تیم ویلیتس، کارگردان اید سافتور، به استودیوی سیبر اینتراکتیو پیوست
آقای تیم ویلیتس، از مالکین استودیوی اید سافتور، این استودیو را به مقصد استودیوی سیبر اینتراکتیو ترک کرده است. به گفتهی آقای ویلیتس، دلیل اصلی این کار، همکاری با یک تیم کوچکتر و کار برروی پروژههای جالبتر بوده است.
پس از یک همکاری ۲۴ ساله با اید سافتور (Id Software) به عنوان کارگردان استودیو، آقای تیم ویلیتس (Tim Willits) از این استودیو جدا و به عنوان مدیر ارشد بخش نوآوری به استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) ملحق شده است. آقای ویلیتس در مصاحبهی جدید خود با وبسایت Fortune دربارهی هیجان همکاری با یک تیم کوچکتر، صحبت کرده است. ایشان علاقهی زیادی به کار برروی یک بازی جدید که در سبک تیراندازی نباشد، دارند که یک تغییر بزرگ نسبت به سریهایی همچون Doom، Quake و Rage به شمار میرود.
آقای ویلیتس در این مصاحبه بیان کرده است:
پس از یک همکاری ۲۴ ساله با یک استودیو، ترک آن استودیو بسیار سخت است. اگر بخواهم مثال بزنم، این چیزی شبیه به یک ازدواج است. من میدیدم که شرکت سیبر در حال رشد و جمعآوری تیمها و استودیوهای جدید بود. این زمان بسیار خوبی برای ملحق شدن به آنها بود.
چابکی تیمهای کوچک و توانایی آنها در انجام سریع کارها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. من قصد بد گفتن از شرکت بتسدا (Bethesda) را ندارم؛ چرا که من عاشق آنها هستم ولی کار با یک تیم کوچک بسیار هیجانانگیز و مفرح است. زمانی که یک نفره ایدهی خوبی دارد، ما سریع به سراغ آن میرویم و اگر این ایده به درستی کار نکرد، دوباره آن را به سرعت تغییر میدهیم.
آقای ویلیتس دربارهی دلیل اصلی ترک استودیوی اید سافتور بیان کرده است که ایشان تمایل زیادی برای کار کردن برروی «چیزهای مفرح» دارند.
من چیزی برای ثابت کردن به دیگران ندارم. من در این صنعت موفق بودهام. من بازیهای بسیار خوبی ساختهام. در نهایت من باید به سراسر دنیا سفر کنم تا بتوانم با تیمهای فوقالعاده همکاری کرده و بازیهای جدید بسازم. برای چه باید این فرصت را از دست میدادم؟
البته یکی از عناوین جدید استودیوی اید سافتور و آقای ویلیتس یعنی Doom Eternal هنوز منتشر نشده است. این بازی در تاریخ جمعه ۱ آذر ماه سال جاری(۲۲ نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، نینتندو سوییچ، پلتفرم رایانههای شخصی و سرویس گوگل استیدیا عرضه میشود.
پر بحثترینها
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
نظرات
البته کارگردان اسبق