TGS 2019 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
TGS 2019 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
TGS 2019 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
TGS 2019 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
TGS 2019 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
TGS 2019 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

TGS 2019 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [به‌روزرسانی]

مهرداد آهاز
۱۲:۵۲ ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
TGS 2019 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

اولین ویدئوی گیم‌پلی بازی Death Stranding را در مراسم Tokyo Game Show 2019 که خاطرتان هست؟ اکنون هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) بر اساس وعده‌ی خود نمایشی جدید را از آن در جریان این مراسم به نمایش گذاشت که در ادامه به مرور آن خواهیم پرداخت.

ویدئوی به نمایش در آمده بخش‌های مختلفی از شخصی‌سازی و جزییات به کار رفته در گیم‌پلی آن را به نمایش گذاشت و اطلاعات جدیدی را از رابطه‌ی سم با بریج بیبی (Bridge Baby) ارائه کرد. بخش اعظمی از این نمایش به شخصی‌سازی تجهیزات سم (Sam) و اتاق وی اختصاص داشت و در کنار آن، بخش کوتاهی از این ویدئو فضای بیرون و فعالیت‌های مربوط به آن را به نمایش گذاشت. به طور حتم جزییاتی که در این بازی به کار رفته است سرسام آور بوده و موجب هیجان‌زده شدن بسیاری از طرفداران شده است.

شما می‌توانید ویدئوی منتشر شده را در قسمت پایین تماشا و یا دریافت نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

توجه: به محض منتشر شدن کیفیت‌های بالاتر این مطلب را به‌روزرسانی خواهیم کرد. همچنین ویدئوی به نمایش درآمده به زبان ژاپنی است.

بازی Death Stranding قرار است در تاریخ جمعه، ۱۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد و شایعاتی مبنی بر انتشار آن برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی ارائه شده است. علاقه‌مندان می‌توانند به منظور آشنایی بیشتر با این عنوان، مقاله‌ی آن را تحت عنوان «نقطه‌ی کور | نکاتی که هنوز از بازی Death Stranding نمی‌دانیم» از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

TGS 2019 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
TGS 2019 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
TGS 2019 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
TGS 2019 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
TGS 2019 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
TGS 2019 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
TGS 2019 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
TGS 2019 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • این حجم از شخصی سازی و انیمیشن دیوانه کنندس
    برا یه نوشابه خوردن ۱۰ مدل انیمیشن ساختن
    خدا رحم کنه فقط.

    .
    .
    این کوجیما نمیخواد چیزی نشون بده از بازی فقط منتظر بخش داستانی هستم تا خودم تجربش کنم
    .
    به گوتی سلام کنید .

    • منو تو همین اتاق ولم کنن بسه خدایی 😀 انقدر تو همین اتاق کار واسه انجام دادن داریم که خودش یه گیم حساب میشه
      رنگ‌ کلاه و اتاق و لباس و همه چیش عالیه دمت گرم‌کوجیما

      • خداوکیلی واکنشای سم خیلی خوبه عالیه کوجمیا هم هی کلید میکنه رو سم تا عکس العملشو نشون بده.
        کوجیمای مریض با یه بازی مریض برا گیمرای مریض 😀

        • از بین زبان های رایج در دنیا:
          ‏زبان فرانسوی برای غُر زدن خوبه، آلمانی برای فحش دادن، فارسی برای شعر گفتن و زبان ژاپنی برای شر گفتن.

          .
          .
          خدایی چه زبونی دارن اون زنه که کلا هیچی فقط آه واه وووه‌ وی :rotfl:
          کوجیما هم که هیچی 😀

          • بله داداش اصلا این همه جزئیات زیادی که نشون دادن اصلا ابدا در مقابل بازی هیچی نیستند.یکی از سازندگان ارشد این بازی با یه سایت فرانسوی مصاحبه کرده و گفته این چیزهایی که کوجیما نشون داده هنوز هیچی نیستند 😀

            • داداش دیدی توی اون پست همه به کوجیما حمله ور شدن که گفتن این چه بازی هست(شبیه ساز پیاده روی 😐 )،والا من همش میگفتم انقدر زود قضاوت نکنید،
              الان معلوم شده که کوجیما اصلا محتوای اصلی بازی رو نشون نداده،و صرفا یه سری مراحل فرعی و مربوط به جزییات بازی هست :laugh: ،دمش گرم کوجیما،که انقدر سعی داره بازی اسپویل نشه

          • vergil2max گفت:

            خیلی وقت پیش منم تقریبا از زبان ژاپنی بدم میامد اما بعدش که شروع کردم به دیدن انیمه یواش یواش به لهجه و صداشون عادت کردم و بعد از زبان انگلیسی از این زبان خوشم میاد.بنظر من یکی که زبان فارسی بهترین زبان برای ساخت شعر و جملات توهین امیز.مثلا توی کدوم زبون دیدید به این خفنی بگن. ر ی د م تو وجودت یا تو مغزت
            البته اینم بگم سالهاست دارم زبان عربی میخونم و گوش میدم ولی ازش خوشم نمیاد
            به هر حال بهتر بقیه رو به خاطر چیزای که خودش،حق انتخاب نداشته را مسخره و محکوم نکنیم مثل زبان،کشور،ظاهر و غیره

          • SARDSIDERS گفت:

            خدا نکشت فقط آلمانی رو که گفتی 😀

        • SARDSIDERS گفت:

          فک کنم از عمد هیچی نشون نمیده از بازی 😐

    • همینطور که میگی دوست من
      سر پست گیمپلی اولی نظرمو کامل دادم و گفتم که این بازی چقدر از نظر من عالیه
      اما زمانی که کامنتارو خوندم دیدم ۹۰٪ بچه ها دارن انتقاد میکنن
      در مورد اینکه طراح‌بازی گفته کوجیما هیچی هنوز نشون نداده که کاملا مشخصه…واقعا شما منتظر بودید تا یکی بیاد بگه تا قبول کنید!!!
      الان که این حرف زده شده…میبینم رنگو لعاب کامنتا عوض شده (جز معدود بچه هایی که توو پست قبلیم حمایت کردن)
      کوجیما گفت این سبک نوینی هست
      سونی خودش میخواد این بازی مرموز باقی بمونه تا روز انتشار
      کوجیما توو این نود دقیقه فقط فقط خواست شما اتمسفر ببینید…رنگ بندیا رو…شخصی سازیو…گرافیک فنی و هنریو…موسیقیو…یه کم گیم پلی
      موضوع اصلی داستان…و سبک جدید بازی
      داریم راجب کسی حرف میزنیم که متالو ساخته
      (من به این بازی ایمان دارم)

    • DUDE گفت:

      من نمیدونم این بازی به کجاش میخورره گوتی بشه.یه جوری میگن گوتی که انگار کوجیما کارش فقط گوتی گرفتن بوده.
      اگه برین سایتای دنیا رو ببینین مشخصا نمایش های TGS 2019 همه رو ناامید کرده.
      من نمیدونم کاربرای این سایت اصلا تو سایتای معروف انگلیسی زبانم میرن کامنت اینا بخونن؟؟؟
      من که فک نمیکنم.
      سطح کاربرای سایت خیلی پایین اومده.
      فک کنم سن کاربرای سایت خیلی پایین اومده.
      کامنتا اکثرا پوچ و بی ارزشن.
      بازی دقیقا فانتوم پین با چاشنی بازیگرای هالیوودی.
      بعضیام میگن هیچی از بازی نشون نداده آخه چی قراره بیشتر از این ببینیم؟!؟!؟
      مهمترین فاکتور یه بازی هسته گیم پلیشه که اونم دیدیم.
      آخه چرا خودتونو میزنین به اون راه.کجای این بازی ظرفیت انقلابی داره؟
      اگه داستان فوق العاده تکرار میکنم(فوق العاده) داشته باشه میتونه از خسته کنندگی بعد از دو ساعت نجاتش بده.
      و در اینصورت میتونه بازی خوبی بیشه ولی نه دیگه بیشتر از این.

      • دوست من در مورد گوتی که من چیزی نگفتم
        در مورد سایتای خارجی که میگی شما میرینو (ما نمیریم) و همه ناراضی هستن…چرا یه چیزی میگی که آدم خندش بگیره…نگاه کن بازی که قبل عرضش لقب مرموزترین بازی تاریخو گرفته پس نباید قبل عرضش قضاوت کرد…شما که انگلیسیت خوبه…خب پس برو دو تا مقاله از جرج ناتانی توو گیم اسپات یا ۲ تا یادداشت از گیم اینفورمر راجب بازی بخون…ایرانو خارج نداره که…
        در مورد سنو کامنت بی محتوا هیچ جوابی ندارم بهت بگم جز احترام به شخص
        تو چطوری بازی که نیومده راجب اینکه انقلابی هست یا نیست نظر میدی…اونم بازی که کارگردانش همه زورشو زده که‌ هیچی اسپویل نشه (حتی ابزار گیم پلی )
        شما یا متال کلا بازی نکردی با فقط فانتومو بازی کردی(بازی که توو کشو قوس درگیریهای کوجیما با سرپرست ارشد و تهیه کننده ساخته شدو نصفیشو یکی ساخت نصف دیگشو یکی دیگه)
        مگه میشه خالق متال بخواد بازی بسازه آدم هیجان نداشته باشه…اونم بازی که تهیه کنندش سونی باشه‌…
        مگه میشه خالق پی تی بخواد بازی بده گیمر بی تفاوت باشه
        من نه به گوتی کار دارم نه به نمره
        اما این بازی بازی میشه که خیلیها بعد از عرضش ازش الگوبرداری میکنن

        • ربطی نداره منم کل mgs هارو بازی کردم و از نمایش های کوجیما از بازیش کاملا ناراضی ام:
          از mgs 4 به اینور هم که کلا افت کرد سری mgs این اولین مورد
          ثانیا هیچ ربطی نداره یه کارگردان به خاطر سابقه ی خوبش هرچی بسازه شاهکار باشه
          در ادامه صحبتم ! این دوستمون درست میگن سایت دقیقا الان همینه …
          شما یه سر بزن به سایتای خارجی و فروم ها میبینی چقدر ناراضی زیاده …
          اصلا مسئله خوب و بد بودن بازی نیست منم کاری به این ندارم بازی چطوریه …
          مسئله اینه :
          ۱- سبک بازی هنوز مشخص نیست
          ۲- بعد از این همه مدت عملا توی ۸۰ دقیقه تریلر ” گیم پلی ” هیچی ندیدم
          ۳- ترول کردنای کوجیما و صحبتاش و تناقض کامل با تریلرایی که دیدیم !
          حالا شما اینارو توهین به شعورت نمیگیری اون بحثش جداست ( اونم بعد از این همه مدت )
          در مورد اسپویل نکردن
          خداکنه اینطور باشه اما در هر صورت مسخرس !
          حتی منم حاضر نیستم به خاطر اسم کوجیما ۶۰ دلار بدم باید بدونم با چی طرفم!
          اونا که هکی میریزن بازی میکنن هم اصلا جزوه حرف من نیستن چون واقعا براشون مهم نیست بازی ۶۰ دلار باشه یا ۳۰ دلار!
          برای اشخاصی مثل من مهمه که tlou 2 با ۸ دقیقه تریلر گیم پلی یه دلیل محکم و قاطعانه برای خریدش به من میده و به هیچ وجه شک نمیکنم به خاطر ۶۰ دلاری که میدم …
          و از اینور کوجیما هنوز هم بعد این همه مدت یه دلیل برای خرید بازیش به جز اسم خودش نداده
          در مورد کامنتا ! تا وقتی احترام به نظر طرف مقابل توی سایت نیست خیلی راحت حرف شما مبنی بر احترام به “شخص ” از بین میره !
          در مورد این که وضع نظرات سایت افتضاح شده کاملا حرف دوستمون رو قبول دارم
          در مورد سن هم من نظری ندارم چون افرادی رو دیدم که شعور صحبت کردن و نظر دادنشون بسیار از یه فرد ۳۰ ساله بیشتر بوده !
          ” با توجه به تریلرایی که دیدیم نظر میدیم و بعله تا اینجا که ما هیچی از بازی ندیدم ! جزئیات بازی توی شخصی سازی و گرافیک و … رو من کاری ندارم یه بازی گیم پلی میخواد…
          وقتی کوجیما اومد بگه بازی من ” یه بازی تعاملیه ” و گیم پلی توی چارتا انتخاب دیالوگ خلاصه میشه دیگ بهش نقدی وارد نیست چون سبک بازی همینه !
          برعکسشم هست میازاکی توی بازیاش مثل دارک سولز تا وقتی دنبال داستان نگردی داستانی وجود نداره و کسی نمیاد شکایت کنه چرا داستان گنگه ! چرا ما هیچی نفهمیدیم ! چون سبک بازی اینه !
          کوجیما علاوه بر اینکه مشخص نکرده دقیقا سبک بازی چیه حتی جامعه ی هدف خودشم مشخص نکرده یه عده اینجا از جامعه هدف صحبت میکنن
          ممنون از شما

        • mojahed25 گفت:

          آقا دمت گرم من تو یه سری سایتهای دیگه این مطلب رو گفتم که کاراکتر سم از پشت راه رفتن و دوودنش عین بیگ باس تو فانتوم پینه اون آزمایشگاه و قسمتی که با بالابر میاد بیرون هم عین مادر بیسه !!! من فکر میکنم وجود یه کرور!! بازیگر هالیوودی نشان دهنده اینه که این گیم تو خالیه و الا هر جور کاراکتری میساخت باید عین کاپیتان شپرد تو سه گانه مس افکت یا نیتن دریک تو سری آنچاردت یا الی و جوِئل تو لست آو آس یه دلیل منتقی بیارین که نیاز بوده که هنرپیشه های هالیوودی اونم نه برجسته ترینشون( البته به شخصه از نورمن رداس خیلی خوشم میاد)رو بیارن تو بازی ؟ بغیر از پر کردن فضاهای خالی واقعا دلیل دیگه ای نمیبینم تازه فانتوم پین هم درمقابل متال گیر ۴ یا قبلیهاش خیلی خسته کننده بود من که فن متال بودم وسطهاش ولش کردم در هر صورت من با نظر شما کاملا موافقم دوست عزیز

  • Dragon 313 گفت:

    این دیگه آخرین گیم پلی از بازی است تا به اینجای کار،فردا هم گفتگو با صدا پیشگان بازی هست.ببینیم این گیم پلی دومی چیه؟به نظر بنده عنوانی که دارای مخاطبین خاص باشد مثل همین عنوان گوتی رو نخواهد برد بازی جایزه رو خواهد برد که بتواند قشر وسیعی از بازی بازان رو در خودش دخیل و غرق کند.

  • Dragon 313 گفت:

    خب دوستان اون گیم پلی که دیروز مشاهده کردیم،هسته اصلی گیم پلی بود اینم از شخصی سازی و یک سری جزئیات از بازی بود.بازی همین چیزی هست که میبینید باز نگید کوجیما میخواد هایپ ایجاد کنه و هنوز نمیخواد چیزی نشون بده.همین هست که میبینید.

    • ببین خودش داره میگه دوست ندارم چیزه زیادی نشون بدم، بعد سونی اسکل نیست سرمایه گذاری الکی کنه، هر بازی یه نسخه آزمایشی داره برای جذب سرمایه دار پس یقینا چیزی بوده که سونی سرمایه گذاری کرده، و اینکه خیلی از افراد به استودیو رفتن و دیدن و تعریف کردن.

    • alireza0fa گفت:

      خب دوستان اون گیم پلی که دیروز مشاهده کردیم،هسته اصلی گیم پلی نبود(چون خود بازیساز گفته) اینم از بخشی از شخصی سازی و یک سری جزئیات از بازی(نه همش) .بازی همین چیزی نیستکه می‌بینید (چون خود بازیساز گفته) باز اگه دوس داشتید بگید کوجیما میخواد هایپ ایجاد کنه، و هنوزم میخواد چیزایی نشون بده. البته شایدم نشون نده. دوس نداشتیدم نگید. آزادید. چون همینارم با بی میلی نشون داده.
      همین نیست که می‌بینید.
      چیزایی هست که نمیبینید.
      چون هر بازیساز روش خاص خودش برای معرفی بازی رو داره.

      • mojahed25 گفت:

        یه بازی خوب از هر کجاش گیم پلی بگیری ذاتشو نشون میده !! در صورتی که تمام گیمپلی های این بازی همش بدو بدو سم بوده اونم تو فضای سبزی که سنگهای سیاه پاشیدن!!!! طبیعت این بازی رو با رد دد مقایسه کنید متوجه منظورم میشین

  • m3 گفت:

    فایلو‌ دانلود میکنم پخش نمیشه ?:-)

  • s.a.m گفت:

    استاد کارت درسته
    بازی رفت تو لیست خرید
    البته لیست که نه ، همین یکی رو فعلا میتونم بخرم
    وقتی بخش های بی اهمیت بازی اینقدر جزئیات داره میشه فهمید کوجیما تقریبا هیچی از این بازی نشون نداده و اون باس فایتی هم که دیدید روی ایزی بوده که اونقدر گلابی بود
    مطمئنا روی هارد اینطوری نخواهد بود و شاهد یه باس فایت چالشی هستیم

  • eli_lastofus گفت:

    من مظمئنم کوجیما هنوز خیلی چیزا از بازی رو نشون نداده و خوب میکنه اینجوری بازی تکراری نمیشه و سوپرایز داره
    ********************
    دوستان کیا موافقن این بازی گوتی میشه ( منظور از گوتی بردن جایزه گیم آواردز نیست منظور بردن بیشترین جوایز از مراسم مختلفه ) چون پارسال سونی گاد رو بهش در اون مراسم جایزه دادن
    و بازی سکیرو مولتی پلتفرم هستش و تاحالا به میازاکی در اون مراسم جایزه ندادن.پس در اون مراسم به سکیرو میدن هرچند حق بلادبورن هستش چون قشنگترین بازی استاد بود خداوکیلی به دور از هر فن بوی بازی میگم

    و چه نمره ای پیش بینی میکنید
    خودم با توجه به سابقه استاد کوجیما و خلاقیت ها و نوآوری هاش در این بازی میگم گوتی میشه
    نمره هم با توجه به اون چندتا سایت جعبه فن که پول میگیرن نمره به بازی های سونی کم بدن به ماکرو زیاد مدرکشم گذاشتم همه دیدید
    فکر میکنم نمرش ۹۱ تا ۹۴ میشه
    نظر شما چیه؟
    بنویسید گوتی میشه یا نه نمره فلان

    • eli_lastofus گفت:

      مدرک حرفم اونجایی که ردد وقتی مثلا ۱۰۰ تا جایزه میبره میاد یک تریلر میده بیرون آقا من ۱۰۰ تا جایزه برده بازیم
      اگر این جوایز ارزش نداره و فقط اون مراسم مهمه؟ که اون رو گاد برد پس ردد نباید بیاد همچین تریلری بده و اصلا نباید مراسم و جوایز دیگه اجرا بشن
      در ضمن اینکه میگید بازی ویچر پرافتخارترین بازی تاریخ شده ( خوب همین جوایز کل مراسم رو حساب کردن که با ۲تا جایزه از طرف کاربران ( جعبه فن دکل نورد پی سی فن ) تونست از لست بیشتر بشه و لست بشه دوم
      پس همه جوایز مهمه
      من موندم از کجا و کی شنیدید میگید این مراسم اسکار بازی هاس؟ یک لینکی چیزی میشه به من هم بدید؟

      • دقیقا درست میگی علی اقا این بازی پر افتخارترین بازی سال میشه.همه مراسم مهم هستند.مثلا تو متا هم نمرات تمامی سایتها جمع میشه و میشه متا نه یکی دو تا سایت خاص.البته با توجه به نواوری های بسیار زیاد این بازی تو اون مراسم the games award هم شانس بالایی داره و میشه سومین گوتی مراسم tga سونی و پنجمین بیگ وینر سونی که رکورد داره.

      • Avelone گفت:

        (این کامنتم بیشتر به کامنتای چندپست قبلت ربط داره)خب اگه اینطور که تو میگی باشه باید هف لایف ۲ و رزیدنت ۴ برترین بازی های تاریخ باشن چون اون موقع تعداد مراسم ها و سایتایی که جایزه میدادن به شدت پایین تر از سال ۲۰۱۳ بوده و همین طور مثل حرف خودت رزیدنت ۴ و هف لایف ۲ هرکدوم رو پلتفرم ضعیف تری نسبت به ps3 اومدن! بازی لست هم مطمئن باش حتی جزو ۵ بازی برتر تاریخ نیست چون گیم پلی انقلابی که نداشت فقط بخاطر داستان شاهکارش و موسیقی فوق العادش و گرافیک فک براندازش (در اون موقع) بهترین بازی سال شد و همه هم لستو به خاطر داستانش یاد می کنن نه گیم پلیش اما از اون ور هم هف لایف ۲ و هم رزیدنت ۴ انقلابی به پا کردن تازه تو دوسالی که این دوتا اومدن کلی بازی انقلابی دیگه هم اومدن مثلا تو سال ۲۰۰۵ همراه re4 سایکونات و گاد اف وار و سایه کلوسوس و کالاف ۲ و فیئر و جی تی ای لیبرتی سیتی و کلی بازی خفن دیگه اومد اما re4 همه اون بازی های انقلابی رو از سر راه برداشت و goty اون سال شد اما مثلا سال ۲۰۱۳ چه گیم انقلابی اومد؟ فقط توروخدا نگو جی تی ای ۵ که سرمو میکوبم دیوار! من نمیگم لست شاهکار نیست ولی اونطور که تو داری دلیلای الکی میاری و میگی که لست برترین بازی تاریخه خواستم بهت بفهمونم که اصلا هم اینطور نیست

        • Avelone گفت:

          و امسال هم که از نظر من حقه سکیرو و re2 هست ولی به احتمال خیلی زیاد دث استرندینگ امسال گوتی میشه

          • Mikasa گفت:

            اتفاقا بنظرم بین re2 remake و dmc 5 باید dmc5 گوتی بشه
            چون درسته ریمیک شاهکار بود ولی… بهرحال ریمیکه از یه داستانی که قبلا بوده
            dmc 5 ولی یه عنوان جدید تو سری بوده و سریو نجات داده
            هرچند‌ درکل بدمم نمیاد میازاکی کبیر ببره بعد اونهمه حق خوری
            هر سه تا بازی امسال ببرن هیچ اعتراضی ندارم تقریبا همشون رو یه لولن
            باید منتظر بود دید دث استرندینگ چه میکنه

        • لست جز ۵ بازی برتر تاریخ نیست؟!! ?:-)
          ساده ترین دلیلش اینه که یه بازی خطی هست که تونست در کنار دو غول(gta و بایوشاک)بیگ وینر بشه،من کاری به سالهای قبل ندارم که میگی تعداد مراسم و سایت ندارم،ویچر و لست اف اس در کنار هم پرافتخارترین بازیهای تاریخ شدن،که در واقع جز برترین ها هم هستن،
          اونوقت شما برچه اساس میگی جز ۵ تا هم نیست ?:-)
          یعنی هیتر بودن تا چه حد 😐
          کسی هم منکر شاهکار بودن اویل ۴ نیست،که قطعا جز برترین های تاریخ هم هست،ولی اخه شما میگی لست جز ۵ تا هم نیست!!!!قابل هضم نیست

          • Avelone گفت:

            دوست عزیز من اگه هیتر بودم نمیومدم به لست بگم شاهکار! لست شاید جزو ۱۰ بازی برتر تاریخ باشه اما بازی لست خودش از بازیای انقلابی دیگه ای هم الهام گرفته اگه قرار باشه ۵ تا بازی برتر تاریخو بگیم اونایی که انقلاب خیلی بزرگی کردن جای میگیرن که قطعا بازی هف لایف ۲ برترین بازی تاریخ هست که کلی از سایت های معتبر هم اینو میگن حتی واچ موجو(البته از نظر من زیاد معتبر نیست) یه ویدیو از ۱۰ بازی برتر تاریخ ساخته بود که اصلا لست تو ۱۰ برتر هم نبود حالا به نظر شما مثلا بازیای: بایوشاک۱/ re4/ هف لایف ۲/ لجنداف زلدا اوکارین او تایم/ پورتال۲/ ماریو براس ۳ که هر کدوم به نوبه خودانقلاب بزرگی در صنعت گیم کردن لست بیاد بالاتر از اینا قرار بگیره؟

            • pc and ps4 گفت:

              Emad
              داداش داری اشتباه میکنی وقتی داریم در مورد برترین بازی تادیخ حرف میزنیم یعنی برترین یعنی توی المان ها برترین.اونی که شما میگی باید کلا دور عناوین نسل هشت رو خط بکشیم پس ویچر ۳ هم نمیتوته باشه چون انقلابی نیست.باید به جای gta iv یا gts sa بگیم gta 3.اونی که میگی حسابش جداست.بازی که میشه پر افتخار ترین بازی تاریخ(هم ویچر۳ هم tlou)قطعا جزو ۵ تای اول هستن

              • Avelone گفت:

                نه داداش اتفاقا بعضی از بازیا میتونن باشن مثلا همین لست قطعا جزو ۱۰ برتر هست یا ویچر۳ بعضی از بازی های انقلابی هم نمی تونن جزو ۱۰ برتر باشن چون مثلا شاید اون انقلابی که یه بازی کرده زیاد در این سالها به کار نیاد. درمورد جوایز هم که گفتم چون تعداد مراسم هایی که جایزه میدن هرسال بیشتر میشه مثلا شاید اگه تو سال های متفاوتی مثل ۲۰۰۴ و ۲۰۱۸ تعداد مراسم ها متفاوت بود الان هف لایف ۲ پرافتخار ترین بازی تاریخ بود و قطعا کلییی بازی بالای لست قرار میگرفتن

                • Avelone گفت:

                  و من یه چیزو یادم رفت بگم و توی بالاترین کامنتم هم اشتباه نوشتم :
                  ویچر ۳ و لست هم قطعا انقلاب های در نوع خود کردن مثلا ویچر ۳ بازی نسبتا انقلابی در سبک rpg بود بخاطر همین هم بود که باعث شد الان برترین rpg تاریخ باشه یا مثلا لست توی روایت و یه سری چیزای دیگه قطعا انقلاب داشت و به خاطر همین هم هست که جزو ۱۰ برترن

                • alireza0fa گفت:

                  تعداد جوایز هم مهمه. ولی اینکه آخرین ما از بهترین های دورانه فقط با تعداد جوایز گفته نشده. حرف منتقدها هم هست. اونایی که سالها اهل بازی‌های رایانه ای بودن.
                  نگاهی به نقدا بنداز. اونا میگن آخرین ما از بهترینهاست.
                  تو بسیاری از لیستهایی که بهترین بازیهای تاریخ رو رتبه بندی کردن هم آخرین ما هست.

                  درسته که دووم، تتریس، نیمه جان، بایوشاک، افسانه زلدا، سرقت بزرگ اتوموبیل جزو بازی‌های انقلابی هستند. ولی تنها راه برای بهترین شدن که انقلاب کردن نیست.
                  آخرین ما کاری کرد که قبلش کسی نکرده بود و بعدش تا حالا کسی نکرده.
                  اینکه بگیم فقط به خاطر داستانشه به شوخی شبیه تره. بازی‌های داستان محوری خوبی داشتیم. ولی مهم پیاده کردن این داستان تو بازیه.
                  آخرین ما هم داستان داره هم گیم‌پلی هم موسیقی هم طراحی هنری. همه را در حد کمال.
                  تمام منتقدا دست به یکی کردن و الکی میگن این عنوان درجه یکه و از بهترین‌های تاریخه؟ بعید میدونم…

                  وقتی از عمر یک صنعت چندسال میگذره، تعداد آثار انقلابی اون صنعت کم و کمتر میشه.
                  انقلابی ترین فیلما مال قرنای قبله.
                  بجز امینم انقلابی ترین رپرها الآن یا مردن یا کشته شدن یا بازنشسته.
                  انقلابی ترین رمان‌ها مال گذشته است. داستایفسکی و تولستوی و بالزاک.
                  الآن تو لیست برترین بازی‌های تاریخ عمدتن بازی‌های قدیمی رو می‌بینیم. بعد از یه مدت انقلاب کردن تقریبن غیرممکن میشه.
                  با این حساب نزدیکتر اثر به عناوین انقلابی همین آخرین ماست.

                • Avelone گفت:

                  alireza
                  هیچ کدوم از سایتا آخرین مارو به عنوان بهترین بازی انتخاب نکردن به عنوان مثال:
                  https://m.ign.com/lists/top-100-games البته به شخصه با این مخالفم وقتی re4 که برترین شوتر سوم شخصه رو از خیلی از بازیایی که حتی نامزد بهترین بازی سال نشدن پایین تر گذاشته واقعا میشه فهمید این لیست اصلا لیست جالبی نیست جالب اینجاس پوکمون گو هم تو این لیست اما در هر صورت فقط خواستم یه مثال زده باشم

                • Avelone گفت:

                  اها ببخشید من تازه منظورتونو گرفتم شاید حق با شما باشه.

            • ببین داداش حرفت تا حدودی درسته،ولی نمیشه انقلابی بودن یه بازی رو ملاک برتری قرار داد،بازیهای زیادی بودن که سبک جدیدی رو ایجاد کردن ولی در آینده بازیهایی اومدن که اون المان ها خیلی بهتر پیاده کردن،مثلا لست اف اس درسته که از لحاظ گیم پلی انقلاب چندانی نداشت(ولی خب همونا رو هم خیلی خوب پیاده کرد)ولی در زمینه روایت داستان و شخصیت پردازی اونم به صورت خلاصه ولی خیلی عمیق انقلابی بود!
              یا مثلا توم ریدر از قدیم در بازیهای رایانه ای بودش،با اومدن آنچارتد این استانداردها چندین لول بالاتر رفت،در صورتی که هنوز هم از توم ریدر به عنوان مادر این سبک یاد میکنن
              ،الهام گرفتن عیب نیست،الهام گرفتن هم توی سینما هست و هم توی صنعت بازیسازی،مهم اینه که این المان ها به بهترین شکل پیاده بشه،

              • Avelone گفت:

                درسته داداش من خودم تو کامنت بالاییم گفتم که یادم رفت به روایت انقلابی یه بازی اشاره کنم اگه دقت بکنی میگن انچارتد بهترین تو سبک خودشه درحالی که مادر این سبک توم ریدره اما چرا؟ چون انچارتد توی زمان خودش تونسته بهتر از توم ریدر توی زمان خودش پیاده کنه و بخاطر همین میگن بهترینه یا مثلا هف لایف ۱ زمانی که اومد بهش گفتن بهترین شوتر اول شخص درحالی که بازیای انقلابی دوم و ولفلشتاین این سبکو به وجود آوردن ولی هف لایف در زمان خودش تونست این سبکو بهتر از دوم در زمان خودش پیاده کنه حالا نمی دونم تونستم منظورم رو برسونم یا نه

        • eli_lastofus گفت:

          حرفت در مورد تعداد جوایز و اون سالها و کنسول ضعیف کاملا درسته و منطقی
          اما در مورد گیم پلی بازی لست پراز جزئیات هستش که میتونی در یوتیوب ببینی و در سبک زامبی و مبارزه با زامبیا و مخفی کاری و صدای شما بشنون و… انقلاب داشته
          به شخصه خیلیا با اویل ۴ حال نکردم نسبت به اویل ۳ چون اون زمان همه منتظر اویل مثل اویل ۳ بودیم کلا بازی اکشن شد و از حالت معمایی و اون دوربینش در اومد

          پس با توجه به حرفت باید هربازی رو پرافتخارترین بازی اون نسل بدونیم
          اینجوری بحث تعداد جوایز و قدرت کنسول و… هم اوکی میشه
          و اما در مورد سکیرو و رزیدنت اویل ۲ نظر شخصی شماس و دکل نوردی خودته
          به اینکه خلاقیت ها و نوآوری هایی که در بازی کوجیما هستش ( که هنوز خیلی هاش رو نشون نداده ) نشون میده حق کوجیماس
          در ضمن کوجیما به این صنعت خیییییییلی حق داره وحقشه یک گوتی ببره
          البته میازاکی هم حق داره ولی کوجیما بیشتر
          اگر از پلی ۱ با متال گیر هاش آشنا شده باشی

          • Avelone گفت:

            بنده متال گیر هارو بازی کردم اما به شخصه به غیر از نسخه ۳ با بقیشون اصلا حال نکردم البته نسخه ۳ رو هم تا اواسط بازی بیشتر نرفتم(دیسکش خراب شد نتونستم ادامه بدم بعد اون هم دنبال ادامش نرفتم) من خودم گفتم احتمال به شدت زیاد دث گوتی میشه چون بالاخره کوجیما هم واقعا استاده (من اینو به شخصه تا قبل از تجربه p.t قبول نداشتم) یکی از دلایلی هم که گفتم من خودم به نظرم re2 یا سکیرو باید گوتی بشه اینه که من اون دوتا رو بازی کردم ولی دث رو بازی نکردم اگه بیاد اونم بازی میکنم شاید نظرم عوض شد این که میگه لست در مورد re4 هم بگم که ترسناک ترین قسمت کل سری re قطعا ۳ هست ولی ۳ هم اونجور که میگی اکشن نبود و برعکس نسخه ها ۵ و۶ اکشن رو خیلی عالی با ترس مخلوط کرده بود مثلا شما نمی تونستی باس های بازیو کتک بزنی( به غیر از چندتاشون مثل ورتیگو و دکتر سالوادور) و درکل re4 درسته هم از نظر گیم پلی هم داستان هم فضای بازی با ۳ نسخه قبل متفاوت بود اما این تغییرات به شدت لازم بود چون رزیدنت اون وقت میفتاد تو خط تکرار مکررات(مثل بلایی که سر گیرز اومد) ولی خداوکیلی معماهاش بد نبود با اون حرفت هم میگی نسل به نسل مقایسه کنیم از نظر جوایز موافقم مثلا بگیم لست پرافتخار ترین بازین نسل ۷ و ویچر پرافتخار ترین بازی نسل۸ من خودم با اینکه بگیم پرافتخار ترین بازی تاریخ مخالفم

    • s.a.m گفت:

      علی من میگم GOTY میشه با متای ۹۲

  • بنظر من که عالی بود این یکی از ویژگی‌های کوجیما ست که آزادی عمل و نزدیک شدن به واقعیت در بازی هاش پیاده میکنه وباعث میشه همزادپنداری بیشتری با شخصیت بازی یعنی سم داشته باشی. متا بالای۹۰

  • SARDSIDERS گفت:

    من که نفهمیدم بازی کی به کیه ،فازش چیه!؟

  • عجب گیمپلی نابی :inlove: همیشه بازی های کوجیما همه پسند نبودن الآن هم با سبک جدیدی از بازی ها طرف هستیم که باز هم همه پسند نیست و مطمئنم بعد از عرضه بازی میفهمیم که این بازی به گفته بعضی ها شبیه ساز پیاده روی نیستش و چیزی فرای تصورات ما هستش :yes:

  • من که هیچ کدوم رو نگاه مخصوصا وقتی کوجیما گفت بهتره نگاه نکنید منم که بازیو پیش خرید کردم پس گذاشتم خودم همه چیز رو تجربه کنم

  • vergil2max گفت:

    یا کوجیما با این بازی میترکونه و کلی جایزه درو میکنه یا شکست میخوره و کلی ….

  • سلام کنید به سومین گوتی سونی تو مراسم tga (انچارتد ۲_گاد_دث استرندینگ)و پنچمین بیگ وینر و پر افتخار ترین بازی سال سونی که سونی رکورد داره(انچ ۲_لست_انچ ۴_گاد) :inlove: :inlove:

  • Vahid333 گفت:

    حرفای بعضیا خنده داره که میگن هیچی هنوز نشون نداده کوجیما اینا پیشگویی چیزی هستن انگار دل خوش باشین فعلا

  • Fenrir گفت:

    نسخه انگلیسی دوبله شده یا زیرنویس شده تریلر هم قراره به زودی منتشر بشه.
    فردا صبح نشست صداگذاران بازی تشکیل میشه و کوجیما هم حضور خواهد داشت.
    اما هسته اصلی گیم پلی بازی همین چیزهایی بود که تا الان دیدیم و نباید توقع دیگه ای داشت.
    فعلا دیگه نمایش چشمگیری نخواهیم داشت تا ۲ مهر و نمایش جدید از لست آف آس.
    _______________
    دوستان عزیزم
    Saman.ghost of sparta
    Mohammadcallofdutyfan
    Mikasa
    Mehrdadps4
    MS Gamer
    ۲B
    Anarchy GoD
    امیرحسین نصرتی
    Clara
    Y PS
    mahdi.r
    صندوق دریافت پیامتون رو چک بفرمایید. ( اگر چیزی دریافت نکردین پیام بفرستین )
    عذرخواهی بابت اسپم
    ____________________

  • Clara گفت:

    دوستان گرامی یه چیزی که مشاهده کردم دوستان میگن بیگ وینر من نمیدونم حالا این لغت از کجا اومده ولی به هرحال GOTY یا گوتی (game of the year) یعنی بازی که بیشترین جوایز از مراسم های مختلف رو دریافت میکنه
    این گیم اواردز ی که جف کلی مجری ش ه فقط یه نمایشگاه ه و حالا تو ایران حداقل محبوبیت بیشتری داره ولی گوتی رو مشخص نمیکنه
    ۲۰۱۶ گوتی آنچ ه ۲۰۱۳ لست ه و…..

    • دقیقا مثلا سایت گیم اسپات یکی از سایت هاس که نمره میده
      ولی کل سایت های بازی معتبر نمره کل رو مشخص میکنن.
      .
      گیم‌آواردز هم یه دونه گوتی میده و در اصل کل مراسم های معتبر ملاک هستن و گوتی سال رو مشخص میکنن

    • Dragon 313 گفت:

      در پاسخ به Clara و the last of us -iran مراسم اصلی و مهم و قابل توجه انتخاب بازی سال مراسم گیم اواردز است که بخاطر توجه و احساس نیاز کمپانی ها و شرکت ها و افراد و سازمان هایی که در این عرصه هستند به وجود آمده و بازی سال بهترینش توسط همین نمایشگاه انتخاب میشود قبل از اون مثل متا مجموعه های نمایشگاه و نظرات بازی سال رو انتخاب میکرد نه به صورت مستقیم ولی از سال ۲۰۱۴ این قضیه رنگ واقعیت به خود گرفت و نمایشگاهی اصلی و مخصوص برای این کار به وجود آمد که دیگر حرف و حدیثی توش در نیاد نمایشگاه های دیگری هم هستند که جوایز میدهند یا انتخاب میکنند به عنوان مثال بهترین از لحاظ جلوه های ویژه ولی حرف اصلی و تمام کننده رو the game awards میزنه.حالا شما معتقد هستی حق آنچارتد در ۲۰۱۶ خورده شد که جایزه رو دادند به اورواچ حالا دیگه اون قضیه اش فرق میکنه.

      • eli_lastofus گفت:

        میشه یک منبع بدی که گفته این سایت اصلیه و بقیه پشمک حاج عبدالله هستند؟

        • Dragon 313 گفت:

          منبع میخوایی عزیز the game awards حرف اصلی رو میزنه حالا شما تو گوشت پنبه گذاشتی و نمیخوایی باور کنی اون یک حرف دیگه است اینجوری باشه ۲۰۱۸ هم رد گوتی بود چون بیش از ۱۷۵ جایزه رو برد.اگر منبع بیشتر هم خواستی شب یواشکی بیا باغ منابع دارم نه منبع همه رو باهم مرور میکنیم.

        • Kaladin گفت:

          dragon 313 عزیز درست میگه
          جوابتو تو پست قبلی که همین بحثو راه انداختی دادم

          https://gamefa.com/588885/industrythe-game-awards-2019-set-for-december-12/

          • Dragon 313 گفت:

            در جواب به kaladin عالی بود حرفات احسنت.ولی کیه که باور کنه.
            #تعصب بی جا
            بازم میگم احسنت خوب بود.

            • Kaladin گفت:

              قربونت داداش
              والا از یه طرف میگن رای مردم فلانه
              در صورتی که بازیشون از همون رای مردم جایزه های مختلف برده .
              کلا همیشه چیزی که به نفعشون نیست
              رو میزنن زیرش بقیه هم از نظرشون میشن دکل نورد
              :-((

          • eli_lastofus گفت:

            ببین دلایلت قانع کننده نیست
            میگی فلان مراسم فلانقدر ویو داره
            خوب داشته باشه چون تبلیغاتش بیشتر از مراسم دیگس
            بعد در مورد میگی جی تی ای رای دادن
            خوب وقتی تعدادجعبه فنا + پی سی فنا + بعضی سونی فنا رو در برابر سونی فنای فن لست قرار بدی؟ تعداد کدوم بیشتر میشه؟ مشخصه دیگه. تازه بحث هیتر هم هستش
            شما همین تریلرهای کوجیمارو ببین
            چند نفر از فنای پی سی یا جعبه اومدن میگن شبیه ساز پیاده رویه
            در کل تمام مراسم ارزش دارن
            و برنده واقعی اونی هستش که بیشترین جایزه رو ببره
            @dragon 313
            ردد گوتی نشد چون جوایز گاد بیشتره
            همه شاهدن
            در اون سایت معروف و قدیمی هم ثبت شده
            حالا یک سایت جدید اومده برای خودش یک سری جایزه شمرده یک سری نشمرده اصلا تا دیروز این سایت کجا بود؟ کل مدت ساختش ۲ سال نیست
            گفتنی ها رو گفتیم

  • pc and ps4 گفت:

    واقعا متاسفم واسه کوجیما.الان خبرش اومد طراح بازی گفته کوجیما هیچی از بازی نشون نداده.در واقع یه حالت که بخش فرعی از بازی نشون داده.کلا مریضه این بشر.میترکونه وقتی یه بخش از بازی این همه جزییات داره دیگه بقیش وا ویلا هست

