الکترونیک آرتس: به بازی Anthem متعهد خواهیم ماند
علیرغم شایعات و گزارشهایی که در ارتباط با کنار گذاشته شدن عنوان Anthem توسط الکترونیک آرتس و استودیوی بایوور به گوش میرسید اندرو ویلسون، مدیر عامل این شرکت، طی مصاحبهای رسماً اعلام کرد که استودیوی بایوور طی سالهای آینده به بازی Anthem متعهد خواهد ماند و تلاش میکند تا با عرضهی محتویات جدید برای این بازی، آن را به تجربهی بهتری مبدل کند.
Anthem یکی از بازیهای مورد انتظار شرکت الکترونیک آرتس و استودیوی محبوب بایوور بود که سرانجام پس از مدتها انتظار و تاخیر فراوان، سال گذشته رسماً عرضه شد. این بازی اگرچه نام استودیوی بایوور را یدک میکشید اما محصول نهایی آن چیزی نبود که هواداران انتظار آن را داشتند. کمبود محتوا و همچنین وجود باگها و مشکلات فراوان بازی Anthem، صدای بسیاری از طرفداران این عنوان را در آورد و موجب اعتراضات گستردهای به سوی شرکت الکترونیک آرتس شد.
استودیوی بایوور از زمان انتشار تلاش کرده تا با انتشار بهروزرسانهایی، مشکلات متعدد این بازی را برطرف سازد. با این وجود، به نظر میرسد بازی Anthem هنوز از مشکلاتی به مانند کمبود محتوا رنج میبرد. اخیرا شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه الکترونیک آرتس برنامهای برای بهبود این بازی نداشته و تصمیم دارد تا استودیوی بایوور به جای Anthem، برروی توسعهی نسخهی جدید Dragon Age کار کند. اما آقای اندرو ویلسون، مدیر عامل شرکت الکترونیک آرتس، طی مصاحبهای با سایت GamesDaily این شایعات را تکذیب و اعلام کرد که Anthem یک پروژهی طولانی مدت است و آنها همچنان به این بازی متعهد خواهند ماند:
یک آیپی در طول نسلها باقی میماند و معمولا به مدت هفت تا ۱۰ سال از آن پشتیبانی میشود. بنابراین در ارتباط با Anthem نیز همین چرخهی هفت تا ده ساله را در نظر داریم. شاید این بازی شروع خوب و مورد انتظار را نداشته باشد اما من احساس میکنم تیم سازنده محتوای خاص و فوقالعادهای را برای آن در نظر دارد تا این بازی را به تجربهی بهتری مبدل کند. زیرا آنها ثابت کردهاند که از عهدهی این کار برمیآیند.
آقای ویلسون در ارتباط با دلیل اینکه گیمپلی بازی Anthem با انتظارات بازیبازان بسیار متفاوت بود، ضمن اشاره به اینکه تنها راه چاره در این رابطه متعهد ماندن به بازی و همچنین بازیبازان است، اضافه کرد که این موضوع به دلیل نگاه متفاوتی است که بازیبازان به عناوین استودیوی بایوور دارند:
موضوعی که بایوور به آن فکر میکند این است که ما میخواهیم بازیهای متفاوتی بسازیم. ما قرار است مخاطبان خاص بازیهای بایوور را در اختیار داشته باشیم؛ مخاطبانی که مدت طولانی است با ما همراه هستند. اما امروزه کودکانی هستند که در حدود ۱۲ سال سن دارند و بر خلاف هواداران قدیمی بایوور، شناخت زیادی نسبت به بازیهای قدیمی این استودیو ندارند. همین موضوع دلیلی میشود که بازی Anthem با تفکرات و توقعاتی که آنها از یک بازی ویدئویی دارند، بسیار متفاوت باشد. در نتیجهی این موضوع، بایوور باید این بازی را گسترش داده و از آن تجربهی بهتری بسازد. استودیوی بایوور به کار برروی بازی Anthem ادامه خواهد داد، به نظرات و پیشنهادات کاربران قدیمی و جدید خود گوش فرا میدهد تا بتواند همان تجربهای را ارائه دهد که به بازیبازان وعده داده بود.
بازی Anthem هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. شما میتوانید نقد و بررسی این عنوان را از اینجا مطالعه نمایید. اگر میخواهید بیشتر با این بازی آشنا شوید، پیشنهاد میکنم تا هایلایت آن را از اینجا مشاهده نمایید. تحلیل فنی این عنوان نیز برای شما آماده شده است که از اینجا میتوانید به تماشای آن بپردازید.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
آفرییییین :clap: :-/ 😐 :no:
این بازی چونکه مال استودیو BaiWare هست امیدوارم موفق بشه
خیلی منتظر DA4 هستم میخام ببینم بدون کارگردان و نویسنده اولی چطوری میشه و داستانش چی قراره
متاسفانه چنین اتفاقی نمی افته
۸۰ درصد بازیکن ها بازی رو بیخیال شدن
خود شرکت هم دوماه هیچ اپدیت و خبری نداد
همه ی مشکل هم تقصیر خود bioware بود…۶سال توی pre production بود و فقط توی یه سال اینو ساختن
تریلر e3 هم که کاملا فیک از آب دراومد
bioware دیگه اون سابق نیست و همه ی اعضای اصلی رفتن و اینم باید بگم که متاسفانه dragon age 4هم قراره مثل anthem لایو سرویس باشه که یعنی فاجعه
واقعا ناراحت کننده ست
اولاً اطلاعات غلط ندید برا بازی داره هر ماه آپدیت عرضه میشه و الان خیلی بهبود پیدا کرده و تا سال ۲۰۲۱ ادامه داره پشتیبانی از بازی.
دوما انگار شما معنیه لایو سرویس رو نمیدونید، یعنی به طور مداوم براش بروز رسانی و محتوای جدید عرضه بشه الان Assassins Odyssey نمونه کامل یه لایو سرویس هست.
EA تنها تعهدی که میتونه به مخاطباش بده،”نابودی” اون آی پی هست و دیگر هیچ!
ای رحمت :-*
بهتر نبود بازی آفلاین عرضه میشد؟
فرقی نمیکرد درهرصورت فاجعه بود
بیشین بینیم باو ، به جای این آشغال ، یه NFS درس حسابی بده اسکل!!
بابا من نمیدونم چه اصراریه
دیروز بود رفتم تو بازی هیچکس نبود مچمیکینگ کنه تنها هم که سخته مرحله هاشو بری 😐
با بازی هایی که تو سال ۲۰۲۰ یا اواخر همین ۲۰۱۹ میاد باید فاتحه این بازی رو خوند… همین الانش هم پلیر کم داره.
بازی که وقتی معرفی شد خیلی هیجان زده شدم و امیدوار بودم به اینکه بایور برگرده به روزای اوجش ، ولی بعد از بازی کردن نسخه بتا یک احساسی بهم گفت احتمال شکستش بالاست ، نه تنها بخاطر نداشتن داستان قوی و همینطور اینکه کاملا آنلاین هست تاثیر زیادی روی پلیرهاش و نمراتش داشت ، حیف شد… ایده های خوبی که خیلی راحت حروم شد.
عزیزان بازی رینبو رو یادتون هست روز های اولش چطور بود . الان چطور شده . برای قضاوت خیلی زوده.