داستان هنوز بخش مهمی در بازی Watch Dogs: Legion محسوب میشود
طبق توضیحات کنت هادسون (Kent Hudson)، کارگردان بازی Watch Dogs: Legion، به نظر میرسد علیرغم بازیکردن در نقش NPCها و تمرکز بازی بر این موضوع، داستان هنوز نقش پررنگی را در این عنوان ایفا خواهد نمود. داستان همیشه بخش مهمی در مجموعهی Watch Dogs محسوب شده است و نسخهی جدید آن از این موضوع مستثنی نخواهد بود.
شرکت یوبیسافت (Ubisoft) با قرار دادن امکان بازیکردن در نقش NPCها، گیمپلی را در الویت بازی Watch Dogs: Legion قرار داده است. اما این ویژگی در نهایت به شدت برروی داستان و روایت این بازی تاثیر خواهد گذاشت. نه تنها قرار نیست فقط یک شخصیت اصلی در این بازی وجود داشته باشد، بلکه داستان و میانپردههای آن نیز بر اساس انتخاب شخصیتها و ترکیب آنها در تیم، دستخوش تغییر خواهند شد. زنده یا مرده بودن شخصیتها و تاثیرات برجای مانده از آنها، میتواند به کلی مسیر بازی را تغییر دهد.
به طور معمول، بازیبازان ممکن است با رویکردی که شرکت یوبیسافت برای بازی Watch Dogs: Legion اتخاذ نموده است، داستان را جنبهی کماهمیتی در این عنوان محسوب نمایند. اما از شواهد امر پیداست که چنین موضوعی حقیقت ندارد زیرا متن داستان این بازی، تعداد ۲۰ شاخهی مختلف را شامل میشود. هادسون با آگاهی از این موضوع، داستان را بخش مهمی در این بازی خواند و در این خصوص اظهار داشت:
من از این موضوع اگاهی دارم که بازیکردن در نقش NPCها به نوعی رویکردی دیوانهوار محسوب میشود و ما آن را در بازی Watch Dogs: Legion عملی نمودهایم. اما داستان هنوز نقش پررنگی را در این بازی ایفا خواهد نمود. تاکنون داستان بخش مهمی در این مجموعه محسوب شده است و نسخهی جدید آن نیز از این موضوع مستثنی نخواهد بود. ما تعداد پنج خط داستانی مختلف را در این بازی گنجاندهایم که خطوط اصلی داستانی محسوب میشوند و میتوانید آنها را خطهای ماموریت اصلی نیز خطاب نمایید. هرکدام از این خطوط داستانی به یکی از موضوعات مدنظر ما متصل میشود. به عنوان مثال: ما داستانی را مبنی بر دخالت دولت در بازی قرار میدهیم. اساسا، این داستان در مورد جاسوسان دولتی خواهد بود که به وسیلهی فناوریهای پیشرفتهی خود به جاسوسی از شهروندان لندن و انگلستان میپردازند. در نتیجه، این داستان دو موضوع را در پی خواهد داشت: یکی از آنها در مورد نظارت و دخالت دولت خواهد بود و دیگری به پیمانکاران نظامی میپردازد که خود را جای پلیس خطاب مینمایند و در واقع در حال غلبهکردن بر منطقه خواهند بود.
همچنین وی در مورد این ۵ خط اصلی داستانی اظهار داشت:
هر پنج خط اصلی داستانی به یکی از ستونهای موضوعی مدنظر ما متصل خواهند شد و دیگر ستونها مورد استفاده قرار نمیگیرند. اما لازم به ذکر است که برای خلق هر کدام از این ستونها از موضوع اصلی بازی الهام گرفته شده است.
