مدیر نوآوری Watch Dogs: Legion دربارهی نحوهی انتخاب لندن توضیح داد
کارگردان نوآوری بازی Watch Dogs: Legion در جدیدترین مصاحبهی خود اطلاعات جالبی دربارهی روند انتخاب شهر لندن به عنوان مکان بازی را در اختیار هواداران قرار داده است.
رونمایی از بازی Watch Dogs: Legion یکی از هیجانانگیزترین انتفاقات E3 امسال و مراسم شرکت یوبیسافت (UbiSoft) بود. این بازی جاهطلبانه به شما اجازه میدهد کنترل هر یک از شخصیتهای حاضر در دنیای بازی یا همان NPC ها را به دست گرفته و به جنگ گروهی افراطی که شهر لندن را تحت سلطهی خود درآورده است، بروید. این که آیا گیمپلی بازی میتواند در حد انتظارها و آنچه که تیم سازنده وعده داده است، ظاهر شود یا خیر یکی از سوالات بزرگی است که باید تا زمان انتشار و تجربهی بازی منتظر دریافت پاسخ آن بمانیم. با این حال، سوال مهم دیگری که مطرح میشود، به دلیل انتخاب شهر لندن به عنوان مکان بازی مربوط میشود. در بازیهای امروزی، کمتر شاهد استفاده از شهر لندن به عنوان مکان یک بازی بودهایم. کارگردان نوآوری، آقای کلینت هاکینگ (Clint Hocking) اخیرا اطلاعات جالبی دربارهی روند انتخاب مکان بازی Watch Dogs: Legion را در اختیار هواداران قرار داده است.
در جدیدترین مصاحبهی خود با وبسایت Twinfinite، آقای هاکینگ دربارهی بخشهای مختلف بازی صحبت کرده است. زمانی که صحبت از مکان بازی شد، آقای هاکینگ وارد جزییات جالبی دربارهی زمانی که تیم سازنده صرف تحقیقات و تصمیم گیری برای انتخاب محل مناسب کرده است، شدند. ایشان همچنین به این موضوع اشاره کردند که تحقیق دربارهی مسائل فرهنگی که نسبت به آنچه که آنها با آن آشنا هستند تفاوت زیادی داشته، برای تیم سازنده بسیار جذاب بوده است.
ما افراد زیادی را با هدف تحقیق به آنجا (لندن) فرستادیم و حتی خود من ۱۸ روز را در یک سفر تحقیقاتی سپری کردم. ما حتی به صورت خصوصی به مکانهای مختلفی مانند بانک لندن دسترسی پیدا کردیم که بسیار جالب و هیجانانگیز بود.
ما چیزهای بسیار زیادی را آموختیم ولی طبیعتا این کار بسیار سختی است؛ چرا که ما باید کتابهای زیادی را بخوانیم و نمایشهای تلویزیونی زیادی را تماشا کنیم. ما فرهنگ خاص خودمان را در آمریکا داریم. پس باید با آنجا میرفتیم و فرهنگ، حس شوخ طبعی و مسائلی مشابه این را از نزدیک درک میکردیم.
بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ جمعه ۱۶ اسفند ماه سال جاری (۶ مارس سال ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴، پلتفرم رایانههای شخصی و سرویس استیدیا عرضه خواهد شد. شما میتوانید آخرین تریلر منتشر شده از گیمپلی این بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
اگر بتونن لندن رو خوب طراحی کنن که فوق العادست
big ben امثالهم
من از نمایشش خوشم اومد. ولی چون اکثر گیمرا لذت کشتن با یه گان پلی خوب رو دوس دارن امثال این بازیا که از این لذت لذت تهی اند و گوشه ای از لذت های دیگه نمیشه بازی رو می کوبن.
به شخصه منتظرم ببینم چی میشه.
لذت خالص میخوام ببرم داداش.
حالا خودمو تا اومدن سم فیشر که شاید تا ابد نیاد با بازی های مختلف سرگرم کردم.
داری ترغیبم میکنی باز بلک لیستو بازی کنما 😀
اسم یارو چی بود محمود اره؟
والا راجب این بازیم نسخه های قبلی بازی گان پلی بدی نداشت سنسیویتیش کم بود که جزو ماهیتش بود بعد یه مدت عادت میشد
منم واقعا برام دو نسخه ی قبل فان و لذت بخش بودن امیدوارم این بازی هم خوب باشه اخه واقعا ریسک خیلی سنگینیه
شما هم سعی کن به حرف بقیع توجه نکنی و راحت لذت ببری
نه داداش من سنی ازم گذشته که بخوام به احراف دو سه نفری که اینجا برام تز میدن اهمیتی بدم.
آره محمود بودش. که آخرش دهنشو گل کردم تو آخرین کات سین دلم طوری خنک شد که با آب یخ تنم خنک نمی شد.یکی از ضعف های بلک لیست دو مرحله به آخر مونده بود که ضد حال عظیمی بهم زد اکشن شده بود. همون مرحله ی فرار با هواپیما که ریختن سرمون چون اکشنشم زیاد جالب نبود حال نکردم.
یکیم مرحله ی آخرش که پایاپای اکشن داشت و یکم می زد تو حالم.
ولی دیگه نقصی نداشت. تندیسی بود برای من. و همینطور فرضیه ی آشوب عالی بودش برام. :heart:
گان پلی بازی نسبت به watch dogs 2 پیشرفت کرده
طراحی؟طراحی یوبیسافت نمیگم خوبه ولی بد هم نیست,تنها چیزی که منو از این بازی کاملا دلسرد میکنه فان بودنشه,اصلا انگار دیگه واچ داگز نیست,دیگه اون واچ داگزی نیست که فقط با یه شخصیت درست و حسابی و خوش فیس کارتو بکنی,دیگه اون واچ داگز نیست که با یه شخصیت مرموز و تاریک و پر از حس انتقام و درد بری جلو,دیگه اون واچ داگز نیست که هم زمان درگیر مشکلات خانوادگیت باشی و هم از خودت مراقبت کنی,,دیگه اون واچ داگزی نیست که باید میبود,نسخه ۱ به معنای واقعی (جدا از نقد هایی که براش شده) برای من یک بازی فوق العاده بود و یکی از بهترین داستان ها رو داشت برای من,بهترین شخصیت دوست داشتنی ایدن پیرس و بهترین تم ممکن,تم “دارک”,توی فیلم ها رو نمیدونم ولی توی بازی ها تم “دارک” اگر خوب بهش پرداخته بشه یچیز فوق العاده میشه ازش در اورد,و یوبی سافت هم متاسفانه زده تو جاده خاکی,چی بگم,توی این دنیا خیلی چیزها حیف شدن و میشن,یکیشم واچ داگز…
:-* tnx ubi
تو عمرم یه بازی میخواستم که اپن ورلد باشه و عنصر تخریب پذیری ۱۰۰ درصد رو دارا باشه ، ولی فعلا که چنین چیزی ندیدیم!! امیدوار بودم که حداقل اینجا تو این بازی هم باشه ، ولی فکر نکنم ، به شخصه بیشتر با داستان ایدن حال میکنم تا اینهمه آدم!! آخه اینهمه هکر؟!؟!؟ جوجه کشی راه انداخته؟؟ والا کاش ادامه داستان ایدن رو روایت میکرد ، این پیشکش!!
Mercenaries 2 سطح تخریب پذیری بالای ۸۰ درصد.
حتما میرم ببینم چجور چیزیه :yes: :rose:
مبارک نوبای عزیز باشه 😀
باشه تو پرو برای کل جامعه ی گیم ایران بسه
چرت میگی خودت میخندی ?:-)
خودت نوب تر از همه ای با طرز حرف زدن عکست :rotfl:
الان تو که پروئی کجا رو گرفتی دادا؟؟ :no: :no:
مثل درایور سن فرانسیسکو