مروری بر اخبار منتشر شده در کنفرانس سونی طی رویداد ChinaJoy 2019 - گیمفا
مروری بر اخبار منتشر شده در کنفرانس سونی طی رویداد ChinaJoy 2019 - گیمفا
مروری بر اخبار منتشر شده در کنفرانس سونی طی رویداد ChinaJoy 2019 - گیمفا
مروری بر اخبار منتشر شده در کنفرانس سونی طی رویداد ChinaJoy 2019 - گیمفا

مروری بر اخبار منتشر شده در کنفرانس سونی طی رویداد ChinaJoy 2019

سعید حلاجیان
۲۰:۳۰ ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
مروری بر اخبار منتشر شده در کنفرانس سونی طی رویداد ChinaJoy 2019 - گیمفا

رویداد ChinaJoy یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مربوط به بازی‌های ویدئویی است که هر ساله در کشور چین برگزار می‌شود. در سال ۲۰۱۹ نیز طی روز گذشته شاهد برگزاری این کنفرانس در شهر شانگهای چین بودیم. سونی یکی از شرکت هایی است که کنفرانس اختصاصی خود را برگزار کرد و طی آن شاهد معرفی و رونمایی از بازی‌های مختلفی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ بوده‌ایم. اگر هنوز موفق به طالعه‌ی اخبار این رویداد نشده‌اید پس با ما همراه باشید تا به مرور اخبار منتشر شده از کنفرانس سونی در رویداد ChinaJoy 2019 بپردازیم.

بازی Monkey King: Hero Is Back معرفی شد

اولین بازی که طی کنفرانس سونی در رویداد ChinaJoy 2019 معرفی و رونمایی شد، بازی Monkey King: Hero Is Back بود. این بازی بر اساس فیلم انیمیشینی با همین نام ساخته شده است که در سال ۲۰۱۵ عرضه و موفق شد بیش از ۱۵۳ میلیون دلار در کشور چین به فروش برساند. هنوز تاریخ انتشار بازی Monkey King: Hero Is Back مشخص نیست اما گزارش‌ها و شایعات از این موضوع حکایت دارند که تی‌اچ‌کیو نوردیک این بازی را در کشورهای غربی نیز عرضه خواهد کرد.

تریلر جدیدی از بازی ANNO: Mutationem منتشر شد

در جریان رویداد ChinaJoy 2019 تریلر جدیدی از بازی مستقل و امیدوار کننده‌ی ANNO: Mutationem به نمایش گذاشته شد. گیم‌پلی بازی ترکیبی ا زمبارزات سریع و البته کاوش در مناطق محتلف بازی خواهد بود. به نوعی می‌توان گفت گیم‌پلی بازی اسختاری به مانند بازی‌های سبک Metroidvania دارد. شما می‌توانید تریلر مورد نظر را از اینجا مشاهده کنید.

تاریخ انتشار نسخه‌ی غربی Romance of the Three Kingdoms XIV مشخص شد

استودیوی کویی تکمو ( Koei Tecmo ) تایید کرد نسخه‌ی غربی عنوان استراتژی Romance of the Three Kingdoms XIV به‌زودی و در سال ۲۰۲۰ برای فروش قرار خواهد گرفت. این عنوان تا پایان امسال برای کاربران ژاپنی عرضه خواهد شد. البته باید بگوییم تاریخ مشخص شده مربوط به کنسول پلی‌استیشن ۴ است. شما می‌توانید تریلر این بازی را در قسمت پایین مشاهده کنید:

بازی Undying رسما معرفی شد

بازی Undying یک بازی زامبی محور و به سبک بقا است که داستان مادری را روایت می کند که به وسله زامبی‌ها آلوده شده و قصد دارد تا قبل از تبدیل شدن به زامبی،پناهگاهی برای پسر خود یعنی Cody پیدا کند. به مانند تمام بازی‌های سبک بقا، منابع رد بازی محدو  هستند و بنابراین برای جلوگیری از تبدیل شدن مادر Cody به زامبی، باید استفاده از منابع بازی را به درستی مدیریت کنید. شما می‌توانید تریلر معرفی و رونمایی از بازی Undying را در قسمت پایین مشاهده کنید:

تریلر جدید بازی AI-LIMIT شما را به یاد بازی Nier می‌اندازد

ازی AI-LIMIT یک عنوان اکشن نقش آفرینی است که سازندکان در ساخت آن از بازی NieR Automata الهام گرفته‌اند. شما بازی را در نقش شخصیت و یا قهرمانی به نام Arrisa تجربه خواهید کرد؛ کسی که قصد دارد تا دنیا را از انسان‌های شرور نجات دهد. این بازی سلاح‌های زیادی در اختیار بازی‌بازان قرار می‌دهد که هر کدام قابلیت و قدرت‌های ویژه‌ای به همراه دارند که باعث تنوع مبارزات بازی شده وبه بازی‌بازان اجازه می‌دهند تا شیوه و سبک مبارزات مخصوص به خود را داشته باشند. همچنین به گفته‌ی سازندگان، بازی دارای پایان‌های متفاوتی خواهد بود. شما می‌توانید تریلر جدید بازی AI-LIMIT را در قسمت پایین مشاهده کنید:

