تنها ۲ هفته تا انتشار بازی مورد انتظار Star Wars Jedi: Fallen Order فاصله داریم و تاکنون اطلاعات و نمایشهای بسیاری از آن منتشر شده است. با این تفاسیر، بازیبازان خود را بایستی برای نمرات و عرضهی آن برروی پلتفرمهای مختلفی آماده کنند. اما مجددا استیگ آزموسن (Stig Asmussen)، کارگردان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، اطلاعات جدیدی را از منابع الهام این عنوان منتشر کرده است که در ادامه به مرور آنها خواهیم پرداخت.
استیگ آزموسن طی مصاحبهای با وبسایت Esquire اظهار داشت که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، الهامات بسیاری را از مجموعهی God of War گرفته است. وی در این خصوص اظهار داشت:
من در توسعهی نسخههای اول و سوم مجموعهی God of War همکاری داشتم و بدیهی است که آنها تاثیراتی را در من ایجاد کردند. این تاثیرات نه تنها به نحوهی طراحی ختم نمیشود، بلکه نحوهی توسعهی بازیها را نیز در بر میگیرد که کیفیت نیز شامل آنها میشود.
صادقانه بگویم که این دروغی بیش نیست اگر بیان کنم، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order از مجموعهی God of War و دیگر بازیهایی که در توسعهی آنها مشارکت داشتم، الهام نگرفته است. در نتیجه، این چرخه بسیار جالب است.
من به جای تمرکز زیاد برروی یک ویژگی و ساختن آن به بهترین نحو، به طراحی سریع اعتقاد دارم. من تلاش میکنم تا جنبههای بسیاری از بازی را به یکباره امتحان کرده و نحوهی عملکرد آنها را با هم بررسی کنم. سپس این مکانیزمها را پیشرفت داده و نحوهی ترکیب آنها را پیدا میکنم.
لازم به اشاره است که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order از مجموعههای Dark Souls، Metroid و بازی Sekiro: Shadows Die Twice نیز الهام گرفته است که تاثیرات این عنوان از Sekiro: Shadows Die Twice، بیشتر به مکانیزمهای مبارزات آن ختم میشود.
بازی Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است در تاریخ جمعه، ۲۴ آبانماه ۱۳۹۸ (۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه گردد. همچنین شما میتوانید نظرات اولیهی منتقدین نسبت به این بازی را از نشانی قرار گرفته مطالعه کنید. علاقهمندان میتوانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایند.
نظرات
کم مونده بگن از مبارزه در خلیج عدن الهام گرفتن.
برا یه زره فروش بیشتر و جلب کردن توجه طرفدارای سایر عناوین مصاحبه ای نیست که انجام نداده باشن سازنده های بازی.
ناموسا با مسعود فراستی نسبتی نداری؟ 😐
مسعود فراستی صنعت گیمهXD
اگر میگفت خلیج عدن قطعا اینقدر فشار روت نبود.
کلا شد در باره بازیا سونی خبر بیاد تو موافق باشی؟
ذره!
EA جونت از سلاطین SONY الهام گرفته…
البته واقعیتش اینه که بالا رفته!
الهام یا کپی ؟!
مسئله این است :wilt:
شباهتو میبینین ؟
این یارو این طرفیه نواده نسل ۶۹۹۸ اترئوسه
اینطور که معلومه از همه بازی هایی که ساخته الهام گرفته امیدوارم اشتب نکنن الهام گرفتن از این همه بازی میتونه این بازیو خیلی بیشتر از چیزی که هست جلوه بده
هر چند حرفاشو به اندازه پشمم قبول ندارم ولی امیدوارم همین چیزی که میگه باشه
برگرد پیش بارلوگ و کمکش کن برای ساخت نسخه ۲ شاید کارگردانی نسخه ۳ ، GOW رو دوباره بهت بدن
ولی خدایش آسموسن خیلی کارگردان خفنیه
وقتی انتظار فروش ۸میلیونی از بازی دارن حتما خیلی هزینه و وقت صرف بازی کردن..
و به نظر من جدای از ناشر تو مخش همه گاد بازها و هارد کور بازها بخاطر تیم و کارگردان خوبش باید امتحانش کنن..
از یکی از بهترین سری های تاریخ داره الهام میگره پس :laugh: ببینیم چی میشه :inlove: tnxXx
اینکه از کار های قبلی رد و اثری تو کار جدید باشه کاملا طبیعی هستش
تقریبا بیشتر بازی ساز ها (کلا تولید کنندگان تصویر و داستان و….)همین طوری هستن چون اون ایده و فکر ها بخشی از زنگی آنهاست که مدت ها روش فکر کردن و از اول تمام توانشون رو به نمایش گذاشتن برای همین در آثار جدید هر هنرمندی معمولا ردی از اثر های قبلی پیدا میشه
در تصویر بالایی هیبت کریتوس حقیقی (در سه گانهٔ گاد آف وار) رو شاهد هستیم❤️
از همه الهام گرفته
الهام گرفتن از یه شاهکار شاهکار میسازه