عمق مبارزات در The Last of Us Part II بیشتر شده است | دشمنان نسبت به عمل شما واکنش نشان می‌دهند - گیمفا
عمق مبارزات در The Last of Us Part II بیشتر شده است | دشمنان نسبت به عمل شما واکنش نشان می‌دهند - گیمفا
عمق مبارزات در The Last of Us Part II بیشتر شده است | دشمنان نسبت به عمل شما واکنش نشان می‌دهند - گیمفا
عمق مبارزات در The Last of Us Part II بیشتر شده است | دشمنان نسبت به عمل شما واکنش نشان می‌دهند - گیمفا
عمق مبارزات در The Last of Us Part II بیشتر شده است | دشمنان نسبت به عمل شما واکنش نشان می‌دهند - گیمفا

عمق مبارزات در The Last of Us Part II بیشتر شده است | دشمنان نسبت به عمل شما واکنش نشان می‌دهند

حسن خانی
۰۸:۳۰ ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
عمق مبارزات در The Last of Us Part II بیشتر شده است | دشمنان نسبت به عمل شما واکنش نشان می‌دهند - گیمفا

به تازگی مصاحبه‌ای با نیل دراکمن (Neil Druckmann)، کارگردان بازی The Last of Us Part II، درباره‌ی گیم‌پلی بازی انجام شده است. وی بیان می‌کند که روش‌های بسیار زیادی برای بازی‌باز وجود خواهد داشت که به تجربه‌ی مبارزات بازی بپردازد و این‌که دشمنان جدید چگونه به اقدامات شما واکنش نشان می‌دهند.

برای مثال می‌توان گفت که بازی‌بازان با یک نوع دشمن جدید از نوع آلوده‌شدگان روبه‌رو هستند. در قسمت اول بازی بارها با آن‌ها روبه‌رو شدیم. مانند کلیکرها (Clickers)، استالکرها (Stalkers)، رانرها (Runners) و بلوترها (Bloaters). که همگی به طور دوره‌ای در مقابل الی (Elie) و جوئل (Joel) قرار می‌گرفتند. حالا یک نوع پنجم وجود دارد: شامبلر (Shambler).

شامبلر‌ها از منظر قدرت بسیار زیاد و مقاومت بالایی که دارند، شبیه به بلودر‌ها هستند. به‌علاوه‌ی آن شامبلر‌ها توانایی افشاندن گاز‌های سمی را دارند که این موضوع مانع دید واضح الی می‌شود. افزون بر این‌ باعث پوشاندن سایر آلوده‌شده‌گان در توده‌ی گاز ایجاد شده، می‌شود.

گرچه دشمنان آلوده شده‌ی جدید، تنها تغییری نیست که در مبارزات The Last of Us Part II پیاده شده است. بازی‌بازان با سگ‌ها نیز به عنوان یک دشمن به مبارزه خواهند پرداخت. طبق گفته‌ی دراکمن وقتی بازی‌بازان یک سگ را می‌کشند و صدای ناله‌ی مردن سگ را می‌شنوند، به همان اندازه که از کشتن انسانی ناراحت می‌شوند، احساس بدی خواهند داشت. با این وجود شما نباید در کشتن آن‌ها تردید کنید چون آن‌ها می‌توانند شما را بو بکشند.

همچنین عمق پرداخت دشمنان انسان نیز بیش از پیش شده است. به هر کدام اسمی داده شده است (دراکمن آن را درد بزرگ می‌خواند) و وقتی که الی آن‌ها را می‌کشد، دوستان آن‌ها به مرگشان واکنش نشان می‌دهند. یک کشته می‌تواند باعث ایجاد خشم شدید در دوستانش شود و رفتار آن‌ها را بیش از پیش غیر قابل پیش‌بینی‌ کند.

پس وجود دشمن برای جنگیدن، صرفا به این معنا نیست که شما باید همه‌ی آن‌ها را بکشید. با توجه به گفته‌ی دراکمن، در بازی The Last of Us Part II شما مجبور نیستید که همه‌ی دشمنان را پاک سازی کنید. زمانی که شما شناسایی می‌شوید، تمام دشمنانی که در اطرافتان است را می‌کشید، این موضوع به این معنی نیست که شما مجبور هستید که کل دشمنان موجود در نقشه را از میان بردارید تا دوباره به حالت مخفی‌کاری برگردید.

با این‌که مبارزه تنها بخش کوچکی از بازی The Last of Us Part II است ولی یکی از قسمت‌های مهم بازی است. سرانجام شاهد دستپخت ناتی داگ (Naughty Dog) خواهیم بود. فقط باید تا تاریخ جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲۱ فوریه ۲۰۲۰ میلادی) منتظر باشیم تا بتوانیم آن را تجربه کنیم. اگر جویای اطلاعات بیش‌تر در مورد این بازی هستید پیش از این نیز طی مطالبی در مورد “ضربان قلب شخصیت‌های بازی” و “شخصیت‌پردازی الی” پرداخته بودیم.

این بازی انحصارا برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو منتشر خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

عمق مبارزات در The Last of Us Part II بیشتر شده است | دشمنان نسبت به عمل شما واکنش نشان می‌دهند - گیمفا
عمق مبارزات در The Last of Us Part II بیشتر شده است | دشمنان نسبت به عمل شما واکنش نشان می‌دهند - گیمفا
عمق مبارزات در The Last of Us Part II بیشتر شده است | دشمنان نسبت به عمل شما واکنش نشان می‌دهند - گیمفا
عمق مبارزات در The Last of Us Part II بیشتر شده است | دشمنان نسبت به عمل شما واکنش نشان می‌دهند - گیمفا
عمق مبارزات در The Last of Us Part II بیشتر شده است | دشمنان نسبت به عمل شما واکنش نشان می‌دهند - گیمفا
عمق مبارزات در The Last of Us Part II بیشتر شده است | دشمنان نسبت به عمل شما واکنش نشان می‌دهند - گیمفا
عمق مبارزات در The Last of Us Part II بیشتر شده است | دشمنان نسبت به عمل شما واکنش نشان می‌دهند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Er1Sharr گفت:

    عجب فایتی بزنیم :hammer: :skeleton:
    سرشار از استرس و استراتژی های مختلف :inlove:

  • GameWorld گفت:

    هنوز که به گیم پلی E3 2018 فکر میکنم پشمام میریزه
    به خصوص توی چندتا صحنه :
    ۱ . درگیری الی به صورت تن به تن با اون مرده و زنه یکجا اولای گیم پلی که چکش رو فرو میکنه تو صورت طرف همونجا اگه دقت کنید الی ۳ تا ضربه با چکش میزنه به مرده سومین ضربرو که میخواد بزنه چکش رو میندازه هوا و با یه خشم خیلی زیاد میزنه بهش که فرو میره تو صورتش حتما یه بار دیگه با دقت نگاه کنید
    ۲ . مخفی شدن الی زیر کامیون که اصلا اونجا بود که احساس کردم این بازی کاملا در یه لول دیگه قرار داره چقدر واقعی بودش اون لحظه
    و چقدر استرس داشت الی و ماهم اون رو متوجه میشیم
    ۳ . فرار کردن الی و برداشتن بطری و پرتابش به سمت دشمن که دیگه نگم واقعا پشمام فرفری شدش اونجا
    ۴ . داخل فروشگاه هم که اوضاعی بودش اصلا غیرقابل باور بودش هوش مصنوعی و انیمیشن ها
    ۵ . آخرین صحنه بازی از گیم پلی اونجا که ۳ تا تیر رو از رو زمین برمیداره و شروع میکنه به مرده ضربه زدن با تیر حاجی مگه میشه انقد طبیعی اصلا عکس العمل طرف رو ببینید موقعی که الی بهش همینطوری تیر میزنه واقعا اپیلاسیون میشه آدم
    در نهایت امیدوارم نسخه نهایی تمام اون صحنه هایی که توی گیم پلی E3 دیدیم رو برامون به ارمغان بیاره و خودمون با دسته
    بتونیم همچین کارایی رو انجام بدیم در اون صورت خواهد بود که بدون هیچ شک و شبهه ای با این که برای سایبرپانک هم به شدت ارزش قائلم اما واقعا اون موقع تلو یک سروگردن بالاتر قرار میگیره

