رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد - گیمفا
رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد - گیمفا
رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد - گیمفا
رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد - گیمفا
رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد - گیمفا
رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد - گیمفا

رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد

مرصاد قدیری
۱۳:۴۵ ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد - گیمفا

استودیوی سی‌دی‌پراجکت رد (CD Project Red) امروز به طور رسمی ساخت بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 را با انتشار یک توئیت جدید تائید کرد. علاوه بر این، ما با خبر شده‌ایم که این بخش قرار است تا پس از انتشار بسته‌های الحاقی رایگان و همچنین محتویات پس از عرضه‌ی بخش تک‌نفره در دسترس قرار گیرد.

بازی Cyberpunk 2077 بدون شک عنوانی است که مردم برای تجربه‌ی آن لحظه شماری می‌کنند. ساخته‌ی جدید توسعه دهندگان The Witcher 3 یک بازی نقش آفرینی جهان باز اول شخص است که به شما اجازه می‌دهد تا رویا‌های سایبرپانکی خود را به حقیقت تبدیل کنید. با توجه به سابقه‌ی استودیوی سی‌دی‌پراجکت رد، بازی‌بازان انتظار دارند که بخش داستانی و تک‌نفره‌ی این عنوان نیز به خوبی و یا حتی بهتر از The Witcher 3 باشد.

اما نکته‌ی جالب این است که علاوه بر بخش تک‌نفره، این استودیوی لهستانی در گذشته اعلام کرده بود که Cyberpunk 2077 ممکن است دارای یک بخش چندنفره‌ نیز باشد. باید یادآوری کنیم که سی‌دی پراجکت رد تاکنون برروی محتویات چندنفره کار نکرده است و این اولین تجربه‌ی آن‌ها محسوب می‌شود.

اگر اخبار پیرامون این بازی را دنبال کرده باشید، حتماً می‌دانید که توسعه دهندگان در این یک ماه اخیر اطلاعات زیادی را از ساخته‌ی خود به اشتراک گذاشته‌اند. حال از آن‌جایی که در حال نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی Cyberpunk 2077 هستیم، سی‌دی‌ پراجکت رد تصمیم گرفته است تا با انتشار یک آگهی استخدامی برای ساخت بخش چند‌نفره و همچنین مشخص کردن بازه‌ی زمانی عرضه‌ی آن، به تمام شایعات و بحث‌ها پایان دهد:

تاکنون تنها چیزی که در مورد بخش چندنفره گفته بودیم این بود که در حال بررسی آن‌ هستیم. حال که به تاریخ انتشار بخش «تک‌نفره‌ی» Cynerpunk 2077 در آپریل ۲۰۲۰ نزدیک‌تر می‌شویم، می‌خواهیم خبر ساخت بخش چندنفره را رسماً تائید کنیم! پس اگر قصد کمک به ما را دارید به این‌جا مراجعه کنید.

برنامه‌ی فعلی ما این است که اول Cyberpunk 2077 را در آپریل منتشر کنیم، سپس برای آن بسته‌های الحاقی (رایگان) و محتویات پس از عرضه‌ی تک‌نفره بسازیم و زمانی که این کار به پایان رسید، شما را به یک بخش چندنفره‌ی هیجان انگیز دعوت خواهیم کرد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اگر قصد دارید تا اطلاعات بیشتری را در مورد این عنوان مورد انتظار به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم این مصاحبه‌ی جذاب و خواندنی را مطالعه کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد - گیمفا
رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد - گیمفا
رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد - گیمفا
رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد - گیمفا
رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد - گیمفا
رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد - گیمفا
رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • evangelist گفت:

    یکی از خلاق ترین، جاه طلب ترین و خوش سلیقه ترین شرکت های بازی سازی دنیا.
    با تجربه ای که از هاف لایف ۲ و کال اف ۴ دارم متای بالای ۹۴ رو براش پیش بینی میکنم.
    گیم پلی تریلر اخیرش فوق العاده سینمایی بود. با موسیقی متن سنگین و محیط شهری بی نظیر که از مهندسین معماری واقعی استفاده شده.
    فقط گرافیک و هوش مصنوعی باید تقویت بشه که با موتور رد انجین ۴ حتما گرافیک معرکه ای خواهد داشت.

