بازخوردهای هواداران، دلیل جهانباز نبودن Sniper Ghost Warrior Contracts است
به نظر میرسد اعضای تیم سازندهی سری Sniper Ghost Warrior، نظر و بازخوردهای هواداران را به خوبی شنیدهاند؛ چرا که به گفتهی آنها دلیل کنار گذاشته شدن المان جهانباز از جدیدترین نسخهی سری بازخوردهای هواداران بوده است.
بازی Sniper Ghost Warrior Contracts قصد دارد این سری را دوباره به روزهای اوج خود برگرداند. یکی از مهمترین مسائلی که تیم سازنده در این نسخه برروی آن تمرکز کرده، بازگرداندن این بازی به ریشههای سری و ارائهی یک تجربهی کامل از تکتیرانداز بودن است. یکی دیگر از ویژگیهای بازی Contracts این است که تفاوت زیادی با نسخهی پیشین دارد. بازی Sniper Ghost Warrior 3 تا حد زیادی به یک عنوان جهانباز تبدیل شده بود. با این حال، جدیدترین نسخهی سری دوباره به سراغ همان ماموریتهای مستقل و طراحی مراحل به سبک سندباکس که هواداران به آن علاقه دارند، رفته است.
طراح ارشد مراحل بازی، آقای دنیل اسلاوینسکی (Daniel Slawinski)، در جدیدترین مصاحبهی خود با وبسایت OnlySP دربارهی دلیل این تصمیم و طراحی جدید بازی صحبت کرده است. به گفتهی ایشان، تیم سازنده در نسخهی پیشین به سراغ امتحان کردن المانهای جدیدی رفت که هواداران علاقهای به آنها نداشتند. به همین دلیل، آنها حالا یک قدم به عقب برداشته و تلاش دارند آن چیزهای که هواداران دربارهی این سری دوست داشتند را برای ساخت یک بازی جدید، دوباره تعریف کنند. البته این تعریف جدید از سری برای کسانی که نتوانستند با نسخهی قبلی ارتباط برقرار کنند نیز آشنا خواهد بود.
پس از انتشار بازی Sniper Ghost Warrior 3، ما بازخوردهای زیادی را از سوی هواداران و کاربران دریافت کردیم. برای ما، رفتن به سراغ المان جهانباز به معنی پر کردن دنیای بازی با فعالیتها و محتوای مختلف بود. با این حال، ما احساس میکنیم که این تصمیم در نهایت باعث فاصله گرفتن تجربهی کلی این عنوان از تجربهی بازی در نقش یک تکتیراندازی شده است. به جای تمرکز برروی ریشه و اساس یک تجربهی تکتیراندازی، ما به جهتها و مسیرهای مختلفی منحرف شدیم. در بازی Contracts، ما میخواهیم که احساس واقعی حضور در نقش یک تکتیراندازی پشت خطوط دشمن را به شما ارائه کنیم.
امیدواریم تیم سازنده بتواند رضایت هواداران را با جدیدترین ساختهی خود جذب کند. بازی Sniper Ghost Warrior Contracts تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی برروی کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
من به شخصه با تمام نسخه های Sniper Ghost Warrior
حال کردم . نه جوری که تا مدت ها توی ذهنم مونده باشه و تبدیل به خاطره شده باشه ولی تجربه های لذت بخش و سرگرم کننده ای بودن . امیدوارم این نسخه جدید عالی باشه و از تمام پتانسیلاش استفاده کنه و منتقدا هم مثل آدم با این بازی رفتار کنن :rose:
من که فکر نکنم منتقدا مثل آدم با بازی برخورد کنن.
دمش گرم
دیگه حالم از هرچی اوپن وورلد بهم میخوره
بازگشت به اصالت خویش
امیدوارم موفق بشه.
اینا که هر بار میگن قسمت بعدی بهتر از قبلی میشه ولی همیشه برعکس از اب در میاد امیدوارم این یکی اینطور نشه.
چه بهتر وعالی…گیم پلیش دیدم عالی بود واقعا خیلی خوشم اومد گرافیک و همه چی عالی بود..و منتظرش هستیم…بتونیم یه جوری بازیش کنیم
خوبه سازنده ها دارن یواش یواش به بازخوردها اهمیت میدن امیدوارم دیگه کمتر شاهد شکست بازی ها باشیم
والا به نظر من اسنایپر بازی اصلا نمیتونه یک سبک باشه . اسنایپ رو باید در دل بازیهای دیگه جا داد برای تنوع و هیجان . اینکه گیمپلی بازی فقط بر اساس گذاشتن یه نفر تو دوربین تنظیم ارتفاع و باد و بنگ و مغز تو هوا باشه خسته کننده میشه .
آفرین بر شما
واقعاً لذت بردم از این درک و شعور
واقعیت هم همینه که جهان باز بودن نسخه قبل بزرگترین ضربه رو به بازی زد
من که به شخصه از اوپن ورد بودن، خوشم اومد. گشتن توی محیط و اینکه مثلا میخای یه منطقه رو پاکسازی کنی چندین راه مختلف وجود داشت. همون اوپن ورد رو با چالش های بیشتر می پسندم. ولی به هر حال امیدوارم ، دوباره با یه بازی خفن رو به رو باشیم :inlove: 😎