    • Amirreza.AC گفت:

      :yes: :yes:
      دراکمن در پاسخ به سازندگان shadow of the tomb raider که گفته بودن اینا واقعی نیست گفت در نسخه نهایی تمامی این موارد به نمایش در اومده در دسترس بازی باز هست و اگر راست گفته باشه منم با احترام به فنای سایبر به نظرم حرفی جلوی این نداشته باشه …

  • مورد انتظار ترین بازی تاریخ برای من :inlove: :inlove: این حجم از جزییات واقعا شگفت انگیزه :inlove: فقط امیدوارم تا روز انتشارش زنده باشم و بتونم بازیش کنم. تنها بازی که توی ۲۰۲۰ پیش خرید می کنم همینه.هنوزم که هنوزه هیچ تریلری به اندازه تریلر E3 2018 و همین تریلر state of play لست برام جذاب نبوده.و اینکه فکر کنم غیر از الی و جول،آنا هم قابل بازی باشه که احتمالا مادر الی هست.فقط بیا که مردم از انتظار :inlove: :inlove:

  • MehrdadPS4 گفت:

    این Shambler ها خیلی خفنن تو تریلر دیدمشون خیلی سریع می دون و قدرتشونم بالاست
    با ورود سگ ها ممکنه سگ های فاسد شده هم تو بازی باشن و حتی یه سری موجود فاسد شده بدتر (مثل خرس) 😯
    هنوز Bloaters رو نشون ندادن منتظرم فقط قیافه خوفه اونا رو تو این نسخه ببینم

  • به معنای واقعی کلمه بازی اسمارتیه همه جزئیات بازی زنده هستن چیزی که فقط توی رد دد دو دیدم…

  • Amirreza.AC گفت:

    نسخه اولش که ما رو سال ها سرگرم کرد ( صرف گیم پلی رو می گم ) یه سنگینی خاصی داشت اونایی که بازی کردن می دونن چی می گم
    این رو خدا می دونه دیگه چقدر حال کنیم باهاش .. برای بازی های مورد انتظارم تو سال ۹۸ نوشته بودم :
    DS
    COD Modern Warfare
    Age Of Empires IV
    Watch Dogs 3
    لست رو نگفته بودم چون مطمئن نبودم که بیاد ولی الان رسما واچ داگز محو شد از لیستم و به قهقرا رفت :laugh: 😀
    حتی شاید یوبی تاخیر بزنه دو هفته دیر تر بیاد :laugh:
    سوال : با وجود عرضه لست دو در اسفند ، چند تا سونی فن اول واچ داگز می خرن ؟ :rotfl:
    فنای یوبی ناراحت نشن چون من خودم قبل از اینکه فن سونی بشم ، یوبی فن بودم و هستم ولی فکر نکنم هیچ دارنده پلی فوری اول پولشو برای واچ داگز کنار بذاره :laugh: :laugh: :yes:

  • خیلی هیجان انگیز
    ممکنه این بازی بیش از ۱ پایان داشته باشه

  • از جمله بازیهایی که بخاطرش ps4 ام رو بغل میکنم و میبوسم :laugh: چون معلوم نیست خرید کنسول و بازیهای نسل بعد شرایطش چطوری باشه.

عمق مبارزات در The Last of Us Part II بیشتر شده است | دشمنان نسبت به عمل شما واکنش نشان می‌دهند - گیمفا