هیدئو کوجیما به هیچوجه تجربهی آفلاین بازی Death Stranding را «توصیه نمیکند»
با وجود اینکه هر بازیباز میتواند عنوان Death Stranding را به شکل کاملا آفلاین تجربه کند، از روز اول معرفی این بازی عناصر چند نفرهی این اثر یا همان سیستم Social Strand به عنوان یکی از مهمترین پایههای این بازی معرفی شده است. در این سیستم هر بازیباز میتواند با ساخت تجهیزاتی به طور غیرمستقیم به دیگر بازیبازها کمک کند. سیستمی که به شکل بسیار زیبابی با موضوع اصلی این بازی، یعنی ارتباط، تطابق دارد. حالا در آخرین صحبتهای خود ،هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) به شدت بازیبازها را به استفاده از این سیستم تشویق کرده است.
با وجود اینکه شاید برای بسیاری از بازیبازها غیرفعال کردن این سیستم و لذت بردن از عنوان Death Stranding به عنوان یک بازی تکنفرهی کاملا آفلاین بسیار ترغیب کننده باشد، ولی آقای کوجیما در مصاحبهای با مجلهی فامیتسو (Famitsu) گفته است که بازیبازها با انجام اینکار یکی از بخشهای حیاتی بازی را از دست خواهند داد.
شما کاملا پشتیبانی دیگر بازیبازها را از دست خواهید داد و این بازی تبدیل به یک تجربهی تکنفرهی محض خواهد شد. ما فرض کردهایم که بسیاری از بازیبازها به طور طبیعی پلیاستیشن ۴ خود را به اینترنت وصل خواهند کرد بنابراین چشمانداز من برای این بازی از ابتدا خلق یک تجربهی تکنفره در حال ایجاد یک ارتباط طبیعی در بین بازیبازها بوده است. شما با وصل نشدن به اینترنت به شکلی جادویی، راز جدیدی در این بازی را کشف نخواهید کرد. افرادی که دارای یک ارتباط اینترنت مناسب نبوده یا از عناوین آنلاین لذت نمیبرند، همچنان میتوانند این بازی را تجربه کنند ولی من به هیچ وجه این رویکرد را توصیه نمیکنم.
بازی Death Stranding در حال حاضر برای پلیاستیشن ۴ منتشر شده و همچنین این بازی با کمک ۵۰۵ گیمز (۵۰۵ Games) در تابستان ۲۰۲۰ میلادی برای رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
ای بابا این کوجیما هم اینقدر خبرساز شده با این فیلم قابل تکون دادنش اصلا بعد هر چیزی که میگه از ته دلم میخوام بگم……. برام مهم نیست 😐 🙄 :rotfl: (میدونید اصلا نمیتونم تیتر کوجیما ببینمو هیچی نگم) 🙁
اینم انگار فرصتی شده واسه عقده گشایی یه سریا
فیلمه قابل تکون دادن! موقعی که همین حالت بازی میساخت ۳۰ سال پیش تو هنوز به دنیا اومده بودی؟
سخن بزرگان : فیلم قابل تکون دادن.
بازیش قطعا شاهکاره و هیچ وقت این مقاله معنی اینو نمیده که افلاینش مسخرس و کوجیما خودش میدونه چیکار کنه و بازیو جذاب بسازه
باز یه بازی اومد و شاهکار شاهکار بهش چسبوندن
جناب شاهکار زمانیه که توی همه ی عرصه ها به نهایت زیبایی و غایت رسیده باشه
به نظرت بازی که کوجیما درست کنه بده 😐
کسی نمیگه بده. میگه شاهکار نیست. راستم میگه هنوز بازی رو خودتون نرفتید شروع کردید میگید بازی شاهکار. قبلنا سالی دوبار این کلمه رو راجب یه بازی میشنیدی ولی الان یه بازی نیومده هم شروع میکنن میگن شاهکار شاهکار.
