توسعهدهندگان Watch Dogs: Legion از NPCها و صداپیشگان آنها میگویند
درست چند روز بعد از فاش شدن بازی Watch Dogs: Legion، این بازی به طور رسمی از جانب شرکت فرانسوی یوبیسافت (Ubisoft) و طی رویداد E3 2019 معرفی شد. حال طی خبر جدیدی که از این بازی منتشر شده است، توسعهدهندگان راجع به صداپیشگی و ویژگیهای NPCها صحبت میکنند.
چند روز پیش از آغاز رویداد E3 2019 بود که شایعات زیادی راجع به بازی جدیدی از سریWatch Dogs به گوش میخورد تا اینکه به صورت رسمی در این رویداد، یوبیسافت پرده از روی بازی جدید خود برداشت و همگان را با گیمپلی نوین Watch Dogs: Legion غافلگیر کرد. این بازی که برخلاف نسخهی پیشین خود، یک فضای تاریک و مرده را به نمایش عموم گذاشت، باری دیگر طرفداران این مجموعه را خرسند کرد و همه را در بهت و حیرت فرو برد. پروژهای که بسیار جاهطلبانه به نظر میرسد که با آن بازیبازان قادر هستند تا کنترل NPCهای پویای شهر وسیع لندن را که هر کدام نقش برجستهای در بازی ایفا میکنند، در دست بگیرند. همه چیز از post-Brexit لندن شروع میشود. بازیبازان باید برای مقابله با دسیسههای دولت یک ارتش بزرگی تشکیل دهند. ممکن است این ارتش را گروهی از افراد سالخورده، جوانان ولگرد و تمام افراد دیگری که انتخاب آنها کاملا به بازیباز بستگی دارد، تشکیل دهند.
یکی از توسعهدهندگان بازی توضیحات جالبی در رابطه با Watch Dogs: Legion ارائه میدهد:
در این بازی هزاران و حتی میلیونها NPC وجود دارد که بازیباز به دلخواه خود هر کدام از آنها را انتخاب میکند. هنگامی که شما در نقش هر یک از این شخصیتها بازی کنید به این نکته پی خواهید برد که هر کدام از این شخصیتها به طور کامل صداگذاری شدهاند و هر کدام از آنها هویت مخصوص به خود را دارند. آنها به تصمیمات دنیای پیرامون خود، واکنش نشان خواهند داد.
وقتی که از آنها راجع به صداگذاری شخصیتهای بازی سوال شد، جواب قاطعی نداند که آیا هر کدام از این شخصیتها توسط افراد گوناگونی صداپیشگی شدهاند یا خیر. به هر حال با توجه به تعداد بسیار زیاد شخصیتهای حاضر در بازی Watch Dogs: Legion، فرصت بسیار خوبی برای برخی افراد وجود دارد که برای بیش از یک NPC صداپیشگی کنند. همانطور که در این خبر مشخص شد، شخصیت اکثر NPCها به خوبی پرداخته شده است و چهار سال طول کشیده است تا همه چیز با هم ترکیب شود و به هر کدام جهت و هویت متفاوتی داده شده است. با وجود تعداد زیاد شخصیتهای حاظر در بازی، دیدن اینکه هر کدام از آنها چگونه نقش خود را بازی میکنند، جالب خواهد بود. مخصوصا وقتی که این بازی ارزش تکرار بسیاری داشته باشد.
بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ جمعه ۱۶ اسفند سال ۱۳۹۸ شمسی (۶ مارس سال ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴، پلتفرم رایانههای شخصی و سرویس استیدیا عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
نظرات
اینجوری هایپ کردن آخر عاقبت نداره یوبی جان از no man’s sky درس عبرت بگیر 😉 😐
😉
😉 :laugh:
چرا به فکر من نرسید
چی به فکرت نرسید 😐
اگه واقعی باشه اشکال نداره
خیلی هم خوبه
چیز زیاد جدیدی برای ارائه نسبت به نسخه های قبل نداره ولی چون از سبکش خیلی خوشم میاد از مورد انتظار ترین بازیام هستش
استدیویی که بازی nms رو ساخت یه استدیو مستقل هست ، یوبیسافت هم مستقل هست؟
از سوال ۲۰۱۵دارن روش کار میکنن.وبسایت پی سی گیمر هم دموش رو دیده و حرفای یوبیسافت رو تایید کرده
به خدا من بد بازی رو نمیخوام.خیلی خوشحال هم میشم که یوبیشافت بازی اش موفق شه چون از اکثر بازی هاشون نهایت لذتو بردم.من فقط نمیخوام که ایده هاشون شکست بخوره.همین.به عنوان یه طرفدار انتقاد کردم چون دوست دارم بازم موفقیت یوبی رو ببینم،نه به عنوان یه هیتر.چون طرفدار یوبی هستم که نباید فقط تعریف کنم ازشون
اینجوری کیفیت فدای کمیت میشه
Aradkeshvar
بسته دیگه اقا زیر همه پستاش میاید فاز منفی میدید اینقد به این استدیو بی اعتمادید حداقل به طرفداراش احترام بزارید
چشم 🙂 در ضمن من خودم از طرفداران یوبیسافت بودم و هستم و خواهم بود :-)) و اینکه بی احترامی نکردم 😉
npc ها به صورت رندوم ساخته شدن.صدای صداپیشه ها تلفیق میشه و هر شخصیت صدای متفاوتی خواهد داشت. اونها میتونن پیر یا جوان باشن که در انیمیشن ها و سرعت و پارکور تاثیر داره ، هر کدام در یکی از ۳ کلاس اصلی بازی قرار می گیرن و یکی ممکنه در هک کردن و استفاده از گجت ها ، یکی در مخفیکاری ، یکی در مبارزات با سلاح گرم و مبارزات تن به تن قدرت داشته باشن. هر کدام دارای خانواده و دوستانی در لندن هست و باهاشون ارتباط داره.یک سری مشکلات برای npc ها طراحی شده و احتمالا به صورت رندوم به اونها تعلق میگیره مثل در خطر بودن یا زندانی شدن اعضای خانواده و دوستان یا داشتن بدهی و … که با حل کردن این مشکلات اون شخصیت راضی میشه که به گروه ددسک بپیونده. اگر ددسک باعث کشته شدن اعضای خانواده اونها بشه از این گروه متنفر میشن و علیهش جبهه میگیرن.دشمنان بازی هم جزو این npc ها محسوب میشن و تمام ویژگی هایی که گفتم رو دارن.تمام npc ها زندگی خودشون رو دارن و ممکنه موقع سوییچ شدن به اونها رو در حال رسیدگی به زندگی خودشون ببینید. ۲۰ شخصیت پردازی متفاوت برای npc ها در نظر گرفته شده و بر اساس این هر شخصیت در کات سین ها دیالوگ های متفاوتی داره ( ۲۰ متن متفاوت برای کات سین ها نوشته شده.) داستان بازی از ۵ خط داستانی تشکیل شده و بیش از ۶۰ ماموریت اصلی داره پس احتمالا با یک کمپین طولانی دیگه مثل بازی های اخیر یوبیسافت طرف هستیم.این بازی واقعا یکی از نوآورانه ترین گیم پلی ها و بزرگ ترین دستاورد های فنی ای رو داره که تا به حال دیدیم.
واقعا یکی از بهترین بازی هایی میشه که در طول تاریخ بازی ساخته شده. و همینطور به نظر من از لحاظ نوآوری و گیم پلی بهترین بازی یوبیسافت میشه. ولی خب باید توقع باگ های همیشگی رو هم مثل همیشه داشته باشیم (متاسفانه) ولی خوب با اپدیت های پی در پی درست میشه.
در طول تاریخ ساخته شده 😯
باگ های همیشگی(وقتی بازی نکردید) از بهترین گیم های تاریخ (وقتی بازی نکردید) بهترین بازی یوبی سافت (بازم وقتی بازی نکردید)
من عاشق دو اتیشه ی یوبی هستم و همینطور سری واچ داگز، ولی خواهش میکنم اینجوری نظر ندید بخدا هنوز انتشار هم نشده که تعریف یا انتقاد میکنید :rotfl: 😀 :rose:
قبلا هم گفتن که از یه صدا پیشه استفاده کردن و با برنامه هایی صداشو تعغیر دادن و برای چندین شخصیت استفاده کردن.
اینطور که میگن به نظرم میرسه بعضی محیط های بازی اینقدر npc هست که سیستمت هنگ کنه
میگم ۹ میلیون npc انتخاب کنی این که خیلی کمه یکم بیشترش کنید
یکم سخت نبود طراحی اینا و جلوگیری از افتادن تو چرخه ی تکرار
بابا دس خوش فقط اینکارت گند نزنه به بازی
جالبه واقعا در مورد بازی نظر دادم تایید نشد حالا اگه توهین بی ادبی بود تایید میشد 😐
این بازی دو صورت میتونه داشته باشه.
انقلابی بزرگ برای یوبی و گیمرها یا شکست مطلق
دقیقا.یوبی الان لبه تیغه