فضای موردنیاز بازی GreedFall مشخص شد
طی چند روز گذشته بارها اخبار مختلفی از بازی GreedFall شنیدهایم و به نظر میرسد استودیوی اسپایدر (Spider) به خوبی توانسته این عنوان را برای مخاطبان خود جذاب کند. تقریبا یک ماه تا انتشار این بازی باقیمانده و امروز بهطور رسمی فضای موردنیاز این بازی مشخص شد.
طبق حجم مشخص شده در فروشگاه مایکروسافت GreedFall برای نصب برروی کنسول اکسباکس وان به حدود ۱۰ (۱۰٫۳۱) گیگابایت فضا نیاز دارد این درحالی است که در فروشگاه پلیاستیشن فضای موردنیاز این عنوان برروی کنسول پلیاستیشن ۴ حدود ۱۱ گیگابایت است. هنوز فضای موردنیاز این بازی برروی پلتفرم رایانههای شخصی منتشر نشده اما انتظار داریم فضای موردنیاز همانند کنسولهای مذکور باشد.
بازی GreedFall در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) برای کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است اخیرا تایید شد این عنوان از رزولوشن ۴K هم پشتیبانی میکند.
نظر شما کاربران گیمفا در رابطه با این بازی و فضای موردنیاز آن چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
نظرات
خیلی کم حجمه
آره خیلی خوبه جزئیات محیطیش دست کمی از ویچر نداره..حمید جان اطلاعی از وسعت مپ نداری؟
سلام عزیز اره بازی شبیه به ویچر هستش دنیاش گیم پلیش
در مورد وسعت مپ خیر اطلاعی ندارم ولی باید بزرگ باشه.
موفق باشی دوست عزیز
تو گیم پلی هایی که نشون دادن فضای بازی منو یاد ویچر ۳ مینداخت و معلومه سازنده ها از ویچر الهام گرفتن
ولی به نظرم بازی منحصر بفرد و جذابی میشه
آخرین ویدیویی که تو پیج اینستاشون دیدم مخفی کاری رو تو بازی نشون میداد . واقعا خوش حال شدم چون اکثر نقش آفرینی ها سیستم مخفی کاری ندارن یا اگه داشته باشن ناکارآمده :-((
در کل وجود جادو ، سلاح های مختلف ، سبک های مختلف گیم پلی مثل مخفی کاری و سیستم دیپلوماسی و اکشن تاکتیکی و وجود هیولاها و حتی امکان برقراری روابط عاطفی با شخصیت ها و… همه ی اینا توی جزیره ی متروکه greed fall باعث شده که با بازی بینهایت جذابی برای فانتزی و نقش آفرینی دوستا طرف باشیم. :inlove:
آقا باور کنید بازی میترکونه :rose:
بعد دیدن تریلراش خیلی امیدوار شدم به بازیش.ولی سابقه استودیو رو میبینم یه بازی متا بالای شصت نداره.من متا تو فیلما واسم مهم نیستن ولی تجربه نشون داده تو بازیهای متا پایین ۷۰ تجربشون ادمو اذیت میکنه.حجمم بنظر مهم نیست اسکایریم از اینم کم تر بود.
جالبه ، فکر نمی کردم حجمش این قدر کم باشه
technomancer بازی قبلی این استودیو خیلی خوب بود از نظر مبارزات اکشن و اصول نقش آفرینی.
این بازی اگه در زمینه شخصیت پردازی npcها ، جهان پر جزییات و قابل تعامل و کمی پیشرفت فنی مخصوصا در انیمیشن کارکترها و صدا گذاری داشته باشه میتونه خیلی جاه طلبانه عمل کنه به عنوان یک بازی AA.
متای ۸۰ برای این بازی یعنی شاهکاری که همه باید تجربه کنند.
چقدر کم.در ضمن بازی خیلی جذابی بنظر میاد :inlove: :inlove: