اطلاعات جدیدی از بازی Gods & Monsters منتشر شد
Gods & Monsters آیپی جدید تیم توسعه دهندهی Assassin’s Creed Odyssey محسوب میشود که در طی کنفرانس E3 2019 یوبیسافت (Ubisoft) معرفی شد. حال به تازگی اطلاعات جدیدی از این بازی اکشن ماجراجویی جهان باز منتشر شده است.
با اینکه واضح است که یوبیسافت هنوز برای انتشار جزئیات بازی Gods & Monsters آمادگی ندارد، اما کارگردان نوآوری و تهیه کنندهی ارشد این عنوان تصمیم گرفتهاند تا با انتشار پستی جدید در وبلاگ رسمی این ناشر بزرگ، کمی در مورد ساختهی خود صحبت کنند.
آقایان جاناتان دومونت (Jonathan Dumont) و مارک-الکسیس کوته (Marc-Alexis Côté) توضیحات جالبی را ارائه دادهاند و ما نیز برخی از مهمترین آنها را در ادامه لیست کردهایم:
- ایدهی ساخت Gods & Monsters در حین کار برروی Assassin’s Creed Odyssey به وجود آمد. تیم توسعه دهنده قصد داشت تا بدون رویارویی با محدودیتهای یک بازی Assassin’s Creed، بیشتر به اسطوره شناسی یونان بپردازد
- دکتر استفانی ان روآتا (Stéphanie-Anne Ruatta)، تاریخ شناسی که در طول ساخت Assassin’s Creed Odyssey تیم توسعه دهنده را راهنمایی میکرد، در بخش اسطوره شناسی یونان نیز تخصص دارد. به همین خاطر، این استودیو باز هم از تواناییهای وی استفاده خواهد کرد
- Gods & Monsters لحن سبک و شادتری را از نظر داستانگویی دارد. در واقع هومر (Homer)، هنرمند افسانهای یونانی، در حال تعریف کردن این داستان برای نوههای خود است و حتی این بچهها در برخی مواقع نیز از وی سوالاتی را میپرسند
- مبارزات بازی سریع و مبتنی بر توانایی هاست و در زمین و هوا جریان دارد؛ برای مثال، در حین مبارزه با یک غول تک چشم، شما میتوانید با پرش و رسیدن به سر این موجود، به چشمش آسیب رسانده و آن را کور کنید. همچنین دشمنان هوایی نظیر harpyها نیز در بازی حضور دارند
- علاوه بر مهارتهای خدایان که برای جنگیدن، حرکت در محیط و حل معماها استفاده میشوند، شما به آیتمهای جادویی نیز دسترسی خواهید داشت؛ برای مثال، با استفاده از چکمههای هرمیس میتوانید با دو بار پرش (double-jump)، خود را به مکانهای بلندتری برسانید
- Typhon شخصیت منفی اصلی بازی محسوب میشود؛ هیولایی بسیار قدرتمند که زئوس آن را به دنیای مردگان تبعید کرده بود
- شما میتوانید جنسیت و ظاهر Fenyx، شخصیت اصلی بازی، را مطابق میل خود شخصی سازی کنید. همچنین به نظر میرسد که امکان تغییر مقادیر (Stats) شخصیت نیز وجود دارد. پس ممکن است که شاهد برخی مکانیکهای سادهی نقش آفرینی باشیم.
بازی Gods & Monsters در تاریخ سه شنبه ۶ اسفند ماه ۱۳۹۸ (۲۵ فوریه ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلتفرمهای رایانههای شخصی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
مثل همیشه یوبی سافت کمین کرد برای ایده های دیگران…این بار zelda!
درواقع AC Odyssey رو با تم و قالب سری زلدا ساختن دقیقا همونطور که watch dags رو دارن با تم سایبرپانک میسازن!
پرنس و اسپلینترسل هم اونور دارن خاک میخورن!
دوست عزیز شما وقتی میتونی بگی واچ داگز از ایده ی سایبرپانک استفاده کرده که بازی اومده باشه ! یا حداقل چندین تریلر از گیمپلی و …. اومده
وقتی هنوز هیشکی گیمپلی بازی و جزییات رو ندیده چطوری امکان داره تمش اون باشه ؟
فقط چون لندن در زمان آینده روایت شده میگید ایده ی اون استفاده شده ؟؟؟
گیمپلی E3 رو ندیدی شما؟! همون که مادربزرگ هفت تیرکش رو نشون دادن :rotfl:
😐 واچ داگزو کی گفت پسر خوب ؟ ?:-)
بهتر نیست کمی با دقت بخونی ؟
من دارم میگم بازی که هنوز گیمپلی ازش نیومده یعنی سایبرپانک چطوری میتونه یه بازی دیگه از روش اسکی بره حرف من اینه !
وگرنه واچ داگز که سرم میشه یه تریلر کامل از گیمپلی و جزییاتش اومده :-))
گل پسر مگه سال قبل گیمپلی ۴۰ دقیقه ای سایبرپانک نشون داده نشد؟!
داداش تریلری که فقط گان پلی نشون داد و یکمی گیمپلی ماشین رو شما میگی از روش اسکی رفته ؟
میتونم بپرسم دقیقا توی تریلر سایبرپانک چی بود که واچ داگز از روش اسکی رفته ؟؟
حاجی اون ۴۰ دقیقه گیم پلی re8 نبود که
جدای از اون سایبرپانک خودش سیستم هک کردن شبیه واچ داگز داره و اینکه همین لیجن مکانیک گیم پلی و روایت داستانی جدیدی داره که تو هیچ بازی ای قبل از خودش نبوده.البته لندنش هم تو آینده نزدیکه و زیاد فضای سایبرپانکی نداره.
واچ داگز لیجن رو از ۲۰۱۵ دارن روش کار میکنن.اون موقع هنوز یه اسکرین شاتم از سایبرپانک بیرون نیومده بود.زلدا هم خودش بیشتر المان هاش رو از بازی های دیگه داره.
دوست عزیز این حرف که ما از چندین سال پیش رو فلان بازی کار میکنیم فقط یه دروغ و جزو ترفندهای بازاریابیه
اگر یوبی سافت ۲۰۱۵ این بازی رو شروع کرده بود dlc هفتمش رو هم منتشر میکرد تا حالا :laugh:
نکته جالب قضیه اینه که تا قبل از گیمپلی سایبرپانک اصلا هیچ حرف و شایعه ای از واچ داگر تو زمان آینده و با تم سایبرپانکی نبود!
🙂 !!!!Assassin’s zelda present
نمیخوام بگم کپی کردن ولی این همون بازی هست که میگفتن شبیه زلدا هست.ولی دیگه خیلی شبیه شده.
اما داستانش یه جورایی نیست مثلا میگن خدایان گیر افتادن و شما باید اونا رو نجات بدید عجب خدایانی.
یوبی کار سختی داره . از یک طرف این بازی سبک و گرافیک اش یاد آور زلداست برای همین خواه نا خواه با اون مقایسه میشه . از یک طرف هم موضوع اش درباره میتلولوژی یونانه که خب هر موقع اسم زئوس و غول کشی میاد اولین چیزی که به ذهن هرکی میرسه سری گاد آو واره و کریتوس .