تمرکز بازی Death Stranding برخلاف Metal Gear Solid V برروی داستان خواهد بود
بازیهای هیدئو کوجیما به داشتن داستانی عمیق و چندلایه مشهور است و به همین دلیل، بازی Metal Gear Solid V بسیاری از طرفدارن عناوین وی را ناامید کرد. همانطور که میدانید، رویکرد متفاوتی برای توسعهی آن اتخاذ گشت و دنیای آن به صورت جهان باز خلق شد که به همین دلیل، مکانیزمهای گیمپلی مهمتر از داستان آن جلوه کرد. هیدئو کوجیما نیز صحت این موضوع را در جریان مصاحبهای با وبسایت خبری ۴Players تایید نمود.
بازی Death Stranding نیز به مانند Metal Gear Solid V جهان باز خواهد بود و رویکردی مشابهی را در پیش گرفته است که به همین دلیل، بسیاری از طرفداران از احتمال وقوع مجدد اتفاقات گذشته ابراز نگرانی کردهاند. اما هیدئو کوجیما به آنها اطمینان داده است که اتفاقات گذشته مجددا رخ نخواهد داد و تمرکز بازی Death Stranding برروی «داستان» است. همچنین وی اظهار داشت که بعد از توسعهی یک بازی جهان باز، دیگر نمیشود دست روی سبک دیگری گذاشت. البته وی اعتراف کرد که به خاطر همین موضوع، داستان نقش کمرنگتری را در بازی Metal Gear Solid V ایفا کرد. وی در این خصوص توضیح داد:
بعد از تجربهی توسعهی یک بازی اکشن جهان باز، شما هرگز نمیتوانید به توسعهی سبکهای دیگر بازگردید. به نظر من، این موضوع به دلیل جنبههای تعاملی در آن است. البته که رویکردهای متفاوتی به مانند سبک خطی برای توسعهی بازیها وجود دارد اما من بعد از تجربهی توسعهی یک جهان وسیع، نمیتوانم به آنها بازگردم.
فناوری نیز مشکل دیگری است که در آن وجود دارد و از نظر فنی ساختن یک بازی جهان باز بسیار مشکل است. بازیبازان در یک عنوان جهان باز نهایت آزادی عمل را دارند و شما نمیتوانید پیشبینی کنید که آنها دست به چه اعمالی در آن خواهند زد. با این تفاسیر، ارائهی داستان چالشی بزرگ برای یک بازی جهان باز محسوب میشود و در بعضی مواقع نیز داستان مانعی را برای بازیبازان ایجاد میکند و همچنین موجب حواسپرتی آنها میشود.
بنابراین من در بازی Metal Gear Solid V آزمایشاتی را با شروع خطی بازی امتحان کردم و به محض این که بازی به صورت جهان باز میشد، داستان نقش کمرنگتری را در آن ایفا میکرد. به همین دلیل، برخی از طرفداران از این موضوع ابراز ناراحتی کردند ولی این اقدام آگاهانه صورت گرفته بود. این بار در بازی Death Stranding، این موضوع هیچ جایگاهی را نخواهد داشت. این بازی یک عنوان جهان باز است و ما همزمان نمیخواهیم داستان نقش کمرنگتری را نسبت به بقیهی جنبههای آن ایفا کند که بزرگترین چالش ما در توسعه بوده است. بنابراین طرفداران من هرگز ناامید نخواهند شد.
تریلرهای منتشر شده تاکنون نیز مهری بر اثبات این موضوع است و به نظر میرسد با داستانی پیچیده، عمیق و چندلایه مواجه خواهیم شد.
بازی Death Stranding قرار است در تاریخ جمعه، ۱۷ آبانماه ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه گردد و شایعاتی مبنی بر انتشار آن برروی پلتفرم رایانههای شخصی ارائه شده است. علاقهمندان میتوانند به منظور آشنایی بیشتر با این عنوان، مقالهی آن را تحت عنوان «نقطهی کور | نکاتی که هنوز از بازی Death Stranding نمیدانیم» از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند. شما میتوانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
نظرات
این تریلر های اخیر خیلی چیزا از داستان گفتن(البته با توجه به شناختی که از کوجیما داریم خیلیاش ضرفا جهت حواس پرتیه) ولی شدید احساس میکنم کسایی که سم براشون کار میکنه آخر داستان یا میفهمیم شخصیت منفیه اصلین یا ما جهتمونو عوض میکنیم…حس متالگیری داشت برای من کلا
:yes:
تمرکز بازی رو گوتی امساله
سونی با لست هتریک میکنه ببینید کی گفتم
اگر اشتباه نکنم این مصاحبه قدیمیه
داداش هتریک نیس.۲تا گوتی برده تا حالا.آنچ هم بازی سال شد.آنچارتد و گاد تا الان دوتا گوتی سونی هستن.دث استرندینگ سومیه.لست چهارمی.
منظورش اینه اگه سونی گوتی سال بعد رو هم بگیره میشه اولین ناشر تاریخ صنعت گیم که تونسته سه سال پشت سر هم جایزه گوتی رو بگیره
داداش اگه بگیره میشه۲سال پشت هم اگه تلو بگیره میشه ۳سال ۲۰۱۷زلدا بازی سال شد
میدونم داداش منم منظورم همین بود اگه سونی جایزه گوتی امسال رو هم بگیره بازم رکورد میزنه :-))
اولین ناشر تاریخ صنعت گیم که تونسته دو سال پشت سر هم جایزه گوتی رو بگیره :yes:
سال بعد رو هم بگیره که دیگه میشه اولین هتریک تاریخ صنعت گیم در مراسم Game Awards
منم گفتم با لست هتریک میکنه عزیز
یعنی اگر دث بگیره (که احتمالش خیلی بالاست) لست هم اگر بگیره که احتمالش ۵۰ _ ۵۰ اونوقت هتریک میکنه
انچارتد ۴ گوتی نشد
آنچارتد گوتی نشد
ولی بنظرم دیگه الانا دیگه مراسم گیم اواردز بی ارزش شده ،اون روزی که یه بازی انلاین بدون هیچ داستان مناسب و هدف مشخصی بجای یه پایان شاهکار برای سری آنچارتد جایزه گوتی رو گرفت گیم اواردز برای من مرد.
درضمن باید لست تا میتونه کاری کنه که با سایبر پانک توی یه سال نیوفته تا احتمال اینکه به فروش و جایزه ای که حقشه (خودتون میدونید منظورم کدوم جایزست) بره بالا چون اولا سایبرپانک یه بازی مولتی پلتفرم هست و لست یه بازی انحصاری بنابراین امکان هست به اون فروشی که حقشه نرسه .
دوما امکان این هم هست که مثل اتفاقی که برای بلاد بورن افتاد ، برای لست هم بیوفته و توی جایزه ها چشماشون رو ببندن و فقط سعی کنن در جهت و اب شنا کنن و هرچی که هست و نیست رو بدن به سایبرپانک(پ.ن:نمیگم که جایزه هایی که ویچر اون سال گرفت حقش نبود ولی واقعا بعضی از جایزه ها حق بلادبورن بود مثل بهترین موسیقی بنظرم بلاد بورن شایسته تر بود که حتی اصلا کاندید هم نشد)
حالا باید ببینیم ghost of tsushima میتونه در کنار بقیه گوتی های سونی باشه یا نه اونجوری که نور علی نوره.
۱-مگه بازی باید داستان داشته باشه تا ارزش پیدا کنه؟
۲-تو ک اورواچ بازی نکردی پس ببند
۱-اولا بازی بر اساس گیم پلیش ارزش پیدا میکنه و اگه قرار باشه با داستان ارزش بگیره مثل اثار دیود کیج میشه اما اگه معیار ارزش گذاری فقط بر اساس گیم پلی باشه الباقی موارد براحتی میرن کنار و دیگه فرقی بین هیچ بازی ای پیدا نمیشه ، چون اگه قرار باشه ادم بازیو فقط برای گیم پلیش بازی کنه پس چه اهیمتی داره من دووم بازی کنم یا ماینکرافت؟ برای همین میان بازی رو با همه چیزش میسنجن و یکی از اونا داستانه
بزار منظورمو یه جور دیگه کامل کنم:فرض کن تو داری غذا میخوری ، خود غذا بازیه و داستان طعم اون غذا ، اگه من طعم غذا رو حذف کنم ، اصلا دیگه اهمیتی داره داری چی میخوری یا چقدر زرق و برق داره؟(مثل اینکه بیام طعم نون پنیر و پیتزا رو حذف کنم ، اونوقت دیگه برای شما مهمه داری کدومو میخوری؟) وهمین قصه رو از اونور داریم ، اگه گیم پلی (خود غذا)رو حذف کنم ، رسما دیگه تنها چیزی که داری میخوری یه مشت ادویه ست ، اونوقوت اگه اون ادویه تنها تنها بخوری اصلا بهت کیف میده؟ بخاطر همینه که موقعی که شما میخوای بین دوتا بازی یکیو انتخاب کنی میای هم به داستانش توجه میکنی هم به گیم پلی
امیدوارم منظورو رسونده باشم.
۲-موقعی که من حدود چهارصد ساعت اورواچ پلی میدادم میخوام بدونم تو کجا بودی
منم داشتم اورواچ پلی میدادم
داداش اوورواچ بازیه خوبیه قضاوت نکن آنچارتد هم بهترین نسخه سریش نبود با اینکه یکی از بهترین های نسل بود مث اوورواچ سبک جدید در صنعت بازی به وجود نیاورد ولی منم آنچارتدو بیشتر دوست داشتم ولی اگر دلیل منتقدا این چیزایی که بود که من گفتم بهشون حق میدم
دوست عزیزم ، خودم جفت بازی هارو بازی کردم که این حرفو میزنم ، از نظر خودم هم بهترین نسخه انچارتد نسخه سوم بود و من نگفتم بهترین نسخه بازی ، گفتم بهترین پایان برای بازی بود.
اورواچ گیم پلی ش خیلی زیبا بود اما بالانس مچ ها حداقل از نظر بنده خوب نبود.چون ممکن به شما توی یه مچ دشمن های افتضاح قوی به پستت بخورن و همینطور ممکن بود تو مچ بعدی خیلی حرفی های ضعیفی داشته باشی
موفق باشید
تو بحث نامزدی که هتریک به توان هتریک کرده…
تو خود گوتی هم هتریک میکنیم به حول و قوه سونی بزرگ!
خداوکیلی چی فکر میکنی با این کامنتهات
جواب بده که چند چیز تاریخی مهم رو میخوام بهت گوش زد بشم
به نظر من کاندیدای بهترین بازی سال
۱-دث استرندینگ
۲-اویل ۲
۳-سکیرو
۴-ماریو میکر ۲
کلا کوجیما رابطه ی خوبی با منتقدین نداره…و من از این میترسم
آخه مگه میشه خالق متال باشیو گوتی نداشته باشی(خودم زیاد گوتیو قبول ندارم)
کوجیما رابطه خوبی با منتقد ها ندار !هر۵نسخهMGSاز گیم اسپات وIGNنمره۱۰گرفتن می دونی از گیم اسپات۱۰گرفتن چقدر سخته ردد ۲نتونست۱۰
بگیره
داداش من منظورم فقط گیم اسپات که نیست
مجموعه ی منتقدینو گفتم….
این که کوجیما خفنه …شکی تووش نیست..
اما مگه بهتر از متال ۱-۲-۳ داریم؟
که اندازه ی ارزششون ازشون تقدیر بشه..
داداش مراسم گیم آوارد اگر اشتباه نکنم از سال ۲۰۱۳ یا ۲۰۱۲ بود که فکر کنم شروع شد و قبل این فقط عنوان بیگ وینر وجود داشت یا جوایزی مث دایس و جویستیک
نه داداش قبل از گیم اواردز یه مراسم دیگ بود که اسمش اسپایک بود که اتفاقا جف کیلی هم توش بود ولی چون داشت کم کم به قهقرا میرفت جمعش کردن
راستی شماهم مث من متوجه شدین که اون یارو تو تریلر گیمزکام دث وقتی سم میره پیشش جف کیلیه؟؟؟همون که تو فنس لودنسه…
۵- dmc 5
چرا واقعا بعضی ها نمیفهمن goty بازی هست که بیشترین تعداد جایزه رو برده.عزیزان game awards یک مراسمه از بین صدها مراسم.مجموع جوایز کل مراسم ها بازی سالو مشخص میکنه.چیزی به نام بیگ وینر وجود نداره در دنیا.چیزی که شما بش میگید بیگ وینر همون گوتی هست.سال ۲۰۱۶ هم آنچارتد گوتی شد ۲۰۱۸ هم گاد.
خوب الان دلیل اینکه کامنت منو ریپلای کردی چیه ؟
سلام داداش.منظورم شما نبودی.کلی گفتم.آخرین کامنتو ریپلای کردم طبق عادت.منظورم شخص خاصی نبود. :heart:
در موفقیت بازی شکی نیست
استاد کوجیما وقتی دست به سبک ترس و بقا میزنه دموی P.T بوجود میاد که همه رو میزاره تو کف!
MGS V هم عالی بود و با تجربه هایی که ازش بدست اومده قطعا تو Death Stranding شاهد پیشرفت خواهیم بود :yes:
دد استرندینگ با چاشنی علیظ سایلنت هیل ساخته و پرداخته شده و چندین المنت گمراه کننده هم توش داره و نمیذاره تا دقیقه اخر بفهمی جریان چیه و تا اینجا برداشت من از تریلر بود
اما بازی بسیار پیچیده تر و گسترده تره و یه داستان قدرتمند و محیطی مخرب و مرگبار رو داره و مشخصه با سوپرایزهای زیادی طرف میشیم و قراره حسابی از بازی لذت ببریم
یاشار جان به اون حرفت هم فکر کردم و دیدم تنها راهش همینه که خودت میگی
وقتی استاد از تجربه اش استفاده میکنه….مشخصه بازی جذابی از آب در میاد
آخرش این قدر میخواد داستان رو عمیق کنه که هیچی گیم پلی نمیمونه واسش !
فکر کنم بازی از اول تا آخر فقط نمایش کات سین باشه !
بازی اوپن ورلد چطور میتونه گیم پلی نداشته باشه؟
تو بازیای خطی ممکنه بازی تماما کات سین بشه ولی اوپن ورلد عمرا
تو عمرت متال گیر بازی کردی؟
نیم ساعت فقط کاتسین نشون میده این که دیگه جای خود دارد.
اسپم 😎
درود به تمام دوستان :yes:
بحثی باز میکنم در مورد خرید استودیو سونی :yes:
اول از همه تبریک میگم به طرفداران سونی و پلی
استیشن که خبر خوشحال کننده ای بود و خرید
Insomniac Games واقعا کار عاقلانه ای بود اول از همه خوشحالم که یکی از بهترین استودیو ها و کاربلد و با استعداد رو خرید که واقعا ارزش خرید داشت و واقعا روی Ip های شاهکاری کار کرده که به نظر من معروف ترینش Ratchet & Clank series نسل ۶ هست کنسول PS2 هست در کل Insomniac تجربه ساخت ip های مختلفی رو داره و کاملا موفق ظاهر شده
سبک platform که بازی Spyro نسل ۵ PS1 :yes:
Ratchet & Clank نسل ۶ ps2
سبک platform third-person shooter :yes:
سبک First-person shooter – Third-person shooter سری Resistance نسل ۷ PS3
و کار اخرشون Marvel’s Spider-Man
سبک Action-adventure نسل ۸ PS4
این استودیو نسل ها با سونی بوده یا پیوند خورده :yes:
:yes: :yes:
و ناراحت بودم از نخریدن استودیو
Quantic Dream :yes:
استودیو Quantic Dream یک استودیو خاص پنسد هست و از نسل ۶ با سونی بوده تا نسل ۸ واقعا حیف بود Quantic Dream جز سونی نباشه
اگه دقت کرده باشین آثار استاد دیوید کیج با روح و روان و احساسات بازی باز واقعا بازی میکنه
و حسی در گیر کننده با کاراکترهای بازی برقرار میکنید شادی باشه ترس باشه غم و غیر… واقعا خود هنر هست آثار استودیو Quantic Dream :yes:
عناوین زیبایی که در طی نسل ها انحصار سونی بودن واقعا شاهکار بودن
نسل ۶ Fahrenheit کنسول PS2
نسل ۷ Heavy Rain و Beyond: Two Souls کنسول PS3
نسل ۸ Detroit: Become Human :yes:
سبک کل آثار quantic dream در بخش
action-adventure –
Interactive drama
قرار میگیرن :yes:
در پایان
انتخاب سونی برای خرید Insomniac Games و
Quantic Dream باید هر دو میبود ولی چرا
Insomniac game انتخاب دلیل اون اینه این استودیو توان ساخت تو هر ژانری رو دارن و فروش بازیهاشون از اون استودیو دیوید کیج بیشتر بوده
ولی یک چیز بزرگ که اهمیت زیادی داشت برای بعضی از گیمرها insomniac game توان استودیو Quantic Dream رو نداره که اونجوری با احساسات مخاطب بازی کنند
عناوین استاد کیج اشک من رو داوردن
نمونه مثال سکانس Beyond: Two Souls و خیلی جاهای دیگه اونجا که زنگ میزنه به
پدرش که دیگه خسته شده وغیره … اشک من سرازیر شد و مخصوصا کار اخرشون
Detroit: Become Human واقعا کلمات و چهره ها با احساسات نشان داده شدن و انتخاب های بازی عالی اون سکانس که میگه تو یه رباطی کانر فقط یه رباط چه احساسات عمیقی با کلمات و احساست بود واقعا فکر نکنم کسی به خوبی دیوید کیج بتونه اینجوری شاهکار. درست کنه Yes
دیوید کیج خیلی خوبه ولی واقعن دیترویت اصلن خوب نبود مخصوصن دیالوگای آبکی بچه گونش که به زور میخواد احساسات مصنوعی بچپونه تو بازی. چطوری از مارکوس خوشت اومد؟
AmirtheGRB@
من صحبتی از مارکوس نکردم اون صحبت های هنک اندرسون هست که به کانر میگه تو یه رباطی کانر فقط یه رباط :yes:
البته من نمیدونم چرا به این بازی کم لطفی میکنید به نظرم دیوید کیج تمام تلاش خودش رو کرده تا عنوانی زیبا درست کنه :yes:
صدردص یکی از بهترین بازی هایی ک تو عمرم کردم دترویت بود، من بیشتره پایان هاشو دیدم.
، و پایان رو دوست داشتم که مارکوس بمب اتمی رو زد، لذت بردم واقعن.
بنابراین من در بازی Metal Gear Solid V آزمایشاتی را با شروع خطی بازی امتحان کردم و به محض این که بازی به صورت جهان باز میشد، داستان نقش کمرنگتری را در آن ایفا میکرد. به همین دلیل، برخی از طرفداران از این موضوع ابراز ناراحتی کردند ولی این اقدام آگاهانه صورت گرفته بود
:yes: :yes: من همیشه فکر میکردم به خاطر اختلافاتی که بین کونامی و کوجیما بود این MGS5 ضعیف ظاهر شد و بیشتر تو فکر اینکه بازی مولتی پلتفرم هست نابود شد چون وقت و سرمایه اضافه ی رو گذاشتن رو نسخه های نسل ۷ و نسخه های Pc و Xbox one که آخر سر کرک چه کمکی به کوجیما و کونامی کرد 😎 :yes:
MGS5 چپتر ۱ واقعا عالی بود مابقیه که بازی از حالت خطی در میاد از نقطه a میری b و تکرار مکررات اون کسانی هم که میگن شاهکار بود MGS5 تو عمرشون نسخه ۳ و ۴ یا سری MGS رو حتی رو کنسول psp تجربه نکردن :yes:
یه بازی بگو نصفه ازادی عملMGS5رو داشته باشه قبول دارم در حد بقه نبود و پرت بازی برای همه پلتفرم ها باعث افت کیفیت شد مخصوصا در زمینه باس هاولی بازم از خیلی از بازی های الان بهتره شبیه سازنظامی از فانتوم پین کامل تر میشناسی بگو
loz botw و arma در اصل mgs اصلا شبیه ساز نیست که؟!!!!
چه فن هایی هم داره اینجا 😀 😀 حتی نمیدونن سبک بازی چی هست
mgs بازی خوبی بود ولی حتی به اون شکل که باید open world نبود و آزادی آنچنان هم نداشت و احتیاجم نداشت
ashkandlv@اینا که گفتی چین :laugh:
بازی هستن همون گرافیک ۳۲ ها برای نسل ۵ ساخته شدن و رو pc نسل ۸ لانچ شدن :yes: اینایی که گفتی اصلا آزادی عمل دارن 😀 تازه اونم کرکی و نسخه فشرده :yes:
نه عزیزم ندارن از همه چیز میشه بالا رفت وارد همه جا شد همه نوع غذایی پخت هرجور میخوای از سلاح استفاده کرد هر نوع سلاحی از یک تیکه چوب تا ….. سلاح های انچانت شده برداشت همه چیزو برای ساخت معجون استفاده کرد تغریبا هر چیزی که بشه مونت کرد رو مونت کرد…. آرما هم که دیگه همه میدونن وزن تیرت هم شخصی سازی میشه ولی خوب اینا آزادی عمل نیستن اد رار کردن آزادی هست .. گرافیک ۳۲ یعنی چی؟!!!! 😀 😀 😀 به mgs میگن شبی ساز ای خدا 😀 😀
Mgs4@
شما درست میفرمایید در اون مورد خوب بود همون شبیه ساز نظامی ولی من mgs میخواستم نه یه شبیه ساز نظامی اگه همون موقع زیر مینوشتن شبیه ساز نظامی جای mgs 5 خیلی بهتر بود :yes:
همین جوری بازیای کوجیما پره کاتسینه تمرکز اصلی رو داستانم باشه… چه شود :rotfl:
ولی خوبه تصمیم درستی گرفت چون واقعن دیگه mgsv خیلی رفته بود تو گیمپلی. داستان فقط یه بهونه شده بود برای نشون دادن گیمپلی و دیگه مکمل نبودن
Death Stranding شاهکار میشه چون انحصار سونی و Ps هست و کوجیما دوباره به خونه خودش ps برگشته اونایی هم که میگن برای pc میاد بهتر بیشتر منتظر Red Dead R2 باشن هر زمان اون اومد اینم میاد هزینه برای پلتفرم کرک و رایگان اصلا منطقی نیست :yes:
لیست فروش Pc امارش تو سایت هست ۲۰ بازی برتر پرفروششون بازیهای آنلاین محور هست که مجبورن پول بدن و گرنه برای غیر آنلاین پول نمیدن :yes:
باز شروع نکن رفیق .. فکر می کنم اکثر گیمرا با پی سی شروع کردن حالا یا ذغالی یا نه .. حتی شاید خودت نمی دونم ولی این ترولات دیگه زیادی زیاده .. هم به عنوان یک پی سی فن و هم سونی فن ازت میخوام دوستان رو ناراحت نکنی … اوه راستی یادم نبود که نمی رود میخ آهنین در سنگ ..
Amirrezs.ac@
من گیم رو با Atari 2600 شروع کردم اون زمان کسی کامپیوتر نداشت حتی ویندوزم هم نبود چه برسه به یه pc زغالی :rotfl: :yes:
من پلتفرم رو ترول میکنم اگرم کسی ناراحت میشه یه یکسری خنک کننده و ضد سوزش موجوده :yes:در بازار
از اونهای که خودت استفاده میکنی معرفی کن :laugh:
Cell = ترول پی سی
اگه ترول کردن ازش گرفته بشه دیگه سل نیست…درست بشوام نیست 😉
جارو برقی خرطوم کلفت ?:-) ?:-) ?:-) :yes:
داداش مطمعن باش اونی که ۱k میده یه rtx میخره و این فقط یک قطعه هست بیشتر شما پول داره و پول بازیش رو هم میده والا ما یه رفیق داریم آبادان مغازش پاساژ الماس ارونده حالا اگه آبادانی اینجا باشه میدونه فقطم ps کار میکنه هر وقت ما رفتیم ۵ دیقه نشستیم پیشش ۲۰ ۳۰ تا ps میوردن واسش که بازی کپی و اکانتی بریزه البته چیزی که عیان هست چه حاجت به بیان هست ولی میخوام بدونی استیم من لیستش خیلی بلند تر از لیست اکانت های مردم هست که تو ps ت داری حالا خوش باش ..بازم میگم اینقدر اوضاع اقتصاد درهم هست که به نظر من اکانت زدن هم زشت نیست فقط میخاستم جواب این رفیقمون رو بدم
ashkandlv@
دلایل دیگم که ترول pc هست فنای اون از چیزایی که ندارن حرف میزنن مثل میگن من گرافیک خریدم ۱۰ میلیون تایتان فلان یا همین الان rtx میخرن یا خریدم
اون کسی که گیمره هیچ وقت نمیاد فخر بفروشه که من فلان چیز دارم
تو همین گیمفا دوستانی رو میشناسم کنسول باز که TV گیم اون قیمت ۳۰ میلیونی داره
بعد میان میگن یا میگی فلان فلان بسه دیگه سیستم بستم ۱۳ میلیون یا ۲۰ میلیون :rotfl:
خیلی خوب امروز به اندازه کافی چرت و پرتی گفتی.حالا برو فردا بیا. 😀
راستی خوندی نظرمو درباره پردازنده
من که نگفتم من بستم من لپ تاپ دارم که i7 هست و توانش از کله توانت بیشتره حالا اینا به کنار اکشن فیگور هام پول کنسولته 😀 😀 تو عکسم پیداست خواستی عکسم آپلود میکنم واست
Ashkandv تو اینستام ببین
من یه سیستم نر گدا دارم و به تو میگم برو و سر به بیابان بذار :laugh:
بله شاهکارتونو دیدم فقط اونجاش که باید بری دستشویی و قدرت و مقدارشو تنظیم کنی :rotfl: …اش سیمولاتور :rotfl:
من خودم از همین تریبون اعلام میکنم ps4 دارم و نصف بازیام هکیه و فقط برا چندین بازی خاص که از سازندش تشکر کنم رفتم سی دیشو خریدم
طبغه تجربه ای از کوجیما دارم پایان شکه کننده وغیره منظره انتظار میره استاد کارشو بلده
درود بر همه بچه های گیمفا شدیدا به ی بازی با داستان غنی نیازمندم
داستان هر چی قوی تر بهتر ..
این نورمن ریداسو دوست دارم .. نقششو توی واکینگ دد خوب بازی می کرد دوست داشتم بازیگر جذابیه.. به امید موفقیت بازی و رضایت سونی فن ها :yes:
الان بزرگترین راز دث داستانشه همه میدونن چقدر پیچیده اس و سخت به دنبال پیدا کردن سرنخی ازش هستن کلا از تریلر و گیم پلی هاشم معلوم بود
متاسفانه طبق چیزهای که خودشونم اعتراف کردن این بازی گیمپلی شاخی نداره و گرافیکشم ضعیفه ،شرمنده دوستان ولی سمت گوتی هم نمیتونه نزدیک بشه
ینی گیمپلی چی؟؟ بابد در حد داستانش باشه دیگه؟؟؟
ولی من یه جاهایی دیدم مد میکلسن هم هست، اسلحه داره انواعو اقسام، و اون تانک های هیولایی صدردص گیمپلیه شاخی داره.