سازندگان The Outer Worlds، به لطف مایکروسافت، به فکر ساخت بازی بعدی خود هستند
سرمایهگذاری مایکروسافت برروی استودیوهایی که به تازگی خریداری کرده است، باعث شده تا پایه و اساس نسل بعد برای این شرکت نسبتا محکم و قابل اعتماد باشد. اکنون استودیوی آبسیدین (Obsidian) اعلام کرده است که با حمایتهای مایکروسافت، شروع به کار برروی عناوین تازه کرده است.
مایکروسافت پیش از این نیز بیان کرده بود که قصد ندارد ماهیت و ذات استودیوهایی که خریداری میکند را تغییر دهد. مثال بارز آن نیز بازی The Outer Worlds برای استودیوی خوشنام آبسیدین است. این بازی قرار است تا در طی هفتهی آینده منتشر شود و استودیوی سازنده بیان کرده است که به دلیل حمایت خوب مایکروسافت، محیط سالم، منابع و پایداری، از همین الان شروع به کار برروی پروژهی بعدی خود کردهاند.
به عنوان یک عضو از استودیوی آبسیدین، واقعا به این امر افتخار میکنم که استودیوی ما، قسمتی از شرکت بزرگ مایکروسافت است. ما هم اکنون در حال بررسی و ایدهپردازی برای پروژهی بعدی خود هستیم؛ این که چگونه و در چه سبک و مقیاسی قرار است بازی بعدی را بسازیم.
زمانی که مایکروسافت استودیوی ما را خریداری کرد، طی یک اعلامیه به ما بیان کرد که قرار نیست ساختمان و روح استودیوی ما را عوض کند، بلکه قصد دارد تا به ما کمک کند که در کاری که در آن ماهر هستیم، موفقتر از قبل پیش برویم. این امر، برای بسیاری از افراد داخل تیم امیدوارکننده بود. ما قرار نیست که پس از خریداری شدن توسط مایکروسافت، به یک استودیوی کاملا جدید تبدیل شویم. ما قرار است در سبکی که پیش از این بازی میساختیم، با قدرت بیشتر و کیفیت بالاتر فعالیت کنیم و به کمک مایکروسافت، این امر امکانپذیر است.
به نظر میرسد که استودیوهای خریداری شده توسط مایکروسافت، از وضع موجود راضی هستند و قرار است تا در آینده نیز رابطهی بسیار خوبی میان آنان وجود داشته باشد. هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت قصد دارد تا استودیوی های جدیدی را نیز خریدار کند یا خیر، ولی فعلا این شرکت بیان کرده است که تعداد استودیوهای حال حاضر، کافی بوده و نیازی به خرید استودیوهای بیشتر نیست.
بازی The Outer Worlds قرار است در تاریخ جمعه، ۳ آبانماه ۱۳۹۸ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه گردد. همچنین شما میتوانید تاریخ دقیق انتشار نقدهای این بازی را در این نشانی مطالعه کنید. شما میتوانید از این خبر، تریلر زمان انتشار این بازی را نیز مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
خیلی دوست دارم بدونم بازی جدیدشون چیه خودم فکر میکنم یا pillars of eternity 3 هست یا یک ip جدید در سبک بازی فال اوت (action rpg )
شاید هم بازی مثل alpha protocol
الان به خاطر بودجه بیشتر دستشون خیلی بازتره
هر بازی دیگه تولید کنه این استدیو برای تمامی پلتفرما هستش !؟؟؟.
چرا این بازی جدید پس برای همه تولید میشه :///
چون پروژه قبل خرید این استودیو توسط مایکرو برای همه پلتفرم ها برنامه ریزی شده بود
منتظر پروژه ی بعدیشون که در حال ساختم هست…و همچنین بقیه استودیو ها نینجا د اینشینتی کمپالشن گیمز ووو
مرسی ماکروسافت عشقی
فرشاد مکس پین ۳ بکوارد شده رو وان یا نه ؟؟
آره تبدیل استودیو های درجه دو رو به بالا به استودیوهای درجه سه از صفات بارز مایکروسافت بود :rotfl:
بیا و به بتزدا درس بده : )
البته بتزدا خودش به این شرکت پر وبال داد یه جورایی و نمیشه حالا به خاطر بازی مثل فالوت ۷۶ انقد بستدا رو کوبید
یه شرکت بزرگ مثل بتزدا نباید اصلا اون بازی رو منتشر میکرد بدم میاد الن شرکت های بزرگ بازی رو نصفه منتشر میکنند بعد بااپدیت اون رو کامل میکنن
اتفاقا به نظرم ریسک پذیزی خوبی بود همش که نباید یه شرکت تو حاشیه امن خودش بمونه
اصلا نمیدونم چرا بتزدا اجازه نداد اینا new vegas 2 رو بسازن
ابسیدین فقط یه بازی برا این استودیو ساخته قبلا بخاطر ادامه بعضی بازی های بایوور معروف بوده.من هرجا رفتم نوشتن به بتزدا درس بده چون از یه جهت فال اوت چهار ذات نقش افرینیش به شدت نسبت به نیووگاس و نسخه سه حتی کم شده بود.بحث فال اوت ۷۶ هم که هیچ.
فالوت چهار خودش هم خیلی جنبه های نقش آقرینی داشت و حتی پرک های خیلی بیشتری داشت مهم ترین مشکلش یکی دیالوگاش بود که همه yes no flirt بود و یکیم نبود سیستم karma اما خب از خیلی جهاتم بهترین نسخه سری بود جهانش عالی بود روایت داستانش خیلی خوب بود گان پلیش از ۳ و نیو وگاس خیلی بهتر بود
۷۶ هم خواهشا انقد الکی نکوبین خیلی اصلا بازی کرده برحسب همون نقدای یک سال پیش میکوبنش با اینکه الان خیلی خیلی گیم بهتری شده اصلا هم نباید با فالوت های قبلی مقایسش کرد چون سبک کلیش عوض شاه و اگه اسم فالوت روش نبود قطعا خیلی موفق تر میشد
خب همون سیستم دیالوگش نصف بار نقش افرینی و هویت سری رو نابود کرد.به عبارتی از غیرخطی بودن بازی نسبت به قبلیا خیلی فاصله گرفت.بازم میگم سیستم نقش افرینی نسبت به قبلیا فاجعه بود نه این که کلا نداشت.گان پلی اکشن تر و سیستم vats عملا ناکارامد شد و در نتیجه از تاکتیکی بودن مبارزات کم کرد.بازی بیشتر یک اکشن جهان باز بود تا نقش افرینی.اتمسفرم خیلی نسبت به قبلیا روشن تر و شاداب تر بودش.واسه همین دلایل خیلی از طرفدارای سری فال اوت چهار رو دوست ندارن اینو فقط من نمیگم.کافیه نقدای استیم رو بخونی.خلاصه اون پرک و… رو الان تقریبا هر بازی ای داره.سازنده یه بازی که از سکان دار های نقش افرینی بوده باید به طرفداراش احترام بیشتری میزاشت.
خدا کنه :/
ابسیدین از قدیم کارش ساختن RPG های اصیل شاهکار بوده. با اینکه بازی هاشون پرذرق و برق و با بودجه ی بالا نیستن خاص ترین داستان ها و دیالوگ ها و انتخابات رو دارن :inlove:
اگه مایکروسافت دست ببره تو کارشون به شدت ناراحت میشم.. :reallypissed: .هیچ استودیویی شبیه شون نیست.
خب مشکل اینه که اگه خوب باشه جیبامون مثل یه باس شکست ناپذیر جلومون هستش. بعضی موقع ها هم شکستش میدیم اما دوباره قویتر برمیگرده. ای خدا نجاتمون بده.
یعنی بعدیشون چی میتونه باشه دل تو دلم نیست
انحصاری هم هستش