استودیوی پلاتینیوم گیمز در حال ساخت یک بازی “کمنظیر” است
اگر اخبار مربوط به استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) را که چند وقت اخیر منتشر شدهاند دنبال کرده باشید، احتمالا از ساخت یک عنوان بزرگ توسط آنها خبر دارید. حال اما آقای آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba)، مدیر فعلی این استودیو، از روند ساخت یک بازی بسیار خاص و کمنظیر صحبت کرده است.
پیشتر، آقای آتسوشی اینابا گفته بود که ۲۰۱۹ یک سال بسیار هیجانانگیز برای آنها خواهد بود و استودیوی پلاتینیوم گیمز در حال ساخت یک بازی با ویژگیهایی است که در عناوین دیگر یافت نمیشوند که باعث خاص بودن بازی آنها میشوند.
ما در حال طراحی یک بازی هستیم که در گذشته توسط هیچ کسی ساخته نشده است. ممکن است بگویید که بازیسازان زیادی این حرف را تاکنون زدهاند اما باید بدانید که بازی ما به طور قطع کمنظیر خواهد بود. حتی در میان بازیسازان حرفهای نیز چنین کاری تا به حال امتحان نشده و این مورد ما را بسیار هیجانزده کرده است.
پروژهی جدیدی که آقای اینابا اینچنین برای آن هیجانزده شده است، میتواند نتیجهی اقدام به انتشار بازیها بدون واسطه باشد که منجر به کار و خلاقیت بیشتر اعضای استودیوی پلاتینیوم گیمز شده است. با این حال هنوز نمیتوان مطمئن بود که آقای اینابا چه منظوری از این صحبتها داشته است اما میتوان از اثرات تغییرات جدیدی که در استودیوی پلاتینیوم گیمز اعمال شده است مطمئن بود.
استودیوی پلاتینیوم گیمز در حال حاضر برروی عناوین Bayonetta 3 و Astral Chain با هدف انتشار برای کنسول نینتندو سوییچ کار میکند. همچنین شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) نیز با همکاری این استودیو در حال ساخت بازی Babylon’s Fall است.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
و باز هم شعارهای قبل از انتشار که همه بازیها بدون استثنا بازیهای کم نظیر و شاهکارو… هستن ولی بعد از انتشار شاید به گند کشیده بشن! :evilgrin:
حرفتون درسته ولی تا زمانی نبینیم چی دارن درست میکنن نمیشه نظر داد دربارش چون من شخصا این استودیو رو خیلی دوس دارم امیدوارم واقعا کاری کرده باشن
تاحالا بازی بد از پلاتینیوم گیمز دیدی؟
لاک پشت های نینجا :rotfl:
Mad world
Vanquish
Bayotena 1 یا ۲
Metal gear rising
Nier atuomata
و ……..
جالبه برات بگم خدای اکشنن این استدیو ..
و اگر ماکرو اجازه میداد و طی یه تصمیم کاملا احمقانه اسکیل باوند لغو نمیکرد
الان دنیای بازی ها ی شاهکار دیگه هم داشت
اینابا و کامیا و شینجی میکامی ( ک بعدا جدا شد و استدیو تانگو گیمیز تاسیس کرد)
بازی بد نمی سازن …..
میدونم
بازیاشون دوسته عزیز همه پسند نیست به من این بازیه nier atometa. رو مجانی بدن بازی نمیکنم. چراشو نپرس نظر تایید نمیشه اونوقت…..
درکل شاهکار خطاب کردنه این جور بازیا سلیقه ای هست.
از نظر خودت و دستیارات و کارمندانت کم نظیره :laugh:
اما وقتی وارد بازار بشه واقعا بینظیره( مثل مافیا ۳ یا مس افکت اندرومدا و … ) :laugh:
از قدیم گفتن مشک ان است که خود ببوید نه انکه عطار بگوید
ببینیم مایکرو میخره این استودیو رو یا نه 😀 😀
:rotfl: :yes:
مایکرو همون پیگیری کنه بازی که این استودیو داشت براش میساخت کنسل نشه خریدش پیشکش :rotfl: :rotfl:
شاهکار هایی که پلاتنیوم گیمز ساخته تا همین الان هم فوقالعاده بودن. سرعت گیم پلی بازی های مث metal gear rising و nier و همینطور داستانشون بی نظیر بوده.
و این بازی babylons fall مطمئنم عالی میشه همش منتظرم ازش تریلر بدن.
پلاتنیوم گیمز برای من هم اندازه ی اسم هایی مث سانتامونیکا و ناتی داگ و فرامسافت وار با ارزشه…
لعنتی دنباله nier روبده 😀