تریلر جدیدی از بازی مخفی کاری Evotinction منتشر شد

استودیوی Spikewave Games در جریان رویداد ChinaJoy 2019 تریلر جدیدی از بازی جدید خود به سبک هک و مخفی کاری با نام Evotinction را به نمایش گذاشت. Evotinction یک بازی مخفی کاری است که البته مکانیک هک کردن نقش مهمی را در بازی ایفا می‌کند و دارای ویژگی‌های منحصربفردی است. سازندگان قصد دارند تا یک بازی مخفی کاری پیچیده و پویا را به بازی‌بازان ارائه دهند. این روی در بازی Evotinction شاهد مهارت‌های هک کردن و گجت‌های مختلفی خواهیم بود که به مکانیک مخفی کاری و هک بازی کمک شایانی می‌کنند. شما می‌توانید تریلر جدید بازی Evotinction را در قسمت پایین مشاهده کنید:

تریلری جدید از Convallaria منتشر شد

طی رویداد ChinaJoy 2019 یک تریلر جدید از این بازی منتشر شده است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید. در این تریلر با دسته‌های مختلف دشمنان آشنا شدیم و حدودا با گروه‌بندی‌ها آشنایی نسبی پیدا کردیم. محیط Convallaria بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. لباس شخصیت‌ها پر زرق و برق دارای جت‌هایی است که از آن در نبردها استفاده می‌کنند همچنین در چندین بخش جزئیات کاملی را ار اسلحه‌ها مشاهده می‌کنیم. این بازی شباهت‌هایی با عنوان  E.X. Troopers دارد که ما را به دنیای کنسول پلی‌استیشن ۳ برگرداند. شما می‌توایند تریلر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

انتشار تریلری از بازی F.I.S.T با محوریت اسلحه‌های بازی

در طی رویداد Chinajoy 2019 استودیو تی‌آی گیمز (Ti games) با به نمایش گذاشتن دموی بازی برای عموم، تریلری را نیز برای نمایش اسلحه‌های موجود در بازی منتشر کرد.

داستان بازی F.I.S.T درباره‌ی خرگوشی به شدت عصبانی و جدی است که با دست بزرگ و غول‌آسای خود به جنگ دشمنانش می‌رود. توسعه دهندگان این بازی نیز از بازی‌سازان پیشین دیگر استودیو‌های بازی‌سازی هستند که در تلاشند تا با ساختن چیزی متفاوت قدرت و مهارت خود را در این زمینه به نمایش بگذارند. شما می‌توانید تریلر بازی F.I.S.T را در قسمت پایین مشاهده کنید:

تریلر جدیدی از بازی Genshin Impact منتشر شد

بازی نقش آفرینی جهان باز Genshin Impact که پیش از این برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و تلفن‌های هوشمند معرفی شده بود، در نهایت به کنسول  پلی‌استیشن ۴ سونی نیز راه پیدا خواهد کرد. توسعه دهندگان علاوه بر خبر تائید این نسخه از بازی، به تازگی تریلر جدیدی را نیز از این عنوان منتشر کرده‌اند که گیم‌پلی آن را نشان می‌دهد.

Genshin Impact هم‌اکنون در رویداد ChinaJoy 2019 قابل بازی است و نسخه‌ی آزمایشی خصوصی آن نیز مدتی پیش برروی رایانه‌های شخصی و تلفن‌های هوشمند عرضه شد. نسخه‌ی غربی بازی Genshin Impact در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید این بازی را در قسمت پایین مشاهده کنید:

با انتشار تریلری از بازی Biped رونمایی شد

بازی Biped یک بازی Co-op و تیمی است که شما بایستی در دنیایی رنگارنگ و همراه با موسیقی‌ای زیبا و دلنشین پازل‌ها و مشکلات را یکی پس از دیگر پشت سر بگذارید. شما در این بازی نقش دو ربات بانمک به اسم‌های آکو (Aku) و سیلا (Sila) را ایفا خواهید کرد که با زنجیری به هم متصل شده‌اند. این بازی توسط استودیو نکست (Next Studio) ساخته و توسعه داده شده و قرار است تا در سال جاری برای کنسول‌‌ پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. تریلر این بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

تریلر جدید بازی In Nightmare منتشر شد

استودیوی مجیک‌فیش ((Magic Fish)) در طی رویداد ChinaJoy 2019 شرکت سونی، تریلر جدیدی را از بازی ماجراجویی و معما محور In Nightmare منتشر کرد که فضای عجیب این عنوان را نمایش می‌دهد. این بازی که به عنوان Little Nightmares شباهت زیادی دارد، شما را در نقش یک کودک قرار می‌دهد که باید در یک دنیای سورئال با جا‌به‌جا کردن وسایل خانه و حل کردن معما‌ها، از دست یک موجود مرموز فرار کند.

این بازی هم‌اکنون برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در حال توسعه است و تاریخ انتشار مشخصی ندارد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی In Nightmare را در قسمت پایین مشاهده کنید:

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مروری بر اخبار منتشر شده در کنفرانس سونی طی رویداد ChinaJoy 2019 - گیمفا
مروری بر اخبار منتشر شده در کنفرانس سونی طی رویداد ChinaJoy 2019 - گیمفا
مروری بر اخبار منتشر شده در کنفرانس سونی طی رویداد ChinaJoy 2019 - گیمفا
مروری بر اخبار منتشر شده در کنفرانس سونی طی رویداد ChinaJoy 2019 - گیمفا
مروری بر اخبار منتشر شده در کنفرانس سونی طی رویداد ChinaJoy 2019 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

مروری بر اخبار منتشر شده در کنفرانس سونی طی رویداد ChinaJoy 2019 - گیمفا