Gamescom 2019 | از برنامه‌ی یوبی‌سافت برای این مراسم رونمایی شد - گیمفا
Gamescom 2019 | از برنامه‌ی یوبی‌سافت برای این مراسم رونمایی شد - گیمفا
Gamescom 2019 | از برنامه‌ی یوبی‌سافت برای این مراسم رونمایی شد - گیمفا
Gamescom 2019 | از برنامه‌ی یوبی‌سافت برای این مراسم رونمایی شد - گیمفا

Gamescom 2019 | از برنامه‌ی یوبی‌سافت برای این مراسم رونمایی شد

آرین مرادی
۱۰:۴۵ ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
Gamescom 2019 | از برنامه‌ی یوبی‌سافت برای این مراسم رونمایی شد - گیمفا

بالاخره از برنامه‌ی شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) در مراسم Gamescom 2019 رونمایی شد.

بیایید صادق باشیم، اگر شرکت‌هایی مانند یوبی‌سافت نباشند، باید ۸ سال برای انتشار بازی‌های راک‌استار (Rockstar) و مدت زیادی برای عناوین ناتی‌داگ (Naughty Dog) صبر کنیم که در این صورت واقعا زجرآور است. در حقیقت، یوبی‌سافت در مدت زمان کم، تعداد بازی‌هایی زیاد با کیفیت بسیار بالا عرضه می‌کند که بسیار تحسین‌برانگیز است.

مدت زمان زیادی تا یکی از بزرگ‌ترین مراسم‌های صنعت بازی‌های ویدئویی باقی نمانده و امروز، برنامه‌ی کامل شرکت یوبی‌سافت برای این مراسم مشخص شده است. این‌طور که به نظر می‌رسد، یوبی‌سافت با دست پر به این مراسم آمده و قصد دارد تا همگان را هیجان‌زده کند.

در ابتدا، شاهد دمویی از بازی Ghost Recon Breakpoint خواهیم بود که برای عموم آزاد است. در نتیجه، اگر قصد دارید تا به محل غرفه‌های یوبی‌سافت بروید، به هیچ وجه این فرصت را از دست نداده و حتما این بازی را امتحان کنید.

اگر تصور کرده‌اید که تنها به همین دمو باید قناعت کنید، اشتباه کرده‌اید. یک نسخه‌ی آزمایشی از پروژه‌ی جدید سری Watch Dogs نیز در این مراسم برای عموم قابل بازی است که شما می‌توانید از این مورد نیز لذت ببرید.

اگر از بحث دمو بگذریم، برای عناوینی همچون Just Dance 20 یا Brawlhalla محتویات جدیدی معرفی خواهد شد که بسیار جالب به نظر می‌رسند. البته نباید از بازی شوتر تاکتیکال بزرگ این شرکت یعنی Rainbow Six Siege نیز چشم پوشید. برای این بازی نیز محتویات جدید و تازه‌ای معرفی خواهد شد تا در ادامه این عنوان بتواند همانند گذشته به عملکرد موفقیت‌امیز خود ادامه دهد.

همچنین مدیر اجرایی این شرکت بیان کرده است که در این مراسم، بازی‌بازان می‌توانند به تکنولوژی آینده‌ی یوبی‌سافت و صنعت استریم نیز نگاهی بیندازند و تاثیر آن را بر عناوین این شرکت مشاهده کنند.

مراسم Gamescom 2019 از تاریخ سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ( ۲۰ آگست ۲۰۱۹) آغاز می‌شود . عموم کاربران می‌توانند از تاریخ چهارشنبه ۳۰ مرداد الی شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ ( ۲۱ الی ۲۴ آگست ۲۰۱۹) به سالن برگزاری رویداد Gamescom 2019 و غرفه‌ی شرکت‌های حاضر در این رویداد دسترسی داشته باشند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Gamescom 2019 | از برنامه‌ی یوبی‌سافت برای این مراسم رونمایی شد - گیمفا
Gamescom 2019 | از برنامه‌ی یوبی‌سافت برای این مراسم رونمایی شد - گیمفا
Gamescom 2019 | از برنامه‌ی یوبی‌سافت برای این مراسم رونمایی شد - گیمفا
Gamescom 2019 | از برنامه‌ی یوبی‌سافت برای این مراسم رونمایی شد - گیمفا
Gamescom 2019 | از برنامه‌ی یوبی‌سافت برای این مراسم رونمایی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Bigatty گفت:

    من در حال حاضر چشم انتظار کمپین دویژن ۲ ام
    آقای مرادی آخه اینبار نمیگین بازی هایی که شرکت هایی که نام بردید بیرون میدن ارزش صبر کردن داره واقعا من حاضرم صبر کنم و اطمینانم از موفقیت بازی مورد علاقم بیشتر بشه تا هی خودمو سرزنش کنم که چرا با وجود تنفرم از یه شرکت بازیسازی دوباره گولشو خوردم و واسش هایپ شدم

    • سلام دوست عزیز من
      قطعا حرف شما درسته. هیچ شکی نیست که صنعت بازی های ویدئویی به شرکت هایی مثل ناتی داگ یا راک استار نیاز داره. ساخته های این استودیوها از قبل موفقیت و کیفیتشون تضمین شده است و ارزش صبر کردن دارند. صحبت از این است که در بازه ی زمانی بین دو بازی که این استودیوها منتشر میکنند، شرکت هایی مثل یوبی سافت عرض اندام میکند.
      بازم میگم، نظر شما کاملا در این حیطه درسته و در بزرگی و موفقیت استودیوهای ذکر شده حرفی نیست.
      ممنون بابت نظرتون.

      • Bigatty گفت:

        ممنون بابت برخورد مناسب و بدور از تعصب شما ولی خواهشا سعی کنید (تمام منتقدا نه فقط شما )کلماتی مثل با کیفیت و شاهکار و برترین بازی تاریخو… رو درست و بجا استفاده کنید نگران بقیم نباشید بزارید ناراحت بشن قبول حقیقت سخته لطفا برداشت و احساس واقعی خودتون رو بنویسید گیمفا سابقا از این حیث خیلی خوب بود ولی وقتی مورد هجمه حملات کاربرا قرار گرفتید از موضع تون عقب نشینی کردید من خودم به شما حق میدم که کارتون سخته و هرچقدر هم توضیح بدین باز یه عده حرف خودشونو میزنن ولی سعی کنید

        • PS1 PS2 PS3 PS4 PS5 گفت:

          دوستان خدایی اگه این یوبیسافت .
          پرنس رو میساخت و ادامه میداد و گرافیکشم در حد بازی های اخرش مثل فارکرای پنج بود الان تو قلب ما خیلی پررنگ تر بود و مردانه خوب هم میفروخت.
          یا مثلا اسپلینتر سل میساخت .
          یا اساسینس های قبلی رو ادامه میداد مثل یونیتی و ……… نه این دوتا اخر.
          خدا بگم اونایی که بازی های انلاین محور رو میخرن و اینارو راحت میکنن رو چکار کنه .
          اخه ادم فهمیده ی ….. یک بازی بگیر که تو داستانش تو گیم پلیش قرق بشی اینقدر ادم های واقعی رو کشتی مردی تروفی گرفتی چی شد اخرش کو یه دونه خاطره تعریف کن .
          ولی حالا بیا من تعریف کنم برات موقعی که الی رو زامبی ها میگرفتن من جوری غیرتی میشدم که باور کن رگ های گردنم میزد بیرون در صورتی که بازی بود .
          بزار لذت ببری عشق کنی نه حرص بخوری جوش بزنی فوش بدی فوش بشنوی و تمام

  • خیلی حرف درستی زدید همون طور که صنعت گیم به شرکت هایی مثل راک استار نیاز داره که هر چند سال یک بار ولی شاهکار بیرون می دن و سطح گیم رو ارتقا می دن ، مثل یوبیسافتی هم لازمه که در مدت زمان کوتاه ، عناوینی نه انقلابی ولی با کیفیت رو عرضه کنه ..
    البته همین بنده که دارم این حرف رو می زنم ، فرصت بازی کردن زیادی ندارم ، برای همین فقط بازی های شاهکار رو تجربه می کنم 😀 😉

  • PlayDead گفت:

    “بیایید صادق باشیم، اگر شرکت‌هایی مانند یوبی‌سافت نباشند، باید ۸ سال برای انتشار بازی‌های راک‌استار (Rockstar) و مدت زیادی برای عناوین ناتی‌داگ (Naughty Dog) صبر کنیم که در این صورت واقعا زجرآور است. در حقیقت، یوبی‌سافت در مدت زمان کم، تعداد بازی‌هایی زیاد با کیفیت بسیار بالا عرضه می‌کند که بسیار تحسین‌برانگیز است.”
    این قسمت وضعیت نویسنده رو برای من روشن کرد و فهمیدم اصلا نمیدونه معنی کیفیت محتوا یعنی چی!
    یوبی سافت اگه الان یه بازی معرفی کنه من تا روز عرضه مطمئن نیستم این بازی خوبه یا نه(که معمولا هم روسفیدم میکنه و گ.ند میزنه) ولی راکستار و ناتی داگ وقتی یه بازی معرفی میکنن فقط نگاه میکنی به سال انتشارشون که ببینی بهترین بازی کدوم سال میشن! تولید یه همچین شاهکارهایی طبیعتا وقت میبره و مدیریت و فشار سنگین که گیمرهای این نسل(خود شما بله!) هیچی از اینا نمی دونن و فقط ساعت های سرگرم شدن براشون مهمه و فروش و تعداد بازی و خب طبیعی با گیمرهای این نسل و طرز تفکرشون یه نفر کیفیت بازی های یوبی سافت رو “بسیار بالا” توصیف کنه! اینو خود یوبی سافت بشنوه تو فرانسه بهتون پناهندگی میده!(میریم واسه شکوندن رکورد منفی توسط جوجه گیمرها)

    • سلام دوست عزیز
      حرف شما در رابطه با کیفیت بالا و فوق العاده‌ی بازی های راک استار یا ناتی داگ کاملا درسته. ولی نگاهی به لیست عناوین یوبی‌سافت بندازید تا متوجه منظور بنده بشید. در طی بازه ی زمانی ۶-۷ ساله، این شرکت تعداد بازی های زیادی با کیفیت خوبی مخصوصا در نسل هشتم منتشر کرده.
      ممنون بابت نظرتون دوست عزیز…به هر حال نظر شما هم کاملا محترمه و ممکنه بر خلاف نظر بنده باشه.

      • PlayDead گفت:

        شما لطف دارین ولی چه کیفیت خوبی؟اکثر بازی های این نسلش که آنلاین بودن و خب من نمیفهمم چطوری یه مپ(بخونین بازی آنلاین) رو با یه اثری که از موسیقیش بگیر تا داستان و جزئیاتش شاهکاره مقایسه میکنین! مشخصا ساخت بازی آنلاین که من اصلا این قبیل بازی ها رو حتی بهترینشون رو قابل مقایسه با یه اثر شاهکار داستانی نمیدونم زمان زیادی نمیبره و ساختش راحت تره واسه همین تعداد بازی هاش زیاده اون تعداد محدود بازی داستانی هم که داره تکرار مکرراته(فارکرای نیو داون که اصلا نقشه اش هم همون فارکرای ۵ بود) وشاید بشه گفت تنها بازی قابل قبول این نسلش اودیسی هست که بازم تا شاهکار فاصله زیادی داره.نکته بعدی هم اینه که شما تو متن اشاره کردی بازی های با کیفیت بسیار بالا ولی تو کامنت تغییرش دادی به خوب(حالا خوب رو میشه باهاش کنار اومد)موفق باشید 😉

        • عصاره‌ی یک بازی از نظر هر فرد با هر فرد دیگه متفاوته. برای فردی مثل من و شما، داستان و موسیقی خیلی مهمه ولی برای بسیاری از بازی‌بازها رکن اصلی گرافیک و گیم‌پلی بازیه. اگر سلایق و عقیده‌های مختلف رو با هم در نظر بگیریم، بازی‌های آنلاینی که برای من و شما چندان جذابیتی ندارن، برای عده‌ای دیگه اتفاقا کاملا برعکس و حذاب هستن.

          • PlayDead گفت:

            “عصاره‌ی یک بازی از نظر هر فرد با هر فرد دیگه متفاوته. برای فردی مثل من و شما، داستان و موسیقی خیلی مهمه ولی برای بسیاری از بازی‌بازها رکن اصلی گرافیک و گیم‌پلی بازیه.”
            گرافیک بازی های داستانی بیشتر از آنلاینه(معمولا گرافیک بخش آنلاین رو به خاطر پینگ میارن پایین) و در واقع گرافیک رو تو بخش داستانی متوجه میشی تو بخش آنلاین که همش درگیری و بکش بکشه کی آدم وقت میکنه گرافیک رو ببینه گیم پلی هم شاید بخش داستانی اعتیاد بخش آنلاین رو نداشته باشه ولی تنوع خیلی بیشتری داره و هدفمند تره…ببین دوست عزیز حرف من این نیست که چرا بازی آنلاین میسازن یا چرا یه عده طرفدارشن بحث من در مورد یوبی سافت بود که شما فرمودین بازی های زیاد با کیفیت “بسیار بالا” تولید میکنه من مشکلم با همون کلمه ی بسیار بالا بود بازم ممنون و موفق باشید.

            • XZa گفت:

              کلا کامنتت از پایه غلطه:/یوبیسافت هرسال ۲-۳ تا بازی AAA منتشر میکنه که کیفیت بالایی دارن و اصلا نباید مقایسه بشه با راکستاری که رو یه بازی بالای ۵ سال کار میکنه درضمن متای odyssey شد ۸۶ و division 2 هم ۸۳ و اگه این به معنی کیفیت بالا نیست پس چیه؟
              پ.ن:چرا فکر میکنی نظرت یه فکته و گیمر حرفه هستی هر کیم بهت منفی بده جوجه گیمره؟به نویسنده مطلبم که توهین کردی چون نظرش باهات یکی نیست

    • منم با حرف شما موافقم
      یوبی شرکت محترمیه این به کنار و این نظر شخصی بندس
      توو این نسل واقعا یوبیسافتو دوست نداشتم
      کاری به اینکه چرا اسپلینتر و پرنس نداد بیرون ندارم
      کاری به اینکه دویژن و گاست تمام آنلاین ندارم
      کاری به اینکه اساسینو از یه مخفی کاری که حتی کنجکاو بودی چهره ی الطیر ببینی و مخفی بود به یه بازی تمام نقش آفرینی ندارم
      و خیلی چیزای دیگه مثل پول پرستیه صرف یا عنوانی که دی ال سی هم به زور میشرو به عنوان یه عنوان اصلی بیرون دادن
      همه‌ی اینا به کنار
      بابا توروخدا این موتور لعنتیو عوض کنید قوی کنید یه کاری بکنید…همه‌‌ ی این فرانچایزای خوبو با این لعنتی نسازید…خیلی تاریخ گذشتس…خیلی باگ داره…خیلی بی روحه…خیلی کیفیت تکسچرا پایینه…خیلی….

  • MahdiVirus گفت:

    با این مورد که یوبیسافت بازی های باکیفیت و نه شاهکار می سازه(قدیما شاهکار می ساخت) موافقم ولی خدایی اگه بخوای منتظر راک استار و ناتی بمونی تو کل عمرت ۱۰ الی ۱۲ تا بازی بیشتر نمیتونی انجام بدی. پس این صنعت به شرکت هایی مثل یوبی به شدت نیاز داره :yes: :yes:

    • PlayDead گفت:

      داداشم مگه در غیاب راکستار و ناتی داگ فقط یوبی سافت بازی میسازه؟ بقیه شرکت ها هم هستن و هیچ کس انتظار نداره همه ی بازی ها شاهکار باشه اصلا بحث سر بودن یا نبودن یوبی سافت نیست بحث من در مورد چیز دیگه ای بود.

  • حقیقتش برنامه یوبی زیاد هیجان انگیز نیست

  • Mgs4 گفت:

    یه کیم پلی درست از گوست ریکون بده اون قبلی رو معلوم نبود کیداشت بازی می کرد ولی گرافک دادشتا گرافیکش عالی بو ولی بازم اتصال دائمی به اینترنت میخواد

Gamescom 2019 | از برنامه‌ی یوبی‌سافت برای این مراسم رونمایی شد - گیمفا