Bleeding Edge، ساختهی جدید استودیوی نینجا تئوری، لو رفت
استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory)، خالق بازیهای موفق و تحسین شدهای مانند Heavenly Sword، Enslaved: Odyssey to the West، DmC: Devil May Cry و Hellblade: Senua’s Sacrifice یکی از خریدهای بزرگ شرکت مایکروسافت بود. این استودیو برروی یک بازی جدید کار میکرد که حالا پیش از معرفی رسمی در جریان کنفرانس شرکت مایکروسافت در مراسم E3 امسال لو رفته است. اگر انتظار یک بازی اکشن و تکنفره، مشابه ساختههای گذشته این استودیو را داشتید، بهتر است خود را آماده کنید؛ چراکه قرار است به شدت غافلگیر شوید.
بازی جدید استودیوی نینجا تئوری که ظاهرا در یک دنیای فانتزی و تخیلی جریان دارد، Bleeding Edge نام داشته و یک عنوان چندنفره و آنلاین است. در این بازی، بازیبازان در قالب تیمهای چهار نفره به رقابت با یکدیگر میپردازند. براساس ویدئوی منتشر شده، به نظر میرسد همانند بازیهایی مانند Overwatch، هر یک از شخصیتهای ساختهی جدید استودیوی نینجا تئوری، تواناییها و ظاهری کاملا متفاوت دارند.
استودیوی نینجا تئوری در گذشته توانایی خود در ساخت بازیهای اکشن را به همگان ثابت کرده بود. حالا باید منتظر ماند و دید آیا آنها میتوانند از چالش ساخت یک بازی آنلاین و چندنفرهی باکیفیت نیز سربلند بیرون آیند یا خیر. نسخهی آلفای بازی در تاریخ ۶ تیر ماه (۲۷ ژوئن) در دسترس قرار میگیرد. دامنهی مروبط به این بازی ثبت شده است ولی صفحهی مربوط به این وبسایت هنوز در دسترس نیست. باید منتظر رونمایی رسمی این بازی و انتشار اطلاعات بیشتر از آن در جریان مراسم شرکت مایکروسافت در مراسم E3 امسال باشیم.
ویدئوی لو رفته از این بازی را میتوانید در ادامه مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
قبل اینکه کارشناسان فکت بدن مایکرو مجبورشون کرده مولتی بسازن توجه داشته باشن این بازی از ۲۰۱۴ ساختش شروع شده و توسط تیم کوچیکشون(تیمی که hellblade رو ساختن نیست) ۲۷ ام همین ماه هم منتشر میشه :yes:
اصل کار اون داستان محورس که در آینده بیشتر ازش خواهیم شنید 🙂 :yes:
به شخصه از بازیش خیلی خوشم اومده و قطعا یه PvP نابی هست :inlove: :yes:انشالله تو E3 بیشتر باهاش آشنا میشیم :yes:
این بازی فقط یه بخش زامبی کم داره با این مبارزاتی که داره یه بخش زامبی فان هم خیلی بهش می خوره امیدوارم داشته باشه
خیالم راحت شد خداییش ناراخت شده بودم :yes:
ناراحتی نداره که :-))از اولم مشخص بود نینجا تئوری دیگه برای این نسل عنوان AAA داستان محور توسعه نمیده زمانش رو هم ندارن این عنوان هم مال قبل بوده وقتی یه ایده جدید داشتی و دیگه محدودیتی نداری و میتونی با خیال راحت توسعش بدی چرا نکنی ?:-) 🙂 پیوستن به مایکروسافت یعنی رسیدن به قدرت جاودانگی :-)) :yes:
جواب شما رو پایین تر دادم
یکم دیگه تایید میشه
همچنان منتظر پروژه داستان محور نینجا هستیم
خوب که چی ؟؟؟ مگه مهمه که توسط کی و کِی و چطوری ساختش شروع شده یا تموم شده ؟؟؟
۲ ساله که مایکروسافت داره تبلیع میکنه سر این خرید استودیوهاش، بعد اومدن همچین افتضاحی رو تحویل ملت دادن ؟؟؟
مگه عقل توی سرشون نبوده ؟ مگه احمق بودن سازندهاش ؟ مگه مایکروسافت باخودش ذره ای فکر نکرده که ملت از این بازی خوششون میاد یا نه؟
اون همه تجربه نینجا تئوری… اون همه بازی هایی که ملت ازشون انتظار داشتن… بعد این فوقِ افتضاح رو تحویل ملت میدن ؟؟؟
با یه تریلر لو رفته میگی فوق افتضاح؟اونقدری به نینجا تئوری اعتماد دارم که دست رو هر سبکی بذارن یقین دارم شاهکار تحویل میدن :shy:نه فقط عالم بازی سازی بلکه اکثر حرفه ها خلاقیت و تنوع حرف اول رو میزنه باید به حال اون ناشر و استودیوهاش گریه کرد که قفلی زده رو یه سبک و فضا و خالی از تنوع و خلاقیت و دست بر دارم نیست 🙂
شما مثل اینکه معنی سبک و فضا رو نمیدونیه چیه اصلا وگرنه به اون شرکت و استدیوهاش تیکه نمینداختی
من پی اس دارم ولی فن هیچ کنسولی نیستم فقط جواب بچه پر رو هارو میدم و واقعیت رو میگم به همه….
