Sniper Ghost Warrior Contracts به دنبال برگشتن به ریشههای سری است
جدیدترین نسخه از سری مخفیکاری و تیراندازی Sniper Ghost Warrior در جریان مراسم E3 امسال معرفی شد. در کنار تریلر سینماتیک بازی، استودیوی سازنده یک تریلر کوتاه از گیمپلی Sniper Ghost Warrior Contracts را نیز با هواداران به اشتراک گذاشت. علاوه بر این، امروز ما تا حدودی با هدف نهایی تیم سازنده از توسعهی این بازی نیز آشنا شدهایم. به نظر میرسد استودیوی سیآی گیمز (CI Games) قصد دارد در کنار برگشتن به ریشههای سری، یک شبیهسازی کامل از تجربهی تکتیرانداز بودن را به شما ارائه کند.
کارگردان هنری این بازی، اقای ریک نات (Rick Nath) در جدیدترین مصاحبهی خود با وبسایت Gamereactor به صحبت دربارهی بازگشت این نسخه به ریشههای سری پرداخته است. اگرچه نسخهی پیشین سری به سراغ المانهای جهانباز رفته بود ولی بازی Contracts دوباره همان مراحل سندباکس نسخهی نخست که در آنها باید چالشهای مختلف را با استفاده از تاکتیکها و روشهای متفاوتی که در اختیارتان قرار داشت، پشت سر میگذاشتید، رفته است. به گفتهی ایشان، جدیدترین ساختهی سری آزادی عمل بیشتری را در اختیار بازیباز قرار میدهد.
یکی از مسائلی که در همان ابتدای کار به آن پرداختیم این بود که ما دقیقا میخواهیم چه چیزی را به هواداران ارائه کنیم و جواب این سوال یک تجربهی نهایی از شبیهسازی تکتیراندازی بود. ما میخواستیم چیزی را به کاربران ارائه کنیم که کامل باشد ولی مشکلی که در زمینهی یک بازی جهانباز با آن روبهرو شدیم این بود که مجبور شدیم منابع خود را تقسیم کنیم. پس کاری که کردیم این بود که المان جهانباز را به طور کامل کنار گذاشتیم و بازی را دوباره به شکل همان ماموریتها و مراحل سندباکس فشرده کردیم. در این قالب شما آزادی عمل بسیار بیشتر در زمان بازی کردن و همچنین فرصتهای بیشتری در زمینهی انواع ارتقاءها خواهید داشت.
بازی Sniper Ghost Warrior Contracts تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی برروی کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه میشود.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
اینم از این سازنده ک فهمید راهو اشتباه رفته.
تازه این بازگشت ب ریشه ها داره شروع میشه.خیلی از سازنده ها این نسل شورشو در اوردند.
والا سری من sniper elite رو بیشتر دوست دارم تا ghost warrior ولی امیدوارم این نسخش بهتر بشه و ویژگی های جدید تری بهش اضافه کنن و رانندگی رو بهتر کنن و گان پلی رو روان تر کنن.
گیم پلیشو رو دیدم خیلی جذاب بود جوش خوشم اومد گرافیکشم عالی بود واقعا تو برف بود خیلی رو جزییات کار کرده بودن و حتما تجربش میکنم…
خب الحمدلله open world نیست
خدا رو شکر
یک بازی توپ دیگه میخواد بیاد
امیدوارم.
دلم لک زده برا یه اسنایپر اول شخص بعد سه قسمت متوسط.
خیلی دوس دارم تجربش کنم.
جالبه بدونید که نسخه پیشفروش بازی در آمازون آمریکا با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار ثبت شده زمان عرضه هم ۳۱ دسامبر زده شده.
https://www.amazon.com/Sniper-Ghost-Warrior-Contracts-PlayStation-4/dp/B07SPQWRG8?th=1&psc=1
با حذف کردن سبک جهان باز از این بازی,شاهد یه Ghost Warrior ه شاخ خواهیم بود
چه ریشه ایی داشت این بازی قبلا ؟؟
نسخه های اول و دوم سند باکس بودن
اهان . ممنون . همون سند باکس خیلی بهتره به نظرم ولی خیلی رو گیم پلی این بازی باید کار کنن .
یعنی حال هواش مثل ghost warrior 2 میشه.جهان باز نیست و مراحل و ماموریت هاش به سبک دومین بازی میشه.درسته که دومین نسخه از لحاظ فنی و گرافیک مشکل داشت ولی روال مراحل و اون همکاری دو نفره یا پوشش دادن گروه و روند انجام دادن مراحل حتی اون دواِل آخر بازی بسیار لذت بخش بود و خوب کار و طراحی شده بود.
مگه این بازی ریشش چه گلی زده بود به سرمون که برگشتن بهش؟ نه داستانش جالب بود نه مولتی قسمت یکش.قسمت دوشم مولتیش به خاطر رو در رو زدن خیلی خوب بود که بازیش میکردم مدام ۳ رو دیدم جالب نبود نه داستان نه مولتیش. واقعا جای تعجب داره