    • Rr گفت:

      قبول ولی چه ربطی به کالاف و هف لایف داره ؟

      • mahdi.r گفت:

        احتمالا فقط اونارو بازی کرده :rotfl:

        • OzHaN گفت:

          دوستان تحلیل دیجیتال فاندری هم اومد در مورد گرافیک بازی و بحث های فنیش
          فقط منظور تو متن از DF همون دیجیتال فاندریه

          اولین مورد اینکه دمو ۱۰۸۰ کپچر شده (همون چیزی که خودم حدس زدم) دموی زنده یک ساعته لایوی که به DF توی گیمزکام نشون دادن ۴K کامل بود ـه واسه همین کیفیت تصویر و جزئیات به شدت براشون تار به نظر اومده به عبارت دیگه رزلویشن پایین کیفیت تکسچر ها رو نابود کرده ! بزرگترین اپگریدی که نسبت به دموی پارسال داشته رفلکشن آب بوده که دموی پارسال نابود بوده تو این قسمت (واسه مقایسه از ویچر ۳ هم نابود تر) خیلی از رفلکشن ها توی دمو رفلکت سنتی بودن و خبری از ری تریسینگ نبوده ! تکنیک Render To texture Mirror که به عبارتی وظیفه رفلکت کردن تصویر توی آینه رو داشته یکی از قدیمی ترین و در عین حال سنگین ترین تکنینک های تو این ضمینه هستش نسبت به پارسال اپگرید داشته . بزرگترین تاثیری که Ray tracing تو دمو داشته global illumination بوده که قشنگ میشه تاثیرش تو آب و هوای مختلف در مقایسه با یکی از تصویر های کپچر شده دید در مورد رفلکت منبع نور های مختلف CDPR از روش بهینه واسه ری تریس کردن این منابع استفاده کرده که همین باعث شده همه منبع های نوری ریتریسیتگ نباشن که DF دلیلش رو OW بودن بازی میدونه که منابع نوری رو باید در یک آن پردازش کنه ! DF یک صحنه توی دموی ۵۰ دقیقه دیده که نور پردازیش رو در حد Metro Exodus دیده به شدت شگفت زده شده از این صحنه ! Ambient occlusion تو دمو مشکل داشته که DF احتمال میده CDPR کامل از Ambient occlusion خود ریتریسینگ استفاده کرده ! به صورت کلی ری ترسینگ درست توی دمو پیاده نشده با این حال دمو به شدت براشون عالی به نظر اومده واسه همین مطمئن نیست دقیق چجوری مخیوان همچین چیزی رو یـ کنسولی مثل Xbox پایه اجرایی کنن 😀 بازی رو با Deus Ex مقایسه میکنن که اونم رو کنسول گرافیک خوبی داشت ولی خوب اون نظر وسعت تعداد NPC ها تنوع و پیچیدگی انیمیشن ها فیزیک و تخریب پذیری نزدیک این بازی هم نیست مقدار جزئیاتی که تا حالا تو هیچ بازیی OW دیده نشده (سنگین :D) !!! هرچند احتمال دار ـه بازی داون گرید بشه ولی از نظر DF احتمال اینکه بازی رو بالاترین تنظیمات داون گرید بشه کمه چرا ؟ چون سر ویچر ۳ ما هرچی دمو دیدیم همه از قبل کپچر شده بودن و هنوز CDPR نمیدونست دقییق چجوری میخوان بازی رو اجرایی کنن ولی دمویی که الان نشون دادن به صورت کاملا لایو جلوی روشون اجرا میشده و چیزی هم تا عرضه بازی هم نمونده واسه همین احتمال اینکه گرافیک نهایی رو PC همین باشه زیاده با این حال بزرگترین سوال اینه که چجوری میخوان این گرافیک و جزئیات رو روی کنسول ها پیاده کنن…DF امیدواره هرچقدر ویچر ۳ به تدریج از نظر گرافیکی و فنی پیش رفت کرد و الان هم که تونستن رو رو سویچ به خوبی پورتش کنن )از نظرشون تو خواب هم نمیدیدن این مورد رو) اینجا هم بتونن جوری بازی رو روی کنسول ها پیاده کنن که نه سیخ بسوزه نه کباب

          اینم تحلیل کامل DF

      • Sina5124 گفت:

        احتمالا چون سه تاشون شوترن :rotfl:

    • pc.gamer1 گفت:

      فقط کی میای لعنتی ک میخام icon تو رو کامپیوترم بوس کنم :-*

    • Shadowwarior22 گفت:

      تو این سبک سری deus ex فرمان روایی میکنه که البته نسخه اخریش رو پلت کردم تو استیم …
      بهرحال امیدوارم اگه بهتر نبود کمتر از deus ex نشه .
      من خودم شخصا بخاطر وجود صحنه های بزرگسالانه زیاد خوشم نمیاد ازش ولی در کل توجهشون به جزییات واقعا تحسین برانگیزه و امیدوارم مخفی کاریش هم پر جزییات باشه :yes:

  • Sina5124 گفت:

    یک بخش چند نفره خوب باید یه انتی چیت خوب هم داشته باشه
    ببینیم CDPR چطور این ماموریت رو انجام میده

  • Y PS گفت:

    فکر کنم دلیل پایین اومدن کیفیت بازی (تریلر گیم پلی جدید) اضافه شدن بخش چندنفره باشه!

    • pc and ps4 گفت:

      نه بعید میدونم در اینکه بخش چند نفره همه بازیا گرافیکشون کم تره شکی نیست ولی توی بخش داستانی نباید تاثیر بزاره

    • Rr گفت:

      اشتباه فور میکنی
      هنوز حتی نساختنش
      میخواد بعد بسته های الحاقی بیاد

    • ALIREZAICE گفت:

      دلیل پایین بودن کیفیت تریلر جدید یه چیزیه یه اسم dlss که سرعت هسته های مربوط به ray tracing رو افزایش میده بدلیل اینکه هنوز بازی در حال بهینه شدن هستش این مشکل وجود داره که بعد از اینکه کار بر روی بخش ray tracingبازی تمکوم بشه این مشکل هم برطرف میشه افرادی که بازی رو توی gamescom بازی رو پشت در های بسته دیده بودن اعلام کردن که توی اون دمو بازی چنین مشکلی نداشت و خیلی شارپ تر و با تکسچر های با کیفیت تری بوده این مشکل بخاطر در حال بهینه سازی بودن بازیه

  • kiyanoosh.n گفت:

    بهترین بازی تاریخ میشه اگر سونی و مایکرو با هم تیم بشن نمیتونن بازی مثل اینو یا ویچر ۳ بسازن چون دنبال سودجویی هستن ولی سی دی پراجکت نه

  • eli_lastofus گفت:

    این دقیقا داره کار راک استارو میکنه
    بخش مولتی رو موقع نمرات بیرون نمیدن که نمره رو پایین نیارن
    بعدا که نمراتشو گرفت و جوایزشو برد میاد بخش مولتی رو میده
    البته ممکنه لست هم همینکارو بکنه ولی فعلا سونی از این حرکتا نزده ببینیم چی میشه
    به شدت منتظر نمرات گیرز ۵ هستم مخصوصا از اون سه چهارتا سایت فن بوی که تو پست های قبلی عکس فن بوی بازیشون رو گذاشتم
    :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:

    • Kaladin گفت:

      راک استار یه سری از دی ال سی های داستانی که برای بخش تکنفره برنامه ریزی کرده بود هرگز عرضه نکرد و توی آنلاین آوردش مثل همین کازینو اخیر
      ولی سی دی پراجکت داره میگه بعد از عرضه بازی و بعد از عرضه دی ال سی های رایگان و بعد از عرضه بسته های
      الحاقی داستانی مثل blood and wine ویچر ، تازه بخش
      چندنفره رو رونمایی میکنه . اصلا کارش شباهتی به راک استار نداره .
      علت این که همزمان عرضه نمیکنه همون چیزیه که
      مدیران ارشد سی دی بارها گفتن
      “تمرکز ما همواره روی داستان و جهان بازیه ” 😉
      و میخوان همه داستان بازی رو با تمام محتویاتش تجربه کنن
      بعد برن سراغ مولتی

    • Vahid333 گفت:

      ببین کی اومده خیلی وقته منتظرتم :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    • Max.level گفت:

      یعنی تو بخش مولتی رو انقدر مهم میدونی که فکر میکنی با وجود عرضه هم زمانش با رد دد باعث میشد متاش پایین بیاد؟؟ بعد میگی طرفدار بازی داستان محوری مثلا 😐 😐
      یه بازی مثل رد دد اصل کاری براش همون بخش داستانی بود من قبول دارم بخش آنلاینش ضعیف بوده و هنوزم ایراداتی رو داره اما اصلا چیزی نبود که همزمان با عرضه بازی بتونه تاثیری زیادی تو موفقیت بازی ای بذاره که بخش داستانیش از بهترین های این نسل که هیچ جزو بهترین های تاریخه حالا امثال هی بیاید اینجا خودتونو به در و دیوار بزنید حقیقت تغییر نمیکنه فقط نشون میدید چقدر ضعف در مقابل پذیرش این چیزا دارید
      به همین تیتر خبر هم دقت کنی میبینی که نوشته بخش آنلاین بازی بعد از عرضه تمامی dlc های بخش داستانی به بازی اضافه میشن یعنی CDpr در درجه اول بخش داستانی رو در اولویت میذاره و با سابقه و شناختی که همه ما از dlc های بازی قبلی این استودیو یعنی ویچر ۳ داریم میدونیم که قطعا محتویات بسیار عالی رو براش در نظر گرفته 🙂 🙂
      اینکه بخش مولتی در هنگام عرضه بازی در دسترس قرار نمیگیره به این خاطره که تو مراحل ساخت هر کدوم از این بخش ها باید زمان مناسبی برای توسعه در اختیار یه استودیو باشه و یه پروسه مشخصی رو داره که سبک اون بازی و نحوه کار سازنده تایین کننده اونه نمیشه بخش آنلاین بازی هایی مثل سایبر و رد دد رو با بازی های مثل کال آف و بتل مقایسه کرد
      بعدشم اومدی تو پست سایبرپانک از نمرات گیرز که قراره امروز منتشر بشه حرف میزنی خودش جای تامل داره واقعا 😐 😐
      کاری که تو داری میکنی اگر از فن بوی بازی اون سه چهار نفر بیشتر نباشه کمترم نیست مطمئن باش :yes: :yes:

      • eli_lastofus گفت:

        فقط یک چیز جواب منو بده
        خداوکیلی اگر این همه باگی که ردد داشت بازی های یوبی سافت یا همین دیزگان ( که من باگی توش ندیدم با همون آپدیت های اولیه ) داشتن؟ آیا بازی های یوبی سافت برای مثال همچین نمره ای میگرفتن
        در شاهکار بودن ردد شکی نیست البته من باهاش حال نکردم
        ولی اون همه باگ نمیتونست نمره ۹۸ بگیره قبول کن

        در مورد بخش مولتی هم بله تاثیر روی نمرش میزاشت ربطی به این نداره چون داستانش خوبه پس بهش اون نمره رو بدن.

        البته خدارو شکر حق به حقدار رسید و گاد گوتی شد
        من یک کلمه گفتم منتظر نمرات هستم این فن بوی بازیه؟ باز ما اومدیم گیر دادی تو؟
        @کالادین
        مهم اصل قضیه هستش نه چیزی که گفتن به اینکه میتونستن بازیو کمی دیرتر بدن با نه بیان مولتی رو بدن بعدن دوباره دل ال سی داستانی بدن مثل کاری که مثلا دایین لایت کرد سالهاس بازم براش دی ال سی اومد تا اونجا که خبرارو میخوندم
        @Vahid333
        داداش ما نیومده بهمون گیر دادن کاری ندارم بزنید تو سر پیک خودتون :rotfl:
        فقط اومدم نمره گیرزو ببینم و اون توانی در نمره دادنو لو بدم همین

        • Max.level گفت:

          اولا اون اون باگ های زیادی که داری میگی و با بازیای یوبی سافت مقایسش میکنی اصلا درست نیست چون در درجه اول راکستار سطح کیفیت و جزئیاتی که برای بازی هاش در نظر میگیره واقعا با یوبی سافت یکیه؟؟ از نظر کیفیت داستان و روایت کدوم یکی از بازی های یوبی سافت در حد رد دد یا همین گاد که منم معتقدم حقش بوده که بهترین بازی سال بشه به خاطر ریسک بسیار بزرگی که سانتا مونیکا به کمک کوری بارلوگ دوست داشتنی انجام داد و بازی رو از نو کوبید و ساخت ک نتیجش یه ابرشاهکار شد ولی به طور قطع به یقین اگر بخوایم بعد از گاد یک بازی رو بهترین بازی اون سال بدونیم چیزی جز رد دد به ذهنت اگر خطور کنه یعنی داری کم لطفی میکنی 😐 😐
          یوبی سافت بازی هاش اکثرا روند توسعه یک ساله و چه بسا کمتر رو طی میکنن و در خودشون تغییراتی به اون شکل که باید در بازی های خودشون بدن رو انجام نمیدن و از نظر میزان باگ بازی های یوبی سافت با اینکه جزئیات و گرافیک نسبتا کمتری نسبت به بازی های راکستار دارن باگ خیلی بیشتری هم دارن و اصلا نمیتونید این دو تا رو باهم مقایسه کنید
          بازی مثل رد دد ۲ میاد یک اکشن ادونچر اپن ورد رو در اختیار گیمر میذاره که حدود ۶۰ ساعت بخش داستانی داره چه بسا که خیلی از بازی های نقش آفرینی هم گیم پلی به این پر محتوایی ندارن و نهایتا تو ۴۰ ساعت تموم میشن در جایی که باید خیلی بیشتر از اینا باشن 🙂 🙂
          خودم تجربه چنین عناوینی رو زیاد داشتم برای همین میتونم ارزش کاری که راکستار با رد دد انجام داد رو درک کنم
          باور کن تو از دیزگان میگی حرفتم قبول والا منم وقتی رد دد رو بازی میکردم با همون آپدیت اول شاید به ندرت یکی دو تا باگ کوچیک دیدم که اصلا اختلالی در روند پیشبرد بازی ایجاد نکرد برام حالا در نظر بگیر با اون همه جزئیات این دیگه کاملا طبیعیه
          من نمیخوام بعضی از کم و کاستی های بازی رو الکی توجیه کنم منتها باور کن خیلی از ایراداتی که به رد دد گرفتن فقط یه جور بزرگنمایی بوده و هست طرف میاد فکت صادر میکنه که بازی خسته کنندس بعدشم فکر میکنه همه باید تاییدش کنن و هم نظر باشن باهاش :laugh: :laugh:
          در ضمن متای رد دد ۹۸ نیست ۹۷ هستش

          • Max.level گفت:

            دوستان من صرفا از اسم یوبی سافت برای کوبیدنش استفاده نکردم خودم از ته وجودم به عناوین یوبی سافت علاقه زیادی دارم منتها این مثالی بود که eli_lastofus زد و منم در جواب اون اینارو گفتم منظور که میخوام بگم قصد ناراحت کردن فنای یوبی سافت رو به هیچ وجه نداشتم

            • Max.level گفت:

              واقعا حرفت کاملا به حقه داداش باهات موافقم والا الان کل سایت علیه من هم شدن امین جان طرف اومده مثلا گجت بازی در بیاره به من میگه جرا به من گیر میدی به فلانی گیر نمیدی؟؟ خداوکیلی جالب نیست؟؟ یکی نیست بگه آخه نه که مثلا ایشون به همه با یه دید نگاه میکنه ک منطق رو رعایت میکنه حالا به من میگه روشنفکر الکی :laugh: :laugh:
              خودش تا حالا شده یکی از فن های سونی وقتی داره یه بازی رو صرفا از رو هیت کردن میکوبه و ترول میکنه جوابشو بده که حالا توقع داره من باهاشون بحث کنم :-/ :-/
              آدم اول یه نگاه به خودش میندازه بعد دیگران ولی مثل اینکه بعضیا فقط کارشون قضاوت کردن دیگرانه و اصلا هم لحظه ای به رفتار اشتباه خودشون برای اصلاح اون رجوع نمیکنن بعد از همه توقع دارن حرفاشون رو مهر تایید بزنن!!
              بیخیال امین جان ما که وجدانمون پیش خودمون آسودس اینا ام میان و میرن ترول همیشه بوده و هست اینا خوش باشن ماهم خوشیم :laugh: :laugh:
              خوشحالم که دوست خوبی مثل تو رو در این سایت دارم حیف واقعا که دیگه الیاس و یاسین و چند نفر دیگه که اونا هم از دوستان عزیزم هستن خیلی وقته نظر نمیدن امیدوارم بازم تو بخش نظرات ببینیمشون :yes: :yes:
              موفق باشی داداش :rose: :heart:

    • Majid گفت:

      در رابطه با سایبر و رد دد شما برا یه بازی آفلاین پولی کمتر از ارزش بازی میدی
      شما هر وقت بخش آنلاین اومد بخر بازی کن

  • خیلی هم عالی هست پس بالاخره معلوم شد این همه شخصی سازی به درد کدوم بخش میخوره
    ولی تو فکر اینم که اگر خود بازی حجمش حدودا ۱۰۰ گیگ باشه دو تا dlc داستانی هم بیاد بعدا مولتی پلیر هم بیادش حجمش به ۲۰۰ گیگ هم میرسه :dazed:

    • SLλYER #2077 گفت:

      خروجی رد انجین برعکس موتور ریج راکستار یا انریل انجین که توی رد دد و گیرز آو وار حجمشونو دیدیم خیلی کم حجم تره و ویچر ۳ حتی با دی ال سی های داستانیش که کلا از ظر ساعات محتوا خیلی سرسام آورن و مپشونم خیلی از دو گیم یاد شده بزرگتره بازم زیر ۶۰ گیگه که اگه تکسچر های ۲۰۴۸ پیکسلی ویچر رو هم در نظر بگیریم خروجی انجین شدیدا جیگر بنظر میاد (قصدم مقایسه گیما یا تخریب شرکتی نیس، صرفا خروجی انجین بحثمه)

  • MahdiVirus گفت:

    اخیش تو این بدخبری ها این یکی خوب بود چون حداقل باعث میشه شخصی سازی بدرد بخوره.. من که خیلی امیدوارم شاهکار میشه نباید CDPR رو دست کم گرفت ریسک الکی نمیکنه میدونه که تغییرات جواب میده :yes: :yes:

  • Illidan گفت:

    سلام خدمت همه دوستان.
    امیدوارم سرنوشت این بازی مثل Rage 2 نشه!

  • ALIREZAICE گفت:

    هیچی دیگه باید حتما اورجینال گرفت

  • Avelone گفت:

    اسپم:
    بچه ها من امشب children of morta رو می خرم هرکی می خواد امروز یا فردا تو استیم بخرتش ایدیشو بنویسه باهم بریم co op داره بازی

  • sorena گفت:

    ماشاالله سی دی پراجکت رد عزیز، دی ال سی رایگانت منو کشت! از همونا که برا ویچر۳ میدادی سی دی جان لطفا دی ال سی های پول هم منتشر کن، از همون ها که با قیمت ده دلاریشون از نود بازی های این نسل محتوای بیشتری داشتن! ولی این بار قیمت رو بالاتر بزار تو چون شما لیاقتش رو دارید، چیزی که خیلی ها ندارن، هرکس که سری ویچر رو بازی کرده میدونه سیر تکامل بازی های شما چقدر فوق‌العاده اس. قطعا همه شون میدونن که نسخه به نسخه اختلاف کیفیت عناوین تون زمین تا آسمون بوده، که حتی تو نسخه ای آخر از اون هم بیشتر شد، اختلافی بیشتر از زمین تا آسمون، شاید بشه گفت از زمین تا آندرومدا!. الانم که سایبرپانک رو دارید می‌سازید براتون آرزوی موفقیت میکنم، هرچند میدونم موفق خواهید بود و گوتی سال بعد در انتظار شماست!. تریلر آخری که منتشر کردین فوق‌العاده بود،( هرچند توصیه میکنم که ادیتور هاتون رو یکم تغییر بدین چون همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتاد) ولی با نادیده گرفتن این یک مورد، باید بگم بی نظیر بود، اکشن عالی همراه با اون حجم عظیم از شخصی سازی ها، که اصلا هم مجبور نبودین دست کم به لحاظ ظاهری تو بازی تون بزارین ولی شما قدر گیمر ها رو میدونید به شعور اون ها احترام میزارید و ارزش قائلید. هیچ کدوم از بازی های تماما اول شخص، بزرگ و بی نظیر تاریخ، کات سینز های سوم شخص نداشتن، هیچ گیمر بالغی هم از شما چنین چیزی نمی خواد. همین که شما چنین شخصی سازی هایی رو از لحاظ ظاهری قرار دادین بخاطر خوب بودن خودتون هست بخاطر ارزش بالای شماست!. شخصی سازی های شما اصالت دیگری داره، شخصی سازی که شما راجبش حرف می‌زنید و بعضی ها متوجه اش نمی شن، خیلی بیشتر از ظاهر هست، این شخص سازی شما یعنی ارزش تکرار بالای یک عنوان با گیم پلی، سبک های مختلف، و آزادی عمل برای به پایان بردن برای بار های سوم و چهارم و حتی پنجم!! یک دنیا برای سلیقه ای میلیون ها نفر! حقا که شما نفس گیرید!!. از این که تریلر منتشر کردین و به قول خودتون عمل کردین ممنونم، از این که پول پرست نیستین ممنونم، از این که تو سیل و بمب باران ریمستر ها تو این نسل و با این که ویچر ۳ مثل بمب اتمی ترکاند شما ویچر دو رو صرفا بخاطر پول ریمستر نکردین ممنونم. از این که همون چیزی که از سایبرپانک به منتقدا نشون داده بودین رو بی کم و کاستی برای ما هم منشتر کردین ممنونم، از این که مثل بعضی ها به شعور گیمر ها توهین نمی کنید و تریلر های شبیه ساز بارکشی منتشر نمی‌کند ممنونم.
    از این که ما رو با ‘گرگ سپید’ اشنا کردین ممنونم.

    • eli_lastofus گفت:

      راست میگی باید شبیه سازی قایم موشک اجرا میکردن که روی هارد نمیره و تازه برای اینکه نمیری دو سه نفر یار کمکی هم بهت بدن یک موقع سخت نباشه بازیت
      بعد برن پول بدن به بعضی سایت ها نمرشون بیاد بالا
      الان کوشی آقای Fromgamer؟ چرا به ایشون گیر نمیدی؟ شبیه ساز کولبری؟ به بزرگترین بازی ساز تاریخ کوجیما میگگه شبیه ساز کولبری
      اون زمان که کوجیما بازی میساخت و سبک مخفی کاری و کلی خلاقیت و دوربین سینماتیک و … به صنعت گیم آورد تو هنوز سنت اجازه نمیداد بری ایکس باکس ۳۶۰ بخری گیمیر بشی که بخوای به کوجیما بگی شبیه ساز کولبری ساخته
      این بازی هم همش کپی کرده
      از محیط سایپرپانکیش بگیر تا لیز خوردن روی زمینش و تیر های زاویه دار و … همه از بازی های دیگه کپی شده
      بازی وانتد تیر زاویه دار بود
      لیز خوردن تو تایتان فال بود و چند بازی دیگه یادمه
      دقیقن چه خلاقیتی داشته و نوآوری که این نیومده شده شاهکار اون شده شبیه ساز کولبری؟
      Fromgamer به این چرا گیر نمیدی بگو دیگه؟

      • sorena گفت:

        فقط مدت زمانی که من تو این سایت عوض شدم( زمانی که آقای نراقی و دانیال نوروزی فقط تریلر میزاشتن تو سایت) بیشتر زمان گیمری اکثر کسانی هست که جدیدا تو سایت نظر میدن. و با نظرات مشابه نظرت، کیفیت این بخش از سایت رو شدت پایین آوردن. سال های دوهزار سیزده تا اواسط دوهزار شانزده بخش نظرات سایت فوق‌العاده پر محتوا، و با بحث های حرفه ای و کاربران حرفه ای بود،( قدیمی های سایت اگه باشن خوب میدونن چی میگم)اما الان چی، بیا نمونه اش خودت، نوشتن و جمله بندی بلد نیستی، میای نظر هم میدی.
        یه عده مغز نخودی، جلوی کسانی که بهشون احترام میزارن و تو این مورد اطلاعات و تریلر های درست درمون در اختیارشون میزارن، ژست روشن فکری می‌گیرن و چرت و پرت میگن تا خاص به نظر بیان! و در مقابل کسی که به شعورشون توهین میکنه، سکوت میکنن تا اونو خاص جلو بدن!. بهرحال شبیه ساز بارکشی یا به قول خودت شبیه ساز کولبری، هرچی که هست روش سازنده اش زشت و توهین آمیز هست، هرچه بگندد نمکش میزنن، وای به روزی که بگندد نمک!. نمک کوجیما دیگه گندیده.

      • Max.level گفت:

        نه خداوکیلی کسی که فن بویه و کاملا مشخصه قصدش چیه برای چی باید برای بحث کردن باهاش وقت تلف کرد، در ضمن من به تو چه گیری دادم که کردی تو بوق کرنا، یه کامنت میذاری بقیه هم بر اساس اون باهات میان بحث میکنن این گیر دادنه؟؟
        اونی که به دث استرندینگ میگه شبیه ساز کولبری باید فقط تاسف خورد مگه من دارم امثال اینو حرفاشونو تایید میکنم که تو اینو میگی
        دث استرندینگ برای من مورد انتظاره و از موفقیتش مطمئنم و معقتدم کوجیما چیزی از گیم پلی هنوز نشون نداده چون قطعا میخواد به شکل سورپرایز باقی بمونه تا زمانی که گیمرا خودشون اونارو تجربه کنن قطعا بازی به این بزرگی و جزئیات نمیتونه گیم پلی سطحی داشته باشه، کلا کوجیما هم خودش آدم مخفی کاریه هم سبک مخفی کاری رو در صنعت گیم به طرز ویژه ای ابداع کرده این بشر مدلش اینجوریه :-)) :-))
        حالا به من میگی چرا به این گیر نمیدی خوب میشه با اوصاف اگر از حالا به بعد زمانی یکی اومد رد دد رو کوبید تو ام بهش گیر بده بگو چرا با بی منطقی داری میکوبی؟؟ تو اینکارو میکنی؟؟ مطمئنا نه حتی شاید لایکشم بکنی و حرفشو تایید کنی در جایی که میدونی داره اشتباه میگه ولی من اینجوری نیستم و تحت هر شرایطی با آدمایی که فن بوی بازی در میارن مخالفم چه سونی فن و چه مایکرو فنش
        شاید با خودت بگی چرا ول کن قضیه رد دد نیستم ولی راستش از روزی که بعضی سونی فن بوی ها اومدن به رد دد گفتن شبیه ساز پیاده روی و اورریتد خیلی از سونی و فن هاش دلگیر شدم، بعدشم وقتی از بازی مورد علاقم دفاع کردم همه پریدن بهم و گفتن تو مایکرو فنی درست مثل همون چیزی که تو الان فکر میکنی گه ابدا برام اهمیتی نداره اما با تفاسیر به نظرت من باید به اینا جواب بدم؟؟ لابد اون موقع با خودت میگی تو طرف دو تا رو داره من امثال شما ها و قضاوت های نابجایی که میکنید رو خوب میشناسم 🙂 🙂
        من مخلص همه فنای منطقی چه سونی و چه مایکرو و پی سی هم هستم
        اگرم جواب تورو دادم به این خاطر بود که احساس میکنم بهتر از اونایی هستی که بدون ذکر هیج دلیلی میان به یه بازی مثلا رد دد میگن آشغال یا اورریتد به این افراد نهایت کاری که میکنم اینه که یه دیسلایک بدم تا مخالف بودنم رو نسبت بهش نشون بدم جواب دادن به اونایی که الفاظ توهین آمیز رو به بازی ها یا علایق دیگران نسبت میدن جایی برای بحث باقی نمیذاره :yes: :yes:

      • MahdiVirus گفت:

        با این منطق تو باید گفت انچارتد هم از توم ریدر کپی کرده… اما باید اینم گفت که به بهترین شکل از اون المان ها استفاده کرده که حتی زده رو دست توم ریدر اگه سایبر هم بتونه با این الهاماتش موفق بشه دیگه چه مشکلیه کل این صنعت الهام گیریه

    • sasuto گفت:

      از شما هم مرسی که داری بدون دلیل به بازی های استاد کوجیما توهین میکنی . سی دی پراجکت رد از نظر بنده هم خیلی کارش درسته اینو از کسی میشنوی که حداقل ۳ ماه وقت روی ویچر ۳ و کلی وقت روی ویچر ۲ و ۱ گذاشته ولی دلیل نمیشه بیای بگی شبیه ساز بارکشی . یک سری بازی ساز ها هستن که کارشون اثبات شده هست و باید بهشون احترام گذاشت حالا شما فن بوی سی دی پراجکت هستی دلیل نمیشه بی دلیل به بازی های دیگه حمله کنی . مرسی از شعور فراوانت هموطن :yes:

  • Mgs4 گفت:

    این اندازه ۴تا بازی کمش ارزش خرید داره خدایی گرافیک تریلر اونقدری که میگید هم بد نبود فقط قیافه جانی هنوز جای کار داشت در کل گرافیکش متوسط رو به بالا بود که فکر کنم بهتر هم بشه

    • sorena گفت:

      تریلر اولی که جانی رو دیدیم روی پی سی با تنظیمات بالا بود و این که کلا محیطش فرق می‌کرد با این جا، دقیقا مشکلی که ناوتی داگ سر آنچ ۴ براش پیش اومد و یه عده گفتن گرافیک بازی پایین اومده، و استدلال شون هم دقیقا مثل قضه ای سایبر بود، ولی بعد انتشار بازی همه دیدن که افت گرافیکی تو بازی نبود که هیچ بهتر هم شد بوده چهره ای نیتن. تنها مشکل این تریلر از سایبر پانک ادیت ضعیفش بود، ما تا می‌آمدیم چیزی رو ببینم میرفت صحنه ای بعدی، محیطی که اینجا جانی درش بود یه محیط رنگ و رو رفته و مات بود در حالی که تو اولین نمایش، جان تو یه محیط باز و نور پردازی عالی و چهره ای نزدیک به دوربین بود. و این که تا زمان انتشار بازی خیلی مانده، تقریبا هر مشکلی تو این مدت زمان قابل حل هست.

  • GERALT گفت:

    درود بر گیمفایی ها واقعا دیگه از این بهتر نمیشه به نظرم بهترین و باشرف ترین استودیو دنیاست

  • EROON BLACK گفت:

    مودهای متنوع وعالی مپ های باجزعیات براساس محیط بازی اصلی وجدید وتنوع بالا وکلاس های ومختلف ویک بالانس کلی برای مولتی ویه پشیتوانی درست و حسابی میتونه برایشون یه موفقیت بزرگ ودرآمد نجومی داشته باشه و نام سی پراجکت اینطوری جاودانه میکنه همه اینا با عرضه پورت نسخه نسل ۹میترکونه نظر شخصی

  • باید یه بخش چند نفره بسیار عالی و سرگرم کننده و هیجان انگیز باشه
    فقط چون اولین تجربشون در این سبکه امیدوارم مشکلی پیش نیاد

  • AmirtheGRB گفت:

    من که اصلن خوشحال نشدم شما رو نمیدونم

رسمی؛ بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته‌های الحاقی تک‌نفره عرضه خواهد شد - گیمفا