سونی:ما با افتخار به ساخت بازی های داستان محور ادامه میدهیم تا همه گیمرها لذت ببرن
مایکروسافت:ما بازی های داستانی(اسکیل باند) که از کارگردان های افسانه ای(هیدکی کامیا) را کنسل میکنیم و انهارا راهی روان پزشک میکنیم و بهترین استدیوهایی که بازی استوری محور میسازن(نینجا تئوری) را به قهقرا میبریم….
حقیقت تلخه…
نینجا تئوری رو یه زمانی خیلی دوست داشتم…
این بازی قبل از پیوستنشون به مایکرو در دست ساخت بوده که به دلیل کمبود بودجه لغو شده
به عنوان اولین بازی، تو مدت کمی هم که داشتن راضیم ازش :yes: 😀
طبق شایعات دو اثر در دست ساخت دارن که یکیش اینه یکی دیگش هم یه پروژه خفن داستان محوره که میره واسه نسل بعد :inlove:
دقیقا :yes: لذت میبرم بعضیا دارن حمله میکنن به مایکرو و انلاین ساختن واقعا به جهل بدی گرفتار شدن بنده خداها :laugh:آخرش رو سیاهی میمونه به زغال 🙂
انحصاری جدیدمونه میترکونه :yes:
لطفاً احساسی نظر ندین
اره داش الکترو میترکونه :yes: :bomb: سونی فنا ناراضین این یعنی نینجامون کارش درسته و شاهکار تحویل میده :laugh: :yes:
بازی هیجانانگیزی میشه :yes: 😎 :yes:
داش الکترو :laugh: 😀 :laugh: :rotfl:
شماها نباشید به چی بخندیم تو این مملکته جهان چهلم. درضمن یبار خودش رو داش الکترو خانمه الکترو صدا زد.
مثل همون سایبر پانک شوم شخص دیگه :rotfl:
بازی انلاین سرویس محور خب طبیعتا خاصیت مایکروسافت هست
شباهت بازی به اورواچ غیر قابل انکار هست
از بازی استقبال خوبی قطعا خواهد شد ولی از یک مسئله ناراضی هستم
اونم این که استودیوی سازنده DMC و HB را اوردن تا یه بازی انلاین و سرویس محور بسازه
این فقط باید در جوابش گفت
Shame
Shame
Shame
….
نباید احساسی نظر داد، این بازی به دستور مایکروسافت ساخته نشده و حاصل ۶ سال زحمت یکی از تیم های نینجاست.
قطعا بازی موفقی در بحث اقتصادی میشه
ولی این که این بازی از ۲۰۱۴ در حال ساخت بوده یکم غیر طبیعیه
این استودیو ۷۰ نفر کارکنان اصلی داره که همینجوریشم تیم کوچکیه
چطور هل بلید رو ساختن
بعدش اینم در حال ساختنش بودن
و الان دارن یه بازی داستان محورم میسازن؟
به نظرم حتی اگر استارت بازی رو ۲۰۱۴ زده باشن
الان مایکرو از نینجا خواسته روند ساخت بازی ادامه بده
خیلی از استدیوها همزمان روی چند اثر/ایده کار میکنن ولی این ناشره که تصمیم میگیره از ساخت بازی حمایت کنن یا نه. بایوور کار روی ایده ی Anthem رو از سال ۲۰۱۳ شروع کرد ولی ساخت بازی رو از ۲۰۱۸ که اونم EA مجبورشون کرد. دو هفته بعد از خریده شدن نینجا توسط ماکروسافت، خبر شروع به کارشون روی یه عنوان “لایو سرویس” منتشر شد. الانم که میبینیم خبرها حقیقت داشته و نینجا نیروش رو صرف ساخت یه بازی آنلاین محور کرده. این یعنی هنوز که هنوزه games as a service هدف اصلی ماکروسافته.
