بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ جمعه ۲ اسفندماه ۱۳۹۸ (۲۱ فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی) به صورت انحصاری برروی کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد. شما میتوانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از طریق این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید. همچنین علاقهمندان میتوانند به منظور اطلاعات بیشتر از عوامل محبوبیت این مجموعه، مقالهی آن را تحت عنوان «وجه تمایز ناتیداگ | عواملی که باعث موفقیت و محبوبیت بازی The last of Usشدند» مطالعه نمایند.
منبع الهام داستان بازی The Last of Us Part 2 از زبان نیل دراکمن
خوشبختانه هفتههای پرخبری را از بازی The Last of Us Part 2، به لطف جدیدترین قسمت State of Play و روز شیوع در پیش داشتهایم و اطلاعات بسیاری از این بازی منتشر شد. اکنون نیل دراکمن (Neil Druckmann)، کارگردان The Last of Us Part 2، دربارهی منبع الهام داستان این بازی، اطلاعاتی را ارائه کرده است که در ادامه به مرور آنها خواهیم پرداخت.
نیل دراکمن طی مصاحبهای با وبسایت Playstation Blog، اظهار داشت که ملاقات با اشلی جانسون (Ashley Johnson)، صداپیشهی شخصیت الی (Ellie) در بازی The Last of Us Part 2، منبع الهام وی برای خلق بازی یاد شده است. وی در این خصوص اظهار داشت:
من اشلی جانسون را ملاقات کرده و ایدهی ساخت The Last of Us Part 2 را به وی ارائه نموم. همچنین، من به اشلی توضیح دادم که ایدهی دیگری را نیز در سر میپرورانم و آن را مجددا به وی ارائه دادم. سپس اشلی در رستوران گریه کرد و من امیدوار بودم که مردم فکر نکنند، عمل ناشایستی را انجام دادهام. اما به خاطر دارم که این اتفاق، نخستین مرتبهای بود که ایدهی قدرتمندی را در سر داشتم. جرقهی این ایده بدین صورت شکل گرفت. سپس شما اشخاص بیشتری را دعوت میکنید و آن به یک ایدهی مشترک تبدیل خواهد شد. صنعت بازیهای ویدئوی، یک رسانهی جمعی بوده و ما همگی به سمت آن در حرکت هستیم.
همچنین وی در ادامه اشاره داشت که ایدهای را در سر میپروراند؛ که بخشهای ابتدایی، انتهایی و میانهی این بازی، میتوانست شگفتانگیز باشد. همچنین در کنار آن، وی اشاره داشت که استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) خواهان ارائهی خشونت، به طور واقعگرایانهای است. به علاوه، وی اضافه کرد که دشمنان بازی نامهای به خصوص خود را دارند و اگر دشمنی را به قتل رسانید که دوستی را در نزدیکی دارد، آن شخص نام وی را فریاد میزند و با خشونت وارد مبارزه با شما خواهد شد. دراکمن افزود:
ما در نظر داشتیم تا زنجیرهی اتفاقاتی را شکل دهیم که موجب شناسایی بازیبازان شود و آنها را در مبارزاتی درگیر کنیم که بدون پاکسازی آن منطقه، محل مورد نظر را ترک کنند. این بازی بسیار سخت و چالش برانگیز بوده ولی ترک منطقه، امکانپذیر است. سپس موقعیتهایی در بازی وجود دارد که ما میخواهیم تا بازیبازان، درگیر بخشهای اکشن آن شوند و موجب ناآرامی آنها گردد. اما این بخشها جزوی از روایت و ماجراجویی الی خواهند بود.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
نظرات
داستان غیر کلیشه ای tlou اون رو از همه ی بازی ها متفاوت کرده و باعث شده این قدر طرفدار تو دنیا داشته باشه
از همین حرف نیل دراکمن کاملا مشخصه توی نسخه دوم هم با یک داستان فوق العاده غنی و غیر کلیشه طرف هستیم و خلاصه به انتقام الی نمیشه
فقط من دعا می کنم بلایی سر الی یا جوئل نیاد.
قطعا بازی لحظات شوکه کننده ی زیادی داره و خیلی از اون ها مرتبط به اون شخصیت نامعلوم و ارتباطش به الی می شه.
