تریلر جدیدی از ویژگی رهگیری پرتو در Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد
به تازگی شرکت انویدیا (Nvidia) با همکاری اکتیویژن (Activision) تریلری را از ویژگی رهگیری پرتو (Ray Tracing) بهکاررفته در بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر کرده است که نشان دهندهی پیشرفت هرچه بیشتر این عنوان است.
در چند ماه گذشته، چندی از شرکتها و استودیوهای بازیسازی پس از همکاری با شرکت انویدیا موفق به استفاده از تکنولوژی رهگیری پرتو شدهاند. این ویژگی باعث میشود بازیهای ویدئویی بیش از گذشته به واقعیت نزدیک شده و کیفیت بصری بسیار خیره کنندهای را داشته باشند. در جدیدترین ویدئو منتشر شده توسط این شرکت اما شاهد همکاری آنها با اکتیویژن هستیم و قرار است تا با یک نسخهی بسیار واقعگرایانه از سری Call of Duty روبرو باشیم.
در تریلر مذکور شاهد دو تنظیمات بصری مختلف از عنوان Call of Duty: Modern Warfare هستیم که در مقایسهی آنها میتوان گفت که ویژگی رهگیری پرتو کمک شایانی به هرچه واقعگرایانهتر بودن آن کرده است. شرکت انویدیا تایید کرده است که بخش داستانی و Gunfight بازی از این ویژگی برخوردار خواهند بود. امیدوار هستیم تا در جریان کنفرانسهای مربوط به رویداد Gamescom هستند شاهد پخش تریلرهای بیشتری از این عنوان باشیم.
بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ جمعه ۳ آبان ماه سال جاری (۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید اولین نگاه این بازی را تحت عنوان ندای رستگاری به گوش می رسد… | اولین نگاه به Call Of Duty Modern Warfare به قلم مصطفی زاهدی مطالعه نمایید. در ادامه میتوانید تریلر جدید این عنوان را مشاهده نمایید. پیشنهاد میشود آن را در بالاترین کیفیت تماشا کنید تا به خوبی متوجه ویژگیهای مثبت تکنولوژی رهگیری پرتو شوید.
دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۴K
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
بهتره بگیم تکنولوژی رهگیری پول :pain:
خوشحالم که حرف شما تایید میکنه چشمای من کور نیست
چون من تقریبا هیچ تفاوتی نمی بینم
یه مطلب دیگه نابرابری مقایسه است
وقتی محیط نور و سایه بیشتری داره افکت رو اضافه میکنن تا زیباتر جلوه کنه
در کل حس می کنم بود یا نبودش خیلی تاثیر چشمگیری نداره
حداقل توی کال اف که نداره
ولی فکر کنم تو کم کردن فریم تاثیر چشمگیری داشته باشه
نه داداش خیلی فرق میکنه باید تو بازی ببینی گوست ریکون هم اینطوری بود گیم پلیش
چرا آر تی ایکسش آن میشه کلا سایه هاش حذف میشن ?:-) ?:-) من هیچ فرق دیگه ای ندیدم غیر از این شایدم مشکل از چشمای منه 😀
نه واقعا فرقی آن چنان درست نمی کنه
اینم میترکنه هایپ هایپم براش
ری تریسنگ فقط مربوط به سایه زنی و بازتاب نور میشه تازه اگر بخواهد از تمام توان استفاده بشه نیازمند سی پی یو های قدرتمندی هست.زیاد تاثیر نداره نگران نباشید.
جانم کاپیتان پرایس.
واقعاً هیچ فرقی نداره. تاثیر HDR رو میشه تشخیص داد ولی اینو نه. کاپیتان پرایس رو عشقه فقط.
بچه ها من اشتباه میبینم یا شمام فکر میکنید وقتی rtx خاموشه توی این بازی جزئیات بهتره؟روشن که میشه خیلی از جزئیاتو سایه ها حذف میشن.درست استفاده نکردن ازین فناوری ظاهرا.خیلی جای کار داره انگار.بیشتر به درد بازی های ترسناک میخوره به نظرم.اگه بخان نسل بعد فریم ریت رو بخاطر همچین تفاوت کمی بیارن پایین اصلا ارزش نداره.مگر اینکه واقعا خیلی بتونه بهتر ازین عمل کنه.
تو یوتیوب هم یه نفر این حرفو زده بود من خودم جزئیات اون برگ هایی که رو دیوار بود برام اینطور به نظر اومد که پایین میاد وقتی rtx روشنه
cod mw همین جوریش عالیه حال همراه با رهگیری پرتو عالی تر از همیشه میشه.