پس نظر شما اینه جناب psfan@cod ?:-) تحلیلگر قرن ?:-) ماکه با این بازی حال میکنیم shame شما هم واسه کسی مهم نیست 🙂
مایکرو باید به داشتن هواداران قانعی مثل شما افتخار کنه 😐 :yes: :no: 🙂
منم با این بازی حال میکنم
خیلی هم عالیه
فعلا تا E3 حرفم را پس می گیرم ببینم چی میشه
اگه اون داستان محوری که حرفش را می زنید معرفی نشد بعدش بیشتر بحث می کنیم
چی فکر میکردیم :heart:
چی شد :brokenheart:
اینم به خاطر تو اسپنسر :cigarette:
احساسی نظر ندین
شبیه overwatch!
امیدوارم بازی خوبی بشه و طرفداراش لذت ببرن ولی از نینجا تئوری انتظار یه عنوان داستان محور داشتم
بازی جدید نینجا تئوری که تمام انلاین شد این بازی از چند سال قبل در دست ساخت اولیه بوده قبل اینکه ماکرو بخره باید ماکرو اجازه نمیداد بازیو بسازن یکی از شرط های نینجا هم به ماکروسافت ازادی عمل بوده که خودشون صحبت کردن گفتن..البته استودیو نینجا تئوری به چند تا تیمه شایعه شده دو تا بازی معرفی میکنن و این یکیشه یکی بازی دیگه هم هست که خدا کنه همینجور باشه
عمو فیل کلا با بازی های داستان محور آفلاین مشکل داره. بازم آنلاین “Games as a service”! بیچاره نینجا تئوری.
چرا قیافه ها اینقدر شخمیه؟ 😐 ?:-)
مبارک دوستان مایکروفن و گل سایت :-*
چه کنم که عاشق عمو فیلم چه کنم 😎 😎 :yes: :yes: بازی عالیه چقدر شبیه crack down هس
دقیقا…
تازه قراره روی دست کراک داون بزنه!
مایکروسافت هیچ وقت درست نمیشه چون فکر جیبشه
چرته
چرا واقعا?
الآن بعضیا میگن:
ببین مایکروسافت با نینجا تئوری چیکار کرد قبلا بازیای تکنفر میساختن الآن بازیای چندنفر میسازه
بعصی وقتا تغییر جواب میده نینجا تئوری چون ازین به بد برا ایکسباکس بازی میسازه طبیعه که تغییر شیوه بده
این سبک از بازیا پیش فنای ایکسباکس طرفدار زیاد داره
من که ازش خیلی خوشم امد :yes: :yes: :yes:
من واقعا نمیدونم این بازی اگه انحصاری نبود هم این قدر از بازی تعریف میکردید؟؟ والا من که غیر از یک کپی ضعیف از overwatch ندیدم شما اگه بازی خوشت اومده بحث سر چیز دیگه ای هست. من فک کردم این سری دیگه مایکرو اشتباه گذشته رو نمیکنه (مثل e3 قبل) ولی نه، دقیقا همون اشتباه رو داره میکنه تونم با آگاهی کامل. به هر حال خوشحالم که این نسل xbox نداشتم وگرنه تا الان فروخته بودمش.
به عنوان یک بازی آنلاین که مثل اورواچ از هیرو های مختلفی با طراحی های جالب تشکیل شده و با توجه به گیمپلی که به نمایش گذاشته شده جذاب به نظر میرسه ولی شخصا از نینجا تئوری برای بازی اول انتظارم چیزه دیگه ای بود و انتظار یه بازی آفلاین با داستانی جذاب و گیم پلی به شکلی که خوراک خودشونه بود
ای بابام اینم که انلاین شد
نمیدونم الان بخندم یا گریه کنم
حتی اگر بگیم استودیو ها بلاخره علاقه دارن بازی های انلاین هم در کنار سینگل محور ها بدن باز اینجا من حداقل توی این تریلر اش دهن سوزی نمیبینم که بگم واویلا رقیب اورواچ خلق شده یا نینجا تئوری شاهکار مولتی ساخته
بازی اصلیشون نیس داداش.قطعا یه بازی داستان محور عالی برا نسل بعد تو برنامشون هس.
