فیلم می سازه . در صورتی که داره گند می زنه به این صنعت. من قبل ها گفتم ، اما می بینید که صدای اسکورسیزی هم در اومده. مارول باید تو صنعت انیمیشن و گیم سرمایه گذاری کنه.
کوجیما باید فیلم بسازه ، همین اتفاق هم داره رخ می ده….
من خودم مقاله ها خوندم و کمی هم دست به قلم شدم برای سایلنت هیل. صنعت بازی ها به خودش می باله که سایلنت هیل و اویل و…… خیلی بازیهای دیگه داره.
تفاوت ماهوی که گیم را به هنر هشتم تبدیل می کنه چی ؟ غیر از گیم پلی….بعض ها افتخار می کنن به اینکه یک گیم خیلی شبیه فیلم شده. این که کپی کاری و افتخاری نداره.
می تونه با الهام گیری از ارزشهای یک فیلم و با حفظ اصول بازی سازی و رعایت مولفه های گیم پلی که تفاوت بین هنر هفتم و هشتمه کار خودشو پیش ببره..
اینکه فیلمی باشه با مولفه های بازی. اصلا صحیح نیست. لطفا درباره این قضیه یکم تامل کنید.
از این جهت هر چقدر هم بازی جدید کوجیما سینماتیک باشه چون فاقد مولفه های اصلی بازی سازی . لاجرم کم ارزشه
بی ربط ترین کامنت
چه ربطی داره به بازیش تو واکینگ دد مگه اون کارگردان یا نویسندس یخورده اطلاعاتت رو راجبه سینما بیشتر کن و کامنت زیر ۹ سال نده
وقتی چند فصل قبل کیفیت این سریال جای خودشو به کمیت و افول محصوصی داد.
نورمن ریدس هم می تونست قید بازی تحت هر شرایط را در این سریال بزند. و به مخاطب جهانی و افکار عمومی احترام بگذارد.
باورم نمی شه سریالی را که زمانی هر اپیزودشو توی یک DVD تهیه می کردیم و ساعتها دربارهاش بحث و گفتگو می کردیم.الان توی سایتها و با اینترنت پر سرعت هم رغبتی به دانلودش نداریم.
بله دوست عزیز وقتی خودتو به کمی پول بیشتر بفروشی ، و بازی تحت هر شرایطی را قبول کنی هنر واقعی تو
رنگ و لعاب ظاهری به خود می گیرد. و از اوج عزت به حضیض ذلت سقوط می کنی.