درآمد گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، به ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، به ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، به ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، به ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، به ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، به ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا

درآمد گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، به ۳۰ میلیارد دلار رسید

truth seeker
۱۱:۰۰ ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
درآمد گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، به ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا

در زمان آغاز گرایش برخی از شرکت‌های بازی‌سازی بزرگ به توسعه و انتشار عناوین خود برروی گوشی‌های هوشمند، بسیاری از بازی‌بازان قدیمی‌ نگران آسیب دیدن صنعت بازی‌های ویدئوی و جایگزین شدن پلتفرم‌های سنتی با گوشی‌های هوشمند بودند. با این حال، آمار منتشر شده از درآمد کنسول‌ها نشان داد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. البته گوشی‌های هوشمند نیز در جایگاه خود بسیار موفق عمل کرده‌ و توانسته‌اند سود قابل توجهی را نصیب توسعه دهندگان کنند.

گروه تحلیلی Sensor Tower امروز آمار و گزارش جدیدی از یافته‌های خود در زمینه‌ی سود حاصل از پلتفرم گوشی‌های هوشمند را منتشر کرده است. با گذشت ۶ ماه از سال جاری میلادی، گوشی‌های هوشمند ثابت کرده‌اند که می‌توانند یک پلتفرم قابل اطمینان برای توسعه دهندگان و ناشران باشند. با توجه به گزارش منتشر شده، گوشی‌های هوشمند توانسته‌اند درآمدی ۲۹٫۶ میلیارد دلاری را نصیب سازندگان کنند. هر دو سیستم عامل اندروید و IOS نسبت به سال گذشته رشد داشته‌اند ولی سیستم عامل شرکت گوگل در این زمینه نسبت به رقیب خود عملکرد بهتری نشان داده است. درآمد حاصل از بازی‌های ویدئویی برروی سیستم عامل IOS با رشد ۷٫۸ درصدی، از ۱۶٫۳ به ۱۷٫۶ میلیارد دلار رسیده است. در مقابل، سیستم عامل اندروید با رشد ۱۶٫۸ درصدی در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، درآمدی معادل ۱۲ میلیارد دلار را به همراه داشته است.

درست است که گوشی‌های هوشمند به پلتفرم مقصد و اصلی اصلی توسعه دهندگان تبدیل نشدند ولی شکی در این موضوع وجود ندارد که این پلتفرم همچنان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای حال حاضر صنعت بازی‌های ویدئویی است.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

درآمد گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، به ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، به ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، به ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، به ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، به ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، به ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، به ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، به ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • dj eric گفت:

    از نظر من نه بازی گوشی بازیه و نه کسی که با گوشی بازی میکنه گیمره
    توی ایران هم که متاسفانه وقتی میگی بازی همه اول ذهنشون میره سمت گوشی و clash of clans. به چنین افرادی چجوری میشه فهموند که گیم مال بچه ها نیست؟

    • ashkandlv گفت:

      داداش اشتباه مکن … بازی های موبایل خیلی خیلی بازی هستن یه زمان بود که شما یادت نبود و داستان بازی اونقدرا مهم نبود اصل بازی یعنی سرگرمی یه سری هستن که تنها امیدشون به زندگی و تحملش همین کلش بازی کردن من یه زمان موبایل کار میکردم و تعمیر کار بودم کلی آدم دیدم که میگفتن همین بازی ها روزشون رو میسازه و خستگی و استراب رو دور میکنه مرد گنده دیدم حاضر بوده همه کار کنه که اکانتش از بن در بیاد شما تو خونه با کنسول بازی میکنی و آروم میشی اون پدر بیچاره کار گر که تو ظهر گرما کار میکنه هم با موبایلش بازی میکنه موقعه نهار خوردنش و آروم میشه اون مغازه داره بیچاره که تویه یه پلاسکو فروشی کار میکنه با موبایلش سرگرمه به نظرم نظر شما خیلی دور از منطقه خیلی بله ما گیم رو با کنسول و pc شروع کردیم و عادت شده خیلی ها با گوشی داداش من ۱۴ ساعت اوپراتور هست و تویه یه اتاق بدون اتصال به اینترنت و حتی تلفن باید منتظر باشه تا صدای آژیر یکی از اون دستگاه ها بلند شه خوب بدون بازی با گوشی آیا امکانش هست؟ اگه موبایل پلتفرم نیست پس ۳ds و ds چطور دنیا بازی های ویدیو رو ۲ بار فتح کردن؟ چطور گیم بوی تویه دست پیر و جون تو آمریکا بود ؟ چطور ادونس راکستار رو مجبور کرد gta رو پورت کنه؟ و حالا نوبت سویچ و اسمارت فون هاست شما حق داری چون به یاد نمیاری

      • ashkandlv گفت:

        از پورت مسخره درایور رو نگم و کالاف رویه نوکیا … بدون تاریخ آدم کور هست

      • dj eric گفت:

        چی میگی دوست عزیز همین طور برای خودت میبری و میدوزی
        من کنسولم کجا بود دلم به واکثرو نگاه کردن و دنبال کردن اخبار خوشه
        اون زمانی هم که داستان بازی مهم نبود مال سه نسل قبله که خیلی هم خوب یادمه اون زمان خودمم با تویستد متال و متال اسلوگ سرگرم بودم.
        این دقیقا حرفیه که یکی بعد از فهمیدن این که گیمرم بهم گفت: چقدر بیکاری که چند ساعت در روز یک نقطه رو روی خط راه میبری.
        خب این حرف اگه دلیلش به خاطر این که اون فرد فقط بازی های موبایل رو دیده نیست پس چیه؟
        در ضمن نظر من به بازار بازی های گوشی صدمه ای نمیتونه بزنه که میگید سرگرمی مردم ازشون گرفته میشه

        • ashkandlv گفت:

          اون که صد در صد لطمه ای نمیبینه و منم نمیگم حرفات لطمه ای به صنعت میزنه من فقط میگم فکر نیست پشت حرفات
          اون زمان که داستان مهم نبود مال نسل ۲ ۳ هست که اکثر بازیا ورزشی بودن بگذریم همینجا من متوجه سن شما شدم
          اول این که من میگم که بازی های پلتفرم های همراه همیشه نسبت به pc و کنسول خانگی برتری داره که پورتابل بودنش هست و نمیشه گفت چون رویه اندروید هست یا رویه گوشیه چون تاچ میکنی به جا فشار دکمه ها یا چون تو استور هاش تنوع اینقدر زیاد و شما قدرت تشخیص بازی های خوب رو نداری بگی گیمر نیستن ملت… گیمر کسی هست که به دنبال سرگرم شدن از طریق بازی هست چه رو میزی چه ویدیوی چه با pc و…. خلاصه حرف رو مزه مزه کن

درآمد گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، به ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا