Gears 5 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی حالت Escape منتشر شد - گیمفا
Gears 5 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی حالت Escape منتشر شد - گیمفا
Gears 5 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی حالت Escape منتشر شد - گیمفا
Gears 5 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی حالت Escape منتشر شد - گیمفا
Gears 5 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی حالت Escape منتشر شد - گیمفا

Gears 5 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی حالت Escape منتشر شد

مرصاد قدیری
۰۸:۰۰ ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
Gears 5 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی حالت Escape منتشر شد - گیمفا

اگر اخبار مربوط به کنفرانس E3 2019 مایکروسافت (Microsoft) را دنبال کرده باشید، حتماً می‌دانید که بازی Gears 5 دارای یک حالت جدید چندنفره با نام Escape است. با این‌که کوالیشن (Coalition) تنها به انتشار یک تریلر سینماتیک بسنده کرد، اما اصحاب رسانه موفق شده‌اند تا ویدئو‌هایی را از گیم‌پلی این بخش منتشر کنند.

ویدئویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، ۱۰ دقیقه از گیم‌پلی شخصیت Keegan را به نمایش می‌گذارد. هر کدام از شخصیت‌های بخش Escape از توانایی‌های ویژه‌ای بهره می‌برند؛ Keegan قادر است تا با استفاده از قابلیت ویژه‌ی خود، بسته‌های مهمات را در اختیار تیم قرار دهد.

بازی Gears 5 در تاریخ سه‌شنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۸ (۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید این ویدئو را در قسمت پائین تماشا کنید:

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Gears 5 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی حالت Escape منتشر شد - گیمفا
Gears 5 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی حالت Escape منتشر شد - گیمفا
Gears 5 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی حالت Escape منتشر شد - گیمفا
Gears 5 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی حالت Escape منتشر شد - گیمفا
Gears 5 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی حالت Escape منتشر شد - گیمفا
Gears 5 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی حالت Escape منتشر شد - گیمفا
Gears 5 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی حالت Escape منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • 20PhsC18 گفت:

    نمیدونم چرا ولی نچسبه بازیش

  • GameWorld گفت:

    یعنی هیچ خلاقیتی تو گیم پلی بازی نیست دقیقا مثل Gears 4 هستش
    خداییش حق Xbox نیست که همچین بازی هایی براش بیاد
    یکمی از ناتی داگ و راک استار و سانتامونیکا و سی دی پراجکت یاد بگیرید
    هر نسخه جدید از بازیشون یه تحولی بزرگ توی گیم پلی به وجود آوردن
    الان همین بازی رو میتونستن یه گیم پلی سینمایی براش بذارن + کارگردانی حساب شده و عالی
    فقط میشه تاسف خورد به حال Microsoft و استودیوهای بازی سازیش
    آرت باکس بازی هم که هیچی اصلا یه ابهت خاصی به بازی داده 😀 :rotfl:
    اون یه عده هم که اومده بودن کنفرانس E3 بهشون پول داده بودن الکی جیق بزنن و خوشحال باشن
    این بود E3 شما انقد قد قد میکردید جمعش کنید بابا ……..

    • mahdi.gamer77 گفت:

      فک نکنم تا حالا اصلا گیرز بازی کرده باشی

    • Avelone گفت:

      عزیزم بخش انلاینه تحول می خوای باید وایسی تا بخش کمپین رو ببینی درضمن سری گیرز جوریه که نمیشه زیاد توی خودش تغییر ایجاد کرد مثلا توی کاور کاور گیری و شلیک کردن چه تغییری میشه انجام داد؟؟ولی مثلا تو کمپین میشه کلی تغییر ایجاد کرد مثلا المان های نقش آفرینی اضافه کردن یا اوپن وورلد کردن گیم یا هزار و یک چیز دیگه از گیم پلی یه بخش انلاین قضاوت نکن

    • SLλYER #2077 گفت:

      یه جوری میگه از ناتی داگ یاد بگیرید و تحول ایجاد کردن انگار کلا کوبوندن از نو ساختن
      تحول انچارتد ۱ تا ۴ چی بود؟
      تحول لست ۱ و ۲ چیه طبق تریلرا؟ اینکه یارو رو میکشی ازش Ammo دراپ میشه؟ به این مکانیکای پیش پا افتاده میگی تحول توی گیمپلی؟
      سی دی پراجکت بین حرفت قبوله، سانتا مونیکا هم قبوله، ولی ناتی داگ کل تحولی که ایجاد میکنه دست بردن توی داستانه

      • Unbalance گفت:

        سلطان لست ۲ نسبت به لست ۱ طبق تریلر به قول خودت زمین تا آسمون تحوله تو قیافه شخصیتا احساسو ساختن ، انیمیشنا بینظیر شده ، تاثیر تیر خوردن تو نشونه گیری و…..
        تو رو خدا بزارین کنار این تعصباتونو خیلی بده

        • SLλYER #2077 گفت:

          فکر نمیکنم تحول احساسات کاراکترا که اصولا با جلو رفتن تکنولوژی میسره و نه خلاقیت سازنده تحولی توی مکانیک های گیمپلی ایجاد کنه
          مطمعنی میدونی گیمپلی چیه دیگه؟

          • Unbalance گفت:

            چرا عزیز ربط داره ، وقتی زیر ماشین پیدات میکنه خشکش میزنه جا میخوره و تو فرصت بیشتری داری واسه زدنش ، وقتی حتما باید بری به جا تیرو از تو شونت در بیاری تا نشونه گیریت درست بشه ، وقی به محض دیده شدنت تعداد نگهبانایی که تو اون منطقه گشت میزنن زیاد میشه ، وقتی احساسات باعث میشن تصمیم بگیری طرفو با چه سلاحی چه شکلی بکشی ، همه اینا یعنی پیشرفت به اندازه یک نسل دقیقاً تو گیمپلی!!!
            وگرنه انتظار نداره کسی الی با سپر و شمشیر بره وسط میدون یا با کامپیوترش همرو هک کنه بشه یه فرنچایز دیگه اصن 😀

      • Y PS گفت:

        شما به ip هایی که ناتی داگ خلق کرده دقت کن:
        ۱-کراش بندیکوت سبک پلتفرمر رو ارتقا داد
        ۲-کراش تیم ریسینگ هم واقعا تو سبک ریسینگ حرف برای گفتن داره
        ۳-سبک اکشن ادونچر رو با uncharted میشناسن
        ۴-Tlou با بزرگان سبک ترس و بقا رقابت میکنه
        نسخه های مختلف این ip ها هم نو آوری های داشتن برای زمان خودشون
        CDPR تو سه نسخه ویچر چه تحولی ایجاد کرد؟!
        راکستار تو نسخه های مختلق GTA چه تحولی ایجاد کرده؟!
        ناتی داگ جزو بزرگان و الگوهای این صنعته

        • CpwD گفت:

          y ps@این جمله رو به کسی که کمترین اگاهی رو ازگیمینگ داشته باشه بگی خندش میگیره{راکستار تو نسخه های مختلف GTA چه تحولی ایجاد کرده؟!}فکرکنم نسل ۸ گیمرشدی و اینا یادت نباشه پس تو گوگل اینو سرچ کن(most innovative games)تا بفهمی راکستار چیکار کرده و چه جایگاهی داره,اومدی به یه سازنده ای که دو دهه پیش یه سبک رو ابداع کرد میگی چه تحولی ایجاد کرده:/

      • pink panther گفت:

        elementalgoat
        داداش من برای جواب کامنتت کلی تایپ کردم ولی نمیدونم چرا تایید نشد
        فقط اینو بدون که کسی که میگه تو لست ۲ هیچ تحولی نسبت ۱ ایجاد نشده چند مرحله از نوب فراتر هست

      • Mikasa گفت:

        elemental goat
        حالا در مورد آنچارتد کاری ندارم شاید بشه دیدگاهتو قبولید
        اما در مورد دلست
        اولا که هوش مصنوعی واضحا بهتر شده
        همین که میان زیر ماشینم چک میکنن و همینکه اصلا مکانیک قایم شدن زیر ماشین دارن همینو نشون میده
        بازی قراره از یه سیستم داینامیک انیمیشنی بکار ببره که باعث میشه کلی انیمیشن در مختلف در مبارزات شاهد باشیم
        مثلا برخلاف این اثری ک پروف شماست من برای هر نوع دشمن دو سه مدل فینیشر محدود نداشته باشم بلکه n مورد خاص بر اساس متغیر های مختلف بتونه اتفاق بیفته و من مخاطب خسته نشم از زدن همون فینیشرای تکراری‌رو دشمنای مکرر (امیدوارم رو دوووم و گاد جدید فینیشرا بهتر بشن هرچند بین این دوتا باز فینیشر های god اون حس قدرت و وزن بهتری داشتن)
        مورد بعدی افزایش تنوع دشمنا و حتی مینی باس آدمی بود که قبلا نداشتیم
        مورد بعدی بازی قراره نیمه اوپن ورلد باشه که برخلاف نسخه ی خطی قبلیه و نیمچه تحولی حساب میشه
        کلا بازی قراره متفاوت از تلو ۱ باشه
        حالا در مورد حرف بقیه در‌مورد گیرز من حرفی نمیزنم این صرفا در‌مورد تلو ۲ عه
        ناتی داگم درواقع یه کمپانی کاملا ریسک کننده هست از پلتفرمر دو بعدی تا کارتینگ و اکشن ادونچر و survivor horror ساخته همین به تنهایی اثبات‌میکنه‌چقدر استودیویی هست که دست به تحول سبک میزنه و روی یه فرنچایزم همیشه باقی نمیمونه و تمام فرنچایز هاش عالین رسما!!!

    • CpwD گفت:

      واقعا هیچی ندارم که بگم.بازی بد میشه میان میگین نارگیل چینیه,بازی خوب میشی میاد میگید نواوری نداره!!منظورت از نواوری چیه؟اخه به یه شوتر سوم شخص چی اضافه کنن که بشه نواوری؟میخوای رو دستاش راه بره با پاهاش شلیک کنه؟خیلی هم بخوان تغییرش بدن یه عده میان میگن از ریشه ها فاصله گرفته!درضمن این همون بازییه که یه سبک رو در نسخه اول ابداع کرد,حالا تو میای میگی نواوری نداره:|و از نوب بودنت فقط همینو بگم که تریلر سینمایی رو به گیمپلی اصلی بازی ترجیح میدی و میگی به کل حضار تو e3 پول دادن که *جیغ* بزنن://

      پ.ن:یکی بیاد به من بگه سانتامونیکا و ناتی داگ چه تحول بزرگ و انقلابی در*گیمپلی*بازیها به وجود اوردن؟مثلا همین دوربین روی شونه رو اول re4 ابداع کرد و بعد هم gears اومد بهترش کرد به این میگن تحول بزرگ,ایا gow یا tlou یا انچارتد از این جور تحول ها به وجود اوردن؟چرا اون موقع کسی نیومد بگه نواوری ندارن؟بخدا که اگه انچارتد واسه مایکروسافت بود همین فن بوی های سونی(مثل تو) میومدن میگفتن نواوری نداره از tomb raider کپی کردن

      • Mikasa گفت:

        تو از کجا میدونی کسی نگفت نوآوری ندارن؟
        اتفاقا دلیلی که گوتی سال ۲۰۱۶ رو دادن به اون شوتر مسخره با لوت باکسای چرندش نه آنچارتد چی بود؟ میگفتن نوآوری به حد کافی نداره شبیه قبلیاست ! وگرنه متاش ۹۳ نمیشد بالاترم میشد 🙂
        همین دلست کلی منتقد پیدا کرد در راستای نواوری نداشتن
        گاد اومد با دوربین بدون کاتش دنیای کارگردانی رو تکون داد گوتیشم‌ گرفت
        تو دو دقیقه وقت نمیذاری سرچ کنی بعد میگی از نواوری نداشتن انتقاد نمیکنن؟
        جالب اینجاست آنچارتد با همین نوآوری نداشتن این امتیازاتو بدست اورده همین یعنی ته هنر که از چیزایی‌که‌‌دیگران قبل خودت ساختن به بهترین نحو استفاده کنی
        همون اوایل هم به آنچارتد انگ کپی بودن به تومب ریدر میزدن شما خواب بودی اون موقع
        منتهی آنچارتد خودشو اثبات کرد و شد درو کننده ی جوایز و شاهکار و خودش رو با روایت و صحنه های اکشن خفنش مجزا کرد از تومب و به مجموعه بهتریم تبدیل شد
        گادم اوایل اومده بود میگفتن کپی ناقص دویل می کرایه
        با خشونت و روایت تاریخیش خودشو متمایز کرد اخرشم یه سری موفق شد‌
        همه به بازیایی که نوآوری نداشتن گیر دادن شما خواب بودی یا شاید فقط به گیرایی ک به بازیای مایکرو میدن توجه میکنیD:
        کرش بندیکوت ریسینگ هم اوایل گفتن کپی ماریو کارته
        یه سری مجزای موفق شد
        سونی بازیاش از ایده های بقیه استفاده میکنه ولی با استفاده ازش شاهکار خلق میکنه این یه چیز اثبات شدس
        و اتفاقا به حد کافی بهش گیر هم داده شده چشمارو باز کنی میبینی

        • CpwD گفت:

          انچارتد چون نواوری نداشت بازی بدی بود؟نه ولی این کاربر gameworld اومده میگهgears5 چون نواوری نداره پس بازیه خوبی نخواهد شد که کاملا اشتباهه و سونی تو هر بازیش یه تحول بزرگ تو صنعت گیمینگ به وجود میاره که اینطور نیست”سونی بازیاش از ایده های بقیه استفاده میکنه ولی با استفاده ازش شاهکار خلق میکنه این یه چیز اثبات شدس”منم دقیقا همینو میگم که سونی تو اکثر انحصاریاش نواوری کمی داره یا اصلا نداره ولی میاد از ایده ها استفاده میکنه و اونا رو به بلوغ میرسونه و یه بازی عالی تحویل میده,پس نمیشه از روی نواوری داشتن یا نداشتن یه بازی رو قضاوت کرد

  • بنده خودم یکی از ترفدارهای این بازی هستم و ۳ گانه شاهکارش رو چندین بار تمام کردم ولی مشکلی که این بازی بعد از سری سوم ازش رنج میبره نداشتن هیچ تغییری در گیم پلی بازی که به شدت ازار دهندست

    • mahdi.gamer77 گفت:

      میدونی خب یه بازی شوتر سوم شخص خطی…که فقطم شوتره یعنی دیگه المان های سبکای دیگه رو نداره تغییر خاصیم واقعا نمیشه ایجاد کرد داخلش…دیگه اخرت تغییر همون اضافه کردن سلاحای جدید توی گیرز ۴ بود…وگرنه دوربین بازیو تغییر ندن بهتره….نمیدونم گان پلی بازی هم یکی از بهتریناس چجوری تغییر بدن نمیدونم…واقعا تو همچین بازی تغییر خاصیم نمیشه ایجاد کرد..برا همین بنظرم بهتره تو اوج تمومش کنن داستان کیت و اینارو هم ببندن

  • mahdi.r گفت:

    بازی ۳ ماه دیگه میاد هنوز یه گیمپلی از بخش کمپین نشون ندادن

  • mahdi.gamer77 گفت:

    بخش حیجان انگیزی و یکم سخت و باحالی بود..خیلی کیف میده
    ولی امیدوارم ..و البته خیلی میترسم مایکرو کمپین بازی رو قربانی این بخشای انلاین نکرده باشه
    اخه یه حسی بهم میگه کلا میاکرو یه سیاستیو پیش گرفته که با ارایه سرویسای مختلف( که خب اینا خیلی خوبن) و انتشار بازیای فان و چند نفره انحصاری که مخاطب عام و گیمرای غیر حرفه خیلی دوس داشته باشن (که خب این اصلا خوب نیست) و تعداد این افراد هم کم نیست سعی تو جذب مخاطب داره ومیترسم یهو یه بلایی سر کمپین گیرز بیاد تا بخش انلاین پرطرفداری داشته باشه…امیدوارم همچین نشه..گیرز ۴ که هم کمپین عالی هم مالتی بی نظیری داشت

  • P3 گفت:

    عالی :inlove: :yes: راضیم ازت کوالیشن :yes:

  • چه سیبیل خفنی.خیلی عالی بود گیم پلی.
    اینم گیم پلی درسته مربوط به بخش scape ولی خود بازیم گیم پلی همین جوریه.
    میگم این بخشو نگفتن افلاین هم میشه بازی کرد درسته هیجانش به چندنفرشه ولی افلاین اگه بشه خیلی عالیه.

  • WAYNE گفت:

    تو E3 باید ازش گیم پلی بخش داستانی میذاشتن
    E3 2016 رو یادتونه از چهارش چه دموی شاخی نشون دادن؟

  • همون gears 1 که من ده سال پیش تو pc بازی کردم فقط گرافیکش بهتر شده ، جذابیت خاصی توش نمیبینم 😐

  • devilgodes گفت:

    مود باحالیه حالا که رو استیمم هست با بچه ها میخریم بازی میکنیم خیلی میچسبه

  • locust گفت:

    بخش کمپین داستانی با این فرق خواهد کرد ولی مایکرو و کوالیشن خیلی دیگه قر میدن یدونه ویدیو گیمپلی از بخش داستانی نمیتونن بدن مگه میمیرین آخه دارین حرصمون میدین چسبیدن به مود escape ول نمیکنن

  • Farshad.redmondy گفت:

    اینو دیدم قبلا جایی دیگه عالیه با دشمنه جدیده که میگفتن گرافیکم که بالاتره طبیعیه و خیلی منتطزرشم م کل فن های ایکس باکس و طرفدارا ماکرو و حتی سونی فن های گل…ولی بخش داستانیش غوغا میکنه خیلی جاهاش تغییر کرده کاش داستانی نشون میدادن ولی چیزی تا عرضه نمونده..

  • djma گفت:

    دوستانی که میگن گرافیک بازی پایینه ،باید بگم این قسمت اینترنتیه بازیه گرافیکش همیشه از بخش داستانی پایین تره حتی تو گیرز چهار ،این قسمتی که نمایش داده شده الهام گرفته از نسخه فرعی بازی judgement بود ولی مهیج تر بود چون حالت فرار داره ،این قسمتی که چاقو رو به عنوان سلاح معمولی اضافه کرده به نظرم خیلی بدرد بخوره کسانی که بخش horde رو بازی کرده بودن و heavy رو برداشته بودن متوجه میشن ،در کل نسبت به نسخه قبل زحمت بیشتری براش کشیده شده من متا بازی رو بین ۸۸تا ۹۲ پیش بینی میکنم ،امیدوارم کسایی که دوست داران این بازی هستن لذت ببرند و همچنین امیدوارم که بازی death standing. برای سونی هم خوب از آب در بیاد و طرفداری سونی هم از بازی که دارند لذت ببرند

  • Farshad.redmondy گفت:

    دوستان ماکرو فن و عشق های ترسناک دیشب ویدیو سازندگان بازی بلایر ویچ که امسال کنفرانس معرفی کرد ماکرو برای ایکس باکس دیدم با پنج دقیقه گیم پلی هرچی بگم کم گفتم چقد طبیعی و باحاله بازی مخصوصا سگ که همراشع و کارایی دستورایی که به سگ میده فوقالعادس چقد باحال درست کردن گرافیگش که حرف نداشت مخصوصا وقتی میوفتاد یا درختا میزد کنار بی نظیر بود..و اخرم سازندگان گفتن برای ایکس باکس و پی سی در حال ساخته‌‌…این انحصاری یک کلام فوقالعادس حتما ویدیو ببنین :inlove:

  • MOSTAFA گفت:

    تمام ویدیوهای E3 رو لطف کردین و داخل سایت گذاشتین ولی دریغ از یه دونه با کیفیت۴k
    حتی یه کامنت اعتراض هم ندیدم از این همه گیمیر در صورتی که الان در ۲۰۱۹ هستیم و کنسولهامون هم ps pro و xbox one x
    کیفیت ۴k جزیات بیشتری از گرافیک رو نمایان میکنه دوستان عزیز

Gears 5 | ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی حالت Escape منتشر شد - گیمفا