مصاحبه با سازندگان Ghost Recon Breakpoint | صحبت در مورد بخش PvP، آزادی عمل و بیشتر
به تازگی، مصاحبهای با کارگردان بازی Ghost Recon Breakpoint صورت گرفته که ما تصمیم گرفتیم آن را در کوتاهترین زمان ممکن برای شما عزیزان ترجمه کرده و در اختیارتان قرار دهیم. در طی این مصاحبه، اریک کوزیان (Eric Couzian)، کارگردان این بازی در رابطه با بخشهای مختلف این عنوان اعم از قسمت PvP، میزان آزادی عمل بازیباز و البته موارد بیشتری صحبت میکند که بسیار جذاب هستند. بدون هیچ حرف اضافهای شما را به مطالعهی این مصاحبهی جذاب دعوت میکنم.
خب…شما این بازی را در کدام خانوادهی عناوین یوبیسافت قرار میدهید؟ منظورم آن است که شما سری Rainbow Six و Division را در اختیار دارید که گیمپلی کاملا متفاوت از یکدیگر دارند. آیا Ghost Recon Breakpoint خانوادهای جدید در سبک گیمپلی تشکیل میدهد یا در زیر مجموعهی یکی از آنها قرار میگیرد؟
اریک کوزیان: اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم، باید اقرار کنم که روش ساخت این بازی با دیگر بازیهایمان متفاوت بود. در حقیقت، این بازی یک عنوان تکامل یافته از نسخهی قبلی همین سری است. ما قطعا با دیگر بازیهای شرکت متفاوت هستیم. از طرفی دیگر، ما المانهای بقا و نظامی زیادی را به بازی اضافه کردهایم که برای مدتهای طولانی، محتویات زیادی را در اختیار بازیبازان قرار میدهد.
شما بخش Raid را برای اولین بار در این نسخه معرفی کردهاید. حتما نوعی سطحبندی و لولبندی در بازی وجود دارد. چه مدت زمان نیاز است تا بازیبازان به حداکثر سطح در بازی برسند؟ شما صحبتهای زیادی در رابطه با ارزش تکرار دوباره و چندباره کردهاید…کمی در این رابطه نیز توضیح دهید.
اریک کوزیان: در حقیقت بخشی که ذکر کردید، تنها قسمتی از فعالیتهای انتهای بازی است. شما در هفتهها و ماههای آینده بسیار فعالیتهای دیگری را نیز دریافت خواهید کرد. بخش Raid، قسمت دشواری از بازی است و حتما باید با دوستانتان به این قسمت وارد شوید. شما در دنیای بازی آزاد هستید تا فعالیتهای جانبی را انجام دهید یا که تنها به بخش داستانی قناعت کنید. زمانی که به سطح مشخص و بالایی برسید، میتوانید به قسمت Raid وارد شوید و دری به دنیای محتویات دشوار باز کنید.
در بازی همانطور که ذکر کردید، سطح بندی وجود دارد. چیزی که ما در بازی Division مشاهده کردیم، آن بود که دشمنان شما گاهی اوقات نسبت به گلولههایتان عکسالعملی نداشتند. بازی Ghost Recon Breakpoint بیشتر برروی عناصر بقا اصرار داد و اگر این مشکل وجود داشته باشد، بازیبازان احتمالا نقدهای سنگینی در رابطه با بازی خواهند داشت. این مورد را چگونه مدیریت کردهاید؟
اریک کوزیان: این مورد یکی از بزرگترین دردسرهای روبروی ما بود. شما در این بازی همانند همیشه میتوانید تنها با یک گلوله حریف خود را به درک واصل کنید ولی از طرفی دیگر باید مکانیزم تغییر تجهیزات و سطحبندی را در بازی کارآمد جلوه دهیم. در نتیجه سیستمی را ساختیم که همیشه بازی برای شما مهارت-محور باشد.
در جهان بازی دشمنانی هم سطح با شما وجود دارند و البته کسانی قدرتمندتر از شما. شما میتوانید در بخش تنظیمات البته قدرت دشمنان و به صورت کلی دشواری بازی را تغییر دهید.
ما همیشه در سری Ghost Recon این شعار را داشتیم که «شکار کن». ولی در این نسخه شما بازیباز را «شکار شده» میخوانید. این مورد بر گیمپلی و نوع مراحل چه تاثیری دارد؟ شما در تکهای از گیمپلی که به ما نشان دادید، حملهی تعداد زیادی دشمن را به هلیکوپتر نمایش دادید. آیا ممکن است که وقتی با دوستانمان در دنیای بازی در حال گشت و گذار هستیم، لشکری از دشمنان به سمتمان حملهور شوند؟ آیا این نوع گیمپلی پویایی است که از آن حرف میزنید؟
اریک کوزیان: دقیقا…شما در این بازی از یک فرد شکار شده به یک شکارچی تبدیل میشوید. این دقیقا همان آزادی عملی است که به بازیبازان وعده دادهایم.
در دنیای بازی دوربینهایی وجود دارد که اگر توسط آنان دیده شوید، به شما حملهور نمیشوند ولی به نوعی گروه Wolves را به سمت شما راهنمایی میکنند تا شما شکار شوید. بگذارید یک مورد را به صورت واضخ بگویم، اگر در بازی توسط دشمن شناسایی شوید، نقش شما از «شکارچی» به «طعمه» عوض میشود.
چه چیزی شما را متقاعد کرد که جان برنتال (Jon Bernthal) شخصیت منفی مناسبی برای این نسخه است؟
اریک کوزیان: ما در این نسخه یک داستانسرایی قویتر از همیشه میخواستیم، در نتیجه با خود گفتیم « خب…چه کسی و چه تیمی از گروه Ghost قویتر است؟» چون همیشه ادعا میکردیم که این تیم بهترین است، یافتن پاسخ کمی دشوار بود. ما گروه Wolves را انتخاب کردیم که به نوعی بر Ghosts برتری داشته باشند.
از طرفی دیگر، وقتی که جان را در تلوزیون مشاهده کردیم، متوجه شدیم که او شخصیتی با پتانسیل، قدرتمند و کاریزماتیک است. شما اهداف او را به خوبی از چشمانش میخوانید و برایتان جالب است که ببینید چگونه اهدافش را عملی میکند.
یعنی میخواهید بگویید که شما سریال پانیشر را تماشا کردید و با خود گفتید «این همان آدم کاردرستی است که برای شخصیت منفی لازم داریم»؟
اریک کوزیان: آه بله…دقیقا [با خنده].
از زمان عرضهی نسخهی قبلی این سری، بازیهای شوتر زیادی وارد بازار شدهاند، برای مثال Apex Legends. آیا از تغییرات و ایدههای این بازیها در عنوان خودتان استفاده کردهاید؟ برای مثال نوع همکاری و گانپلی.
اریک کوزیان: در نسخهی قبلی، شما قدرتها و مهارتهایتان مختص به خودتان بود. اما در این نسخه، کوآپ بسیار مهم است و قابلیتهای بسیار زیادی برای این بخش وجود دارد. ما هنوز به دنبال راه ارتباطی میان بازیبازان هستیم که آنها بتوانند تاکتیکال مراحل را به پایان برسانند. ما میخواهیم که بازیبازان به راحتی با یکدیگر در این بازی ارتباط برقرار کنند.
در رابطه با بخش PvP و محتویات آن در زمان عرضه کمی برای ما بگویید.
اریک کوزیان: من اطلاعاتی در رابطه با این بخش در اختیارتان نمیگذارم، فقط بدانید که پیشروی شما و تجهیزاتتان، با شما به این بخش منتقل خواهند شد.
آیا نوع لوتهایی که در بخش PvP و PvE بدست میآید با یکدیگر یکسان هستند؟
اریک کوزیان: ما برایمان مهم بود که اگر کسی تنها به بخش PvP یا تنها به PvE علاقه دارد، از پیشروی در بازی باز نماند. زمانی که به آزادی انتخاب اشاره میکنیم، این موارد نیز شامل میشوند.
به صورت تخمینی میتوانید به ما بگویید که بخش داستانی بازی چه مدت به طول میانجامد؟
اریک کوزیان: به صورت دقیق نه…ولی میتوانم بگویم که ساعتها و ساعتها….
از بزرگی جزیرهی بازی میتوانید چیزی به ما بگویید؟
اریک کوزیان: من این بازی را با Far Cry مقایسه نمیکنم، ولی نقشهی بازی به بزرگی نسخهی قبلی است.
با توجه به روند توسعهی بازیهای جدید، مکانیزم خریدهای درونبرنامهای چگونه عمل میکنند؟
اریک کوزیان: ما هنوز در حال کار برروی این بخش هستیم و نمیتوانم اطلاعات زیادی در این رابطه به شما بدهم.
بازی Ghost Recon Breakpoint در تاریخ جمعه ۱۲ مهر ماه، مصادف با ۴ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی، برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. شما میتوانید تریلر معرفی بازی را در اینجا و اولین تریلر گیمپلی بازی را نیز در ایننشانی مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
نظرات
ترجمه تریلر بازی
https://www.aparat.com/v/lnRbp
خیلی منتظرشم :drool: ولی ای کاش تمام آنلاین نبود :-(( بزای تجربه اش علاوه بر اینترنت باید پلاس هم بخریم؟ ?:-)
یوبی دوتا بازی شوتر آنلاین عین هم ساخته
همین دیگه پول تو این بازیای بی محتواس
الان دقیقا میشه بگی کدوم بازیاش بی محتوان؟؟؟؟
منظورتم از بی محتوا توضیح بده ممنون میشم
………
نسخه ی اول که واقعا جذاب بود ولی یه سری مشکلات جزئی ولی متعدد ضربه زدن بهش
با این وجود به شدت سرگرم کننده بود
بازی که شخصیت پردازی و یه داستان خطی نداره از نگاه من بی محتواس
یا نظر نده یا اگه میدی با منطق و عقل بسنجش بعد بگو
الان ال سوئنیو پشمک بود؟
دقیقا…مشکلات داره اما با این که من خیلی وقت تمومش کردم ولی یه وقتای بازی میکنم.فعلا قفلی زدمرو اون مرحله که باید یه ادم فضایو بکشی خیلی رو مخه خدایی 😕 ولی ماشیناش برای من خیلی اروم میره لعنتی
دوستان برای بازی کردن بخش داستانیش به غیر از اینترنت که نیاز هست دیگه نیاز به پلاس نداریم که داریم ؟؟
سلام دوستان عزیز معذرت بابت اسپم
این تخفیفات days of play سونی که چند روز دیگه شروع میشه رو استور پلی استیشن ینی همون دیجیتالی هم هست یا فقط مخصوص خرده فروش ها و فروشندگان محصولات فیزیکی هست؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید با تشکر
خیلی سری گوست ریکون خوشم میاد دوس دارم واقعا الانم گوست ربکون وایدلندز دارم میرم عشقه
حیف تمام تمام انلاینه باید گلد هم بخریم :-((
عجب چیزیه لعنتی عجب نمایشی داشت.
هنوز موندم چرا من از بازی کردن این محرومم اخه میمیرید افلاین بزارید.
قطعا یکی از برترین شوترهای تاکتیکی سال ۲۰۱۹ میشه ولی حیف که تمام انلاین هست و خیلیا مثل من سمتش نمیرن
عید تمام دست اندکاران و کاربران عزیز گیمفای خودم مبارک
انشالله روزی بهتر و قیمتا همه پایین
این روزا اخبار زیاد شده دمتون گرم
جا داره تشکر کنم که اخبار گیم رو پوشش می دید 😎