کافیه تو اینترنت سرچ کنی نکات مهم یا جالب و یا مخفی بازی یا اصلا راهنمای قدم به قدم
به هر حال تجربه تنها به نظرم بهتره ولی خوب میشه اگه قبل از شروع بازی با نوع و سطح نکات جالب و مخفی بازی آشنایی داشته باشید
فکر میکنم تجربه بازی به تنهایی خیلی خیلی سختتر باشه نسبت به حالت آنلاین. چون بیس گیمپلی از ارتباط گرفتن تشکیل شده. یعنی شیرینی بازی به همینه که کمک کنی و کمک بگیری
ن اتفاقا بعضی موارد هست که اگه انلاین باشی خیلی به دردت میخوره
مثلا ی جا وسط راهی گیر کردی و نیاز به ی نردبون داری و حتما باید به قولی از رودخونه ایی چیزی رد شی یا از کوهی بری بالا ولی تو اون لحظه با خودت نردبون و نیاوردی و اون وقته ک انلاین به دردت میخوره ی پلیر پیدا میشه ک نردبون گذاشته اونجا و مثلا از رودخونه رد شده و دیگه برنداشته و گذاشته باقی پلیرها ام استفاده کنن
بعد تو میتونی بهش لایک بدی
البته خودتم میتونی همچین کاری بکنی و از پلیرای دیگه لایک بگیری
این لایکا رو میتونی طی بازی تو بعضی جاها برای گرفتن ی سری ایتم استفاده کنی در کل انلاین این بازی خیلی بهتره
پلاس هم که نمیخواد پس مشکلی نیست
فکرش هم ادم رو دیونه میکنه از وسایل یکی دیگه استفاده کنی
مرسی چون من میخوام ظرفیت ۱ بازی رو بگیرم! 😀
ما که ۲۴ ساعته آنلاینیم مگر هکی باشه آفلاین شیم :laugh:
پول بازی یه طرف اینترنتی که صرفش میشه هزینش از خود بازیم بیشتر میشه انشالله روی pc راحت بصورت کرکی تجربش میکنم
آنلاین هم نمیخوایم تو ایران ۹۰ درصد بدون اینترنت بازیش میکنن
یعنی چی ؟؟ یه بازی ساختی که افلاینش رو توصیه نمیکنی خوب چرا اصلا مود افلاین گذاشتی براش کلا انلاینش میکردی دیگه . کی میاد بره سراغ یه تجربه ناقص از بازی ؟؟
خودش حتما!
ای بابا
گفتم رو PC بزنم ظاهراً قسمت نیست …
اینم برای کرکی بازا کوفت شد رفت
نه_به_بازی_کرکی
نه_به_بازی_هکی
تو چرا میسوزی
نه به گیمرنما ها
حتما وضعت خوبه ک اینو میگی ولی ما نداریم از ای پولا پول ی ماه کارمون بدیم بازی دلار خدا تومن بخریم پس یس ب کرکی دمشونم گرم ک کرک میکنن منتظرم رد دد۲ کرک شه لذت ببریم
من نمیدونم این کوجیما کی سکوت میکنه؟چرا انقدر این پرت و پلا میگه!
به نظر من که درست میگه تمام کارهایی که در انلاینش میشه کرد خیلی جالبه مخصوصا ردپای یکیو دنبال کنی
مسالهٌیاشیخ(کوجیما)!بالاخره کدومش؟از یه طرف میگی بازی ای ساختم که گیمر توش احساس تنهایی کنه.از طرفی انلاینو توصیه میکنی که گیمرا باهم احساس تنهایی نکن؟بالاخره تنهاییم یانه؟(بنظرمن که صرفا برای پولشه،انقد اینترنت صرف داره که خیلی بازیا کلا اگربازیشونو مجانی هم بدن پول نت جاشودرمیاره).درثانی ترجیح میدم حداقل بار اول یه رازوخودم کشف کنم و لذتشوببرم تا اینکه مسیر و وسایل به جامانده ی یکی دیگه رواستفاده کنم و اون حس کشف یه محیط بکر رو از دست بدم.از حق نگذریم خوبه که مجبور به اتصال به نت نکرده.گیم پلی که برامون تقریبا حدود وصغورش مشخصه، امیدوارم داستان دندون گیری داشته باشه وگرنه بد فرم شکست تجاری میخوره.
امتیاز متای بازی Death Stranding شده ۸۵، لطفا پست امتیاز بازی رو بروز رسانی کنید.
با تشکر