خدا بهمون رحم کنه 😥
داداش اتفاقا داستان بازی tlou part 1 یک داستان به شدت کلیشه ایی بود ولی چیزی که این شاهکار رو متمایز میکرد نبوغ داستان گویی ذهن بزرگ نیل دراکمن بوود که طوری این داستان رو تعریف میکرد و پیچش های داستانی درش قرار میداد ک به هیچ عنوان این کلیشه ایی بودن به چشم نمیومد و یکی از بهترین و غم انگیز ترین داستانها رو بین تمام بازی ها تعریف کرد………از tlou part 1 میشع نتیجه گرفت ک حتی با موضوعات کلیشه ای هم میشه به گونه ای داستان رو تعریف کرد ک بهتر از خودش نباشه…چنتا مثال میزنم:
بازی God of war 2018 داستان: پخش کردن خاکستر مادر اترئوس بر روی بلند ترین قله کوه نورث(داستان در عین حال ساده ولی به شدت پر پیچ و خم و با روایت عالییییی که از دل همین ماجراجویی بارلوگ کاری کرد که داستان کل بازی تغییر کنه که در نسخه بعدی شاهدش هستیم)
رد دد ۲ ..داستان: از هم پاشیدن گروه داچ(در عین کلیشه ایی بودن که حتی کسانی ک نسخه اول هم بازی نکردع بودن میدونستن داستان بازی نابود شدن گروه هست ولی با روایت عالییییی و خلق شخصیت ارتور ،راک استار جوری این داستان رو تعریف کرد که به نظر من بهترین داستان گویی در بین بازیهای نسل ۸ رو داره)
اسپم)منم مث شما توی قرعه کشی برنده شدم و ایمیل زدم مشخصات کامل رو دادم به اقای کسرا نراقی اما جوابی نگرفتم شما هم همینطور؟
خواهشا جواب بدین
اتفاقا داستان لست یه داستان ساده کلیشه ای بود و کلا به این خلاصه میشد یه دختری رو از نقطه a به b ببریم…..
ولی چی شد که داستان لست جاودانه شد و هرکی که تجربه کرده از برترین های عمرش خطاب میکنه؟؟
ناتی داگ قشنگ یه کلاس بازی سازی برای همه استدیو ها س و خیلی استاندارد ها رو با لست عوض کرد، لست ثابت کرد برای میخکوب کردن پلیر سر کنسول نیازی به دیالوگ های پیچیده و فلسفی نیست، نیازی به اتفاقات عجیب و غریب با تیوری های مختلف نیست، نیازی نیست یه داستان فلسفی ببافیم که آخرش هیچکس چیزی نفهمه و خودمون هم سر در نیاریم،
لست قشنگ ثابت کرد (( روایت داستان)) چقدر ارجحیت داره به خط داستان ( story line)، ثابت کرد یه سناریو قوی به عشق و سادگی و تو دیالوگ ها تو وقایع خلاصه میشه و این شد که هیچکس تا عمر داره داستان لست رو فراموش نمیکنه
البته پایان غافل گیر کننده لست دیگه تیر خلاصی بود به ذهن گیمر و هم کلیشه ها کنار گذاشت هم طوفانی به پایان رسید…
https://pics.me.me/the-last-of-us-part-ii-graphics-comparison-xbox-one-13118041.png
https://i.imgflip.com/2angyn.jpg
:laugh: 😀
دمت گرم :yes: :yes: :yes:
“سپس اشلی در رستوران گریه کرد و من امیدوار بودم که مردم فکر نکنند، عمل ناشایستی را انجام دادهام.” :laugh: :-))
امیدوارم داستان و روایت به مراتب قوی تری از نسخه یک داشته باشه .. امیدوارم ..
همه چیزش ارتقا پیدا کرده قاعدتا باید با داستان قوی تری هم طرف باشیم ..
چیز دیگه ای رو هم که امیدوارم با قوت قبلی در بازی در جریان باشه رابطه مستحکم جول و الی هست ..
به نظر من لست او اس یعنی جول و الی با هم و در کنار هم … ببینیم چی می شه ..
داستان رو برای اشلی گفته گریش گرفته
خدا رحم کنه به ما هنگام تجربه
فکر نمیکنم اشلی از داستان گریش گرفته باشه. سخته که توی یه تایم غذا خوردن داستان رو بخواد تعریف کنه. اشلی احتمالا از این که فهمیده قراره پارت دو ساخته بشه اشک شوق ریخته.
چه جالب بود متن اولی که گفتن
اشلی جانسون خیلی خوبه…
بچه ها من pc بازم با دیدن نسخه یک و این نسخه فوق العاده عالی تصمیم گرفتم کنسول نسل هست نخرم و pc رو اپدیت نکنم پولم رو جمع کنم که میشه ۷ تومن برم و ps5 اومد بگیرمش :laugh: