بازی Humankind در مبارزات تاکتیکی خود از بازی X-Com الهام گرفته است
سگا در طی مراسم افتتاحیهی Gamescom 2019 از Humankind، بازی استراتژیک جدید خود، رونمایی کرد. این بازی ساختهی استودیوی امپلیتود (Amplitude) بوده که به خاطر عناوینی همانند Endless Space 1 & 2 به شهرت رسیده است.
وبسایت پالیگان (Polygun) به تازگی در پیشنمایش جدیدی، اطلاعات زیادی از این بازی را همانند توانایی انتخاب از میان فرهنگهای مختلف و نحوهی ترکیب شدن این فرهنگها در طول تاریخ به اشتراک گذاشته است. رومین دو وابرت (Romain de Waubert)، کارگردان هنری ارشد استودیوی امپلیتود، در مورد این قابلیت در بازی گفته که:<<تاریخ در مورد ترکیب شدن فرهنگها و تمدنها است.>>
همچنین در این پیشنمایش ما متوجه شدیم که در این بازی توجه خاصی به مبارزات شده است و برخلاف بازیهای قبلی استودیوی امپلیتود، مبارزات این بازی همانند سری محبوب X-Com به شکل نوبتی خواهند بود. هر کدام از مبارزات این بازی دارای ۹ نوبت هستند و در طول سالهای مختلف بازی، ارتشهای شما با توجه به فرهنگ اولیه و تصمیمگیریهای صورت گرفته در طول بازی از نیروهای متنوعی تشکیل خواهند شد.
با وجود اینکه استودیوی امپلیتود برروی عناوین استراتژیک بزرگ دیگری نیز کار کرده است رومین دو وابرت در مورد Humankind گفته است که:<<هر قدمی که ما تا به حال برداشتهایم برای این بوده تا به این نقطه برسیم.>> پس ما بدون شک میتوانیم در سال ۲۰۲۰ توقع یک بازی استراتژیک کامل و متنوع را برای رایانههای شخصی داشته باشیم.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
نظرات
یه خاطره:
من تو یازی X-Com 2 یه مرحله ای همه چیم گذاشتم برای یه تکنیک و همه چیز اوکی بود
تا وقتی که دشمنی که احتمال مرگش ۱۰۰% بود در فاصه ۲ متری با یک جون و درصد دقت ۱۰۰% بعد ضربه(شلیک) سالم موند
و در نتیجه کل تکنیک نابود شد و بعدش از همون فاصله اون من زد منم به فنا رفتم
همون جا بازیش بوسیدم گذاشتم کنار 😀
تو نقدش شما یا همسایتون گفته بودید ۹۹% هم اصلا به معنی حتمی بودن نیست
لازم ذکر شه ۱۰۰% هم ۱۰۰% نیست