بازی Watch Dogs: Legion قرار است در تاریخ ۳ مارچ ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی و سرویس گوگل استیدیا عرضه گردد. علاقهمندان میتوانند اخبار و اطلاعات مرتبط با بازی Watch Dogs: Legion را از این نشانی دنبال نمایند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
اول از همه اینو بگم بازی های یوبیسافت همیشه داستان های خوبی دارن (کلا خوب هستن چه شخصیت چه جهان)
حالا بازی در نقش تمامی npc ها مطمعنا به داستان بازی لطمه میزنه ولی این طور که میگن نه در اون حد.
و یه مشکل دیگه ای که داره اینه با شخصیت اصلی به هیچ وجه نمیشه ارتباط برقرار کرد.
و دلم نمیخواد در اینده بازی ها به این سبک کشانده بشن حداقل این بازی های نه.
داستان خوب ندیدی پس که به جهان بازای یوبی میگی خوب(البته منکر خوب بودن بعضی هاشونم نمیشه شد).مشکل اصلی اینه که بازی هویت خودشو فراموش کرده حداقل تا اونجایی که میدونم.پیشنهاد میکنم بری نظرات افرادی که بازی رو تو E3 تجربه کردن,بخوانی ولی همینقدر بهت بگم که بازی شده مثل saints row 3
قبل عرضه بازی هاش همش همینو میگه بازم گند میزنه ما هم از بی بازی ای مجبوریم بخریم وگرنه به راکستار نانتی داگ یود باس هر ده سال کنسول روشن میکردیم تا شاید این جمعه یا ان جمعه اینا بازی بدن
راکستار که این نسل عالی بود!!!
la noire, red dead, gta iv, gta v, max payne 3,
…….
……
Red dead 2!
مدیون هم هستید اگه فکر کنید بخاطر gta v ه!
یکی از مهم ترین رکن های یه داستان عالی یه پروتاگونیست تکرار نشدنی ه حالا شما n میلیون npc ( دیگه قاعدتا نباید گفت non playable character بگیم pc) داشته باش و ۵ خط داستانی ؛ تا وقتی که کسی که کنترل ش میکنی برات اهمیت نداشته باشه کیه،، اهمیت نداشته باشه که میمیره، چون سریع جایگزین میشه و….. خوب نمیشه حالا هرچقدر میخوای تلاش کن
من خودم یکی از بزرگترین مشکلاتی که بابعضی بازی های rpg دارم همینه یه پروتاگونیست به یاد موندنی.. من برام اهمیتی نداره بتونم از نوک پا تا موهای بالای سر شخصیت م رو شخصی سازی کنم! من aloy رو میخوام، گرالت آو ریویا گرگ سفید دوس داشتنی رو میخوام، الان همین سایبر پانک هرچقدر هرچقدر هم شاهکار باشه گیمپلی غنی و گستره داشته باشه دیگه گرگ سفید خاطره انگیز رو نداره….
واچ داگز ۲ دیگه شخصیتی به کاریزماتیکی آیدن پیرس رو نداشت و همین دلیل برام کافی بود تا اونو پایین تر از قسمت اول بدونم
و حالا دیگه همون مارکس هم نیست و اصلا برام اهمیتی نداره فلانی کی هست چون تمرکز رو گیمپلی ه و من اصلا نمیتونم تحمل کنم که دلیلی جز سرگرمی برای بازی ندارم
آخخخخخ که حرف دلمو زدی
الان یکی میاد میگه ” این بازی روی لبه تیغه یا تبدیل به شاهکار میشه یا یک شکست مفتضحانه”
هنوز،توجه کنید هنوز
یعنی احتمالا تا فردا پس فردا دیگه نشه.
“داستان هنوز بخش مهمی در بازی Watch Dogs: Legion محسوب میشود”
خدا رو شکر :pray:
“هنوز”؟!
ببین با چه رویی بخش داستانی رو تضعیف میکنن!
با این حرفای یوبی فکر کنم اون پیرزن تو تریلر هم داستانی داره واسه خودش 😐
بیشین بینیم باو زدی ری.دی تو فرانچایز بعد اینو میگی؟؟؟ اینو نگین چی بگین!!