:yes: :yes:
من بیشتر اوقات دارم آنلاین بازی میکنم ولی با این حال معمولا با بازی های melee pvp اصلا کنار نمیام 😥
آنلاین…..؟؟!! 😥 😥 😥 آخه چراااا؟؟
تا الان هرچی ساختن که فوق العاده بوده از heavenly sword و enslaved و آخرین ساخته شاهکار شون hellblade! همه شون بخاطر بخش سینگل پلیر بی نظرشون معروف اند
بابا توروخدا این کارا رو نکنید
هرچند به این استودیو اطمینان دارم ولی میترسم… میترسم دیگه اون کیفیت سابق عناوین شون از بین بره
بخدا مردم ( حداقل خودم!) به عشق campaign و single player بازی ها عاشق این صنعت ایم وگرنه بکش بکش بمیر دوباره زنده شو و همون کارها رو تکرار کن که نشد هنر و مفهوم چنین صنعت بزرگی
داداش دارن رو یه بازی داستان محورم کار میکنن.این بازی ساخته ی یه تیم کوچیکه.مطمئنا بقیه ی اعضا دارن یه بازی خفن مث هل بلید میسازن.
داداش حالت خوب نیستا..تعداد کارمندان ninja theory فقط ۷۰ نفره..اصلا نمیتونه به دو بخش تقسیم کنه
شایعات میگن یه تعداد خیلی خیلی کم دارن این بازیو میسازن و ۶ سالم هس دارن روش کار میکنن بخاطر همین تعداد کم.حدودا ۱۰ نفر.حالا زمان همه چیزو مشخص میکنه.ببینیم چی میشه.
از اول معلوم بود پیوستن ninja theory به مایکروسافت نه تنها جالب نمیشه بله چیزی جدیدی هم خلق نمیکنند :yes:
خوب Overwatch که هست و عوض کردن کاراکترها چیزی جدیدی برای فنای صنعت محسوب نمیشه دوباره هم ۶۰ دلار بدی یه بازی کپی Overwatch بازی کنی که چی بشه :yes:
این E3 هم مایکروسافت و تیم Xbox کاری از پیش نمیبرن هنوز عمو فیل تو فکر بازی آنلاین هست :yes:چرا چون پولش بیشتر و هزینه های ساخت کمتری داره
بازم شاهد نظرات احساسی دوستان هستیم
فکر نکنم بازی جالبی باشه..ninja theory انلاین نمیسازه الانم که ساخته حتما مایکروسافت بهش درخواست چنین بازی رو داده..کار جالبی نبود..چیزی در حد هل بلد انتظار داشتم ..امیدوارم بر خلاف نظرم بازی موفقی بشه و مایکرو فن ها حال کنن :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
این نوع بازی باید شخصیت زیاد مپ های زیاد و کلا محتوا زیادی داشته باشن چون حتی گیم پلی عالی داشته باشه بعد مدتی پلیر می زاره کنار چون خسته می کننه باید محتوا شدیدا زیادی داشته باشه کاش برای pc هم بیاد ما هم بزنیم اگر خوب بود
ایوووول . اقا این سوم شخصه که
به جا اینکه بگه برو یه بازی داستانی به درد بخور بساز نگاه چیکار کرده با این شرکت :wilt:
یکی نیست بگه آخه اینو خریدی که آنلاین سازش کنی ؟ 🙄
افتضاحی از مایکروسافت به تهیه کنندگی نینجا تئوری…
نا امید کننده :hypnotized: :hypnotized:
RIP Microsoft Conference
باورم نمیشه، واقعا هیچکس همچین چیزیو انتظار نداشت، NINJA THEORY و همچین گیمی بعد از Hellblade.
:loser: :loser: بزار بگم اون همه تشویقی که بعد از خرید NT، بوسیله مایکروسافت، توسط طرفدارا صورت گرفت، فقط بخاط این بود که این استدیو یک استدیو با استعداده، که گیمای سینگل پلیر شاهکار میسازه، تازه هایپم میکردن که رقیب GOD OF WAR پیدا شد، و میتونه فقدان گیمای سینگل پلیر مایکروسافتو پوشش بده، ولی ببین چجوری مایکروسافت مثل همیشه خراب کرد.
مایکروسافت کی میخای بخودت بیای؟ ۱۰ ساله داری فقط خراب میکنی و میگی WAIT FOR E3، لعنت بهت مایکروسافت :no: :no: :no:
مرسی که با انتقاداتت مهر تاییدی بر شاهکار بودنش زدی :-*شما راضی بودی مشکل داشت :silly:
P3 بیا تل
ahmad77abedi
P3
بیا تل قرار بزاریم
ahmad77abedi
نسبت به بازی آنلاین چند نفره آلرژی گرفتم!
این یکی هم نشد…
تو سایت های خارجی بیشتر مردم منطقی نگاه کردن و گفتن مایکروسافت نینجا رو مجبور نکرده، گفتن نینجا تئوری یک استودیو چند تیمه است و تیمی که این بازی رو توسعه داده از سال ۲۰۱۴ روش کار میکرده و این تیم اون تیم سازنده هلبلید نیست.
اما تو سایتهای ایرانی بیشتر ملت فاز منفی داشتن و چوب روی درخت آی و وای شون به هوا بلند بود. معلوم نیست چی میشه اما بهر حال بعنوان اولین کامنت بگذارید بگم زود قضاوت نکنیم. حداقل دست از فن بویی در بیاریم و عاقلانه نگاه کنیم. بازی هنوز عرضه نشده یا یه بازی خوب میشه به سبک اورواچ یا میشه عین کرک داون.
از فن های هر دو طرف هم درخواست دارم عاقلانه فکر کنن و احساسی نظر ندن هم مایکروسافتی ها و هم سونی ها. هر چند یه عده بچه سال عقده های امنحانشونو ممکنه اینجا خالی کنم بنابراین خواهشمندم خودتونو کنترل کنید ندارید تحریکتون کنن
داداش نینجا تئوری
سانتا مونیکا نیست که یه تیم کوچک و یه تیم بزرگ رو سرگرم دو پروژه کنه
حتی اگه صحت داشته باشه که استارت بازی در گذشته خورده باید اینطور نتیجه بگیری
که بعد یه مدت لغو شده و حالا دوباره از سر گرفتنش
یکم فکر کن
این استودیو اعضای اصلیش ۱۰۰ نفرم نمیشه
چطور دو تا بازی هل بلید و این بازی رو توی شش سال در حال ساخت داشتن؟؟
کاملا غیر منطقیه
حالا دنبال ایراد گرفتن از این بازی نیستم خیلی هم خوش ساخته
اگر نینجا تئوری یه بازی داستان محور توی e3 معرفی نکنه انگشت اتهامم رو به مایکرو می گیرم بابت این حرکت عجیبش که اومده به یه استودیو که بازی داستان محور میساخته وظیفه ساخت یه بازی انلاین رو داده
اینکه میگی تعداد اعضای اصلیش به صد نفر هم نمیرسه مال قبل از پیوستن به مایکروسافته :-/
میشه برام توضیح بدی چجوری یه تیم ۷۰ نفره به دو بخش تقسیم شد ؟
گفتم الکی هایپ نکنید قبل کنفرانس یدفعه هایپتون از سقف بچسبه به کف
احساسی که در حال دیدن تریلر بهم دست داد تهوع محض همراه با انزجار لجام گسیخته بود :rotfl: اما جدا از طراحی چندش شخصیت ها خصوصا اون دختره بشکه 😛 بنظرم بازی جالبی باشه طراحی محیط ها خیلی آخرازمانیه و گیم پلی ای هم که کمیش توی تریلر بود به نظر خوب و چالشی میومد. خوبیش اینکه حداقل اول شخص نیس
اول متنو خوندم که گفته بود اگه انتظار با بازی تکنفره ….. غافلگیر بشید خوشحال شدم ولی حالا که میبینم کلا انلاین …
یادش به خیر ninja theory یه زمانی استدیوی خوبی بود :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
مایکروسافت بازی داستانی تک نفره بلد نیست بسازه؟
الان میگید بذار هیلو و گیرز بیان ال میکنن و بل میکنند ولی اونام هسته اصلیشون فان بودنه