  • Cell گفت:

    کوجیما گل کاشتی با :yes: Death Stranding
    واقعا امروز صبح سوپرایز شدم یا تمام سونی فنا سوپرایز شدن 😎
    اون نمایش قبل کمی ناامید کننده بود و این یکی عالی بود :yes:
    صبح نویسنده عزیز آقای حلاجیان زحمت کشیدن و مطلب رو قرار دادن جای تشکر داره و همچنین آقای آهاز :yes:
    نمایش صبح با فیلتر شکن باید میدی و الان مشکلی نداره :yes:
    نظرم رو بگم :yes:
    :yes: :yes: شخصی سازی آنقدر پیچیده نیست ولی خوب کار شده و مثل cyberpunk 2077 که ادعای شخصی سازی پیچیده داشت و در آخر شخصی سازی جلو آینه ای بود طرف نیستیم هی باید بگردیم اینه پیدا کنیم فرض کنید رو یه سیستم قوی ۴k باید دنبال آینه بگردی :rotfl: :yes: :yes:
    شخصی سازی خوب کار شده کلاه بزاری عینک بذاری وسایل و کوله پشتی یا اسلحه در صحنه های سینمایی بازی هم همون نمایش رو دارن و طبق کارهای گذشته کوجیما هست :yes:
    اونجایی که دستشویی کرد یکسری چیزها که من نمی‌دونم قابل دفع بودن دوباره تبدیل به یه مایع آبی شدن و نمی‌دونم چی بودن :yes:
    :yes: تغذیه که سم استفاده کرد منو یاد MGS3 انداخت که باید در جنگل تغذیه میکردی که توان و قدرت شما بهبود پیدا کنه چون هم در مبارزات تأثیر داشت و هم در شلیک دقیق و غیر…
    :yes: اسلحه ها و تجهیزات واقعا عالی بودن
    و معلوم هم درگیری‌های زیادی داخل بازی هست و اونایی که میگفتن شبیه پیاده روی هست سخت در اشتباهن :yes:
    :yes: تعداد انیمیشن ها واقعا زیاد بود و در کل در صنعت گیم الگو باید قرار داده بشه :yes:
    چقدر زیبا بود همین نیم ساعت که فقط در یک جای بسته بودی و صحبت های کوجیما و اون دقت و ریز بینی کوجیما واقعا جالب بود :yes:
    در کل انحصار هست اونم چه انحصار کسایی هم که بد میگن برای اینه که روی پلتفرمشون جایی ندارن و اونایی که میگن Pc پلتفرم برتر هست الان نزدیک به چهار نسل تا به الان شده در مورد یه بازی انحصاری از pc اینقدر مطلب باشه یا اینقدر هایپ :yes:
    و چه کیفیتی داشت روی PS4
    بازی Control که نه بازی خوبی درآمد و نه موسیقی خوبی داشت و Remedy باید Kojima Production رو الگو قرار بده :yes:
    در کل Death Stranding نمایش خوبی داشت :yes:

  • Hala madrid گفت:

    من چندروز قبل انتقادات تندی به کوجیما و ds کردم که یک سری از دوستان ناراحت شدن.از تمام دوستانی که انتقادات من سبب رنجششون شد معذرت میخوام :rose: :heart:
    ولی خداوکیلی این روش درستی واسه هایپ کردن نبود که فقط راه رفتن و حموم کردن سم رو نشون بده

  • shayanchayjan گفت:

    برین کنار معلم فیزیکتون اومده

  • چرا بعضیا خودشونو زدن به کوچه علی چپ
    کامنت اولی نمیدونم کیه ولی مرز های فن بوی بازی و تظاهر رو جابجا کرده صد تا کامنت پشت سر هم دادی خو همشو تو یه کامنت میدادی :laugh:
    ۹۹ درصد اطمینان داشته باشید که بازی همینه که میبینید هرکس از عوامل بازی یا ناشرش که میگه این ۱۰ درصد بازی هم نیست به حرفش توجه نکنید اینا واس تبلیغه دیگه تجربه ثابت کرده خیلی از بازیا هایپ الکی میدن بع داز انتشار اونچیزی نیست که فکرشو میکردین گرچه الان خود این بازی بهمون نشون داده که کلا چیه ولی هایپی براش نمیمونمه :yes:

  • استاد جزئیاته کوجیما…. واقعا امثال کوجیماها هستن که بازی های سینگل پلیر و داستان محور رو زنده نگه داشتن
    ……..اسپم……..

    واسه نمایش د لست در دوم مهر دارم لحظه شماری میکنم

  • pezhmanm666 گفت:

    به نظرم مثل نورمن ریداس باید بش….ی به این بازی .دیگه منتظر متاش میشم ارزش نداره کالاف میخرم. یا میرینه یا قدم میزنه یا میشینه. گاد یا اسپایدر من دیترویت مگه گیم پلی نشون ندادن اونا کجا این کجا .days goneبا اون تریلراش این از اب دراومد تو دیگه شاهکار میشی.اون موجود سیاهام تو تریلر قبلیه نسبت به تریلر اولا فکر کنم دچار گری شدن

  • 2B گفت:

    اون دست گیمرهایی که از تجربه breath of the wild لذت بردن عاشق این بازی میشن از لحاظا ازادی عمل هم یه سرو گردن بالاتر حتی!… ۵۱ نکته رو ای جی ان بیرون کشیده برید بخونید مختون سوت میکشه!متاش هم قطعا بالای ۹۰ هس و شانس اصلی گوتی… اسکرین بگیرید تا روز انتشار نمرات…
    اینم اضافه کنم کوجیما کلا قصد داشت بخشی از قابلیتهای شخصی سازی و ویژگیهای بازی رو نشون بده اینکه اکثرا نوب تشریف دارن و سطحی نگرن تقصیر کوجیما نیس… بجز breath of the wild من بازیی رو سراغ ندارم که از لحاظ ازادی عمل دست گیمر رو باز بزاره و تا حد بسیار زیادی باور پذیر باشه.. بجز breath of the wild اکثر بازیهای جهان بازی یه فرمول تکراری رو پیش گرفتن و خیلی سخت ریسک تغییر و نو اوری رو قبول کنن چرا؟ چون ظرفیتتون همین حده تا یکی پیدا میشه بخواد کار نوعیی انجام بده زود جبهه میگیرید..، توقع داشتید چیکار کنه پاشه بیاد یه اسلحه دس بگیره همه رو ببنده به رگبار اخرم یه دو تا دیالوگ رد و بدل بشه و تمام… این بازی این تیپی نیس بازی یه چیز تو مایه های breath of the wild از لحاظ ویژگیها و ازادی عمل هس حتی خیلی کاملتر و سر تر .. صبر داشته باشید و به کوجیما سان اعتماد کنید..

  • بر خلاف نظرات دوستان دوستان بنظرم خیلی خوب بود.ولی مشخصا این تریلر کاملا روی یه موضوع تمرکز داشت و به خاطر همین چندان دیدنش جذاب نبود ولی نشون میداد بازی گرافیک و انیمیشنها و جزییات بی نظیری داره و شخصی سازیشم خیلی خوبه.داستان و گیم پلی بازی قطعا چیز فوق العاده ای میشه و استاد فقط بخش کوچک و کمی رو از بازی به ما نشون داده و قطعا بازی خیلی از این بهتر و بزرگتر خواهد بود. 🙂

  • هنوز که هنوزه گیم پلی قبلی انگلیسیش نیومده
    کم کم دارم فکر میکنم نمیاد

  • Mikasa گفت:

    بازیش مشخصه چیه
    رفتن از نقطه a به b درواقع کانسپت بی نهایت ساده ایه
    حالا یه عده انتظار اکشن ادونچر بودن از بازیو داشتن دیگه مشکل خودشونه این بازی قرار نیست یه چیز مثل چیزایی که قبلا دیدی باشه و مسلما یه عده در مقابل تغییرات و چیزای جدید مقاومت میکنن که طبیعیه
    یه سری فاکتور هایی که تو این بازی اهمیت دارن تو هیچ بازی دیگه ای اهمیت ندارن مثلا اینجا‌ میزان لایک مهمه! کفش مهمه و کلی فاکتور دیگه که سرهم جمع بزنی میفهمی گیم پلی بی نهایت عمیقه چون خیلی فاکتور هست
    اینکه یه گیمر دیگه میتونه برای یه گیمر مثلا موتور و پل به اشتراک بذاره خیلی جالبه و مشابهشو قبلا ندیدم تو این مدل بازیای داستان محور
    بهرحال اینکه یه ip جدید بیاد و تو ۳ سال با این حجم از انیمیشن ، صداگذاری و موشن کپچر، این گرافیک و این جزئیات و تازه گیم پلی ای که شبیهش رو قبلا ندیدم عرضه بشه یه چیز خیلی عجیبه !

  • Mikasa گفت:

    emad
    داداش در مورد اون کامنتیم که قبلا گیمفا پاک کرده بود
    (لطفا عزیزانی که tlou رو جزو بهترین تجربیات زندگیشون میدونن و اون رو جزو برترین بازی های تاریخ میدونن نخونن این نظرو چون خوششون نمیاد منم حال بحث با این عزیزانو ندارم )

    من اولین بازی ای که رو ps4رفتم tlou بود و اصلا خوشم نیومد از گیم پلی بازی (بجز مبارزات تن به تن)
    با خودم گفتم شاید مشکل از منه و از این سبک کلا خوشم نمیاد (هرچند تو بچگی re4 بازی کرده بودم ولی خاطراتش خیلی دور بود)
    امسال رفتم resident evil2 remake رو گرفتم خودمو تست کنم ببینم واقعا دلیلی که با tlou حال نکردم سلیقه ی من بوده یا نه دلیل خاصی پشتش بوده
    وقتی بازیو تموم کردم فهمیدم نه واقعا از نظر لول دیزاین tlou مقابل resident evil بچه بازیه!
    اینکه چطور لول دیزاین رزیدنت اویل درهم تنیده بود و در نهایت همش به اون اداره پلیس ختم میشد واقعا منو مجذوب خودش کرد! از این حجم هوشمندی تو طراحی یه لول واقعا لذت میبرم
    دقیقا بخاطر همین مسائل هم هست عاشق میازاکیم اینا بازیشون رو مثل مهندس پایه ریزی میکنن و همه چیز بهم پیوستست
    بعدش از معما ها بگم. تو tlou ناتی داگ واقعا نتونست معما های خوبی تو بازی بذاره وقتی که اکشن بازی متوقف شده. نهایتا یه قلاب گرفتن برای الی، گذاشتن جعبه زیر پاش و این مسائل
    ولی رزیدنت اویل طوری معما هاشو چیده بود که حس نمیکردی داره به شعورت توهین میشه و واقعا حس کارآگاهی داشتی و همین بازیو جذاب میکرد
    تنوع دشمنا هم تو بازی گسترده تر بود و حسابی ازین نظر حال کردم . صرفا با یکی دو نوع زامبی درگیر نبودیم‌ و وجود باس فایتهای هیجان انگیز هم اضافه کن به تمام

    • eli_lastofus گفت:

      سبک این دو بازی اصلا با هم فرق داره
      لست اصلا یک بازی بر مبنای باس و معما نیست
      تنها وجه تشابه این دو بازی وجود زامبی هستش همین
      مقایسه مسخره ای خداییش :no:
      پس با این منطق شما بیا بازی کال آف دیوتی و جی تی ای رو مقایسه کنیم
      جفتش تفنگ داره
      جفتش با آدم میجنگه
      پس جی تی ای خوشگل نیست چون من از کال آف بیشتر خوشم میاد؟

      • Mikasa گفت:

        اول پیامم چی گفتم؟ گفتم فن tlou ای نخون چون حوصله سر و کله زدن با شماهارو ندارم و اصلا درکتون نمیکنم پس لازم نیست شما پیام منو بخونین چون توش چیزی برای شما نیست شماها برین تعداد جوایزشو بشمرین بهتره
        سبک دو بازیم survival horror هست و میشه مقایسه کرد دقیقا
        و اتفاقا tlou از رزیدنت اویل الهام گرفته پس مقایسه ش نه تنها ممکن بلکه واجبم هست

        • eli_lastofus گفت:

          الهام چه ربطی داره؟ و میشه بگی الهامش در کدام قسمتش هستش؟
          The Last of Us is an action-adventure survival horror video game developed by Naughty Dog
          Resident Evil 2 is a survival horror game developed and published by Capcom
          اکشن ادونجر سورویوال هرر

          • Mikasa گفت:

            خود نیل دراکمن گفته از رزیدنت اویل ۴ الهام گرفتیم
            حالا میخوای برو ازش بپرس کجاهارو الهام گرفته
            بهرحال تو ژانرش بخش survivor horror هست یا نه؟
            اگه بخوای اکشن ادونچر در نظر بگیریش اتفاقآ شرایط خیلی بدتر میشه
            چون اون وقت اکشن بازی باید بی نظیر باشه که با توجه به هوش مصنوعی متوسط دشمنا و تنوع دشمن بسیار پایین اصلا بازی نمره قابل قبولی تو این بخش نمیگیره
            لول دیزاینم کاملا خطیه و اصلا ادونچری درکار نیست

            • eli_lastofus گفت:

              مشخصه چیزی از بازی و سبک بازی ها سرت نمیشه متاسفانه
              بازی تام رایدر هم خطی و اکشن ادونچر هستش
              کلا بازی های سبک اکشن ادونچر خیلی هاشون خطی هستن
              عبارت action advancher games رو درگوگل سرچ کن

              a way out
              beyond 2 soul
              tomb rider
              uncharted
              resident evil 4
              منو ببین با کی دارم بحث میکنم 😮
              همه دنیا اون همه منتقد و پلیر نمیفهمن
              فقط تو میفهمی
              باشه بای

              • Mikasa گفت:

                گاهی لول دیزاین خطی یه بازی اجازه کاوش تو محیط هر چند خطی محیط رو میده و ارزش یه ماجراجویی تو اون محیط رو داره که متاسفانه tlou کاملا فاقد چنین ویژگی ایه
                خود خطی بودن مشکل نیست مهم اینه خطیو طوری طراحی کنی که ارزش کاوش تو محیط رو داشته باشه
                در ضمن فن هیچکدوم از بازیای ادونچری که گفتی نیستم
                زلدا و رد دد از نظر ادونچر بودن خیلی بهتر از یک یکشون عمل میکنن
                حتی گاد با دیزاین نیمه خطیش هم از نظر تشویق کردن پلیر به جستجوی محیط عالی عمل میکنه
                در ضمن تو حق نداری بخش survivor horror ضعیف بازی رو جدا کنی
                اصلا تو tlou حتی یک صدم ثانیه هم حسی مشابه ترس نداشتم برخلاف re2
                و المان های survivor tlou هم اصلا عمیق و قابل توجه نبودن

    • Fenrir گفت:

      میکاسا جان یه آیدی در کامنت بالا گذاشتم حتما پیام بده راجع به موضوعی باید مطلع بشی.

    • AliEM گفت:

      البته مقایسه لول دیزاین این دو به این راحتی هم که میفرمایید نیست. برتری و به قول شما مهندسی هوشمندانه یک لول دیزاین صرفا به برقرای پیوند و اتصال بین محیط ها نیست. لول دیزاین خیلی پیچیده تر این این حرفاست. لول دیزاین لست براساس داستانش کاملا متغیره ولی لول دیزاین در رزیدنت اویل در اکثر مواقع به هم پیوسته است و محیط محدوده. لول دیزاین و مهندسیش به خیلی عوامل بستگی داره. طبق منطق شما پس بازی های سبک مترویدوانیا و روگ لایک بهترین لول دیزاین ها رو دارن چون محیط های اکثرشون مهندسی (طبق تعریف شما) شده و ارتباط تنگاتنگی بین محیط ها وجود داره. بنابراین اولا این موردی که شما میفرمایید یک مورده و ثانیا مهم اینه که موارد مشابه با هم مقایسه بشن نه لست با چهار فصل و چندین محیط با رزیدنت اویل که محیط محدودی داره.
      موفق باشید

      • Mikasa گفت:

        لول دیزاین لست یه مسیر خطی با کمترین ارزش واکاوی و جستجوی محیط هست
        یه مسیر کاملا خطی که من ازین نوع لول دیزاین به شخصه اصلا خوشم نمیاد
        lazy ترین لول دیزاین ممکن برای یک بازی همین لول دیزاینه هیچگونه خلاقیتی توش نیست یه راهه که میری جلو صرفا
        ولی رزیدنت اویل با اینکه به ظاهر خطیه ولی طوری نقشه و معما هارو چیده که حسابی ارزش جستجو تو محیط رو میبرن بالا دقیقا چیزی که یک survivor horror باید باشه
        در ضمن طراحی یه محیط مثل rpd تو رزیدنت اویل ۲ نیاز به معماری خفنی داره
        بکار بردن چنین معماری ارزشمندی از نظر هنری ارزش بازی رو چند لول میبره بالاتر و میفهمی دولوپر برای طراحی بازی چقدر وقت گذاشته
        من همین الانش بهم کاغذ قلم بدن با یک بار پلی کردن resident evil 2 میتونم ۷۰ درصد نقشه ی بازی رو ترسیم کنم اونقدر لول دیزاین بازی برام بیاد موندنی و زیبا بوده تک تک اتاق های بازیم برام خاطره انگیزن چرا؟ چون داخل هرکدومش یه معمایی حل کردم که به شعورم توهین نکرده
        ولی از tlou? صرفا یه مسیر خطی با چهارتا گیاه اطراف و ساختمون های زشت متروکه یادم مونده و هیچ لولیش برام از نظر طراحی بیاد ماندنی نبود( شاید فقط اون فصل زمستانش که بجای جول با الی بازی کردم)

    • Avelone گفت:

      داداش دستت درد نکنه خیلی جالب بود موافقم باهات

    • OzHaN گفت:

      Mikasa
      اها چون زامبی دارن باهم مقایسشون کردی؟دوما اونا زامبی نیستن کلیکرن
      سوما تا الان که اسکایریم و فال اوت رو مسخره میکردی فک میکردم نظر شخصیت بوده ولی با این کامنت و مقایسه بی ربطت برا این دو بازی مشخص شد که هیچی حالیت نیست از گیم
      اگ به منطق تو باشه پس رزیدنت اویل ۴ هم در مقابل سه گانه اول اشغالی بیش نیست چون معماهاش کمتر و ساده ترن تا حدودی و لول دیزاینشم فرق میکنه و تو در تو نیست
      #التماس_تفکر

      • Mikasa گفت:

        من اول پیامم چی نوشتم؟ ناموسا عینک لازم دارین!!! نوشتم فنای tlou نخونن!! مرض از خودته که میخونی
        قبلش هشدارو دادم
        اتفاقا این کاملا نظر شخصیمه من جایی نوشتم فکت دارم میدم؟ من نه از اسکایریم خوشم میاد نه فالوت نه tlou نه خیلی بازیای دیگه . ‌ویچر و رد دد رو بی نقص نمیدونم ، با half life حال نکردم
        آنچارتد ۴ هم بنظرم شاهکار نیست ، اورواچ رو به هیچ وجه بازی سال نمیدونم ، با دارک سولز ۲ حال نکردم و…‌
        قرار نیست هرچیزی تو خوشت میاد منم بی نقص بدونمش
        ازین فکرا نکن من توجهی به نظرات شما و متا و …ندارم حرف خودمو میزنم
        قبل حرفمم اخطار دادم که فنبوی هایی مثل تو نخوننش و داغ نکنن
        و اینکه چرا این نظر اینجا اومده دلیلشم اینه که قبلا این نظرو دادم ولی گیمفا پاک کرد و به emad گفتم بحثش پیش اومد دوباره نظرمو میدم
        در مورد رزیدنت ۴
        اره من نسخه ی ۲ رو بهش ترجیح میدم! خیلی از فنها هم از رزیدنت ۴ خوششون نیومد به اندازه ی سه گانه ی اصلی
        تازه بازم معما های رزیدنت اویل ۴ فرسنگها از جعبه گذاشتن زیر پای الی بهتر بودن
        بازم میگم اگه نظرات منو نمیتونی تحمل کنی نخون ! من حرف خودمو میزنم و ساکت نمیشم بخاطر دوتا فن بازی

        • eli_lastofus گفت:

          “”امسال رفتم resident evil2 remake رو گرفتم خودمو تست کنم ببینم واقعا دلیلی که با tlou حال نکردم سلیقه ی من بوده یا نه دلیل خاصی پشتش بوده
          وقتی بازیو تموم کردم فهمیدم نه واقعا از نظر لول دیزاین tlou مقابل resident evil بچه بازیه!””
          این به فکت میخوره یا نظر شخصی؟ چون نوشتی سلیقه من بوده یا نه دلیل خاصی پشتش بوده
          اینجا مشخصه فکت شده یا از ادبیاتت ما بد برداشت کردیم
          نظر شخصیت باشه هیچ اشکالی هم نداره

          • Mikasa گفت:

            تو عینک لازم داری چون خط اول رو با تاکید فراوان نوشتم ولی متوجه نشدی
            یا عینک لازم داری
            یا یه چک آپ مغزی
            من اگه علاقه ای به بحث با فنبوی های tlou داشتم اونو اولش نمی نوشتم
            در ضمن اره اون بخششو به عنوان فکت حساب بیار اصلا لول دیزاین tlouرو قبول ندارم اصلا

    • داداش من فقط یه چیزیو یاد آوری کنم بهت
      توو این که رزیدنت اویل ۲ ریمک عالیه شکی نیست و قطعا نامزد گوتی
      اما تو داری یه بازی که سال ۲۰۱۳ اومدرو با یه بازی که توو سال ۲۰۱۹ اومده مقایسه میکنی؟!
      خب بهتر نیست منتظر بمونی لست۲ بیاد بعد یه بازی که ۲۰۱۹ اومدرو با یه بازی که ۲۰۲۰ میاد مقایسه کنی…
      اینجوری خیلی منصفانه تره
      (با احترام)

      • OzHaN گفت:

        امید تو چرا این حرفو میزنی
        اصلا رزیدنت چه ربطی داره به تلو
        من فن تلو نیستم من فقط گیمرم
        ولی مقایسه این دوبازی از بیخ اشتباهه
        حتی مقایسه رزیدنت اویل ۲ ریمیک با رزیدنت ۴ اشتباهه با اینکه از یه خانوادن
        این دوستمون فکت زیاد صادر کرده
        تو سایت همسایم زیاد ازین حرفا میزنه
        مثلا من بیام بگم “از تلو خوشم نیومد و رزیدنت بازی بهتریه” میشه نظر شخصی و کسی توش دخیل نمیشه
        ولی اینکه بیاد فکت صادر کنه رزیدنت رو با تلو مقایسه کنه نشونه سادگیه اون گیمره چون تا صد سال یه بازی اکشن محور مخفی کاری که رو داستان تاکید داره رو نمیان با یه بازی معما محور با چاشنی ترس مقایسش کنن
        (مرض از خودته که میای میخونی) اداب معاشرتتم که در حد باقالیه
        کی فصل مدارس میشه از شرتون راحت شیم

    • Mikasa این مدل کامنتی که دادی تو یه سایت عمومی و داخل خبری که احتمالا توش بیشترین طرفداران tlou حضور دارن کار درستی نیست.
      مث این میمونه در جواب کامنت تو و جایی که داری میبینی یه کروشه باز کنم که ((mikasa این نظر من راجع به کامنتت هست، منتها لطف کن نخون چون میخوام بد بکوبمت و حوصله ی بحث ندارم))
      یعنی الآن صرف این حرف من حق دارم هرچی دلم خواست نظر شما رو بکوبم بعد خواستی جواب بدی بگم مگه ندیدی تو پرانتز چی نوشتم!!!؟
      نکه اومده باشم بهت دستور بدم چجوری کامنت بدیا، ولی بهرحال اینجا سایت عمومی هست و خودت باید بهتر بدونی صرف یه توضیح تو پرانتز نمیتونی هرچی خواستی بنویسی، چون میان جوابتو میدن.

      • OzHaN گفت:

        داش من فن تلو نیستم
        من فن هر بازی خوبم
        منتهی وقتی داره فکت میده و نمیگه نظر شخصیمه..چارتا دیگم میتونن سواستفاده کنن از حرفش
        ایشون تا دیروز میگفتن بازی که گرافیک نداشته باشه بازی نیست و بدرد نمیخوره
        خب تو چه توقعی داری دیگه از حرفاش

  • sasuto گفت:

    اگه از بازی خوشتون نمیاد نیاین تو پست بازی و نظر بدین . حتما لازم نیست بیاید بگید بازی بدی هست و هیچی نداره . کسی با نظر های شما بازی نمیخره . یکم فکر کنید متوجه میشید نظر کسی برا کسی مهم نیست . اونایی که میان و نظر بد میدن در مورد چیزی قطعا با اون مشکل دارن و دوست ندارن موفق بشه چون اگه کسی از چیزی خوشش نیاد نمیره داد بزنه من از این بدم میاد . ساده از کنارش رد میشه :cute:
    خلاصه که نظر شما در مورد یک محصول برای کسی مهم نیست . تکرار میکنم برای یک محصول . الان کسی نیاد بگه نظر تو هم برا ما مهم نیست :blush:

TGS 2019 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا